NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لسانك فى خرم طيزها
ومناخيرك فى كسها
لمجرد التخيل بس تفيت القهوة ورميتها
هو مابيباش حاجه انت بتحبها الفكره من الموضوع ان في حاجه انت مش بتعملها في العادي او مش بتحبها بس وانت جوا العلاقه الشهوه خليتها حاجه ممتعه

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لسانك فى خرم طيزها
ومناخيرك فى كسها
لمجرد التخيل بس تفيت القهوة ورميتها
حاجه ف منتهي الخرا 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: بحاول اتعلم و مملول
وصلتني في مره جبتهم بره البيت و كنت هايجه اوي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 7amd
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
هو مابيباش حاجه انت بتحبها الفكره من الموضوع ان في حاجه انت مش بتعملها في العادي او مش بتحبها بس وانت جوا العلاقه الشهوه خليتها حاجه ممتعه
وصلتنى لرغبتى فى نييك بنت اختى ولما حاولت لقيت عندها قابليه تتناك منى وانا اللى خفت لاحد يعرف وتبقى مشكله

عمر الشهوة ما كانت المحرك لتصرفاتي عمري ما نكت نيكه عفويه....معظم المرات لو كان الموقف مر علي ١٠٠٠ مره كان هيمشي بنفس الطريقه​

عمر الشهوة ما كانت المحرك لتصرفاتي عمري ما نكت نيكه عفويه....معظم المرات لو كان الموقف مر علي ١٠٠٠ مره كان هيمشي بنفس الطريقه​

مش قصدي انك تنام مع حد عشان الشهوه انا قصدي وانت في نص العلاقه

جبتهم من غير ما المس بتاعي

ولسا بيقاوح ويقولى داخل العلاقة مشعارف المتعة والشهوة
ف ناس بتحب كدا كسم أفلام السكس
كله كان بينيك وهو نايم ويقوم مرضي و زي الفل 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مملول
ايه اغرب حاجه عملتها وانت/ي عملتها في السرير مكنتش تتخيل انك ممكن تعملها في العادي
هبدا انا في فمره البنت الي كانت معايا قعدت بكل وزنها علي وشي و انا لحاول الحس لساني نخل في خرم طيزها للاخر انا مش عارف هي جابنهم ولا لا بس كانت بترعش كدا انا لساني طويل حبتين و كانت مراخيري في كسها و لساني في خرمها انا قعدت بتاع 5 دقائق مابتنفسش
كنت بايت عند صاحبي وانا واخته كنا مرتبطين ونومه تقيل فشخ ، ف دخلت عشان تبوسني وانا نايم روحت نيكتها واخوها نايم معانا في الاوضه جيبتهم مره ف طيزها ع السرير ولما لاقيت صوتنا بدأ يعلي خدتها ودخلنا المطبخ كملنا ، مكانش فيه غيرنا احنا التلاته في الشقه ، وفضلت انيك فيها بمتعه وهيجان اغرب من بعض

خمس دقائق انت غطاس بقا 😂😂

بس نصيحة خلي بالك من الأمراض اصلا و بلاها منها الحاجات دي الأضرار عليك و عليها اكتر من المنافع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%