NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النهاردة بقى ولإن البوست بخصوص أخطر وأقذر أنواع المتعرفين فى منتدانا فحبيت يكون البوست منفصل ومش زى الحلقات اللى فاتت مضاف لبوست "التعارف فن مش عن عن"

الشلحف بقى يا أصدقائى هو الشخص اللى عايش فى دور عنتيل الزمان والمكان والحاجة اللى عنده مش موجودة عند حد

الشلحف بقى بتلاقيه راشق فى أى مصلحة ... يعنى لو ست يبقى هو أبو الرجالة ... لو سالب يبقى أكتر واحد يعرف يتعامل مع السوالب لو واحد كاتب إنه متحرر يبقى هو نصير التحرر فى القارات الخمسة لو واحدة كاتبة إنها سادية يبقى هو أكبر مازوخى فى العالم لو واحدة كاتبة إنها مازوخية يبقى هو أكبر سادى أنجبته البشرية

بتلاقى دايما الشلحف بوستاته بتحكى عن فتوحاته فى عالم الجنس

مرة كان فيه واحد كاتب روتينه اليومى إنه بيقوم الصبح الساعة 9 يعدى على شقق العمارة شقة شقة يمارس الجنس مع كل الإناث الموجودة فى العمارة وبعدين ينزل عالعمارة اللى فى آخر الشارع ينام مع مرات البواب وهو خارج ينام مع بنت البواب وبعدين يعدى عالسوبر ماركت ينام مع البياعة اللى هناك فى المخزن وعالساعة 11 كده يروح يقعد عالقهوة يشرب الشاى بتاعه ومافيش مانع لو عدت واحدة قدامه يقوم ماشى وراها وطبعا بتموت فيه أول ما عينها تقع عليه وتاخده معاها البيت

طبعا هو حر ويكتب اللى عايز يكتبه ... لكن لو واحد رد عليه وقاله إن كل اللى كاتبه ده هبد وإنه بالشكل اللى بيوصفه ده يبقى دكر البط بياخد وقت أكبر منه فى العلاقة يقوم رادد عليه وقايله إتكلم عن نفسك ... أنا باقعد عالأقل أربع ساعات فى كل علاقة والستات بتموت فيا

يا بنى يا حبيبى طب بص إنت كاتب إيه الأول ... إتخيل زى مانت عايز بس خلى خيالك فى المعقول ... إعقل الكلام اللى بتكتبه

مافيش فايدة !!!

أقذر حاجة بقى فى الشلحف الرسايل اللى بيبعتها فى الخاص للبنات

رسالته فى الخاص لأى أنثى حتى لو كاتبة إنها أنثى الورل الإندونيسى (ومعاهم طبعا المسكين أخونا علاء ) بتكون عبارة عن صورة

طبعا كلنا عارفين الصورة دى بتكون صورة إيه ... وبيكون عادة مع الصورة كلمتين ... "ممكن تقييم"

تقييم إيه وزفت إيه على دماغك يا شلحف ... عايز تقييم روح لدكتور أمراض ذكورة يقيمك

وبعدين حضرتك كشلحف محترم هل فى إعتقادك إنك الوحيد اللى عندك نت وعارف مواقع فيها صور ؟ يابنى نفس الصورة بعتها 100 شلحف قبلك لنفس البنت.

فأرجوك عزيزى الشلحف خليك عاقل وخليك فاكر إن التعارف فن مش عن عن

دى آخر حلقة من حلقات "الحكاكون" وإلى اللقاء فى مواضيع تانية

إذا لقيت مواضيع
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Good bye
عندك حق فعلا عالم بييييض

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
سلسلة المواضيع بتاعت الحكاكين و اللي ده منفصل عنهم ..بجد احييك عليهم جامدين فشخ الصراحه😂
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: MR MAXX
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الفرعون الفشيخ
  • حبيته
التفاعلات: MR MAXX
انا بحييك مرتين
مره على كلامك الحلو دا
والمره التانيه على اختراعك للفظة الشلحف
وانصحك انك تسجل ملكيتها باسمك
لانى اتوقع انها هتنتشر وهنسمعها كتير الفتره الجايه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و aahmedegypt
انا بحييك مرتين
مره على كلامك الحلو دا
والمره التانيه على اختراعك للفظة الشلحف
وانصحك انك تسجل ملكيتها باسمك
لانى اتوقع انها هتنتشر وهنسمعها كتير الفتره الجايه
حضرتك جارى تسجيل حقوق الملكية للشلحف والخبوء والدغف فى مصلحة الشهر العقارى للإستخدام الحصرى فى المنتدى
الخبوء والدغف كانوا فى الحلقات اللى فاتت من مسلسل الحكاكون
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حضرتك جارى تسجيل حقوق الملكية للشلحف والخبوء والدغف فى مصلحة الشهر العقارى للإستخدام الحصرى فى المنتدى
الخبوء والدغف كانوا فى الحلقات اللى فاتت من مسلسل الحكاكون
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
لا انت كدا شوقتنى انى اتابع المسلسل دا من اولو 😂

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و aahmedegypt
لا انت كدا شوقتنى انى اتابع المسلسل دا من اولو 😂
حضرتك المسلسل كامل فى موضوع التعارف فن مش عن عن
الدغف هتلاقيه عاليمين وانتى داخلة والخبوء فى الآخر فى التعليقات
شرفونا تجدوا ما يسركم حضرتك
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: الفرعون الفشيخ
النهاردة بقى ولإن البوست بخصوص أخطر وأقذر أنواع المتعرفين فى منتدانا فحبيت يكون البوست منفصل ومش زى الحلقات اللى فاتت مضاف لبوست "التعارف فن مش عن عن"

الشلحف بقى يا أصدقائى هو الشخص اللى عايش فى دور عنتيل الزمان والمكان والحاجة اللى عنده مش موجودة عند حد

الشلحف بقى بتلاقيه راشق فى أى مصلحة ... يعنى لو ست يبقى هو أبو الرجالة ... لو سالب يبقى أكتر واحد يعرف يتعامل مع السوالب لو واحد كاتب إنه متحرر يبقى هو نصير التحرر فى القارات الخمسة لو واحدة كاتبة إنها سادية يبقى هو أكبر مازوخى فى العالم لو واحدة كاتبة إنها مازوخية يبقى هو أكبر سادى أنجبته البشرية

مرة كان فيه واحد كاتب روتينه اليومى إنه بيقوم الصبح الساعة 9 يعدى على شقق العمارة شقة شقة يمارس الجنس مع كل الإناث الموجودة فى العمارة وبعدين ينزل عالعمارة اللى فى آخر الشارع ينام مع مرات البواب وهو خارج ينام مع بنت البواب وبعدين يعدى عالسوبر ماركت ينام مع البياعة اللى هناك فى المخزن وعالساعة 11 كده يروح يقعد عالقهوة يشرب الشاى بتاعه ومافيش مانع لو عدت واحدة قدامه يقوم ماشى وراها وطبعا بتموت فيه أول ما عينها تقع عليه وتاخده معاها البيت

طبعا هو حر ويكتب اللى عايز يكتبه ... لكن لو واحد رد عليه وقاله إن كل اللى كاتبه ده هبد وإنه بالشكل اللى بيوصفه ده يبقى دكر البط بياخد وقت أكبر منه فى العلاقة يقوم رادد عليه وقايله إتكلم عن نفسك ... أنا باقعد عالأقل أربع ساعات فى كل علاقة والستات بتموت فيا

يا بنى يا حبيبى طب بص إنت كاتب إيه الأول ... إتخيل زى مانت عايز بس خلى خيالك فى المعقول ... إعقل الكلام اللى بتكتبه

مافيش فايدة !!!

رسالته فى الخاص لأى أنثى حتى لو كاتبة إنها أنثى الورل الإندونيسى (ومعاهم طبعا المسكين أخونا علاء ) بتكون عبارة عن صورة

طبعا كلنا عارفين الصورة دى بتكون صورة إيه ... وبيكون عادة مع الصورة كلمتين ... "ممكن تقييم"

تقييم إيه وزفت إيه على دماغك يا شلحف ... عايز تقييم روح لدكتور أمراض ذكورة يقيمك

وبعدين حضرتك كشلحف محترم هل فى إعتقادك إنك الوحيد اللى عندك نت وعارف مواقع فيها صور ؟ يابنى نفس الصورة بعتها 100 شلحف قبلك لنفس البنت.

إذا لقيت مواضيع
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Good bye
للأسف قلة خبره وانعدام ثقة بالنفس كانة بيحفر في الميه حرفيا

• عجبني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و ناقد بناء

مافيش فايدة !!!

إذا لقيت مواضيع
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Good bye
تصدق - عندك حق - الشلاحيف كتروا قوى . برافو عليك نقيت اسم مناسب ( الشلحف )

• عجبني
صح جدا
المشكلة انه غالبا بيصدق نفسه ويقرف الناس معاه
اكيد طبعا بس مجتمعنا وتقاليدنا وقيودة بيهربو منها للفضاء الإلكتروني بوجهة مقنع ويطلع أسوأ ما فيهم وهو عارف ومتاكد انه غلط وبيكدب وبيصدق نفسه

• عجبني
اكيد طبعا بس مجتمعنا وتقاليدنا وقيودة بيهربو منها للفضاء الإلكتروني بوجهة مقنع ويطلع أسوأ ما فيهم وهو عارف ومتاكد انه غلط وبيكدب وبيصدق نفسه
يا فندم كلنا جايين هنا نهرب من المجتمع
لكن مش كلنا بنقرف الناس ونفرض عليهم وجه نظر إحنا متخيلين إنها صح

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف و ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و Alfâ7d
  • عجبني
تصدق - عندك حق - الشلاحيف كتروا قوى . برافو عليك نقيت اسم مناسب ( الشلحف )
شلحفات مش شلاحيف
نحافظ على اللغة لو سمحتوا
ولو إنها كلمة مش موجودة فى اللغة أصلا
😂😂😂😂😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: فكرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%