NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيبي
شابووو ليك بجد تسلم فعلا من اجمل القصص الي قرأتها هنا ويمكن اجملهم كمان استمر ف طريقتك واستثمر موهبتك بجد عندك موهبه. جبارة استثمرهااا هتنفعك كتيررر قدام ♥️♥️
حبيبي يا صاحبي وشكرآ علي كلامك الجميل💖

• حبيته
التفاعلات: ال jop
  • بيضحكني
التفاعلات: hema mharm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: رجل عنتيل
عوده حميده ي اخويا و**** من انضف الناس كنت متابعه انت والكنج من زمان بس الحساب اتقفل ولقيتك يعم وياريت متاخرش في السلسله الثالثه وكمل ي اخويا واحنا في ضهرك جمهورك بيحبك وشكرا الكنج برضو أنه رجعك لينا من تاني يعم انا لو قعدت اوصف فيك مش هنخلص المهم عوده حميده والسلسلة التالته بقي
شكرآ علي كلامك الاكثر من رائع بجد انا مش عارف اقولك ايه ومكنتش متوقع ان فيه ناس كتير متبعاني خصوصآ انها اول قصه ليا، اسعدني مرورك💖

تسلم ايدك بجد وتحياتى لك على اجمل قصه وليه طلب ليه مطولتش فى السليله دى لحد عشر اجزاء خصارة متكملهاش ليه حسام منتقمش من ميدو ولا البنات الى مع عبدة وليه ميفرحش اهله انه عايش بعد ممات عدوة ياريت تكمل القصه لانها روعه جدا جدا وتحياتى لك شخصيا على القصه وبلتوفيق والنجاح
حبيبي يا صحبي وكلامك بجد اكتر من رائع وكل اللي انت قولته ده وحاجات كتير هتحصل لو عملت سلسله تالته

طبعا نتمني سلسلة ثالثة القصة جامدة وآخر سطور وصفت حال اغلب الشعب من الفقر والفشل بسبب الفلوس والوسايط بس عايز اقول لحضرتك مفيش تعب بيروح كل واحد بيختار طريقه من البداية معاك أني الظروف صعبة علي الكل بس لازم يبقي فيه بصيص أمل شوف كل بيت علي الأقل في واحد غني وفي واحد متعلم تفتكر ليه وجود غني في عائلة ومتعلم في عائلة علشان المتعلم ينشر علمه والغني يساعد الفقير اللي في أسرته يعني هفرض مثلا محمد صلاح عمل أيه في أهل بلده العيب وقف مع الصغير قبل الكبير الموضوع تربية وبعد عن غل وحسد وكراهية تمني الخير للناس علشان تلاقي الخير وبعدين في حاجة اقولك عليها من حسب الحسابات في الهني بات يعني الموضوع تنظيم وكفاح الناس بدور علي مسابقات علشان تكسب وناس قاعدة بتفضح ناس علشان تكسب شعب بيجري علي أي حاجة وتبقي ترند وصاحبها يبقي ملونير بين يوم وليلة واحد بيغني لبطة ضائعة يبقي ترند ليه واحدة بتطبخ سنك في غرفة نوم تبقي ترند ليه علشان احنا بنستنكر الشيء ونتفرج عليه يعني سذاجة واحد مش معاه فلوس ولازم الموبايل ماركة ولازم يقعد علي النت وهو في الشغل يعني مفيش ضمير عندنا الحياة مابين الجنس والمال والسلطة مش كل حاجة ليها وقتها علشان كده دايما متأخرين مفيش حد بيسمع نصيحة كل عاجله فكره وبس
أرجع وأقول لحضرتك اللي بيتعب وهو صغير بيرتاخ وهو كبير وده الطبيعي بس أختار المكان وصفي النية وهتلاقي وحده هو اللي يعوضك وفي الاخر تسلم أيديك القصة تحفة وطريقة السرد والحوار أكثر من رائعة
اولآ شكرآ علي كلامك الرائع ثانيا مش كل الناس محمد صلاح وانا تعبت كتير وانا صغير وحاليا شاب وبتعب برضه ممكن يكون المقابل المادي حلو ولكن ده برضه كان بسبب واسطه عشان اخش بس المكان واشتغل بلرغم من ان الشغل صعب برضه كنت محتاج واسطه وللاسف محدش بيتمني الخير لحد والاخ الغني بيتباهي بالفلوس قدام اخوه الفقير، مش كل الناس وحشه ولكن مع تقدم العمر والزمن الناس الوحشه هي اللي بتزيد. محدش هيفكر حتي يسمع معناتك وانت فقير لكن لو انت غني هتلاقي ملايين بيسمع معناتك حتي لو كانت كدب، كل حاجه دلوقتي بالفلوس حتي الاحترام بالفلوس وعن تجربه شخصيه والكل بيعاني جايز مش الكل بيعمل اللي عليه لكن المعظم بيحاول واللي بيوصل مش صاحب الاصرار او العزيمه لا، اللي بيوصل صاحب الفلوس والواسطه

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
اولآ شكرآ علي كلامك الرائع ثانيا مش كل الناس محمد صلاح وانا تعبت كتير وانا صغير وحاليا شاب وبتعب برضه ممكن يكون المقابل المادي حلو ولكن ده برضه كان بسبب واسطه عشان اخش بس المكان واشتغل بلرغم من ان الشغل صعب برضه كنت محتاج واسطه وللاسف محدش بيتمني الخير لحد والاخ الغني بيتباهي بالفلوس قدام اخوه الفقير، مش كل الناس وحشه ولكن مع تقدم العمر والزمن الناس الوحشه هي اللي بتزيد. محدش هيفكر حتي يسمع معناتك وانت فقير لكن لو انت غني هتلاقي ملايين بيسمع معناتك حتي لو كانت كدب، كل حاجه دلوقتي بالفلوس حتي الاحترام بالفلوس وعن تجربه شخصيه والكل بيعاني جايز مش الكل بيعمل اللي عليه لكن المعظم بيحاول واللي بيوصل مش صاحب الاصرار او العزيمه لا، اللي بيوصل صاحب الفلوس والواسطه
كلامك طبعا صح بس احب اقولك ممكن واسطة ومتعملش حاجة هو لوحده اللي بيعوض بكرة اكيد أفضل يا صديقي خليك علي الهامش مع الناس السيئة والناس الكويسة يا مرحبا وبعدين ده الطبيعي مش كل الناس هتبقي كدا علشان كده اتسمت دنيا يوفقك ويثبت خطاك وتبقي احسن الناس

• حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
تحفة وبجد انت مبدع وخصوصا انها احداث درامية الجنس جواها مش قصة جنسية فيها شوية دراما شابوووة بجد

• حبيته
ابعدعت يا صديقي ، بجد نهاية مناسبة و بدون مبالغة

و معاك حق البلد دي الوحيدة اللي ماضيها احسن من حضريها

العدل في دار الاخرة يا صديقي ، بجد انت لخصت حل مصر في مجموعة سطور ،
انا في بلد معدم

• أتفق
كلامك طبعا صح بس احب اقولك ممكن واسطة ومتعملش حاجة هو لوحده اللي بيعوض بكرة اكيد أفضل يا صديقي خليك علي الهامش مع الناس السيئة والناس الكويسة يا مرحبا وبعدين ده الطبيعي مش كل الناس هتبقي كدا علشان كده اتسمت دنيا يوفقك ويثبت خطاك وتبقي احسن الناس
حبيبي يا صاحبي تسلم وشكرآ علي كلامك الرائع💖

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
تحفة وبجد انت مبدع وخصوصا انها احداث درامية الجنس جواها مش قصة جنسية فيها شوية دراما شابوووة بجد
حبيبي يا صاحبي تسلم علي كلامك الجميل💖

• حبيته
التفاعلات: ahlawy77
ابعدعت يا صديقي ، بجد نهاية مناسبة و بدون مبالغة

و معاك حق البلد دي الوحيدة اللي ماضيها احسن من حضريها

العدل في دار الاخرة يا صديقي ، بجد انت لخصت حل مصر في مجموعة سطور ،
انا في بلد معدم
حبيبي يا كينج تسلم💖 فعلآ العدل في دار الاخره

• أتفق
التفاعلات: ki1inG
  • أتفق