NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

wol4arine

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مشكلتي ملهاش علاقة بالجنس ، مجرد مشكلة في الحياة الطبيعية عادي ...
انا واحد شكاك بطبعي و بركز في ادق التفاصيل اللي بتعدي قدامي حتي لو بسيطة ملهاش لازمة بتخليني اوصل لإستنتاجات نتيجة ربط الاحداث ببعضها و تقدير الوقت و الكلام دا كله مسببلي مشكلة و للأسف مش بعرف افوت معلومة او جملة اتقالت قدامي بسهولة و لو حد فكر في اذيتي بتكون مشكلته كبيرة لابعد الحدود معايا لان دراعي سابق عقلي و عقلي بيصمم علي انه يكمل الاذية بكافة الطرق الممكنة .. لو حد عنده حل او بيحصل معاه نفس اللي بيحصل معايا يقول الحل رجاءً

ديما حاول تتحلى بالصبر ومتخليش عقلك الباطن يشتغل على الفاضي والمليان وحاول تقرا عن التحكم في النفس وحاول تطبق الكلام

• حبيته
التفاعلات: sa3an
ديما حاول تتحلى بالصبر ومتخليش عقلك الباطن يشتغل على الفاضي والمليان وحاول تقرا عن التحكم في النفس وحاول تطبق الكلام
طبيعة شغل ك مدرب فنون قتالية بتحكمني اني اكون صبور .. بس للاسف صبري بينفذ عند نقطة معينة و هي ان اللي قدامي يهين كرامتي او يطعن في شرفي بالسب او غيره .. ساعتها بخليه يلعن اليوم اللي اتولد فيه و الساعة اللي شافني فيها

• جامد
لازم تعزز ثقتك فنفسك

• حبيته
لازم تعزز ثقتك فنفسك
الثقة موجودة و كل حاجة .. بس المشكلة زي ما قولت كدا بركز في أدق التفاصيل و بربط الاحداث ببعضها و بفسر كلام و نظرات اللي قدامي بطريقة صحيحة تخلي حدث الشك عندي عالي في الامر اللي بشك فيه

• حبيته
مشكلتي ملهاش علاقة بالجنس ، مجرد مشكلة في الحياة الطبيعية عادي ...
انا واحد شكاك بطبعي و بركز في ادق التفاصيل اللي بتعدي قدامي حتي لو بسيطة ملهاش لازمة بتخليني اوصل لإستنتاجات نتيجة ربط الاحداث ببعضها و تقدير الوقت و الكلام دا كله مسببلي مشكلة و للأسف مش بعرف افوت معلومة او جملة اتقالت قدامي بسهولة و لو حد فكر في اذيتي بتكون مشكلته كبيرة لابعد الحدود معايا لان دراعي سابق عقلي و عقلي بيصمم علي انه يكمل الاذية بكافة الطرق الممكنة .. لو حد عنده حل او بيحصل معاه نفس اللي بيحصل معايا يقول الحل رجاءً
ده ممكن غرور شويه حاول تتكلم مع ناس اقوي منك وشايف نفسك ضعيف جمبه او حد له سلطه مهما يهينك فيك مش هتقدر تفتح بقك معاه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
ده ممكن غرور شويه حاول تتكلم مع ناس اقوي منك وشايف نفسك ضعيف جمبه او حد له سلطه مهما يهينك فيك مش هتقدر تفتح بقك معاه
ضربت قبل كدا ملازم اول قدام القائد بتاعه كان شايف نفسه عليا و انا في اولي كليه عشان كنت خارج مع بنت في شارع المعز و الموضوع في الاخر اتحل ودي لاني كنت مصمم اعمله محضر استغلال سلطة و تعدي علي مدني بغير حق
ف غالبا مش بقف عن حقي في نقطة ان حد يفكر يهيني دي

ضربت قبل كدا ملازم اول قدام القائد بتاعه كان شايف نفسه عليا و انا في اولي كليه عشان كنت خارج مع بنت في شارع المعز و الموضوع في الاخر اتحل ودي لاني كنت مصمم اعمله محضر استغلال سلطة و تعدي علي مدني بغير حق
ف غالبا مش بقف عن حقي في نقطة ان حد يفكر يهيني دي
بس ملازم اول ده اي عيل ممكن يطرقعله خش علي الي اكبر منه ويسلام لو ظابط مخابرات هيخليك تلحس تراب رجله ههههه

هذا مش شك
هذا وسواس قهري
يعني مرض بيتطور
روح شوف طبيب نفسي يساعدك

• معجبنيش
بس ملازم اول ده اي عيل ممكن يطرقعله خش علي الي اكبر منه ويسلام لو ظابط مخابرات هيخليك تلحس تراب رجله ههههه
ما بردو الفكرة كلها ان كل واحد ليه حدود معينة مينفعش يتعداها .. انا مثلا ايه اللي يخلي ظابط يكن ليا الاذي الا اذا انا كنت حابب دا
لكن كون انك تيجي عليا بدون حق او سبب ساعتها صدقني مبعرفش اكبر لحد و حقي باخده لو واصله للقتل كنت بقا مخابرات او امن عام او كلب حراسة حتي مش هتفرق معايا غير اني اخد حقي منك
دي كل الفكرة و ما فيها مش بقبل الاهانة و لا عمري هتقبلها

• حبيته
هذا مش شك
هذا وسواس قهري
يعني مرض بيتطور
روح شوف طبيب نفسي يساعدك
خالي طبيب امراض نفسية و مخ و اعصاب
قعد معايا اكتر من مرة و قالي ان دا طبيعي و ملوش علاقة بالوسواس القهري

• أتفق
خالي طبيب امراض نفسية و مخ و اعصاب