NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ج

جسمك محتاج ياخد فتره استشفاء لا تقل عن شهر لانك من الاخر كده اتصفيت
و الفتره دي ممكن تكون بردو مش مناسبه ليك و تحتاج تقعد اكتر من كده استشفاء عشان الخصيه ترجع لصحتها و تنتج تاني حيوانات منويه
هو الحيوان المنوي بيخلق في الخصية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال لحضرتك؟؟؟؟ولا السائل المنوي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظموضوع الشهر الاسشفائي دة تحديدة او فكرتة اية؟؟ارجوا الاجابة لافادتنا واين اجد المصدر لهذا الكلام الطيب ربما يعود هلينا جميعا بالافادة وشكرا مسبقا لردك الكريم---تحياتي

هو الحيوان المنوي بيخلق في الخصية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال لحضرتك؟؟؟؟ولا السائل المنوي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظموضوع الشهر الاسشفائي دة تحديدة او فكرتة اية؟؟ارجوا الاجابة لافادتنا واين اجد المصدر لهذا الكلام الطيب ربما يعود هلينا جميعا بالافادة وشكرا مسبقا لردك الكريم---تحياتي
الخصيه هيا مكان انتاج الحيوانات المنويه الراجل

الحيوان المنوي هو هو السائل المنوي

ليه بقولك شهر عشان انت صفيت نفسك مده كبيره و وصلت لمرحله انك كنت بتنزل نقطه بالعافيه يعن صفيت مخزون الخصيه بتاعتك + انك محتاج تاكل حلاوه طحينه مثلا او سمسم او عسل بحبه البركه
او سمك
او حمام
او كوارع

اي اكل من اللي بيحفز النشاط الجنسي عندك و يخلي الخصيه تتحفز في انتاج الحيوانات المنويه

اما بقا المصدر ف انت ممكن تسال google عادي
لان معلوماتي دي مجمعه
سواء من دكتور سمعته
او معلومه قريتها
او بحث قديم علي جوجل قريته

ف مفيش مصدر محدد اقدر انصحك بيه

عفوا انا لست صاحب الموضوع لكن كنت برد علية كمختص بس حضرتك حاجة من اتنين يا اما انا كنت بدرس صنايع مثلا ومش واخد بالي ولا افهم ان الساءل هو الحيوان المنوي هههههههههههههههههه سبحان **** العلم اتقدم يا رجاله سامحني انا لاسخر من اجابتك خالص بس انت كاتب كدة ودي حاجة جديدة علينا بجد وللعلم مش لازم اني اكون طبيب مسالك او استشاري عقم ولكن ممكن اكون متعلم ومختص وطبيب مثلا او باحث وكثر هنا متعلمون وما ذالوا يتعلمون مثلي واكيد اي شي جديد او نشرات دورية هتفيد الجميع وانه موجود علي جوجول علي فكرة يا ريت بجد تبعت لي اللينك فقط وانا هكون شاكر لحضرتك او الحاجة التانية ان العلم والطب قد تغير وسبقنا من العلماء الذين اثبتوا لحضرتك ان السائل المنوي الذي يحمل الحيوانات المنوية هو هو السائل المنوي بالاحماض بنسبة الصديد واللزوجة نفسة هو الحيوان المنوي اثنين في واحد وعليهم طبقة كراميل كدة كانة تويكس علي مكس ههههه يا سلام يا ولاد ياه علي العلم وترعة المفهومية في سورة في القران الكريم اسمها والسماء والطارق يا اخي دة حتي **** قال كلام واضح وصريح وقال عن مني الرجل يخرج من بين الصلب والترائب انه علي رجعه لقادر----مع اني ما كنتش عاوز اتكلم هنا في حاجة مثل الاستشهاد باية من القران هو ايه المزاج والكيف اننا نسكت او نقول المعلومة الطبيه السليمة او ندله علي طريق الاجابة يعني نالف علم جديد ومعلومة من عندنا او فهمناها كدة وخلاص ومش مشكله اننا نوجههة للصحو للشخص اذا كان عندنا قدر واستطاعة لمساعدتة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد هكون شاكر لحضرتك جدا يا ريت اللينك الذي وجدت علية معلومة الحيوان المنوي هو الساءل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابسط دليل ان الخصيه هيا المنتج للحيوان المنوي

لانك لو اتعرضت لا طربه فيها قويه

مش هتخلف تاني

عفوا انا لست صاحب الموضوع لكن كنت برد علية كمختص بس حضرتك حاجة من اتنين يا اما انا كنت بدرس صنايع مثلا ومش واخد بالي ولا افهم ان الساءل هو الحيوان المنوي هههههههههههههههههه سبحان ** العلم اتقدم يا رجاله سامحني انا لاسخر من اجابتك خالص بس انت كاتب كدة ودي حاجة جديدة علينا بجد وللعلم مش لازم اني اكون طبيب مسالك او استشاري عقم ولكن ممكن اكون متعلم ومختص وطبيب مثلا او باحث وكثر هنا متعلمون وما ذالوا يتعلمون مثلي واكيد اي شي جديد او نشرات دورية هتفيد الجميع وانه موجود علي جوجول علي فكرة يا ريت بجد تبعت لي اللينك فقط وانا هكون شاكر لحضرتك او الحاجة التانية ان العلم والطب قد تغير وسبقنا من العلماء الذين اثبتوا لحضرتك ان السائل المنوي الذي يحمل الحيوانات المنوية هو هو السائل المنوي بالاحماض بنسبة الصديد واللزوجة نفسة هو الحيوان المنوي اثنين في واحد وعليهم طبقة كراميل كدة كانة تويكس علي مكس ههههه يا سلام يا ولاد ياه علي العلم وترعة المفهومية في سورة في القران الكريم اسمها والسماء والطارق يا اخي دة حتي ** قال كلام واضح وصريح وقال عن مني الرجل يخرج من بين الصلب والترائب انه علي رجعه لقادر----مع اني ما كنتش عاوز اتكلم هنا في حاجة مثل الاستشهاد باية من القران هو ايه المزاج والكيف اننا نسكت او نقول المعلومة الطبيه السليمة او ندله علي طريق الاجابة يعني نالف علم جديد ومعلومة من عندنا او فهمناها كدة وخلاص ومش مشكله اننا نوجههة للصحو للشخص اذا كان عندنا قدر واستطاعة لمساعدتة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد هكون شاكر لحضرتك جدا يا ريت اللينك الذي وجدت علية معلومة الحيوان المنوي هو الساءل
ممكن تكون بتدرس صنايع بس بتقرا و مثقف

او متعلم و بتهرب من التعليم

دا مش معدل تقيس عليه

اما باقي ردك ف الرساله دا انا مش عارف اي هدفك منه انا قولت وجهة نظري من خلال حدود علمي بالموضوع
و انت سالت و انا جاوبتك غير كده معنديش رد تاني

صباح الخير اولا ردي لك بغرض توصيل المعلومة لا اكثر ولربما من يستفيد منها وانت قد اجبت علي سؤالك في نفس سوالك بكلمة البلوغ---فمتي تصل الي البلوغ ؟؟؟ليس بانك تتحصل علي بطاقه فقد بلغت لا دة قانون الحكومة انك لا تتحصل علي البطاقه الي وصولك 16 سنة اما البلوغ فيمكن لطفل غير * اخر من 11 سنة ويستمني وينزل ويضرب عشرة ويجيبهم عادي بالبلدي كدة--السائل المنوي حاجة وعدد الحيوانات المنوية وصحتها ونموها وقدرتها علي الاخصاب لبويضة الفتاه موضوع نمو --والبنات ايضا وكتير عندنا بتتجوز من 14 سنة وتحمل عادي وما ذال طبعا يوميا الجدل بتاع موضوع اذاي طفلة 9 سنوات وتتجوز ووووو حضرتك ممكن تكتب علي جوجل وتسال الاطباء والرد مجاني مش كلام وخواطر فمتي تحدد البلوغ اذا * 11 سنة او 13 سنة يستمني فهو بالغ تحديد السن للبطاقه حاجة والبلوغ موضوع تاني وفي من 9 او 10 سنوات بينزل سائل عادي ولكن لا يوجد حيوانات منويه ودي مرحله بداية البلوغ --المشكله اننا نتعلم وندخل المدارس ونطلع منها خاويين الوفاض وكاننا تعلمنا حتي تكون معنا اسميا شهادة والسلام اما محتوي علمي او شي تعلمتة يفيدك في الحياة فانسي ودي مشكله لان امهااات كثر واباء لا يفهمون التغير الذي يحدث علي بناتهم واولادهم ولا يفهم ما حدث لهم من تغير--حضرتك انا بنتي ابتدت الدورة عندها وهي 12 سنة دة تسميه ايه؟؟؟من وجهة نظرك طفلة --طيب لو واحدة في ثانية ثانوي اتعشرت وحبلت هنقول اية طفلة ولا بالغة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البنات والاولاد تحديد البلوغ بالاستمناء عند الاولاد وبداية الحيض والدورة عند البنات والمصيبة ان في شباب مش بتفهم ولا تعرف ان اختة نايمة او غايبة من المدرسة لان عندها الدورة وهو في نظرة طفلة في اعدادي والاسرة اكيد مش هتحكيلة عن اختة بلغت ولا عندها الدورة ---صديقي العزيز اكثر من 80 في المائة من امهاتنا تزوجت في سن 14 سنة وجدودنا من 17 سنة واقل وخلفونا وخلفوا اهلنا كمان فدة اية عشان فراعنة ههههههههههههه لا طبعا لان دة ما تعلمتة انت وانا بالمدرسة في الاعدادية وتشريح الارنب في مادة العلوم ودرس الطمس اي الدورة الشهرية وتكوين البويضات ---- اتمني اني اكون رديت ببساطة علي سوالك وانك تتفهم التغير من حولك لو لك اخ او اخت في هذا السن تحياتي---
صاحب المنشور بقول استمناء قبل البلوغ في استمناء قبل البلوغ ؟والبنت اكيد بجيلها الدوره بعد سن البلوغ بعد سن ال١٢ سنه

عفوا انا لست صاحب الموضوع لكن كنت برد علية كمختص بس حضرتك حاجة من اتنين يا اما انا كنت بدرس صنايع مثلا ومش واخد بالي ولا افهم ان الساءل هو الحيوان المنوي هههههههههههههههههه سبحان ** العلم اتقدم يا رجاله سامحني انا لاسخر من اجابتك خالص بس انت كاتب كدة ودي حاجة جديدة علينا بجد وللعلم مش لازم اني اكون طبيب مسالك او استشاري عقم ولكن ممكن اكون متعلم ومختص وطبيب مثلا او باحث وكثر هنا متعلمون وما ذالوا يتعلمون مثلي واكيد اي شي جديد او نشرات دورية هتفيد الجميع وانه موجود علي جوجول علي فكرة يا ريت بجد تبعت لي اللينك فقط وانا هكون شاكر لحضرتك او الحاجة التانية ان العلم والطب قد تغير وسبقنا من العلماء الذين اثبتوا لحضرتك ان السائل المنوي الذي يحمل الحيوانات المنوية هو هو السائل المنوي بالاحماض بنسبة الصديد واللزوجة نفسة هو الحيوان المنوي اثنين في واحد وعليهم طبقة كراميل كدة كانة تويكس علي مكس ههههه يا سلام يا ولاد ياه علي العلم وترعة المفهومية في سورة في القران الكريم اسمها والسماء والطارق يا اخي دة حتي ** قال كلام واضح وصريح وقال عن مني الرجل يخرج من بين الصلب والترائب انه علي رجعه لقادر----مع اني ما كنتش عاوز اتكلم هنا في حاجة مثل الاستشهاد باية من القران هو ايه المزاج والكيف اننا نسكت او نقول المعلومة الطبيه السليمة او ندله علي طريق الاجابة يعني نالف علم جديد ومعلومة من عندنا او فهمناها كدة وخلاص ومش مشكله اننا نوجههة للصحو للشخص اذا كان عندنا قدر واستطاعة لمساعدتة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد هكون شاكر لحضرتك جدا يا ريت اللينك الذي وجدت علية معلومة الحيوان المنوي هو الساءل
انت بتكتب كلام كتير وانا الصراحه مكسل اقرأ لكن قرات بعض السطور عشان لو فى نصيحه هقراء كلو
لكن شدنى اول سطر (عفوا انا لست صاحب الموضوع لكن برد عليةة كمختص) ملحوظه صغننة بقا انت رديت على بعض التعليقات ومرديتش عليا الى هو انا صاحب الموضوع بس خلاص انا فهمت المشكلة كمل انت ردود بقا ونراقب فى صمت🗿

الخصيه هيا مكان انتاج الحيوانات المنويه الراجل

الحيوان المنوي هو هو السائل المنوي

ليه بقولك شهر عشان انت صفيت نفسك مده كبيره و وصلت لمرحله انك كنت بتنزل نقطه بالعافيه يعن صفيت مخزون الخصيه بتاعتك + انك محتاج تاكل حلاوه طحينه مثلا او سمسم او عسل بحبه البركه
او سمك
او حمام
او كوارع

اي اكل من اللي بيحفز النشاط الجنسي عندك و يخلي الخصيه تتحفز في انتاج الحيوانات المنويه

اما بقا المصدر ف انت ممكن تسال google عادي
لان معلوماتي دي مجمعه
سواء من دكتور سمعته
او معلومه قريتها
او بحث قديم علي جوجل قريته

ف مفيش مصدر محدد اقدر انصحك بيه
شكرا يا غالى انا عمتا بحاول اظبط اكلى

شكرا يا غالى انا عمتا بحاول اظبط اكلى
ظبط اكلك و جسمك و هتحس بتحسن

انا كنت زيك بس مش نفس مستوي المشكله و تعافيت الحمد****

وانت صغير بتسحب من رصيدك أتعامل بذكاء واتمتع برده لكن بالمعقول علشان ما تتأثر ف المستقبل
خصوصا ان الانحرافات حاليا قاسيه جدا مش زي الأول

السلام عليكم
انا عندى ٢١ سنه انا بمارس الاستمناء من قبل البلوغ كنت فى اولى اعدادى وبعدها بوقت قليل بلغت ومن وقتها وانا بعملها باستمرار كنت مرة فى اليوم وخلاص و واحدة واحدة الموضوع زاد لدرجه انى مكنتش ببطل غير لما يكون مفيش غير نقط تطلع بل ممكن كنت بعدها مثلا اكل وافضل كام ساعه كدا او اروح مشوار وارجع اعملها تانى فى نفس اليوم بكتيرى كنت ابطل يوم او يومين وكانت شهوتى تزيد وارجع تانى نفس الحوار ومعنديش مشكله فى كدا غير انو بيضيع وقتى اما ك صحتى مكنتش بلاحظ حاجه بل ممكن بعد ما اعملها كنت اتمرن عادى
بس الى لحظتت من حوالى شهر او اكتر شوى شهوتى قلت بطريقه غبية لدرجه انى بطلت حوالى اسبوع او اكتر لانى مش حاسس برغبة مش محاولة منى ابطلها والمشكلة التانى كمية اللبن (القذف) قلت بطريقه غبية حتا لما بطلت اسبوع انا مهما كنت اعمل فى اليوم انا فى الايام الى بكون فيها زهقان ومش بعمل حاجه غير اكل وشرب وعادة واباحيه مهما عملت من عدد كنت برجع تانى يوم عادى بكتير ابطل يوم وارجع الى بعدية زى الاول
لو حد حصل معاه نفس الكلام دا ينصحنى با اى
محتاج تنظيف بروستاتا و علاج التهابات مزمنة
اكلمك جد جدا خللى واحد زوبره طويل قوى ينيكك شهرين

لازم تهدي وتبطل فطره علشان توازن الهرمونات 🙂✋
عاوزين نتناقش انا و انت ع العريان فى السرير مناقشة جادة

محتاج تنظيف بروستاتا و علاج التهابات مزمنة
اكلمك جد جدا خللى واحد زوبره طويل قوى ينيكك شهرين
غور يا ابن المتناكه انا ناقص مخنث ابن عرص

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: قرمووط الطيظ

المواضيع المشابهة

عودة