NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hussain AlJaziri

الــــجــــزيـــــري
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
ناقد فني
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
الموقع الالكتروني
107591744427785954441.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو احنا ليه عشان نوصل للجنس نقنع الطرف التاني بأن احنا بنحبه وبنعشقه وكل الكلام الجميل ده ، عشان بس نوصل للجنس
وبعد ما نوصل نكمل نفس الكلام عشان استمرار الجنس؟
فيه فرق بين ان احنا بنحب بجد وان احنا في احتياج جنسي او حرمان .. فـ نروح نكدب او نمثل عشان نعوض الحرمان ده
ياريت يا جماعه الشفافيه .. لأن ببساطه ممكن الطرف التاني يتعلق بيك وانت كل اللي في دماغك الجنس وبس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: karama, mido46xxx, Dr Samy و 5 آخرين
دي حقيقه وهنا بالذات ف ناس كتير بترجم الحرمان لحب سواء بقصد او من غير قصد

• عجبني
التفاعلات: fighter10 و Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو احنا ليه عشان نوصل للجنس نقنع الطرف التاني بأن احنا بنحبه وبنعشقه وكل الكلام الجميل ده ، عشان بس نوصل للجنس
فيه فرق بين ان احنا بنحب بجد وان احنا في احتياج جنسي او حرمان .. فـ نروح نكدب او نمثل عشان نعوض الحرمان ده
ياريت يا جماعه الشفافيه .. لأن ببساطه ممكن الطرف التاني يتعلق بيك وانت كل اللي في دماغك الجنس وبس
لان طبيعة البنت بشكل عام بتميل لعلاقة غاطفية .. مش جنسية فقط و تحس انها مجرد وسيلة لاشباع الرغبة

لكن انا طبعا ضد فكرة التلاعب بمشاعر الفتيات لاى غرض

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: fighter10، Hussain AlJaziri و Yasmin55
علشان اغلب الناس (البنات) مش هيرضوا بي علاقة زي كدة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Hussain AlJaziri, Adelhany, mydoooo و 2 آخرين
في بنات بيرضوا بعلاقة جنسية بس انت محتاج تعرف هي بتفكر إزاي وتخليها تكون متطمنة معاك

• أتفق
التفاعلات: J U B A
لان طبيعة البنت بشكل عام بتميل لعلاقة غاطفية .. مش جنسية فقط و تحس انها مجرد وسيلة لاشباع الرغبة

لكن انا طبعا ضد فكرة التلاعب بمشاعر الفتيات لاى غرض
اكيد يا صديقي .. ولكن فيه ناس كتير بتعمل كده

علشان اغلب الناس (البنات) مش هيرضوا بي علاقة زي كدة
معلش بس يعني هي ترضي تتن.. عاظي لو قالها بحبك لكن لو مقالش لا سوري معلش مش هينفع؟

• عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
عشان معاتيه

معلش بس يعني هي ترضي تتن.. عاظي لو قالها بحبك لكن لو مقالش لا سوري معلش مش هينفع؟
انا قولت كدة ولا حضرتك بتفترض كلام من عندك؟

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
انا قولت كدة ولا حضرتك بتفترض كلام من عندك؟
مهو دا معني كلامك
لما الاستاذ صاحب البوست ليه ناس بتضطر تقول انها بتحب حد عشان توصل معاه لعلاقة جنسية حضرتك قلتي عشان اغلب البنات مش هترضي بعلاقة زي كدا

اولا السؤال مبيتكلمش عن الصح او الغلط
الصح و الغلط بين حضرتك سواء ذكرناه او لا
انما السؤال بيتكلم ليه طرف ممكن يخدع الطرف التاني بي مشاعر مزيفة و ردي علي ان فيه بنات متقبلش انها تكون في علاقة مبنية علي فكرة friends with benefits لان الست بتميل للمشاعر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و ابو اسكندر السندباد
دا الي بيحصل في الغالب بس دا غلط

• عجبني
مهو دا معني كلامك
لما الاستاذ صاحب البوست ليه ناس بتضطر تقول انها بتحب حد عشان توصل معاه لعلاقة جنسية حضرتك قلتي عشان اغلب البنات مش هترضي بعلاقة زي كدا
ما ديه الحقيقة روح اتكلم مع بنت و قولها انا عايز شكل علاقتنا تكون مبنية علي الجنس فقط و شوف هتقولك ايه علشان كده الطرف التاني بيلجأ لي الخداع
لاكن ده مش هيغير الثوابت بتاعتنا في الحلال و الحرام حضرتك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و ابو اسكندر السندباد
ما ديه الحقيقة روح اتكلم مع بنت و قولها انا عايز شكل علاقتنا تكون مبنية علي الجنس فقط و شوف هتقولك ايه علشان كده الطرف التاني بيلجأ لي الخداع
**** ينور عليكى كلامك صح و وجهة نظرك سليمة

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
اومال عايز تنيك خرم وتمشي وخلاص؟

• بيضحكني
اولا السؤال مبيتكلمش عن الصح او الغلط
الصح و الغلط بين حضرتك سواء ذكرناه او لا
انما السؤال بيتكلم ليه طرف ممكن يخدع الطرف التاني بي مشاعر مزيفة و ردي علي ان فيه بنات متقبلش انها تكون في علاقة مبنية علي فكرة friends with benefits لان الست بتميل للمشاعر
مهي عارفة انه بيحور عليها

بيوافقو علفكرة
اما بقي حلال وحرام انا متكلمتش فيها اصلا لأنها ثابتة

مهي عارفة انه بيحور عليهناا
مش كل الستات في ناس كتير بتنخدع تحت مسمي الحب و اكيد كلنا شوفنا ده و شوفنا ناس بتتقبل مش خداع لاكن اذي كمان تحت مسمي الحب

• أتفق
مش كل الستات في ناس كتير بتنخدع تحت مسمي الحب و اكيد كلنا شوفنا ده و شوفنا ناس بتتقبل مش خداع لاكن اذي كمان تحت مسمي الحب
انا من رأيي طالما هي محترمة كدا كدا مش هتقبل يكون ف علاقة جنسية بينهم تحت اي مسمي غير الجواز
هتقول بقي اصل حبيته اصل وثقت فيه دي هي اللي هتشيل الطين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%