NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيبي تسلم💖💫
+ هنشوف الاحداث مخبيه ايه
يعم القصه ناجحه فششخ واحنا طمعانين ف اول جزء من السلسله الجديده قبل رمضان

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
تسلم يابطل أسلوب سلس و جميل تحس بالواقعية و التسلسل في الأحداث اتمنى انك تكمل

• حبيته
  • حبيته
يعم القصه ناجحه فششخ واحنا طمعانين ف اول جزء من السلسله الجديده قبل رمضان
تسلم لكلامك الجميل💖
هو للاسف صعب انزل قبل رمضان

ياريت تكمل وتبدأ ف السلسله التانيه

• عجبني
سلسلةرائعة ومستنين السلسلة الثانية

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: El Antel 6
كمل يا اخويا السلسله جميله جدا

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: JUBA 999
أنا هكمل قراية قصتك دلوقتى
واسمحلى أعبر عن رأيى بعد ما أخلصها

• حبيته
أنا هكمل قراية قصتك دلوقتى
واسمحلى أعبر عن رأيى بعد ما أخلصها
اكيد طبعآ يا اخويا💖
ده انا اللي يشرفني انك تقول رأيك في قصتي المتواضعه🙏💖💫

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
القصه جميله وياريت يكون عندك النيه انك تكمل كتابه وكل سنه وانت طيب

• عجبني
القصه جميله جدا وروعه تسلم ايدك يا كبير
فانتظر السلسله التانيه امته

• عجبني
القصه جميله وياريت يكون عندك النيه انك تكمل كتابه وكل سنه وانت طيب
وانت طيب 💖
+متقلقش انا عندي النيه اني اكملها

القصه جميله جدا وروعه تسلم ايدك يا كبير
فانتظر السلسله التانيه امته
حبيبي تسلم💖
السلسله التانيه هتنزل بعد رمضان عشان رمضان خلاص كل سنه وانت طيب💖

حسين .. انت بتقول إن أول مرة تكتب .. أنا مش مصدق .. انت أكيد بتكتب من زمان .. على الأقل مثلا كتبت قصص ولم تنشرها.
أسلوب كتابتك بيفكرنى بقصص منتدى نسوانجى القديم اللى الواحد كان بيقراها وهو مستمتع بالإضافة إنك قمت بإدخال الجانب الإنسانى العاطفى فى الشخصيات .. يعنى الموضوع مش نيك وهبد ورزع وخلاص .. لا دا انت فى دماغك رسالة أو هدف معين ودا باين من العنوان الشهوة والندم .. والندم دا هو الرسالة.
عجبتنى بعض الحوارات الإنسانية الرائعة مثل حوار بين عصام قبل وفاته مع ابنه .. وحوار مروة الرائع بعد ما خلصت نيك مع حسام .. وحوار رودى لما كانت مثارة وعايزة أخوها يريحها.
السيناريو على مدار القصة واقعى واللغة عصرية ومفهومة بالنسبة لأى قارئ .
القصة لا تتعامل مع شهوات الأجساد فقط بل نلمس فيها معاناة الأرواح المتألمة والتى تسعى للراحة.
عجبنى تعاملك مع شخصية فريدة من الغموض ومفاجأتك للقارئ بحقيقتها.
انت أنهيت السلسلة الأولى وهناك كثير من القضايا لم يتم حلها .. الكثير من الأسئلة لم يتم الإجابة عليها ..
أنت قمت بالحبكة وأنشأت العقدة التى لم تحل بعد حتى الآن.
وفى النهاية أنت تسألنا ((أكمل سلسلة تانية ولا لأ)) .. تسألنا ((القصة نجحت ولا فشلت ؟؟))
بذمتك دا منظر أسئلة ولا بتهزر .. أم أنك تختبر صبر القراء ؟؟
أنا واثق أنك تقوم الآن بتجميع الأفكار لكتابة سلسلة ثانية نارية .. وبالنسبة للوقت .. أعتقد أنه يجب أن تأخذ وقتك لتتحفنا برائعة جنسية تلبى رغباتنا.
تحياتي لك واستمر 🌷 🌷 🌷

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri و الطيب00
حسين .. انت بتقول إن أول مرة تكتب .. أنا مش مصدق .. انت أكيد بتكتب من زمان .. على الأقل مثلا كتبت قصص ولم تنشرها.
أسلوب كتابتك بيفكرنى بقصص منتدى نسوانجى القديم اللى الواحد كان بيقراها وهو مستمتع بالإضافة إنك قمت بإدخال الجانب الإنسانى العاطفى فى الشخصيات .. يعنى الموضوع مش نيك وهبد ورزع وخلاص .. لا دا انت فى دماغك رسالة أو هدف معين ودا باين من العنوان الشهوة والندم .. والندم دا هو الرسالة.
عجبتنى بعض الحوارات الإنسانية الرائعة مثل حوار بين عصام قبل وفاته مع ابنه .. وحوار مروة الرائع بعد ما خلصت نيك مع حسام .. وحوار رودى لما كانت مثارة وعايزة أخوها يريحها.
السيناريو على مدار القصة واقعى واللغة عصرية ومفهومة بالنسبة لأى قارئ .
القصة لا تتعامل مع شهوات الأجساد فقط بل نلمس فيها معاناة الأرواح المتألمة والتى تسعى للراحة.
عجبنى تعاملك مع شخصية فريدة من الغموض ومفاجأتك للقارئ بحقيقتها.
انت أنهيت السلسلة الأولى وهناك كثير من القضايا لم يتم حلها .. الكثير من الأسئلة لم يتم الإجابة عليها ..
أنت قمت بالحبكة وأنشأت العقدة التى لم تحل بعد حتى الآن.
وفى النهاية أنت تسألنا ((أكمل سلسلة تانية ولا لأ)) .. تسألنا ((القصة نجحت ولا فشلت ؟؟))
بذمتك دا منظر أسئلة ولا بتهزر .. أم أنك تختبر صبر القراء ؟؟
أنا واثق أنك تقوم الآن بتجميع الأفكار لكتابة سلسلة ثانية نارية .. وبالنسبة للوقت .. أعتقد أنه يجب أن تأخذ وقتك لتتحفنا برائعة جنسية تلبى رغباتنا.
تحياتي لك واستمر 🌷 🌷 🌷
اولآ انا بشكرك جدآ لكلامك الجميل ده + انا فعلا اول مره اكتب بس كنت بقرأ كتير من القصص وحتي الان لسه قارئ بستمتع بقصص المنتدي المميزه......وعلفكره انت اول شخص يفهم عنوان القصه، القصه فعلآ ليها رساله معينه هوصلها في النهايه، صدقني لو عندنا محللين ونقاض للقصص ذيك كده كان قسم القصص هيبقي اكبر من كده بكتير، انا لازم احييك علي تفكيرك العالي💖
وصدقني الكومنت بتاعك ده هيكون اكبر حافز ليا إني اكمل.....الف شكر يا صديقي علي كلامك الجميل وتحليلك الرائع🙏💖💫

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
اولآ انا بشكرك جدآ لكلامك الجميل ده + انا فعلا اول مره اكتب بس كنت بقرأ كتير من القصص وحتي الان لسه قارئ بستمتع بقصص المنتدي المميزه......وعلفكره انت اول شخص يفهم عنوان القصه، القصه فعلآ ليها رساله معينه هوصلها في النهايه، صدقني لو عندنا محللين ونقاض للقصص ذيك كده كان قسم القصص هيبقي اكبر من كده بكتير، انا لازم احييك علي تفكيرك العالي💖
وصدقني الكومنت بتاعك ده هيكون اكبر حافز ليا إني اكمل.....الف شكر يا صديقي علي كلامك الجميل وتحليلك الرائع🙏💖💫
أنت تستحق كل التقدير .. لأننى أيضا أكتب قصص وأعلم مدى المعاناة التى يقوم بها الكاتب لنقل أفكاره من رأسه بل كأنه ينزع روحه وينقلها فى صورة كلمات على الشاشة ليقرأها القارئ .. وخاصة قصتك التى تحمل جانب إنسانى ورسالة معينة تريد منها أن تصل للقارئ.
أشكرك على مجهودك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%