NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
حصل بس و**** انا لو عليا انزل كل يوم و يبقي الجزء طويل كمان من كتر الأحداث وانا عارف ان ممكن القصة دي تتظلم بسبب اني ف 3 ثانوي و عايز اخلصها قبل ما ادخل ف حوار الامتحانات لأني مش هلحق انا الافكار ف دماغي لكن مش بلحق اترجمها لكتابة لأن مفيش وقت😭🙂🙂🙂
يسطاا هو الحوار والقصص مش بتتعمل غير لما تكون فوقت فراغ 🤏ولما تيجي تكتب بتلاقي نفسك ف دوامه خصوصا لما تبقا دماغك ف حاجه تانيه🙂🤝وبراحتك متتسرعش مستنيك 🫶😍
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Shded² و Luciiferr
يسطاا هو الحوار والقصص مش بتتعمل غير لما تكون فوقت فراغ 🤏ولما تيجي تكتب بتلاقي نفسك ف دوامه خصوصا لما تبقا دماغك ف حاجه تانيه🙂🤝وبراحتك متتسرعش مستنيك 🫶😍
اتفق معاك بصراحة بس انا وقت ما بكتب عشان مفكرش في حاجة تانية غير القصة بشغل اغاني و ببقي حرفياا مش مركز في حاجة غير الاغاني و الجزء الثاني نزل في الكومنتات اهو مستني رأيك😌😌
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: the shehab و Shded²
هحاول اطول الجزء بيبقي قصير بسبب اني مش بلحق اكتب اصلا لأني زي ما قلت ف 3 ثانوي و امتحاناتي قربت فبحاول اذاكر و ااقعد حبه اكتب فبخش ف الاحداث علطول و مش ببقي عايز اخلي الجزء طويل علي الفاضي اللي هو انا ممكن احشيه بأي حاجة ب سكس مثلا اخليه كل شوية ف حضن واحدة شكل و او بينزل مع حد يخرجوا فاهمني بس حاسس اني هكون بحرق علي الفاضي فانت حابب ده ولا لا و برضه في الجزء الجديد هبقي اسأل ف الاخر و هحاول اطوله
تمام بالتوفيق ياصحبي وحاول تطول الأحداث الشرح يعني لان كل ما تطول الأحداث يدي اثاره واندماج في أحداث القصه
وبالتوفيق في امتحانك 👍💫
 
  • عجبني
التفاعلات: Luciiferr
تمام بالتوفيق ياصحبي وحاول تطول الأحداث الشرح يعني لان كل ما تطول الأحداث يدي اثاره واندماج في أحداث القصه
وبالتوفيق في امتحانك 👍💫
حاضر هحاول الأجزاء الجاية♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: Shded²
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
اتفق معاك بصراحة بس انا وقت ما بكتب عشان مفكرش في حاجة تانية غير القصة بشغل اغاني و ببقي حرفياا مش مركز في حاجة غير الاغاني و الجزء الثاني نزل في الكومنتات اهو مستني رأيك😌😌
لازم حااجه تشغل دماغك في اي حاجه عشان التفكير ابن الوسخة مش بيحل عن الواحد🤝🫠
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Shded² و Luciiferr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفق معاك بصراحة بس انا وقت ما بكتب عشان مفكرش في حاجة تانية غير القصة بشغل اغاني و ببقي حرفياا مش مركز في حاجة غير الاغاني و الجزء الثاني نزل في الكومنتات اهو مستني رأيك😌😌
والجزء جامددد واديت لخيالك مسااااحه اكبر من الجزء اللي فااات🫶🤝واستمر وخليها كل 4 ايام احسن ليك 👍👏
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
لازم حااجه تشغل دماغك في اي حاجه عشان التفكير ابن الوسخة مش بيحل عن الواحد🤝🫠
حصل صدقني اسألني انا انا علفكرة في كذا حاجه من القصة حقيقية انا يعتبر بكتب قصتي مع اضافات تخدم الدراما و القصة و من الحاجات الحقيقة التفكير الكتير معااااناااااة
 
  • أتفق
التفاعلات: the shehab
والجزء جامددد واديت لخيالك مسااااحه اكبر من الجزء اللي فااات🫶🤝واستمر وخليها كل 4 ايام احسن ليك 👍👏
و لسة يحب انا بس بدخل في مود القصة كده الأفكار بتيجي لوحدها و**** و بكبر العالم واحدة واحدة الأجزاء الجاية هتبقي عظمة متقلقش


و اشطا الجزء الجديد بعد 4 ايام و مش شرط برضه انا عايز اعمله 5000 كلمة لو خلصتهم بدري يبقي حلو وهنزله قبل معاده لو مخلصوش بدري يبقي خلاص بقي هنعمل اي هنستني ال 4 ايام و ممكن زيادة يوم
 
  • عجبني
التفاعلات: the shehab
اهلا
احب اعرفكم ان فيه اجزاء من القصة دي حقيقية و احداث خيال و طبعا مغير الاسماء و دي اول مره اكتب ف معلش لو فيه اي خطأ في الكتابة و بس كده يلا بينا نبدأ القصة


انا اسمي “احمد” ساكن في القاهرة و عندي 18 سنة و من اسرة متوسطة الحال طولي 170 سم و جسمي عادي ولا معضل ولا رفيع اوي ف الوسط بس مائل للرفع سيكا و مع كل مشهد هعرفكم علي الشخصيات اللي هتظهر فيه عشان ما توهش مني لما ااقولك ع الشخصيات كلها مرة واحدة كفاية رغي كده و تعالوا اخدكم معايا من البداية مع اني م هسميها البداية اوي يفضل ان يكون اسمها

“بداية النهاية”

Flash Back :

“عمي”
اسمه “علي” عنده 25 سنة و عايش في اسكندريه مع باقي العيلة اللي هتعرفوهم ف باقي القصة


لما كنت صغير كنت حاجه في قمة البراءة و ده بجد بسبب ان كان اهلي قافلين عليا ولا بنزل الشارع ولا بروح مدرسة لوحدي ف كنت حرفيا معرفش حاجه ف الدنيا غير كمبيوتر و تلفون و الكرتون والالعاب بس غير كده مفيش ف كنت ف يوم قاعد على الكمبيوتر لقيت بابا بيقول ان عمي هييجي يقعد معانا كام يوم عشان في القاهرة و هيخلص شوية ورق طبعا انا فرحت اوي بالذات ان عمي علي ده كان بيحب يلعب معانا و كنت بحبه و جه و بعد السلام و شوية لعب جه معاد النوم وأحنا كان عندنا كمبيوتر ف دخلنا نمنا و انا قلقت بليل كانوا كلهم نايمين طلعت بره الاوضة لقيت عمي صاحي و قاعد علي الكمبيوتر و كان قافل النور فقلت بسسس هوووو ده فريسة سهلة عشان اخضها“😂😂😂”انا كنت مؤذي بحب اخض الناس المهم اتسحبت و تعالوا نتخيل الموقف الكمبيوتر ف اوضة يعتبر مش اوضة لأنها مفتوحة علي الريسيبشن و كان قدام مدخل الاوضة مكتب كبير و ورا المكتب الكمبيوتر ف كنت عارف ادخل و اتسحب من غير ما ياخد باله مني او يحس بيا ف دخلت و جيت من ورا ولسة هقووول بخخخخ روحت وقفت و فضلت مبحلق في شاشة الكمبيوتر من الصدمة لقيته مشغل فيلم سكس و كان مندمج معاه ده خلاه ميحسش بيا اكتر فضلت باصص عليه و بتفرج معاه و لأول مرة ف حياتي الاقي زبي وقف و مكنتش فاهم هو عامل كده لي بس انا كنت مبسوط اول مرة اشوف المنظر ده مستني مني اي و بعدها بدأت اخااف اووي روحت جي اتسحب عشان اخرج روحت خابط ف المكتب و هو راح قافل بسرعة و بص لقاني قالي بتعمل اي هنا و هو مبتسم روحت قولتله بإرتباك كنت عايز اخضك و هزر معايا و قالي يلا روح نام روحت نمت عادي و صحيت تاني يوم روحت لأبويا وامي وقولتلهم ان عمو علي كان فاتح حاجات عييب علي الكمبيوتر “😂😂😂😂😂” غتت عارف و ابويا بعدها عرفت انه كلم عمي و خلص علي كده بس هما افتكروه خلص لكن انا لا لأن المنظر اللي شوفته مراحش من دماغي و فضلت ادور علي الكمبيوتر كل ما ابقي لوحدي ف البيت و لأني كنت بقعد ع الكمبيوتر كتير و فاهم فيه فعرفت ان اجيب المواقع اللي كانت مفتوحة من قبل كده و عرفت اخش عليه و قعدت اتفرج و بقيت كل شوية اتفرج اول ما تجيلي فرصة و دي كانت بداية دخولي لعالم السكس مع اني مكنتش بعمل اي حاجه حرفيا غير الفرجة لكن ده اللي حصل نتقدم شوية ف الوقت ف حياتي و طول الفترة اللي اتقدمناها و انا بتفرج علي سكس من غير مااعمل حاجه لحد ما بدأت انزل الشارع و اتعرفت علي عيال

و شوفت البراءة اللي كلمتك عنها فوق ماااتت بس بعد ما حتي ماتت كان لسة فيه شوية براءة جوايا بس مظنش انها تتسمي براءة هي تتسمي سذاجة و طيبة المهم صاحبت ناس كتير منهم بس اهم وااحد و ااقربهم ليا بحكم اننا كنا جيران هو واحد اسمه "محمد" و هنتعرف عليه قدام اكتر برضه المهم ان ده علمني ازاي اريح نفسي بإني اعمل ماستربيشن او بالمصري ضرب عشرة المهم بدأت رحلتي معاها و بقيت اعملها 5 مرات و 4 مرات ف اليوم عادي و انا ومحمد صحاب و صحوبيتنا بتزيد مع مرور الوقت و كنا اكتر من مجرد اخوات لحد ما بقي سننا 16 سنة ساعتها اتعرفت علي بنت و حبيتها فعلا و بنت عمها كانت بتحب محمد المهم بعد فترة استهبال المعروفة ارتبطت انا وهي و محمد ارتبطت ب بنت عمها و كنا جروب في بعض وكلنا بنكلم بعض لحد ما جه يوم و سبنا بعض و محمد كان ساب بنت عمها من بدري بس انا كنت لسة بحبها بس جات فترة اكتئاب ف ساعتها مقدرتش اكمل و بعدها بشهرين كنت بقيت كويس ف رجعت كلمتها تاني و كلمة من هنا علي كلمة من هنا رجعنا المهم كل ده و انا ومحمد صحاب عادي المهم لقيت ان فيه انجذاب من محمد ليها و لقيتها بتقولي انها هتنزل تقعد مع محمد علي كافيه لوحدهم فطبعا رفضت كلمة من هنا علي كلمة من هنا عملتلها بلوك و دخلت لمحمد قعدت ااقوله متقابلهاش و كده لقيته يقولي ملكش دعوة و عرفت بعدين انه كان بيحبها وهي معايا و بيبصلها و ارتبطوا هما مع بعض و قطعت علاقتي بيهم انا قبل الموضوع ده و حتي بعده كنت بحب بنات و كنت باخد علي قفايا منهم و كنت بصاحب ناس و ينصبوا عليا و يستغلوني و ياخدوا فلوسي و كل ده بسبب اني كنت ساذج لأن انا كنت طول حياتي محبوس ف البيت مبخرجش غير عشان اروح للمدرسة او نروح لعيلة ابويا او امي وفجأة بقيت مضطر انزل اتعامل ف الشارع الفترة دي كان ابويا مسافر فمكنش موجود جمبي يعرفني الصح والغلط وان المفروض مثقش ف اي حد ااقابله المهم ان خدت صدمات كتير ف حياتي من صحاب اديتهم ثقة و من بنات حبيتها من كل قلبي اللي خانتني و اللي كانت بتلعب بيا و و و و لحد ما الايام عدت و كنت ساعتها مشيت من المنطقة اللي كنت فيها والبيت اللي كنت فيه و روحت مكان جديد و بدأت سطر جديد في حياتي بس قررت ساعتها بدون وعي اني مش عايز اتعرف علي حد تاني بقيت اكره الناس و كرهي لنفسي و شخصيتي بيزيد يوم ورا يوم و مبقتش اثق ف الناس دماغي بقت شغالة طول الوقت بتفكر ف كل كلمة و بتفكر ف كل حاجه بتحصل حواليا بقيت منعزل ف اوضتي مبخرجش منها “طبعا انت هتقول انا بحكي كل ده ليه انا ده ببني عليه الشخصية اللي هتشوفها لما نبدأ الأحداث عشان متستغربش من الشخصية مش هكتب حاجه من الفراغ متقلقش😉” المهم بدأت احب الدم و احلم بالقتل و بدأ تفكيري دايما دايما يروح للدم و القتل و بدأت اتخيل دايما اني بقتل الناس و بعذبهم و بدأت احب اتفرج على حاجات فيها ددمم كتير و بدأت احاول ااذي نفسي و كرهي لنفسي بيزيد و لشخصيتي اكتر و بدأت ااذي نفسي بطرق متنوعة و حاولت كذا مرة اطلب المساعده من اهلي لكن مكنش فيه استجابة لأن حضرتك انا بكلمك دلوقتي وانا ف 3 ثانوي سني حاليا 17 سنة فكان بنسبالهم 3 ثانوي اهم و بعدها نشوف اللي بيحصلك"😂😂😂“ للأسف ده اللي بيحصل مع اغلب طلاب ثانوية عامة من اهاليهم المهم


نخرج من ال ”Flash Back“

و بكده انتم عرفتوا اغلب حياتي كانت عاملة ازاي و للأسف انا نبهت فوق و قولت ان فيه احداث حقيقية حصلت معايا و الجزء ده اغلب احداثه حقيقية مع تغيير بسيط ف الاحداث و نرجع ليا دلوقتي
احمد 18 سنة ساكن في القاهرة و من هنا ااقدر ااقولكم ان

قصتي بدأت

الشخصيات:

مصطفى :
طوله 182 سم و مليان سيكا و من عيلة متوسطة الحال و يعتبر ااقرب حد ليا و عنده اختين و اخ واحد و هنتعرف عليهم قدام ف الاحداث

ايهاب :
طوله 172 و جسمه متوسط ولا مليان ولا رفيع و من عيلة متوسطة الحال بس اغلبهم في الجيش و عنده اخ واحد

نروح ليا لسة خارج من درس الإنجليزي انا و اتنين صحابي كنت اعرفهم من زمان و بروح مطلع علبة السجاير من جيبي و جي بولع السيجارة و ماشي سرحان ف اللي جي و الواحد المفروض يخطط لمستقبله و يشوف الكلية اللي عايز يدخلها المهم ركبت و روحت ونمت صحيت الصبح علي نفس الصداع بتاع كل يوم ابويا بيزعق اني فاشل و مش بذاكر و نايم طول اليوم و الرغي ده روحت قايم غسلت وشي و مسكت التلفون و كلمت الواد مصطفي

انا:اي ياض
مصطفي:عايز اي يعم
انا:اتكلم عدل يكسمك انت لسة نايم كل ده!
مصطفي:يعم هو انا بنام ف بيتكم
انا:خلاااص يعم مش ناقصة صداع ع الصبح قوم فوق لحد ما اجيلك نقعد عندك شوية
مصطفي:طب خلاص لما تيجي رن عليا سيبني انام بقييي
انا: خلاص غور جتك القرف
و قفلت معاه و روحت لبست و قلتلهم اني رايح اذاكر مع مصطفي و نزلت

نجوي:
ست ميلف علي اصووله عندها 44 سنة بزازها حجمهم متوسط
و طيزها كبيرة و مشدودة مفيش ترهلات ف جسمها بسبب انها مهتمة بنفسها اووي و عندها بيوتي سنتر

بعدها ب نص ساعة وصلت و خبطت عليه و امه اللي فتحت
ام مصطفى (نجوي): اهلاااااااا بالفاااااشل
انا:اهلاااا ي ست ي عجوزة انت
هنسميها نجوي بدل ام مصطفي😌
نجوي:انا عجوزة يبن الجزمة
و مسكت الشبشب و جاية تحدفه عليا جريت و دخلت اوضة مصطفى بسرعة😂😂
مصطفي:في اي يبنيي؟؟
انا:يعم في واحدة بتاكل بني ادمين بره😂😂
مصطفي:طب ااقعد يبن الجزمة يلا نذاكر
انا:هووو اااي هو انت و امك متسيبوا امي ف حالها يعم😂
و قعدنا 3 ساعات نذاكر و كان فيه درس فرينش الساعة 7 و كانت الساعة ساعتها 6 ونص مصطفي لبس و جايين ننزل و لسة جي أخرج من الاوضة لقيت طااااخ شبشب لبس في وشي
انا:ااااااهاا
مصطفي:😂😂😂😂
نجوي: عشان تبقي تقول عليا عجوزة تاني يبن الجزمة😂😂
انا: اتطلع يعم اخلص خلينا نروح الدرس بهزار امك التقييل ده😂
نزلنا و روحنا الدرس
و اول مدخلت سلمت علي الميس و قعدت اهزر معاها تعالوا هوصفهاالك

ميس الفرنساوي ( كريستين ):
سنها 34 سنة بزازها متوسطة و مدلدلة شوية و معندهاش عيال و طيزها كبيرة اوي و بتحبني اووي وكنت ساعات بروح اخد عندها دروس ف بيتها و هي متجوزة بقالها 4 سنين و مخلفتش

المهم بعد ما خلصنا الدرس لقيت كريستين (ميس الفرنساوي) بتقولي استنا عشان هتيجي معايا واحنا مروحين حاجات لأن بيتها كان جمب بيتي المهم روحت معاها و اشترينا الحاجات و طلعتها معاها و جي انزل لقيتها مسكت فيا

كريستين:رايح فين مش هتمشي غير لما تقعد تشرب حاجه انت تعبت معايا
انا: ملوش لزوم ي ميس صدقيني
كريستين :لا انا قلت وخلاص يلا ااقعد بقي متبقاش رخم انا عارفة ان الدنيا بايظة معاك بسبب 3 ثانوي مفيهاش حاجه لما تفك حبه
انا:ماشي ي ميس عشان خاطرك بس
كريستين:اي ميس دي هو احنا ف الدرس لما نبقي لوحدنا قولي ي (تينا)
انا:ماشي ي مي...قصدي تينا
انا:بس عندي سؤال مهم
تينا:اي هو؟
انا:هل هي تينا عادي ولا تينا شوكي (معلي استحملني علي القلشة الخرا دي😂😂)
تينا:طب ااقعد ي ظريف عشان مشتمكش😂😂😂
انا: لا خلاص يحجه هقعد بإحترامي 😂😂
تينا:هروح اجيب العصير وجاية عايز عصير مانجا ولا فراولة
انا:ملاااقيش عندك عصير لمون
تينا:هو مفيش بس هعملك عادي ده سهل
انا:اشطا تمام مع اني مكنتش عايز اتعبك بس خلاص تعبي راحة😌😂😂
تينا: طبعااا اووومال 😂😂
خلصت العصير و عملته جت قعدت جمبي و احنا كنا قاعدين علي الركنة و هي كانت صغيرة شوية فكنا قريبين من بعض
تينا:احكيلي بقي ي برنس مفيش بنت حاطط عينك عليها كده ولا كده في الدرس😉
انا:الصراحة الصراحة
تينا:الصراحة الصراحة
انا:فيه
تينا:مييييين
انا:انت
تينا:يبنيي بكلمك بجد
انا: منا بكلمك بجد
تينا:انا ازاي يعني
انا: انت مش شايفة القمر اللي قاعد قدامي ي تينا ولا اي الواحد قاعد جمبك وخايف يتهور كده ولا كده 😂😂
تينا:انت بجد شايفني حلوة حتي بجسمي ده دنا نفسي مش عجباني
انا: مفيش حد بيشوف نفسه حلو دايما بيكون شايف فيه مشكلة ف طبيعي انك تشوفي نفسك وحشة لكن بنسبالي انت قمر(وانا بكلمها كنت بقرب منها براحة)
تينا: قول للي متجوزني ده اهو زي ما انت شايف مش موجود و مبيرجعش غير يوم في الاسبوع و يسافر تاني و ناسيني خالص (جوزها شغال في الإسكندرية فعشان كده صعب انه يروح وييجي كل يوم فبيقعد هناك و يرجع يوم واحد بس)
انا: اسف يعني ف الكلمة ي تينا بس غبي نعمل اي
تينا:و اسف ليه هو غبي فعلا
انا:طب بقولك ايه ي تينا
تينا:اي
انا:(منها اوي و قعدت امشي صوابعي علي رجلها و بقي وشي قريب من وشها)اي رأيك فيا ي تينا
تينا:(ارتبكت و بدأت تتوتر و قاعد تبص في عيني و تبص علي ايدي وكأنها بتقولي انت بتعمل اي ومكنتش متوقعة كده)رأي فيي..ك انت طيب و...چنتل كده و شكلك حلو...........
انا:(كنت انا بدأت ااقرب لكسها)سكتي ليه
تينا:..........
انا:(لقيتها ساكتة و بصة علي ايدي بتروح فين قلت بس دي فرصتي روحت قربت بسرعة من شفايفها و قعدت ابوس فيها و هي مكنتش متجاوبة معايا و كانت بتقاوم حبه بإيدها)
ايدي تحت كنت قاعد احركها علي كسها و كنت بابوسها و لقيتها تجاوبت معايا و بدأت تبوسني هي كمان و بعد دقيقتين قاعدين نبوس في بعض فجأة لقيتها بتزقني و بتبعد و حسيتها فاقت و لقيت عينها بتدمع و بتزعق و بتقولي

تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي:...........
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي








و كده خلص الجزء ده و انا مستني اي انتقاد عشان حابب اعرف رأيكم و هشوف لو عجبتكم و عايزني اكمل هكمل اكيد يعني مش محتاجه تفكير يعم الذكي”😂😂😂😂“ بس كده باااااااااااي

الجزء الثاني
:


تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي: (بتعيط جامد)ابووووك خبطتته عربيية و اتنقققل للمستشفييي انت فيييين😭😭
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي😮
امي: مستشفي******
أول ما سمعت اسم المستشفي قفلت علطول و ركبت بسرعة و روحت المستشفي بسرعة اول ما وصلت لقيت امي هناك و اخواتي الاتنين هنتعرف عليهم مع الاحداث و كانوا بيعيطووا جااامد
انا:هو فيييين
امي : في العناية المركزة (و بتعيط اووي)
لقيت الدكتور طالع
انا:طمني يا دكتور
الدكتور:احنا عملنا اللازم حضرتك و دلوقتي هو بين ايد ** و ** يقومه ليكم بالسلامة
انا: هينفع ندخله دلوقتي ي دكتور
الدكتور: للاسف الزيارة ممنوعة حاليا
امييي: لااااا اناااا لاااازم ادددخلللووواا عاااايزة اشووووفه ياااا اااااحمدد و بتنهاااار و فجأة اغم عليها
انا و اخوااتي:مااماااا
راح الممرضات خدوها و دخلوها اوضة تانية و ادوها مهدئ و نامت
و اخواتي بقوا يعيطوا اكتر و انا روحت ساند ضهري علي الحيطة و قعدت افكر و الدنيا حاسسها سودة في وشي و مع اني مكنتش بحب ابويا اوي و احيانا كنت بحس اني بكره بس كان جوايا احساس غريب خوف علي غضب علي حزن شديد كان احساس اول مره احسه بس حاولت ااقوم ااقف واتمالك نفسي عشان اخواتي و روحت حاضنهم و فضلنا قاعدين في الاوضة مع امي لحد الصبح وانا كنت كل شوية اروح اتطمن علي ابويا من الدكتور و ارجع لأخواتي تاني وقعدت صاحي ل تاني يوم و منمتش و قعدت افكر هعمل اي مع تينا و يا ترا هتقول لحد ولا لا و قعدت ارسم سيناريوهات في دماغي اي اللي ممكن يحصل و بعدها افكر ف ابويا لو مات هعمل اي و حرفيا مسبتش حاجه الا و مفكرتش فيها و ده مع ان دي ميزة لبعض الناس لكن ابشركم انه لا لأني واللي شبههي بنعااااني بسبب التفكير الكتير ده بيوصل لدرجة السهر باليوم والاتنين مش عارفين ننام بسبب اننا مش عارفين نوقف تفكير قلت افصل من التفكير ده و انزل اشرب سيجارة و اجيب لأخواتي اكل كانت الساعة 10 الصبح نزلت و قعدت اشرب في سيجارة ورا سيجارة و انا ماشي و ببص للناس و باصص في وشوشهم و بحاول اخمن اي الحاجات الغلط اللي عملوها في حياتهم يستحقوا يموتوا بسببها المهم روحت جبت الاكل و طلعت المستشفي تاني و لقيت امي فاقت بس باين عليها الإرهاق و اديت لأخواتي الاكل ياكلوا و انا مكنتش عايز اكل و قعدنا لحد بليل مع امي و بعدين الدكتور كتبلها علي خروج و قالنا ان كده كده الزيارة هتبقي متاحة بكرة و نروح دلوقتي وان ملهاش لازمه قعدتنا هنا روحت خدت امي و روحت و كان باين علينا كلنا الحزن و نمنا و دخلت اوضتي لقيت مصطفي رانن عليا كتير اوي و اتصلت عليه و حكيتله اللي حصل وقفلت معاه و روحت للسرير و نمت.

الشخصيات:
خالتي: براء عندها 32 سنة و طيزها متوسطة و بزازها متوسطة برضه و جسمها مشدود سيكا مفيهوش ترهلات كتير

صحيت الصبح قمت دخلت الحمام و استحميت و لبست البدلة و ظبطت شعري و طلعت لقيت ابويا بيزعق لأمي و اخواتي عشان طبعا كالعادة متأخرين ف اللبس و بعد ما لبسوا نزلوا و مشينا مع زفة بتاعت فرح خالي و احنا ف الزفة خالي كلمني و قالي اروح اجيب خالتي و بنتها و جدي من بيت تيتا روحت سبت الزفة بسرعة و روحت لبيت تيتا و جدي كان قاعد في الريسيبشن و لقيت خالتي و دخلت المطبخ
انا: يلا ي خالتو
خالتي: معلش ي احمد ااقعد حبه بس ااكل البت و هننزل علطول

ف دخلت انا و هي الاوضة و لقيتها موطية عشان بتأكل البت روحت لقيت نفسي بقرب منها و بحط ايدي علي طيزها و بحسس عليها و هي مبتعملش اي حركة و لسة بتأكل البت كأني م موجود و كملت تحسيس لحد ما روحت ماسك بنطلونها و منزله و طلعت زبي و (مش هقولك زبي بيطير في الجو و بيشخ ربسو لا 15 سم
بس تخين سيكا) روحت مدخله و كسها و اول ما دخلته لقيت بنتها طلعت تجري بره و لقيت خالتي ماشية وراها بالطبق ولا كأن كان فيه حد كان لسة هينيك فيها دلوقتي و جاي بخرج وراهم وقفت عند باب الاوضة لقيتهم دخلوا المطبخ لسة هكلمهم حسيت ان حركتي تقلت و جي ببص في الاوضة لقيت جدي قاعد في نص الاوضة علي كرسي و باصصلي روحت بس في نفس الوقت سمعت صوت خالتي بتكلم جدي بره
خالتي براء: اعملك سندوتش ي بابا
جدي: اااي بتقولي اي م سامعك
خالتي:اعمممملللككك سندووووتتش ياااا باباااا
جدي: اااه لا ي حبيبتي مش عايز
فأنا روحت اتخشبت في مكاني و ببص قدامي لقيت جدي لسة قاعد زي ما هو و باصصلي اووي روحت لقيته قام و بيقرب عليا براحه و بيقولي
جدي :قاااعد تعمل ذنوب ورا ذنوب تؤ تؤ تؤ بقوا كتير مش كده
انا : (مبقتش سامع صوت خالتي ولا جدي الحقيقي و مرعوب و برجع لورا مع كل خطوة بيخطيها جدي اللي قدامي ده)
جدي : كنت عايز تعمل تنيك مدرستك و دلوقتي عايز تنيك خالتك و مترددتش لحظة صصصصححححححح ييااااااااا ااااحمممممددد
انا : (قعدت ارجع ورااا لحد و انا مش قادر اخد نفسي و برجع لحد ما كنت طلعت الريسيبشن و اتزنقت علي كرسي و متبقاش مكان ارجع فيه)
جدي :( وشه بيحمر تدريجي و قاعد بيطول و شكله بقي مررعببب حرفيييا و صوته تخن اوووي وبقي عالي) عااايز اابشرك بحاااجه اااانت ماااضيك باااايظ وو هتتففضل تعاااني بسببه و حااااضررك بيبووووظ اهوووو و مستقبللككك كلههه معاناااااة هتتفضل عاااايييش فييي وجعع و معاناااة و تعببب مش هتلاااااقيييي يووووم راااااحة مش هتلاااااااااااااااااقيييييي الراااااااااحةة يييااااا ااااحممممدددد

و فجاااه صحيييت من النووووم و بصرررخ و عرقاااان اووووي و بتنفس بسررعةةة و مش قاادر اافهم معني الحلم ده ايييي
و رووحت رجعت نايم علي السرير و باصص للسقف و قومت غسلت وشي كانت الساعة 11 الصبح و مسكت التلفون قعدت شوية و لقيت امي صاحية
انا : عاملة اي ي حبيبتي
امي : اهو زي ما انت شايف خااايفة علي ابووك اووي ي احمد(و لقيت عينها بتغرغر بالدموع)
انا : متقلقيش علييه خليكي جاهزة كده بس انت عشان لما يصحي تكوني متظبطة عشان الراجع هيكون لسة طالع من حادثة و هيبقي عايز ليله مشفاهاش في حياته واخدالي بالك انت ها😉😉
امي : (ابتسمت) طب خش البس عشان تروح درسك و تيجي و نروح لأبوك ي حيوااان انت
انا: حاضر ي قمرين انت
و دخلت اوضتي لبست و طلعت نزلت و قابلت مصطفي و ايهاب و روحنا الدرس و خلصنا بدري ساعتها ف لقيت مصطفي بيقول يلا نقعد علي اي كافيه شوية فبصراحة روحت معاهم لأني كنت عايز اشرب شيشة عشان دماغي تهدا شوية من التفكير
مصطفي: الامتحانات قربت يجدعان
انا :يعم ما تجيب سيرة حاجه عدلة بقولك ابويا في المستشفى والدنيا خربانة و تقولي امتحانات يكسمك
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة عنده حق
مصطفي : يعم منا بحاول افوقكم لمتكونوش مركزين انا غلطان يعني
ايهاب : (باصصلي) الصراحة يعني عنده حق
انا : يسطا ماشي تشكر بس الواحد مش ناقص المفروض تحس اني مش فايق لحاجه دلوقتي يعني الامتحانات ولا ابويا
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة يعني عنده حق
مصطفي : طيب يسطا خلاص معلش مركزتش بس حاول برضه متسبش مذاكرتك اوي عشان الموضوع ميوسعش منك انا خايف عليك م اكتر
ايهاب : (باصصلي) الصراحة عنده ح....
انا و مصطفي بصوت واحد : متسكت بقي بكسمك
و ضحكنا احنا التلاتة😂😂😂😂
و بعد ربع ساعة قلتلهم انا همشي انا عشان رايح اجيب امي و اخواتي و نروح لأبويا المستشفي
و روحت و خدت امي و اخواتي و روحنا المستشفي و كانت الزيارة فتحت
بس ابويا مكنش لسة فاق بس سمحوا لينا ندخل
امي دخلت و خرجت بتعيط و اخواتي كل واحدى تدخل و تطلع بتعيط
و جه الدور عليا و دخلت
انا دخلت و شايفه نايم علي السرير
انا: (جوايا احساس بالكره و اني عايز اجيب سكينة اغرزها في رقبته و في نفس الوقت احساس حزين على منظره و بيقول لا منعملش كده فيه ده ابونا مينفعش نفكر كده) غبي غبببييي غبببيييييي غببببببببببيييييييييييي غببببببببببيييييييييي ليييي كنت ترركزز وانت معدييي كنت تركزز دااايما مش موووجوود مع انك لما بتبقي مووجود بتبوظ مبتصلحش و الوقت اللي كنت عايزك فيه مكنتش موجود انا مبحببككش انت سامعنييي انا مبحبكشش................دموعي بتنزل...............بس....انت....ابويا....غصب عني بحبك
و خرجت لقيت امي و اخواتي قاعدين
انا: انا مروح جايين معايا ولا قاعدين
امي :لا انا قاعدة عايزة افضل جمب ابوك
انا : طيب خلاص انا هروح اذاكر شوية و هجيلكم
امي : طيب روح ي حبيبي
نزلت و هو عبارة عن ممر طويل و اخش يمين و اخر الممر ده السلم
وانا ماشي لقيت الممرضات بيجروا بسرعة عكس اتجاهي كبرت دماغي و نزلت علي السلم لقيت اختي بترن عليا رديت عليها
انا : اي يا بن...
اختي : احممدد تعاالي بسررعة يا احممدد فيه حاجه بتحصل لبابا و الممرضات دخلوله وهما بيجروا
انا قفلت معاها بسرعة و رجعت لقيتهم بيعيطوا و الممرضات و الدكتور جوة و نبضه كان وقف و بيعملوله انعاش او (CPR )
و انا راجع ورا و جوايا خوف و في دماغي قاعد اااقول لا لا لا لا مش دلوقتي لا لا لا انا مش مستعد للممكن يحصل ده
و فجأة لقيت لأول مرة من فترة طويلة اووووي الصمت في دماغي
اول ما لقيت الدكتور جي بخطواته البطيئة نحيتي و بيبصلي نظرة انا عارفها كويس و نفسي ميقولش اللي بيتقال مع النظرة دي

الدكتور : انت عارف ان دي سنه الحياة.................. الباقية في حياتك الوالد توفي
انا : ..............
و ببص لقيت والدتي منهارة هي و اخواتي و انا قاعد تايهه ببص للناس كأني جي من كوكب تاني
و خدنا ابويا دفناه و طبعا كل الناس جت عزت و الدفنة مخلتش من العياط و الصريخ
و روحنا و الحزن تملك من بيتنا
و انا بحاول اتماسك عشان امي و اخواتي
و طبعا مبقتش اروح دروس و مبقتش اخرج نهائي
و صحيت في يوم فتحت موبايلي و مش عارف اي اللي خلاني افتح صور ابويا و بدأت اعيط و صوتي بدأ يعلا و قعدت احدف في كل حاجه و اكسر اي حاجه تيجي في طريقة و كنت منهااار انهيااار تااام و روحت اخر حاجه ضااارب المرايا بإيدي و اتكسرت و ساعتها ايدي كلها اتعورت و بصيت ليها لقيت ددمم نازل منها و بصيتله و بعدها بصيت لنفسي في المرايا و روحت خارج و من حظي ان كل اللي في البيت كانوا بره في المدرسة و الشغل و روحت عالجت ايدي و دخلت قعدت اذاكر

بعد الاحداث دي باسبوعين
صحيت الصبح علي الساعة 12

لقيت اخواتي في المدرسة و امي لسة جاية
انا : عاملة اي ي امي
امي : الحمد**** كويسة يا حبيبي وراك درس دلوقتي
انا : اه ي حبيبتي هلبس و نازل اهو
امي : تمام انا داخلة اغير
انا فعلا روحت لبست و نزلت و بعد ما مشيت ب 10 دقايق كده افتكرت اني نسيت الملزمة اللي فيها الواجب اصلا
و رجعت جري طلعت البيت و دخلت و لقيت امي تقريبا مركزتش اني دخلت و لقيتها كانت لسة مستحمية و دخلت اوضتها تلبس و روحت اتسحبت عشان ابص عليها بس مكنتش لحقتها و كانت لبست فدخلت جبت الملزمة بهدوء و جي بخرج لقيتها بتتكلم في التلفون و قفت اسمعها اعرف بتكلم مين عشان ارضي فضولي😂😂

امي:عامل اي يا حبيبي
المتحدث/ة : ............
امي : اه لوحدي في الشقة ما تيجي العيال لسة مش هييجوا دلوقتي و الواد لسة نازل
المتحدث : ..............
امي : ااه اخييرا خلصنااا منه و مات وبقيت بتاعتك انت و شوية وافاتح العيال في موضوع اني اتجوز تاني
انا : واقف عند اوضتي مصدوم من اللي بسمعه
جي اتسحب و اخرج بره وانزل عشان اعرف افكر و انا خارج رجلي خبطت في الباب و عملت صوت
ماما : (قفلت بسرعة) ميين هنا
انا : ................


و بكده يكون الجزء خلص و في حاجة عايز اخد رأيكم فيها اول حاجه انتوا حابين ازود الجزء عن كده بس غالبا هيبقي فيه حشو زي روحت خرجت لعبت بلايستيشن مع كذا وكذا و كده يعني مش احداث بس فاهمني ولا لا

و عارف ان الجزء قصير بس ده يعتبر نازل بعدها بيوم وانا المفروض بذاكر عشان الامتحانات ف بصراحه ده انجاز بنسبالي اني خلصته و المفروض هنزله دلوقتي وهقعد اذاكر رياضة😭😭 و معلش مفييش سكس بس حابب اوضح ان القصة هيبقي فيها سكس يخدم الأحداث و من الوقت للتاني هحط اكيد سكس ملوش دعوة بالاحداث بس متقلقوش لسة بقول يا هادي

و لو عايزين اطول الجزء عن كده
يبقي مش هنزل كل يوم او يوم ويوم ممكن انزل كل 4 ايام او 5 و هيبقي طول اختاروا انتوا بقي
و بببسسس كدههه انچووووووي
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
يسطا لازم يكون ف حبكه وحشو معقول لان القصه من غيرهم مش هتتقرئ وهتقفل منها
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
تمااام عشان دمااغك متوهش منك ف الطريق🤣ولازم كل حاجه تاخد وقتها التقل صنعه مش تشد تمد ع الفاضي🤝🫶
 
  • أتفق
التفاعلات: Luciiferr
اهلا
احب اعرفكم ان فيه اجزاء من القصة دي حقيقية و احداث خيال و طبعا مغير الاسماء و دي اول مره اكتب ف معلش لو فيه اي خطأ في الكتابة و بس كده يلا بينا نبدأ القصة


انا اسمي “احمد” ساكن في القاهرة و عندي 18 سنة و من اسرة متوسطة الحال طولي 170 سم و جسمي عادي ولا معضل ولا رفيع اوي ف الوسط بس مائل للرفع سيكا و مع كل مشهد هعرفكم علي الشخصيات اللي هتظهر فيه عشان ما توهش مني لما ااقولك ع الشخصيات كلها مرة واحدة كفاية رغي كده و تعالوا اخدكم معايا من البداية مع اني م هسميها البداية اوي يفضل ان يكون اسمها

“بداية النهاية”

Flash Back :

“عمي”
اسمه “علي” عنده 25 سنة و عايش في اسكندريه مع باقي العيلة اللي هتعرفوهم ف باقي القصة


لما كنت صغير كنت حاجه في قمة البراءة و ده بجد بسبب ان كان اهلي قافلين عليا ولا بنزل الشارع ولا بروح مدرسة لوحدي ف كنت حرفيا معرفش حاجه ف الدنيا غير كمبيوتر و تلفون و الكرتون والالعاب بس غير كده مفيش ف كنت ف يوم قاعد على الكمبيوتر لقيت بابا بيقول ان عمي هييجي يقعد معانا كام يوم عشان في القاهرة و هيخلص شوية ورق طبعا انا فرحت اوي بالذات ان عمي علي ده كان بيحب يلعب معانا و كنت بحبه و جه و بعد السلام و شوية لعب جه معاد النوم وأحنا كان عندنا كمبيوتر ف دخلنا نمنا و انا قلقت بليل كانوا كلهم نايمين طلعت بره الاوضة لقيت عمي صاحي و قاعد علي الكمبيوتر و كان قافل النور فقلت بسسس هوووو ده فريسة سهلة عشان اخضها“😂😂😂”انا كنت مؤذي بحب اخض الناس المهم اتسحبت و تعالوا نتخيل الموقف الكمبيوتر ف اوضة يعتبر مش اوضة لأنها مفتوحة علي الريسيبشن و كان قدام مدخل الاوضة مكتب كبير و ورا المكتب الكمبيوتر ف كنت عارف ادخل و اتسحب من غير ما ياخد باله مني او يحس بيا ف دخلت و جيت من ورا ولسة هقووول بخخخخ روحت وقفت و فضلت مبحلق في شاشة الكمبيوتر من الصدمة لقيته مشغل فيلم سكس و كان مندمج معاه ده خلاه ميحسش بيا اكتر فضلت باصص عليه و بتفرج معاه و لأول مرة ف حياتي الاقي زبي وقف و مكنتش فاهم هو عامل كده لي بس انا كنت مبسوط اول مرة اشوف المنظر ده مستني مني اي و بعدها بدأت اخااف اووي روحت جي اتسحب عشان اخرج روحت خابط ف المكتب و هو راح قافل بسرعة و بص لقاني قالي بتعمل اي هنا و هو مبتسم روحت قولتله بإرتباك كنت عايز اخضك و هزر معايا و قالي يلا روح نام روحت نمت عادي و صحيت تاني يوم روحت لأبويا وامي وقولتلهم ان عمو علي كان فاتح حاجات عييب علي الكمبيوتر “😂😂😂😂😂” غتت عارف و ابويا بعدها عرفت انه كلم عمي و خلص علي كده بس هما افتكروه خلص لكن انا لا لأن المنظر اللي شوفته مراحش من دماغي و فضلت ادور علي الكمبيوتر كل ما ابقي لوحدي ف البيت و لأني كنت بقعد ع الكمبيوتر كتير و فاهم فيه فعرفت ان اجيب المواقع اللي كانت مفتوحة من قبل كده و عرفت اخش عليه و قعدت اتفرج و بقيت كل شوية اتفرج اول ما تجيلي فرصة و دي كانت بداية دخولي لعالم السكس مع اني مكنتش بعمل اي حاجه حرفيا غير الفرجة لكن ده اللي حصل نتقدم شوية ف الوقت ف حياتي و طول الفترة اللي اتقدمناها و انا بتفرج علي سكس من غير مااعمل حاجه لحد ما بدأت انزل الشارع و اتعرفت علي عيال

و شوفت البراءة اللي كلمتك عنها فوق ماااتت بس بعد ما حتي ماتت كان لسة فيه شوية براءة جوايا بس مظنش انها تتسمي براءة هي تتسمي سذاجة و طيبة المهم صاحبت ناس كتير منهم بس اهم وااحد و ااقربهم ليا بحكم اننا كنا جيران هو واحد اسمه "محمد" و هنتعرف عليه قدام اكتر برضه المهم ان ده علمني ازاي اريح نفسي بإني اعمل ماستربيشن او بالمصري ضرب عشرة المهم بدأت رحلتي معاها و بقيت اعملها 5 مرات و 4 مرات ف اليوم عادي و انا ومحمد صحاب و صحوبيتنا بتزيد مع مرور الوقت و كنا اكتر من مجرد اخوات لحد ما بقي سننا 16 سنة ساعتها اتعرفت علي بنت و حبيتها فعلا و بنت عمها كانت بتحب محمد المهم بعد فترة استهبال المعروفة ارتبطت انا وهي و محمد ارتبطت ب بنت عمها و كنا جروب في بعض وكلنا بنكلم بعض لحد ما جه يوم و سبنا بعض و محمد كان ساب بنت عمها من بدري بس انا كنت لسة بحبها بس جات فترة اكتئاب ف ساعتها مقدرتش اكمل و بعدها بشهرين كنت بقيت كويس ف رجعت كلمتها تاني و كلمة من هنا علي كلمة من هنا رجعنا المهم كل ده و انا ومحمد صحاب عادي المهم لقيت ان فيه انجذاب من محمد ليها و لقيتها بتقولي انها هتنزل تقعد مع محمد علي كافيه لوحدهم فطبعا رفضت كلمة من هنا علي كلمة من هنا عملتلها بلوك و دخلت لمحمد قعدت ااقوله متقابلهاش و كده لقيته يقولي ملكش دعوة و عرفت بعدين انه كان بيحبها وهي معايا و بيبصلها و ارتبطوا هما مع بعض و قطعت علاقتي بيهم انا قبل الموضوع ده و حتي بعده كنت بحب بنات و كنت باخد علي قفايا منهم و كنت بصاحب ناس و ينصبوا عليا و يستغلوني و ياخدوا فلوسي و كل ده بسبب اني كنت ساذج لأن انا كنت طول حياتي محبوس ف البيت مبخرجش غير عشان اروح للمدرسة او نروح لعيلة ابويا او امي وفجأة بقيت مضطر انزل اتعامل ف الشارع الفترة دي كان ابويا مسافر فمكنش موجود جمبي يعرفني الصح والغلط وان المفروض مثقش ف اي حد ااقابله المهم ان خدت صدمات كتير ف حياتي من صحاب اديتهم ثقة و من بنات حبيتها من كل قلبي اللي خانتني و اللي كانت بتلعب بيا و و و و لحد ما الايام عدت و كنت ساعتها مشيت من المنطقة اللي كنت فيها والبيت اللي كنت فيه و روحت مكان جديد و بدأت سطر جديد في حياتي بس قررت ساعتها بدون وعي اني مش عايز اتعرف علي حد تاني بقيت اكره الناس و كرهي لنفسي و شخصيتي بيزيد يوم ورا يوم و مبقتش اثق ف الناس دماغي بقت شغالة طول الوقت بتفكر ف كل كلمة و بتفكر ف كل حاجه بتحصل حواليا بقيت منعزل ف اوضتي مبخرجش منها “طبعا انت هتقول انا بحكي كل ده ليه انا ده ببني عليه الشخصية اللي هتشوفها لما نبدأ الأحداث عشان متستغربش من الشخصية مش هكتب حاجه من الفراغ متقلقش😉” المهم بدأت احب الدم و احلم بالقتل و بدأ تفكيري دايما دايما يروح للدم و القتل و بدأت اتخيل دايما اني بقتل الناس و بعذبهم و بدأت احب اتفرج على حاجات فيها ددمم كتير و بدأت احاول ااذي نفسي و كرهي لنفسي بيزيد و لشخصيتي اكتر و بدأت ااذي نفسي بطرق متنوعة و حاولت كذا مرة اطلب المساعده من اهلي لكن مكنش فيه استجابة لأن حضرتك انا بكلمك دلوقتي وانا ف 3 ثانوي سني حاليا 17 سنة فكان بنسبالهم 3 ثانوي اهم و بعدها نشوف اللي بيحصلك"😂😂😂“ للأسف ده اللي بيحصل مع اغلب طلاب ثانوية عامة من اهاليهم المهم


نخرج من ال ”Flash Back“

و بكده انتم عرفتوا اغلب حياتي كانت عاملة ازاي و للأسف انا نبهت فوق و قولت ان فيه احداث حقيقية حصلت معايا و الجزء ده اغلب احداثه حقيقية مع تغيير بسيط ف الاحداث و نرجع ليا دلوقتي
احمد 18 سنة ساكن في القاهرة و من هنا ااقدر ااقولكم ان

قصتي بدأت

الشخصيات:

مصطفى :
طوله 182 سم و مليان سيكا و من عيلة متوسطة الحال و يعتبر ااقرب حد ليا و عنده اختين و اخ واحد و هنتعرف عليهم قدام ف الاحداث

ايهاب :
طوله 172 و جسمه متوسط ولا مليان ولا رفيع و من عيلة متوسطة الحال بس اغلبهم في الجيش و عنده اخ واحد

نروح ليا لسة خارج من درس الإنجليزي انا و اتنين صحابي كنت اعرفهم من زمان و بروح مطلع علبة السجاير من جيبي و جي بولع السيجارة و ماشي سرحان ف اللي جي و الواحد المفروض يخطط لمستقبله و يشوف الكلية اللي عايز يدخلها المهم ركبت و روحت ونمت صحيت الصبح علي نفس الصداع بتاع كل يوم ابويا بيزعق اني فاشل و مش بذاكر و نايم طول اليوم و الرغي ده روحت قايم غسلت وشي و مسكت التلفون و كلمت الواد مصطفي

انا:اي ياض
مصطفي:عايز اي يعم
انا:اتكلم عدل يكسمك انت لسة نايم كل ده!
مصطفي:يعم هو انا بنام ف بيتكم
انا:خلاااص يعم مش ناقصة صداع ع الصبح قوم فوق لحد ما اجيلك نقعد عندك شوية
مصطفي:طب خلاص لما تيجي رن عليا سيبني انام بقييي
انا: خلاص غور جتك القرف
و قفلت معاه و روحت لبست و قلتلهم اني رايح اذاكر مع مصطفي و نزلت

نجوي:
ست ميلف علي اصووله عندها 44 سنة بزازها حجمهم متوسط
و طيزها كبيرة و مشدودة مفيش ترهلات ف جسمها بسبب انها مهتمة بنفسها اووي و عندها بيوتي سنتر

بعدها ب نص ساعة وصلت و خبطت عليه و امه اللي فتحت
ام مصطفى (نجوي): اهلاااااااا بالفاااااشل
انا:اهلاااا ي ست ي عجوزة انت
هنسميها نجوي بدل ام مصطفي😌
نجوي:انا عجوزة يبن الجزمة
و مسكت الشبشب و جاية تحدفه عليا جريت و دخلت اوضة مصطفى بسرعة😂😂
مصطفي:في اي يبنيي؟؟
انا:يعم في واحدة بتاكل بني ادمين بره😂😂
مصطفي:طب ااقعد يبن الجزمة يلا نذاكر
انا:هووو اااي هو انت و امك متسيبوا امي ف حالها يعم😂
و قعدنا 3 ساعات نذاكر و كان فيه درس فرينش الساعة 7 و كانت الساعة ساعتها 6 ونص مصطفي لبس و جايين ننزل و لسة جي أخرج من الاوضة لقيت طااااخ شبشب لبس في وشي
انا:ااااااهاا
مصطفي:😂😂😂😂
نجوي: عشان تبقي تقول عليا عجوزة تاني يبن الجزمة😂😂
انا: اتطلع يعم اخلص خلينا نروح الدرس بهزار امك التقييل ده😂
نزلنا و روحنا الدرس
و اول مدخلت سلمت علي الميس و قعدت اهزر معاها تعالوا هوصفهاالك

ميس الفرنساوي ( كريستين ):
سنها 34 سنة بزازها متوسطة و مدلدلة شوية و معندهاش عيال و طيزها كبيرة اوي و بتحبني اووي وكنت ساعات بروح اخد عندها دروس ف بيتها و هي متجوزة بقالها 4 سنين و مخلفتش

المهم بعد ما خلصنا الدرس لقيت كريستين (ميس الفرنساوي) بتقولي استنا عشان هتيجي معايا واحنا مروحين حاجات لأن بيتها كان جمب بيتي المهم روحت معاها و اشترينا الحاجات و طلعتها معاها و جي انزل لقيتها مسكت فيا

كريستين:رايح فين مش هتمشي غير لما تقعد تشرب حاجه انت تعبت معايا
انا: ملوش لزوم ي ميس صدقيني
كريستين :لا انا قلت وخلاص يلا ااقعد بقي متبقاش رخم انا عارفة ان الدنيا بايظة معاك بسبب 3 ثانوي مفيهاش حاجه لما تفك حبه
انا:ماشي ي ميس عشان خاطرك بس
كريستين:اي ميس دي هو احنا ف الدرس لما نبقي لوحدنا قولي ي (تينا)
انا:ماشي ي مي...قصدي تينا
انا:بس عندي سؤال مهم
تينا:اي هو؟
انا:هل هي تينا عادي ولا تينا شوكي (معلي استحملني علي القلشة الخرا دي😂😂)
تينا:طب ااقعد ي ظريف عشان مشتمكش😂😂😂
انا: لا خلاص يحجه هقعد بإحترامي 😂😂
تينا:هروح اجيب العصير وجاية عايز عصير مانجا ولا فراولة
انا:ملاااقيش عندك عصير لمون
تينا:هو مفيش بس هعملك عادي ده سهل
انا:اشطا تمام مع اني مكنتش عايز اتعبك بس خلاص تعبي راحة😌😂😂
تينا: طبعااا اووومال 😂😂
خلصت العصير و عملته جت قعدت جمبي و احنا كنا قاعدين علي الركنة و هي كانت صغيرة شوية فكنا قريبين من بعض
تينا:احكيلي بقي ي برنس مفيش بنت حاطط عينك عليها كده ولا كده في الدرس😉
انا:الصراحة الصراحة
تينا:الصراحة الصراحة
انا:فيه
تينا:مييييين
انا:انت
تينا:يبنيي بكلمك بجد
انا: منا بكلمك بجد
تينا:انا ازاي يعني
انا: انت مش شايفة القمر اللي قاعد قدامي ي تينا ولا اي الواحد قاعد جمبك وخايف يتهور كده ولا كده 😂😂
تينا:انت بجد شايفني حلوة حتي بجسمي ده دنا نفسي مش عجباني
انا: مفيش حد بيشوف نفسه حلو دايما بيكون شايف فيه مشكلة ف طبيعي انك تشوفي نفسك وحشة لكن بنسبالي انت قمر(وانا بكلمها كنت بقرب منها براحة)
تينا: قول للي متجوزني ده اهو زي ما انت شايف مش موجود و مبيرجعش غير يوم في الاسبوع و يسافر تاني و ناسيني خالص (جوزها شغال في الإسكندرية فعشان كده صعب انه يروح وييجي كل يوم فبيقعد هناك و يرجع يوم واحد بس)
انا: اسف يعني ف الكلمة ي تينا بس غبي نعمل اي
تينا:و اسف ليه هو غبي فعلا
انا:طب بقولك ايه ي تينا
تينا:اي
انا:(منها اوي و قعدت امشي صوابعي علي رجلها و بقي وشي قريب من وشها)اي رأيك فيا ي تينا
تينا:(ارتبكت و بدأت تتوتر و قاعد تبص في عيني و تبص علي ايدي وكأنها بتقولي انت بتعمل اي ومكنتش متوقعة كده)رأي فيي..ك انت طيب و...چنتل كده و شكلك حلو...........
انا:(كنت انا بدأت ااقرب لكسها)سكتي ليه
تينا:..........
انا:(لقيتها ساكتة و بصة علي ايدي بتروح فين قلت بس دي فرصتي روحت قربت بسرعة من شفايفها و قعدت ابوس فيها و هي مكنتش متجاوبة معايا و كانت بتقاوم حبه بإيدها)
ايدي تحت كنت قاعد احركها علي كسها و كنت بابوسها و لقيتها تجاوبت معايا و بدأت تبوسني هي كمان و بعد دقيقتين قاعدين نبوس في بعض فجأة لقيتها بتزقني و بتبعد و حسيتها فاقت و لقيت عينها بتدمع و بتزعق و بتقولي

تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي:...........
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي








و كده خلص الجزء ده و انا مستني اي انتقاد عشان حابب اعرف رأيكم و هشوف لو عجبتكم و عايزني اكمل هكمل اكيد يعني مش محتاجه تفكير يعم الذكي”😂😂😂😂“ بس كده باااااااااااي

الجزء الثاني
:


تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي: (بتعيط جامد)ابووووك خبطتته عربيية و اتنقققل للمستشفييي انت فيييين😭😭
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي😮
امي: مستشفي******
أول ما سمعت اسم المستشفي قفلت علطول و ركبت بسرعة و روحت المستشفي بسرعة اول ما وصلت لقيت امي هناك و اخواتي الاتنين هنتعرف عليهم مع الاحداث و كانوا بيعيطووا جااامد
انا:هو فيييين
امي : في العناية المركزة (و بتعيط اووي)
لقيت الدكتور طالع
انا:طمني يا دكتور
الدكتور:احنا عملنا اللازم حضرتك و دلوقتي هو بين ايد ** و ** يقومه ليكم بالسلامة
انا: هينفع ندخله دلوقتي ي دكتور
الدكتور: للاسف الزيارة ممنوعة حاليا
امييي: لااااا اناااا لاااازم ادددخلللووواا عاااايزة اشووووفه ياااا اااااحمدد و بتنهاااار و فجأة اغم عليها
انا و اخوااتي:مااماااا
راح الممرضات خدوها و دخلوها اوضة تانية و ادوها مهدئ و نامت
و اخواتي بقوا يعيطوا اكتر و انا روحت ساند ضهري علي الحيطة و قعدت افكر و الدنيا حاسسها سودة في وشي و مع اني مكنتش بحب ابويا اوي و احيانا كنت بحس اني بكره بس كان جوايا احساس غريب خوف علي غضب علي حزن شديد كان احساس اول مره احسه بس حاولت ااقوم ااقف واتمالك نفسي عشان اخواتي و روحت حاضنهم و فضلنا قاعدين في الاوضة مع امي لحد الصبح وانا كنت كل شوية اروح اتطمن علي ابويا من الدكتور و ارجع لأخواتي تاني وقعدت صاحي ل تاني يوم و منمتش و قعدت افكر هعمل اي مع تينا و يا ترا هتقول لحد ولا لا و قعدت ارسم سيناريوهات في دماغي اي اللي ممكن يحصل و بعدها افكر ف ابويا لو مات هعمل اي و حرفيا مسبتش حاجه الا و مفكرتش فيها و ده مع ان دي ميزة لبعض الناس لكن ابشركم انه لا لأني واللي شبههي بنعااااني بسبب التفكير الكتير ده بيوصل لدرجة السهر باليوم والاتنين مش عارفين ننام بسبب اننا مش عارفين نوقف تفكير قلت افصل من التفكير ده و انزل اشرب سيجارة و اجيب لأخواتي اكل كانت الساعة 10 الصبح نزلت و قعدت اشرب في سيجارة ورا سيجارة و انا ماشي و ببص للناس و باصص في وشوشهم و بحاول اخمن اي الحاجات الغلط اللي عملوها في حياتهم يستحقوا يموتوا بسببها المهم روحت جبت الاكل و طلعت المستشفي تاني و لقيت امي فاقت بس باين عليها الإرهاق و اديت لأخواتي الاكل ياكلوا و انا مكنتش عايز اكل و قعدنا لحد بليل مع امي و بعدين الدكتور كتبلها علي خروج و قالنا ان كده كده الزيارة هتبقي متاحة بكرة و نروح دلوقتي وان ملهاش لازمه قعدتنا هنا روحت خدت امي و روحت و كان باين علينا كلنا الحزن و نمنا و دخلت اوضتي لقيت مصطفي رانن عليا كتير اوي و اتصلت عليه و حكيتله اللي حصل وقفلت معاه و روحت للسرير و نمت.

الشخصيات:
خالتي: براء عندها 32 سنة و طيزها متوسطة و بزازها متوسطة برضه و جسمها مشدود سيكا مفيهوش ترهلات كتير

صحيت الصبح قمت دخلت الحمام و استحميت و لبست البدلة و ظبطت شعري و طلعت لقيت ابويا بيزعق لأمي و اخواتي عشان طبعا كالعادة متأخرين ف اللبس و بعد ما لبسوا نزلوا و مشينا مع زفة بتاعت فرح خالي و احنا ف الزفة خالي كلمني و قالي اروح اجيب خالتي و بنتها و جدي من بيت تيتا روحت سبت الزفة بسرعة و روحت لبيت تيتا و جدي كان قاعد في الريسيبشن و لقيت خالتي و دخلت المطبخ
انا: يلا ي خالتو
خالتي: معلش ي احمد ااقعد حبه بس ااكل البت و هننزل علطول

ف دخلت انا و هي الاوضة و لقيتها موطية عشان بتأكل البت روحت لقيت نفسي بقرب منها و بحط ايدي علي طيزها و بحسس عليها و هي مبتعملش اي حركة و لسة بتأكل البت كأني م موجود و كملت تحسيس لحد ما روحت ماسك بنطلونها و منزله و طلعت زبي و (مش هقولك زبي بيطير في الجو و بيشخ ربسو لا 15 سم
بس تخين سيكا) روحت مدخله و كسها و اول ما دخلته لقيت بنتها طلعت تجري بره و لقيت خالتي ماشية وراها بالطبق ولا كأن كان فيه حد كان لسة هينيك فيها دلوقتي و جاي بخرج وراهم وقفت عند باب الاوضة لقيتهم دخلوا المطبخ لسة هكلمهم حسيت ان حركتي تقلت و جي ببص في الاوضة لقيت جدي قاعد في نص الاوضة علي كرسي و باصصلي روحت بس في نفس الوقت سمعت صوت خالتي بتكلم جدي بره
خالتي براء: اعملك سندوتش ي بابا
جدي: اااي بتقولي اي م سامعك
خالتي:اعمممملللككك سندووووتتش ياااا باباااا
جدي: اااه لا ي حبيبتي مش عايز
فأنا روحت اتخشبت في مكاني و ببص قدامي لقيت جدي لسة قاعد زي ما هو و باصصلي اووي روحت لقيته قام و بيقرب عليا براحه و بيقولي
جدي :قاااعد تعمل ذنوب ورا ذنوب تؤ تؤ تؤ بقوا كتير مش كده
انا : (مبقتش سامع صوت خالتي ولا جدي الحقيقي و مرعوب و برجع لورا مع كل خطوة بيخطيها جدي اللي قدامي ده)
جدي : كنت عايز تعمل تنيك مدرستك و دلوقتي عايز تنيك خالتك و مترددتش لحظة صصصصححححححح ييااااااااا ااااحمممممددد
انا : (قعدت ارجع ورااا لحد و انا مش قادر اخد نفسي و برجع لحد ما كنت طلعت الريسيبشن و اتزنقت علي كرسي و متبقاش مكان ارجع فيه)
جدي :( وشه بيحمر تدريجي و قاعد بيطول و شكله بقي مررعببب حرفيييا و صوته تخن اوووي وبقي عالي) عااايز اابشرك بحاااجه اااانت ماااضيك باااايظ وو هتتففضل تعاااني بسببه و حااااضررك بيبووووظ اهوووو و مستقبللككك كلههه معاناااااة هتتفضل عاااايييش فييي وجعع و معاناااة و تعببب مش هتلاااااقيييي يووووم راااااحة مش هتلاااااااااااااااااقيييييي الراااااااااحةة يييااااا ااااحممممدددد

و فجاااه صحيييت من النووووم و بصرررخ و عرقاااان اووووي و بتنفس بسررعةةة و مش قاادر اافهم معني الحلم ده ايييي
و رووحت رجعت نايم علي السرير و باصص للسقف و قومت غسلت وشي كانت الساعة 11 الصبح و مسكت التلفون قعدت شوية و لقيت امي صاحية
انا : عاملة اي ي حبيبتي
امي : اهو زي ما انت شايف خااايفة علي ابووك اووي ي احمد(و لقيت عينها بتغرغر بالدموع)
انا : متقلقيش علييه خليكي جاهزة كده بس انت عشان لما يصحي تكوني متظبطة عشان الراجع هيكون لسة طالع من حادثة و هيبقي عايز ليله مشفاهاش في حياته واخدالي بالك انت ها😉😉
امي : (ابتسمت) طب خش البس عشان تروح درسك و تيجي و نروح لأبوك ي حيوااان انت
انا: حاضر ي قمرين انت
و دخلت اوضتي لبست و طلعت نزلت و قابلت مصطفي و ايهاب و روحنا الدرس و خلصنا بدري ساعتها ف لقيت مصطفي بيقول يلا نقعد علي اي كافيه شوية فبصراحة روحت معاهم لأني كنت عايز اشرب شيشة عشان دماغي تهدا شوية من التفكير
مصطفي: الامتحانات قربت يجدعان
انا :يعم ما تجيب سيرة حاجه عدلة بقولك ابويا في المستشفى والدنيا خربانة و تقولي امتحانات يكسمك
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة عنده حق
مصطفي : يعم منا بحاول افوقكم لمتكونوش مركزين انا غلطان يعني
ايهاب : (باصصلي) الصراحة يعني عنده حق
انا : يسطا ماشي تشكر بس الواحد مش ناقص المفروض تحس اني مش فايق لحاجه دلوقتي يعني الامتحانات ولا ابويا
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة يعني عنده حق
مصطفي : طيب يسطا خلاص معلش مركزتش بس حاول برضه متسبش مذاكرتك اوي عشان الموضوع ميوسعش منك انا خايف عليك م اكتر
ايهاب : (باصصلي) الصراحة عنده ح....
انا و مصطفي بصوت واحد : متسكت بقي بكسمك
و ضحكنا احنا التلاتة😂😂😂😂
و بعد ربع ساعة قلتلهم انا همشي انا عشان رايح اجيب امي و اخواتي و نروح لأبويا المستشفي
و روحت و خدت امي و اخواتي و روحنا المستشفي و كانت الزيارة فتحت
بس ابويا مكنش لسة فاق بس سمحوا لينا ندخل
امي دخلت و خرجت بتعيط و اخواتي كل واحدى تدخل و تطلع بتعيط
و جه الدور عليا و دخلت
انا دخلت و شايفه نايم علي السرير
انا: (جوايا احساس بالكره و اني عايز اجيب سكينة اغرزها في رقبته و في نفس الوقت احساس حزين على منظره و بيقول لا منعملش كده فيه ده ابونا مينفعش نفكر كده) غبي غبببييي غبببيييييي غببببببببببيييييييييييي غببببببببببيييييييييي ليييي كنت ترركزز وانت معدييي كنت تركزز دااايما مش موووجوود مع انك لما بتبقي مووجود بتبوظ مبتصلحش و الوقت اللي كنت عايزك فيه مكنتش موجود انا مبحببككش انت سامعنييي انا مبحبكشش................دموعي بتنزل...............بس....انت....ابويا....غصب عني بحبك
و خرجت لقيت امي و اخواتي قاعدين
انا: انا مروح جايين معايا ولا قاعدين
امي :لا انا قاعدة عايزة افضل جمب ابوك
انا : طيب خلاص انا هروح اذاكر شوية و هجيلكم
امي : طيب روح ي حبيبي
نزلت و هو عبارة عن ممر طويل و اخش يمين و اخر الممر ده السلم
وانا ماشي لقيت الممرضات بيجروا بسرعة عكس اتجاهي كبرت دماغي و نزلت علي السلم لقيت اختي بترن عليا رديت عليها
انا : اي يا بن...
اختي : احممدد تعاالي بسررعة يا احممدد فيه حاجه بتحصل لبابا و الممرضات دخلوله وهما بيجروا
انا قفلت معاها بسرعة و رجعت لقيتهم بيعيطوا و الممرضات و الدكتور جوة و نبضه كان وقف و بيعملوله انعاش او (CPR )
و انا راجع ورا و جوايا خوف و في دماغي قاعد اااقول لا لا لا لا مش دلوقتي لا لا لا انا مش مستعد للممكن يحصل ده
و فجأة لقيت لأول مرة من فترة طويلة اووووي الصمت في دماغي
اول ما لقيت الدكتور جي بخطواته البطيئة نحيتي و بيبصلي نظرة انا عارفها كويس و نفسي ميقولش اللي بيتقال مع النظرة دي

الدكتور : انت عارف ان دي سنه الحياة.................. الباقية في حياتك الوالد توفي
انا : ..............
و ببص لقيت والدتي منهارة هي و اخواتي و انا قاعد تايهه ببص للناس كأني جي من كوكب تاني
و خدنا ابويا دفناه و طبعا كل الناس جت عزت و الدفنة مخلتش من العياط و الصريخ
و روحنا و الحزن تملك من بيتنا
و انا بحاول اتماسك عشان امي و اخواتي
و طبعا مبقتش اروح دروس و مبقتش اخرج نهائي
و صحيت في يوم فتحت موبايلي و مش عارف اي اللي خلاني افتح صور ابويا و بدأت اعيط و صوتي بدأ يعلا و قعدت احدف في كل حاجه و اكسر اي حاجه تيجي في طريقة و كنت منهااار انهيااار تااام و روحت اخر حاجه ضااارب المرايا بإيدي و اتكسرت و ساعتها ايدي كلها اتعورت و بصيت ليها لقيت ددمم نازل منها و بصيتله و بعدها بصيت لنفسي في المرايا و روحت خارج و من حظي ان كل اللي في البيت كانوا بره في المدرسة و الشغل و روحت عالجت ايدي و دخلت قعدت اذاكر

بعد الاحداث دي باسبوعين
صحيت الصبح علي الساعة 12

لقيت اخواتي في المدرسة و امي لسة جاية
انا : عاملة اي ي امي
امي : الحمد**** كويسة يا حبيبي وراك درس دلوقتي
انا : اه ي حبيبتي هلبس و نازل اهو
امي : تمام انا داخلة اغير
انا فعلا روحت لبست و نزلت و بعد ما مشيت ب 10 دقايق كده افتكرت اني نسيت الملزمة اللي فيها الواجب اصلا
و رجعت جري طلعت البيت و دخلت و لقيت امي تقريبا مركزتش اني دخلت و لقيتها كانت لسة مستحمية و دخلت اوضتها تلبس و روحت اتسحبت عشان ابص عليها بس مكنتش لحقتها و كانت لبست فدخلت جبت الملزمة بهدوء و جي بخرج لقيتها بتتكلم في التلفون و قفت اسمعها اعرف بتكلم مين عشان ارضي فضولي😂😂

امي:عامل اي يا حبيبي
المتحدث/ة : ............
امي : اه لوحدي في الشقة ما تيجي العيال لسة مش هييجوا دلوقتي و الواد لسة نازل
المتحدث : ..............
امي : ااه اخييرا خلصنااا منه و مات وبقيت بتاعتك انت و شوية وافاتح العيال في موضوع اني اتجوز تاني
انا : واقف عند اوضتي مصدوم من اللي بسمعه
جي اتسحب و اخرج بره وانزل عشان اعرف افكر و انا خارج رجلي خبطت في الباب و عملت صوت
ماما : (قفلت بسرعة) ميين هنا
انا : ................


و بكده يكون الجزء خلص و في حاجة عايز اخد رأيكم فيها اول حاجه انتوا حابين ازود الجزء عن كده بس غالبا هيبقي فيه حشو زي روحت خرجت لعبت بلايستيشن مع كذا وكذا و كده يعني مش احداث بس فاهمني ولا لا

و عارف ان الجزء قصير بس ده يعتبر نازل بعدها بيوم وانا المفروض بذاكر عشان الامتحانات ف بصراحه ده انجاز بنسبالي اني خلصته و المفروض هنزله دلوقتي وهقعد اذاكر رياضة😭😭 و معلش مفييش سكس بس حابب اوضح ان القصة هيبقي فيها سكس يخدم الأحداث و من الوقت للتاني هحط اكيد سكس ملوش دعوة بالاحداث بس متقلقوش لسة بقول يا هادي

و لو عايزين اطول الجزء عن كده
يبقي مش هنزل كل يوم او يوم ويوم ممكن انزل كل 4 ايام او 5 و هيبقي طول اختاروا انتوا بقي
و بببسسس كدههه انچووووووي
**** يوفقك الدراسة اهم علشان ده مستقبلك اعمل إلى انت عايزو بس تننجح
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
اهلا
احب اعرفكم ان فيه اجزاء من القصة دي حقيقية و احداث خيال و طبعا مغير الاسماء و دي اول مره اكتب ف معلش لو فيه اي خطأ في الكتابة و بس كده يلا بينا نبدأ القصة


انا اسمي “احمد” ساكن في القاهرة و عندي 18 سنة و من اسرة متوسطة الحال طولي 170 سم و جسمي عادي ولا معضل ولا رفيع اوي ف الوسط بس مائل للرفع سيكا و مع كل مشهد هعرفكم علي الشخصيات اللي هتظهر فيه عشان ما توهش مني لما ااقولك ع الشخصيات كلها مرة واحدة كفاية رغي كده و تعالوا اخدكم معايا من البداية مع اني م هسميها البداية اوي يفضل ان يكون اسمها

“بداية النهاية”

Flash Back :

“عمي”
اسمه “علي” عنده 25 سنة و عايش في اسكندريه مع باقي العيلة اللي هتعرفوهم ف باقي القصة


لما كنت صغير كنت حاجه في قمة البراءة و ده بجد بسبب ان كان اهلي قافلين عليا ولا بنزل الشارع ولا بروح مدرسة لوحدي ف كنت حرفيا معرفش حاجه ف الدنيا غير كمبيوتر و تلفون و الكرتون والالعاب بس غير كده مفيش ف كنت ف يوم قاعد على الكمبيوتر لقيت بابا بيقول ان عمي هييجي يقعد معانا كام يوم عشان في القاهرة و هيخلص شوية ورق طبعا انا فرحت اوي بالذات ان عمي علي ده كان بيحب يلعب معانا و كنت بحبه و جه و بعد السلام و شوية لعب جه معاد النوم وأحنا كان عندنا كمبيوتر ف دخلنا نمنا و انا قلقت بليل كانوا كلهم نايمين طلعت بره الاوضة لقيت عمي صاحي و قاعد علي الكمبيوتر و كان قافل النور فقلت بسسس هوووو ده فريسة سهلة عشان اخضها“😂😂😂”انا كنت مؤذي بحب اخض الناس المهم اتسحبت و تعالوا نتخيل الموقف الكمبيوتر ف اوضة يعتبر مش اوضة لأنها مفتوحة علي الريسيبشن و كان قدام مدخل الاوضة مكتب كبير و ورا المكتب الكمبيوتر ف كنت عارف ادخل و اتسحب من غير ما ياخد باله مني او يحس بيا ف دخلت و جيت من ورا ولسة هقووول بخخخخ روحت وقفت و فضلت مبحلق في شاشة الكمبيوتر من الصدمة لقيته مشغل فيلم سكس و كان مندمج معاه ده خلاه ميحسش بيا اكتر فضلت باصص عليه و بتفرج معاه و لأول مرة ف حياتي الاقي زبي وقف و مكنتش فاهم هو عامل كده لي بس انا كنت مبسوط اول مرة اشوف المنظر ده مستني مني اي و بعدها بدأت اخااف اووي روحت جي اتسحب عشان اخرج روحت خابط ف المكتب و هو راح قافل بسرعة و بص لقاني قالي بتعمل اي هنا و هو مبتسم روحت قولتله بإرتباك كنت عايز اخضك و هزر معايا و قالي يلا روح نام روحت نمت عادي و صحيت تاني يوم روحت لأبويا وامي وقولتلهم ان عمو علي كان فاتح حاجات عييب علي الكمبيوتر “😂😂😂😂😂” غتت عارف و ابويا بعدها عرفت انه كلم عمي و خلص علي كده بس هما افتكروه خلص لكن انا لا لأن المنظر اللي شوفته مراحش من دماغي و فضلت ادور علي الكمبيوتر كل ما ابقي لوحدي ف البيت و لأني كنت بقعد ع الكمبيوتر كتير و فاهم فيه فعرفت ان اجيب المواقع اللي كانت مفتوحة من قبل كده و عرفت اخش عليه و قعدت اتفرج و بقيت كل شوية اتفرج اول ما تجيلي فرصة و دي كانت بداية دخولي لعالم السكس مع اني مكنتش بعمل اي حاجه حرفيا غير الفرجة لكن ده اللي حصل نتقدم شوية ف الوقت ف حياتي و طول الفترة اللي اتقدمناها و انا بتفرج علي سكس من غير مااعمل حاجه لحد ما بدأت انزل الشارع و اتعرفت علي عيال

و شوفت البراءة اللي كلمتك عنها فوق ماااتت بس بعد ما حتي ماتت كان لسة فيه شوية براءة جوايا بس مظنش انها تتسمي براءة هي تتسمي سذاجة و طيبة المهم صاحبت ناس كتير منهم بس اهم وااحد و ااقربهم ليا بحكم اننا كنا جيران هو واحد اسمه "محمد" و هنتعرف عليه قدام اكتر برضه المهم ان ده علمني ازاي اريح نفسي بإني اعمل ماستربيشن او بالمصري ضرب عشرة المهم بدأت رحلتي معاها و بقيت اعملها 5 مرات و 4 مرات ف اليوم عادي و انا ومحمد صحاب و صحوبيتنا بتزيد مع مرور الوقت و كنا اكتر من مجرد اخوات لحد ما بقي سننا 16 سنة ساعتها اتعرفت علي بنت و حبيتها فعلا و بنت عمها كانت بتحب محمد المهم بعد فترة استهبال المعروفة ارتبطت انا وهي و محمد ارتبطت ب بنت عمها و كنا جروب في بعض وكلنا بنكلم بعض لحد ما جه يوم و سبنا بعض و محمد كان ساب بنت عمها من بدري بس انا كنت لسة بحبها بس جات فترة اكتئاب ف ساعتها مقدرتش اكمل و بعدها بشهرين كنت بقيت كويس ف رجعت كلمتها تاني و كلمة من هنا علي كلمة من هنا رجعنا المهم كل ده و انا ومحمد صحاب عادي المهم لقيت ان فيه انجذاب من محمد ليها و لقيتها بتقولي انها هتنزل تقعد مع محمد علي كافيه لوحدهم فطبعا رفضت كلمة من هنا علي كلمة من هنا عملتلها بلوك و دخلت لمحمد قعدت ااقوله متقابلهاش و كده لقيته يقولي ملكش دعوة و عرفت بعدين انه كان بيحبها وهي معايا و بيبصلها و ارتبطوا هما مع بعض و قطعت علاقتي بيهم انا قبل الموضوع ده و حتي بعده كنت بحب بنات و كنت باخد علي قفايا منهم و كنت بصاحب ناس و ينصبوا عليا و يستغلوني و ياخدوا فلوسي و كل ده بسبب اني كنت ساذج لأن انا كنت طول حياتي محبوس ف البيت مبخرجش غير عشان اروح للمدرسة او نروح لعيلة ابويا او امي وفجأة بقيت مضطر انزل اتعامل ف الشارع الفترة دي كان ابويا مسافر فمكنش موجود جمبي يعرفني الصح والغلط وان المفروض مثقش ف اي حد ااقابله المهم ان خدت صدمات كتير ف حياتي من صحاب اديتهم ثقة و من بنات حبيتها من كل قلبي اللي خانتني و اللي كانت بتلعب بيا و و و و لحد ما الايام عدت و كنت ساعتها مشيت من المنطقة اللي كنت فيها والبيت اللي كنت فيه و روحت مكان جديد و بدأت سطر جديد في حياتي بس قررت ساعتها بدون وعي اني مش عايز اتعرف علي حد تاني بقيت اكره الناس و كرهي لنفسي و شخصيتي بيزيد يوم ورا يوم و مبقتش اثق ف الناس دماغي بقت شغالة طول الوقت بتفكر ف كل كلمة و بتفكر ف كل حاجه بتحصل حواليا بقيت منعزل ف اوضتي مبخرجش منها “طبعا انت هتقول انا بحكي كل ده ليه انا ده ببني عليه الشخصية اللي هتشوفها لما نبدأ الأحداث عشان متستغربش من الشخصية مش هكتب حاجه من الفراغ متقلقش😉” المهم بدأت احب الدم و احلم بالقتل و بدأ تفكيري دايما دايما يروح للدم و القتل و بدأت اتخيل دايما اني بقتل الناس و بعذبهم و بدأت احب اتفرج على حاجات فيها ددمم كتير و بدأت احاول ااذي نفسي و كرهي لنفسي بيزيد و لشخصيتي اكتر و بدأت ااذي نفسي بطرق متنوعة و حاولت كذا مرة اطلب المساعده من اهلي لكن مكنش فيه استجابة لأن حضرتك انا بكلمك دلوقتي وانا ف 3 ثانوي سني حاليا 17 سنة فكان بنسبالهم 3 ثانوي اهم و بعدها نشوف اللي بيحصلك"😂😂😂“ للأسف ده اللي بيحصل مع اغلب طلاب ثانوية عامة من اهاليهم المهم


نخرج من ال ”Flash Back“

و بكده انتم عرفتوا اغلب حياتي كانت عاملة ازاي و للأسف انا نبهت فوق و قولت ان فيه احداث حقيقية حصلت معايا و الجزء ده اغلب احداثه حقيقية مع تغيير بسيط ف الاحداث و نرجع ليا دلوقتي
احمد 18 سنة ساكن في القاهرة و من هنا ااقدر ااقولكم ان

قصتي بدأت

الشخصيات:

مصطفى :
طوله 182 سم و مليان سيكا و من عيلة متوسطة الحال و يعتبر ااقرب حد ليا و عنده اختين و اخ واحد و هنتعرف عليهم قدام ف الاحداث

ايهاب :
طوله 172 و جسمه متوسط ولا مليان ولا رفيع و من عيلة متوسطة الحال بس اغلبهم في الجيش و عنده اخ واحد

نروح ليا لسة خارج من درس الإنجليزي انا و اتنين صحابي كنت اعرفهم من زمان و بروح مطلع علبة السجاير من جيبي و جي بولع السيجارة و ماشي سرحان ف اللي جي و الواحد المفروض يخطط لمستقبله و يشوف الكلية اللي عايز يدخلها المهم ركبت و روحت ونمت صحيت الصبح علي نفس الصداع بتاع كل يوم ابويا بيزعق اني فاشل و مش بذاكر و نايم طول اليوم و الرغي ده روحت قايم غسلت وشي و مسكت التلفون و كلمت الواد مصطفي

انا:اي ياض
مصطفي:عايز اي يعم
انا:اتكلم عدل يكسمك انت لسة نايم كل ده!
مصطفي:يعم هو انا بنام ف بيتكم
انا:خلاااص يعم مش ناقصة صداع ع الصبح قوم فوق لحد ما اجيلك نقعد عندك شوية
مصطفي:طب خلاص لما تيجي رن عليا سيبني انام بقييي
انا: خلاص غور جتك القرف
و قفلت معاه و روحت لبست و قلتلهم اني رايح اذاكر مع مصطفي و نزلت

نجوي:
ست ميلف علي اصووله عندها 44 سنة بزازها حجمهم متوسط
و طيزها كبيرة و مشدودة مفيش ترهلات ف جسمها بسبب انها مهتمة بنفسها اووي و عندها بيوتي سنتر

بعدها ب نص ساعة وصلت و خبطت عليه و امه اللي فتحت
ام مصطفى (نجوي): اهلاااااااا بالفاااااشل
انا:اهلاااا ي ست ي عجوزة انت
هنسميها نجوي بدل ام مصطفي😌
نجوي:انا عجوزة يبن الجزمة
و مسكت الشبشب و جاية تحدفه عليا جريت و دخلت اوضة مصطفى بسرعة😂😂
مصطفي:في اي يبنيي؟؟
انا:يعم في واحدة بتاكل بني ادمين بره😂😂
مصطفي:طب ااقعد يبن الجزمة يلا نذاكر
انا:هووو اااي هو انت و امك متسيبوا امي ف حالها يعم😂
و قعدنا 3 ساعات نذاكر و كان فيه درس فرينش الساعة 7 و كانت الساعة ساعتها 6 ونص مصطفي لبس و جايين ننزل و لسة جي أخرج من الاوضة لقيت طااااخ شبشب لبس في وشي
انا:ااااااهاا
مصطفي:😂😂😂😂
نجوي: عشان تبقي تقول عليا عجوزة تاني يبن الجزمة😂😂
انا: اتطلع يعم اخلص خلينا نروح الدرس بهزار امك التقييل ده😂
نزلنا و روحنا الدرس
و اول مدخلت سلمت علي الميس و قعدت اهزر معاها تعالوا هوصفهاالك

ميس الفرنساوي ( كريستين ):
سنها 34 سنة بزازها متوسطة و مدلدلة شوية و معندهاش عيال و طيزها كبيرة اوي و بتحبني اووي وكنت ساعات بروح اخد عندها دروس ف بيتها و هي متجوزة بقالها 4 سنين و مخلفتش

المهم بعد ما خلصنا الدرس لقيت كريستين (ميس الفرنساوي) بتقولي استنا عشان هتيجي معايا واحنا مروحين حاجات لأن بيتها كان جمب بيتي المهم روحت معاها و اشترينا الحاجات و طلعتها معاها و جي انزل لقيتها مسكت فيا

كريستين:رايح فين مش هتمشي غير لما تقعد تشرب حاجه انت تعبت معايا
انا: ملوش لزوم ي ميس صدقيني
كريستين :لا انا قلت وخلاص يلا ااقعد بقي متبقاش رخم انا عارفة ان الدنيا بايظة معاك بسبب 3 ثانوي مفيهاش حاجه لما تفك حبه
انا:ماشي ي ميس عشان خاطرك بس
كريستين:اي ميس دي هو احنا ف الدرس لما نبقي لوحدنا قولي ي (تينا)
انا:ماشي ي مي...قصدي تينا
انا:بس عندي سؤال مهم
تينا:اي هو؟
انا:هل هي تينا عادي ولا تينا شوكي (معلي استحملني علي القلشة الخرا دي😂😂)
تينا:طب ااقعد ي ظريف عشان مشتمكش😂😂😂
انا: لا خلاص يحجه هقعد بإحترامي 😂😂
تينا:هروح اجيب العصير وجاية عايز عصير مانجا ولا فراولة
انا:ملاااقيش عندك عصير لمون
تينا:هو مفيش بس هعملك عادي ده سهل
انا:اشطا تمام مع اني مكنتش عايز اتعبك بس خلاص تعبي راحة😌😂😂
تينا: طبعااا اووومال 😂😂
خلصت العصير و عملته جت قعدت جمبي و احنا كنا قاعدين علي الركنة و هي كانت صغيرة شوية فكنا قريبين من بعض
تينا:احكيلي بقي ي برنس مفيش بنت حاطط عينك عليها كده ولا كده في الدرس😉
انا:الصراحة الصراحة
تينا:الصراحة الصراحة
انا:فيه
تينا:مييييين
انا:انت
تينا:يبنيي بكلمك بجد
انا: منا بكلمك بجد
تينا:انا ازاي يعني
انا: انت مش شايفة القمر اللي قاعد قدامي ي تينا ولا اي الواحد قاعد جمبك وخايف يتهور كده ولا كده 😂😂
تينا:انت بجد شايفني حلوة حتي بجسمي ده دنا نفسي مش عجباني
انا: مفيش حد بيشوف نفسه حلو دايما بيكون شايف فيه مشكلة ف طبيعي انك تشوفي نفسك وحشة لكن بنسبالي انت قمر(وانا بكلمها كنت بقرب منها براحة)
تينا: قول للي متجوزني ده اهو زي ما انت شايف مش موجود و مبيرجعش غير يوم في الاسبوع و يسافر تاني و ناسيني خالص (جوزها شغال في الإسكندرية فعشان كده صعب انه يروح وييجي كل يوم فبيقعد هناك و يرجع يوم واحد بس)
انا: اسف يعني ف الكلمة ي تينا بس غبي نعمل اي
تينا:و اسف ليه هو غبي فعلا
انا:طب بقولك ايه ي تينا
تينا:اي
انا:(منها اوي و قعدت امشي صوابعي علي رجلها و بقي وشي قريب من وشها)اي رأيك فيا ي تينا
تينا:(ارتبكت و بدأت تتوتر و قاعد تبص في عيني و تبص علي ايدي وكأنها بتقولي انت بتعمل اي ومكنتش متوقعة كده)رأي فيي..ك انت طيب و...چنتل كده و شكلك حلو...........
انا:(كنت انا بدأت ااقرب لكسها)سكتي ليه
تينا:..........
انا:(لقيتها ساكتة و بصة علي ايدي بتروح فين قلت بس دي فرصتي روحت قربت بسرعة من شفايفها و قعدت ابوس فيها و هي مكنتش متجاوبة معايا و كانت بتقاوم حبه بإيدها)
ايدي تحت كنت قاعد احركها علي كسها و كنت بابوسها و لقيتها تجاوبت معايا و بدأت تبوسني هي كمان و بعد دقيقتين قاعدين نبوس في بعض فجأة لقيتها بتزقني و بتبعد و حسيتها فاقت و لقيت عينها بتدمع و بتزعق و بتقولي

تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي:...........
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي








و كده خلص الجزء ده و انا مستني اي انتقاد عشان حابب اعرف رأيكم و هشوف لو عجبتكم و عايزني اكمل هكمل اكيد يعني مش محتاجه تفكير يعم الذكي”😂😂😂😂“ بس كده باااااااااااي

الجزء الثاني
:


تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي: (بتعيط جامد)ابووووك خبطتته عربيية و اتنقققل للمستشفييي انت فيييين😭😭
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي😮
امي: مستشفي******
أول ما سمعت اسم المستشفي قفلت علطول و ركبت بسرعة و روحت المستشفي بسرعة اول ما وصلت لقيت امي هناك و اخواتي الاتنين هنتعرف عليهم مع الاحداث و كانوا بيعيطووا جااامد
انا:هو فيييين
امي : في العناية المركزة (و بتعيط اووي)
لقيت الدكتور طالع
انا:طمني يا دكتور
الدكتور:احنا عملنا اللازم حضرتك و دلوقتي هو بين ايد ** و ** يقومه ليكم بالسلامة
انا: هينفع ندخله دلوقتي ي دكتور
الدكتور: للاسف الزيارة ممنوعة حاليا
امييي: لااااا اناااا لاااازم ادددخلللووواا عاااايزة اشووووفه ياااا اااااحمدد و بتنهاااار و فجأة اغم عليها
انا و اخوااتي:مااماااا
راح الممرضات خدوها و دخلوها اوضة تانية و ادوها مهدئ و نامت
و اخواتي بقوا يعيطوا اكتر و انا روحت ساند ضهري علي الحيطة و قعدت افكر و الدنيا حاسسها سودة في وشي و مع اني مكنتش بحب ابويا اوي و احيانا كنت بحس اني بكره بس كان جوايا احساس غريب خوف علي غضب علي حزن شديد كان احساس اول مره احسه بس حاولت ااقوم ااقف واتمالك نفسي عشان اخواتي و روحت حاضنهم و فضلنا قاعدين في الاوضة مع امي لحد الصبح وانا كنت كل شوية اروح اتطمن علي ابويا من الدكتور و ارجع لأخواتي تاني وقعدت صاحي ل تاني يوم و منمتش و قعدت افكر هعمل اي مع تينا و يا ترا هتقول لحد ولا لا و قعدت ارسم سيناريوهات في دماغي اي اللي ممكن يحصل و بعدها افكر ف ابويا لو مات هعمل اي و حرفيا مسبتش حاجه الا و مفكرتش فيها و ده مع ان دي ميزة لبعض الناس لكن ابشركم انه لا لأني واللي شبههي بنعااااني بسبب التفكير الكتير ده بيوصل لدرجة السهر باليوم والاتنين مش عارفين ننام بسبب اننا مش عارفين نوقف تفكير قلت افصل من التفكير ده و انزل اشرب سيجارة و اجيب لأخواتي اكل كانت الساعة 10 الصبح نزلت و قعدت اشرب في سيجارة ورا سيجارة و انا ماشي و ببص للناس و باصص في وشوشهم و بحاول اخمن اي الحاجات الغلط اللي عملوها في حياتهم يستحقوا يموتوا بسببها المهم روحت جبت الاكل و طلعت المستشفي تاني و لقيت امي فاقت بس باين عليها الإرهاق و اديت لأخواتي الاكل ياكلوا و انا مكنتش عايز اكل و قعدنا لحد بليل مع امي و بعدين الدكتور كتبلها علي خروج و قالنا ان كده كده الزيارة هتبقي متاحة بكرة و نروح دلوقتي وان ملهاش لازمه قعدتنا هنا روحت خدت امي و روحت و كان باين علينا كلنا الحزن و نمنا و دخلت اوضتي لقيت مصطفي رانن عليا كتير اوي و اتصلت عليه و حكيتله اللي حصل وقفلت معاه و روحت للسرير و نمت.

الشخصيات:
خالتي: براء عندها 32 سنة و طيزها متوسطة و بزازها متوسطة برضه و جسمها مشدود سيكا مفيهوش ترهلات كتير

صحيت الصبح قمت دخلت الحمام و استحميت و لبست البدلة و ظبطت شعري و طلعت لقيت ابويا بيزعق لأمي و اخواتي عشان طبعا كالعادة متأخرين ف اللبس و بعد ما لبسوا نزلوا و مشينا مع زفة بتاعت فرح خالي و احنا ف الزفة خالي كلمني و قالي اروح اجيب خالتي و بنتها و جدي من بيت تيتا روحت سبت الزفة بسرعة و روحت لبيت تيتا و جدي كان قاعد في الريسيبشن و لقيت خالتي و دخلت المطبخ
انا: يلا ي خالتو
خالتي: معلش ي احمد ااقعد حبه بس ااكل البت و هننزل علطول

ف دخلت انا و هي الاوضة و لقيتها موطية عشان بتأكل البت روحت لقيت نفسي بقرب منها و بحط ايدي علي طيزها و بحسس عليها و هي مبتعملش اي حركة و لسة بتأكل البت كأني م موجود و كملت تحسيس لحد ما روحت ماسك بنطلونها و منزله و طلعت زبي و (مش هقولك زبي بيطير في الجو و بيشخ ربسو لا 15 سم
بس تخين سيكا) روحت مدخله و كسها و اول ما دخلته لقيت بنتها طلعت تجري بره و لقيت خالتي ماشية وراها بالطبق ولا كأن كان فيه حد كان لسة هينيك فيها دلوقتي و جاي بخرج وراهم وقفت عند باب الاوضة لقيتهم دخلوا المطبخ لسة هكلمهم حسيت ان حركتي تقلت و جي ببص في الاوضة لقيت جدي قاعد في نص الاوضة علي كرسي و باصصلي روحت بس في نفس الوقت سمعت صوت خالتي بتكلم جدي بره
خالتي براء: اعملك سندوتش ي بابا
جدي: اااي بتقولي اي م سامعك
خالتي:اعمممملللككك سندووووتتش ياااا باباااا
جدي: اااه لا ي حبيبتي مش عايز
فأنا روحت اتخشبت في مكاني و ببص قدامي لقيت جدي لسة قاعد زي ما هو و باصصلي اووي روحت لقيته قام و بيقرب عليا براحه و بيقولي
جدي :قاااعد تعمل ذنوب ورا ذنوب تؤ تؤ تؤ بقوا كتير مش كده
انا : (مبقتش سامع صوت خالتي ولا جدي الحقيقي و مرعوب و برجع لورا مع كل خطوة بيخطيها جدي اللي قدامي ده)
جدي : كنت عايز تعمل تنيك مدرستك و دلوقتي عايز تنيك خالتك و مترددتش لحظة صصصصححححححح ييااااااااا ااااحمممممددد
انا : (قعدت ارجع ورااا لحد و انا مش قادر اخد نفسي و برجع لحد ما كنت طلعت الريسيبشن و اتزنقت علي كرسي و متبقاش مكان ارجع فيه)
جدي :( وشه بيحمر تدريجي و قاعد بيطول و شكله بقي مررعببب حرفيييا و صوته تخن اوووي وبقي عالي) عااايز اابشرك بحاااجه اااانت ماااضيك باااايظ وو هتتففضل تعاااني بسببه و حااااضررك بيبووووظ اهوووو و مستقبللككك كلههه معاناااااة هتتفضل عاااايييش فييي وجعع و معاناااة و تعببب مش هتلاااااقيييي يووووم راااااحة مش هتلاااااااااااااااااقيييييي الراااااااااحةة يييااااا ااااحممممدددد

و فجاااه صحيييت من النووووم و بصرررخ و عرقاااان اووووي و بتنفس بسررعةةة و مش قاادر اافهم معني الحلم ده ايييي
و رووحت رجعت نايم علي السرير و باصص للسقف و قومت غسلت وشي كانت الساعة 11 الصبح و مسكت التلفون قعدت شوية و لقيت امي صاحية
انا : عاملة اي ي حبيبتي
امي : اهو زي ما انت شايف خااايفة علي ابووك اووي ي احمد(و لقيت عينها بتغرغر بالدموع)
انا : متقلقيش علييه خليكي جاهزة كده بس انت عشان لما يصحي تكوني متظبطة عشان الراجع هيكون لسة طالع من حادثة و هيبقي عايز ليله مشفاهاش في حياته واخدالي بالك انت ها😉😉
امي : (ابتسمت) طب خش البس عشان تروح درسك و تيجي و نروح لأبوك ي حيوااان انت
انا: حاضر ي قمرين انت
و دخلت اوضتي لبست و طلعت نزلت و قابلت مصطفي و ايهاب و روحنا الدرس و خلصنا بدري ساعتها ف لقيت مصطفي بيقول يلا نقعد علي اي كافيه شوية فبصراحة روحت معاهم لأني كنت عايز اشرب شيشة عشان دماغي تهدا شوية من التفكير
مصطفي: الامتحانات قربت يجدعان
انا :يعم ما تجيب سيرة حاجه عدلة بقولك ابويا في المستشفى والدنيا خربانة و تقولي امتحانات يكسمك
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة عنده حق
مصطفي : يعم منا بحاول افوقكم لمتكونوش مركزين انا غلطان يعني
ايهاب : (باصصلي) الصراحة يعني عنده حق
انا : يسطا ماشي تشكر بس الواحد مش ناقص المفروض تحس اني مش فايق لحاجه دلوقتي يعني الامتحانات ولا ابويا
ايهاب : (باصص لمصطفي) الصراحة يعني عنده حق
مصطفي : طيب يسطا خلاص معلش مركزتش بس حاول برضه متسبش مذاكرتك اوي عشان الموضوع ميوسعش منك انا خايف عليك م اكتر
ايهاب : (باصصلي) الصراحة عنده ح....
انا و مصطفي بصوت واحد : متسكت بقي بكسمك
و ضحكنا احنا التلاتة😂😂😂😂
و بعد ربع ساعة قلتلهم انا همشي انا عشان رايح اجيب امي و اخواتي و نروح لأبويا المستشفي
و روحت و خدت امي و اخواتي و روحنا المستشفي و كانت الزيارة فتحت
بس ابويا مكنش لسة فاق بس سمحوا لينا ندخل
امي دخلت و خرجت بتعيط و اخواتي كل واحدى تدخل و تطلع بتعيط
و جه الدور عليا و دخلت
انا دخلت و شايفه نايم علي السرير
انا: (جوايا احساس بالكره و اني عايز اجيب سكينة اغرزها في رقبته و في نفس الوقت احساس حزين على منظره و بيقول لا منعملش كده فيه ده ابونا مينفعش نفكر كده) غبي غبببييي غبببيييييي غببببببببببيييييييييييي غببببببببببيييييييييي ليييي كنت ترركزز وانت معدييي كنت تركزز دااايما مش موووجوود مع انك لما بتبقي مووجود بتبوظ مبتصلحش و الوقت اللي كنت عايزك فيه مكنتش موجود انا مبحببككش انت سامعنييي انا مبحبكشش................دموعي بتنزل...............بس....انت....ابويا....غصب عني بحبك
و خرجت لقيت امي و اخواتي قاعدين
انا: انا مروح جايين معايا ولا قاعدين
امي :لا انا قاعدة عايزة افضل جمب ابوك
انا : طيب خلاص انا هروح اذاكر شوية و هجيلكم
امي : طيب روح ي حبيبي
نزلت و هو عبارة عن ممر طويل و اخش يمين و اخر الممر ده السلم
وانا ماشي لقيت الممرضات بيجروا بسرعة عكس اتجاهي كبرت دماغي و نزلت علي السلم لقيت اختي بترن عليا رديت عليها
انا : اي يا بن...
اختي : احممدد تعاالي بسررعة يا احممدد فيه حاجه بتحصل لبابا و الممرضات دخلوله وهما بيجروا
انا قفلت معاها بسرعة و رجعت لقيتهم بيعيطوا و الممرضات و الدكتور جوة و نبضه كان وقف و بيعملوله انعاش او (CPR )
و انا راجع ورا و جوايا خوف و في دماغي قاعد اااقول لا لا لا لا مش دلوقتي لا لا لا انا مش مستعد للممكن يحصل ده
و فجأة لقيت لأول مرة من فترة طويلة اووووي الصمت في دماغي
اول ما لقيت الدكتور جي بخطواته البطيئة نحيتي و بيبصلي نظرة انا عارفها كويس و نفسي ميقولش اللي بيتقال مع النظرة دي

الدكتور : انت عارف ان دي سنه الحياة.................. الباقية في حياتك الوالد توفي
انا : ..............
و ببص لقيت والدتي منهارة هي و اخواتي و انا قاعد تايهه ببص للناس كأني جي من كوكب تاني
و خدنا ابويا دفناه و طبعا كل الناس جت عزت و الدفنة مخلتش من العياط و الصريخ
و روحنا و الحزن تملك من بيتنا
و انا بحاول اتماسك عشان امي و اخواتي
و طبعا مبقتش اروح دروس و مبقتش اخرج نهائي
و صحيت في يوم فتحت موبايلي و مش عارف اي اللي خلاني افتح صور ابويا و بدأت اعيط و صوتي بدأ يعلا و قعدت احدف في كل حاجه و اكسر اي حاجه تيجي في طريقة و كنت منهااار انهيااار تااام و روحت اخر حاجه ضااارب المرايا بإيدي و اتكسرت و ساعتها ايدي كلها اتعورت و بصيت ليها لقيت ددمم نازل منها و بصيتله و بعدها بصيت لنفسي في المرايا و روحت خارج و من حظي ان كل اللي في البيت كانوا بره في المدرسة و الشغل و روحت عالجت ايدي و دخلت قعدت اذاكر

بعد الاحداث دي باسبوعين
صحيت الصبح علي الساعة 12

لقيت اخواتي في المدرسة و امي لسة جاية
انا : عاملة اي ي امي
امي : الحمد**** كويسة يا حبيبي وراك درس دلوقتي
انا : اه ي حبيبتي هلبس و نازل اهو
امي : تمام انا داخلة اغير
انا فعلا روحت لبست و نزلت و بعد ما مشيت ب 10 دقايق كده افتكرت اني نسيت الملزمة اللي فيها الواجب اصلا
و رجعت جري طلعت البيت و دخلت و لقيت امي تقريبا مركزتش اني دخلت و لقيتها كانت لسة مستحمية و دخلت اوضتها تلبس و روحت اتسحبت عشان ابص عليها بس مكنتش لحقتها و كانت لبست فدخلت جبت الملزمة بهدوء و جي بخرج لقيتها بتتكلم في التلفون و قفت اسمعها اعرف بتكلم مين عشان ارضي فضولي😂😂

امي:عامل اي يا حبيبي
المتحدث/ة : ............
امي : اه لوحدي في الشقة ما تيجي العيال لسة مش هييجوا دلوقتي و الواد لسة نازل
المتحدث : ..............
امي : ااه اخييرا خلصنااا منه و مات وبقيت بتاعتك انت و شوية وافاتح العيال في موضوع اني اتجوز تاني
انا : واقف عند اوضتي مصدوم من اللي بسمعه
جي اتسحب و اخرج بره وانزل عشان اعرف افكر و انا خارج رجلي خبطت في الباب و عملت صوت
ماما : (قفلت بسرعة) ميين هنا
انا : ................


و بكده يكون الجزء خلص و في حاجة عايز اخد رأيكم فيها اول حاجه انتوا حابين ازود الجزء عن كده بس غالبا هيبقي فيه حشو زي روحت خرجت لعبت بلايستيشن مع كذا وكذا و كده يعني مش احداث بس فاهمني ولا لا

و عارف ان الجزء قصير بس ده يعتبر نازل بعدها بيوم وانا المفروض بذاكر عشان الامتحانات ف بصراحه ده انجاز بنسبالي اني خلصته و المفروض هنزله دلوقتي وهقعد اذاكر رياضة😭😭 و معلش مفييش سكس بس حابب اوضح ان القصة هيبقي فيها سكس يخدم الأحداث و من الوقت للتاني هحط اكيد سكس ملوش دعوة بالاحداث بس متقلقوش لسة بقول يا هادي

و لو عايزين اطول الجزء عن كده
يبقي مش هنزل كل يوم او يوم ويوم ممكن انزل كل 4 ايام او 5 و هيبقي طول اختاروا انتوا بقي
و بببسسس كدههه انچووووووي
كمل يا برنس
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
يسطا لازم يكون ف حبكه وحشو معقول لان القصه من غيرهم مش هتتقرئ وهتقفل منها
امممممم فاهمك اشطا تمام😌
 
  • عجبني
التفاعلات: the shehab
بعد التعديل عشان الفئة العمرية

الجزء الاول:

اهلا
احب اعرفكم ان فيه اجزاء من القصة دي حقيقية و احداث خيال و طبعا مغير الاسماء و دي اول مره اكتب ف معلش لو فيه اي خطأ في الكتابة و بس كده يلا بينا نبدأ القصة


انا اسمي “يوسف” ساكن في القاهرة و عندي 18 سنة و من اسرة متوسطة الحال طولي 170 سم و جسمي عادي ولا معضل ولا رفيع اوي ف الوسط بس مائل للرفع سيكا و مع كل مشهد هعرفكم علي الشخصيات اللي هتظهر فيه عشان ما توهش مني لما ااقولك ع الشخصيات كلها مرة واحدة كفاية رغي كده و تعالوا اخدكم معايا من البداية مع اني م هسميها البداية اوي يفضل ان يكون اسمها

“بداية النهاية”

Flash Back :

“عمي”
اسمه “علي” عنده 25 سنة و عايش في اسكندريه مع باقي العيلة اللي هتعرفوهم ف باقي القصة


لما كنت صغير كنت حاجه في قمة البراءة و ده بجد بسبب ان كان اهلي قافلين عليا ولا بنزل الشارع ولا بروح مدرسة لوحدي ف كنت حرفيا معرفش حاجه ف الدنيا غير كمبيوتر و تلفون و الكرتون والالعاب بس غير كده مفيش ف كنت ف يوم قاعد على الكمبيوتر لقيت بابا بيقول ان عمي هييجي يقعد معانا كام يوم عشان في القاهرة و هيخلص شوية ورق طبعا انا فرحت اوي بالذات ان عمي علي ده كان بيحب يلعب معانا و كنت بحبه و جه و بعد السلام و شوية لعب جه معاد النوم وأحنا كان عندنا كمبيوتر ف دخلنا نمنا و انا قلقت بليل كانوا كلهم نايمين طلعت بره الاوضة لقيت عمي صاحي و قاعد علي الكمبيوتر و كان قافل النور فقلت بسسس هوووو ده فريسة سهلة عشان اخضها“😂😂😂”انا كنت مؤذي بحب اخض الناس المهم اتسحبت و تعالوا نتخيل الموقف الكمبيوتر ف اوضة يعتبر مش اوضة لأنها مفتوحة علي الريسيبشن و كان قدام مدخل الاوضة مكتب كبير و ورا المكتب الكمبيوتر ف كنت عارف ادخل و اتسحب من غير ما ياخد باله مني او يحس بيا ف دخلت و جيت من ورا ولسة هقووول بخخخخ روحت وقفت و فضلت مبحلق في شاشة الكمبيوتر من الصدمة لقيته مشغل فيلم سكس و كان مندمج معاه ده خلاه ميحسش بيا اكتر فضلت باصص عليه و بتفرج معاه و لأول مرة ف حياتي الاقي زبي وقف و مكنتش فاهم هو عامل كده لي بس انا كنت مبسوط اول مرة اشوف المنظر ده مستني مني اي و بعدها بدأت اخااف اووي روحت جي اتسحب عشان اخرج روحت خابط ف المكتب و هو راح قافل بسرعة و بص لقاني قالي بتعمل اي هنا و هو مبتسم روحت قولتله بإرتباك كنت عايز اخضك و هزر معايا و قالي يلا روح نام روحت نمت عادي و صحيت تاني يوم روحت لأبويا وامي وقولتلهم ان عمو علي كان فاتح حاجات عييب علي الكمبيوتر “😂😂😂😂😂” غتت عارف و ابويا بعدها عرفت انه كلم عمي و خلص علي كده بس هما افتكروه خلص لكن انا لا لأن المنظر اللي شوفته مراحش من دماغي و فضلت ادور علي الكمبيوتر كل ما ابقي لوحدي ف البيت و لأني كنت بقعد ع الكمبيوتر كتير و فاهم فيه فعرفت ان اجيب المواقع اللي كانت مفتوحة من قبل كده و عرفت اخش عليه و قعدت اتفرج و بقيت كل شوية اتفرج اول ما تجيلي فرصة و دي كانت بداية دخولي لعالم السكس مع اني مكنتش بعمل اي حاجه حرفيا غير الفرجة لكن ده اللي حصل نتقدم شوية ف الوقت ف حياتي و طول الفترة اللي اتقدمناها و انا بتفرج علي سكس من غير مااعمل حاجه لحد ما بدأت انزل الشارع و اتعرفت علي عيال

و شوفت البراءة اللي كلمتك عنها فوق ماااتت بس بعد ما حتي ماتت كان لسة فيه شوية براءة جوايا بس مظنش انها تتسمي براءة هي تتسمي سذاجة و طيبة المهم صاحبت ناس كتير منهم بس اهم وااحد و ااقربهم ليا بحكم اننا كنا جيران هو واحد اسمه "محمد" و هنتعرف عليه قدام اكتر برضه المهم ان ده علمني ازاي اريح نفسي بإني اعمل ماستربيشن او بالمصري ضرب عشرة المهم بدأت رحلتي معاها و بقيت اعملها 5 مرات و 4 مرات ف اليوم عادي و انا ومحمد صحاب و صحوبيتنا بتزيد مع مرور الوقت و كنا اكتر من مجرد اخوات لحد ما بقي سننا 16 سنة ساعتها اتعرفت علي بنت و حبيتها فعلا و بنت عمها كانت بتحب محمد المهم بعد فترة استهبال المعروفة ارتبطت انا وهي و محمد ارتبطت ب بنت عمها و كنا جروب في بعض وكلنا بنكلم بعض لحد ما جه يوم و سبنا بعض و محمد كان ساب بنت عمها من بدري بس انا كنت لسة بحبها بس جات فترة اكتئاب ف ساعتها مقدرتش اكمل و بعدها بشهرين كنت بقيت كويس ف رجعت كلمتها تاني و كلمة من هنا علي كلمة من هنا رجعنا المهم كل ده و انا ومحمد صحاب عادي المهم لقيت ان فيه انجذاب من محمد ليها و لقيتها بتقولي انها هتنزل تقعد مع محمد علي كافيه لوحدهم فطبعا رفضت كلمة من هنا علي كلمة من هنا عملتلها بلوك و دخلت لمحمد قعدت ااقوله متقابلهاش و كده لقيته يقولي ملكش دعوة و عرفت بعدين انه كان بيحبها وهي معايا و بيبصلها و ارتبطوا هما مع بعض و قطعت علاقتي بيهم انا قبل الموضوع ده و حتي بعده كنت بحب بنات و كنت باخد علي قفايا منهم و كنت بصاحب ناس و ينصبوا عليا و يستغلوني و ياخدوا فلوسي و كل ده بسبب اني كنت ساذج لأن انا كنت طول حياتي محبوس ف البيت مبخرجش غير عشان اروح للمدرسة او نروح لعيلة ابويا او امي وفجأة بقيت مضطر انزل اتعامل ف الشارع الفترة دي كان ابويا مسافر فمكنش موجود جمبي يعرفني الصح والغلط وان المفروض مثقش ف اي حد ااقابله المهم ان خدت صدمات كتير ف حياتي من صحاب اديتهم ثقة و من بنات حبيتها من كل قلبي اللي خانتني و اللي كانت بتلعب بيا و و و و لحد ما الايام عدت و كنت ساعتها مشيت من المنطقة اللي كنت فيها والبيت اللي كنت فيه و روحت مكان جديد و بدأت سطر جديد في حياتي بس قررت ساعتها بدون وعي اني مش عايز اتعرف علي حد تاني بقيت اكره الناس و كرهي لنفسي و شخصيتي بيزيد يوم ورا يوم و مبقتش اثق ف الناس دماغي بقت شغالة طول الوقت بتفكر ف كل كلمة و بتفكر ف كل حاجه بتحصل حواليا بقيت منعزل ف اوضتي مبخرجش منها “طبعا انت هتقول انا بحكي كل ده ليه انا ده ببني عليه الشخصية اللي هتشوفها لما نبدأ الأحداث عشان متستغربش من الشخصية مش هكتب حاجه من الفراغ متقلقش😉” المهم بدأت احب الدم و احلم بالقتل و بدأ تفكيري دايما دايما يروح للدم و القتل و بدأت اتخيل دايما اني بقتل الناس و بعذبهم و بدأت احب اتفرج على حاجات فيها ددمم كتير و بدأت احاول ااذي نفسي و كرهي لنفسي بيزيد و لشخصيتي اكتر و بدأت ااذي نفسي بطرق متنوعة و حاولت كذا مرة اطلب المساعده من اهلي لكن مكنش فيه استجابة لأن حضرتك انا بكلمك دلوقتي وانا ف 3 ثانوي سني حاليا 17 سنة فكان بنسبالهم 3 ثانوي اهم و بعدها نشوف اللي بيحصلك"😂😂😂“ للأسف ده اللي بيحصل مع اغلب طلاب ثانوية عامة من اهاليهم المهم


نخرج من ال ”Flash Back“

و بكده انتم عرفتوا اغلب حياتي كانت عاملة ازاي و للأسف انا نبهت فوق و قولت ان فيه احداث حقيقية حصلت معايا و الجزء ده اغلب احداثه حقيقية مع تغيير بسيط ف الاحداث و نرجع ليا دلوقتي

انا يوسف 18 سنة ساكن في القاهرة و من هنا ااقدر ااقولكم ان

قصتي بدأت

الشخصيات:

مهاب :
طوله 182 سم و مليان سيكا و من عيلة متوسطة الحال و يعتبر ااقرب حد ليا و عنده اخت و هنتعرف عليها قدام ف الاحداث

شادي :
طوله 172 و جسمه متوسط ولا مليان ولا رفيع و من عيلة متوسطة الحال بس اغلبهم في الجيش و وحيد

نروح ليا لسة خارج من درس الإنجليزي انا و اتنين صحابي كنت اعرفهم من زمان و بروح مطلع علبة السجاير من جيبي و جي بولع السيجارة و ماشي سرحان ف اللي جي و الواحد المفروض يخطط لمستقبله و يشوف الكلية اللي عايز يدخلها المهم ركبت و روحت ونمت صحيت الصبح علي نفس الصداع بتاع كل يوم ابويا بيزعق اني فاشل و مش بذاكر و نايم طول اليوم و الرغي ده روحت قايم غسلت وشي و مسكت التلفون و كلمت الواد مهاب






انا:اي ياض
مهاب:عايز اي يعم
انا:اتكلم عدل يكسمك انت لسة نايم كل ده!
مهاب:يعم هو انا بنام ف بيتكم
انا:خلاااص يعم مش ناقصة صداع ع الصبح قوم فوق لحد ما اجيلك نقعد عندك شوية
مهاب:طب خلاص لما تيجي رن عليا سيبني انام بقييي
انا: خلاص غور جتك القرف
و قفلت معاه و روحت لبست و قلتلهم اني رايح اذاكر مع مهاب و نزلت

نجوي:
ست ميلف علي اصووله عندها 44 سنة بزازها حجمهم متوسط
و طيزها كبيرة و مشدودة مفيش ترهلات ف جسمها بسبب انها مهتمة بنفسها اووي و عندها بيوتي سنتر

بعدها ب نص ساعة وصلت و خبطت عليه و امه اللي فتحت
ام مهاب (نجوي): اهلاااااااا بالفاااااشل
انا:اهلاااا ي ست ي عجوزة انت
هنسميها نجوي بدل ام مهاب😌
نجوي:انا عجوزة يبن الجزمة
و مسكت الشبشب و جاية تحدفه عليا جريت و دخلت اوضة مهاب بسرعة😂😂
مهاب:في اي يبنيي؟؟
انا:يعم في واحدة بتاكل بني ادمين بره😂😂
مهاب:طب ااقعد يبن الجزمة يلا نذاكر
انا:هووو اااي هو انت و امك متسيبوا امي ف حالها يعم😂
و قعدنا 3 ساعات نذاكر و كان فيه درس فرينش الساعة 7 و كانت الساعة ساعتها 6 ونص مهاب لبس و جايين ننزل و لسة جي أخرج من الاوضة لقيت طااااخ شبشب لبس في وشي
انا:ااااااهاا
مهاب:😂😂😂😂
نجوي: عشان تبقي تقول عليا عجوزة تاني يبن الجزمة😂😂
انا: اتطلع يعم اخلص خلينا نروح الدرس بهزار امك التقييل ده😂
نزلنا و روحنا الدرس
و اول مدخلت سلمت علي الميس و قعدت اهزر معاها تعالوا هوصفهاالك







ميس الفرنساوي ( كريستين ):
سنها 34 سنة بزازها متوسطة و مدلدلة شوية و معندهاش عيال و طيزها كبيرة اوي و بتحبني اووي وكنت ساعات بروح اخد عندها دروس ف بيتها و هي متجوزة بقالها 4 سنين و مخلفتش

المهم بعد ما خلصنا الدرس لقيت كريستين (ميس الفرنساوي) بتقولي استنا عشان هتيجي معايا واحنا مروحين حاجات لأن بيتها كان جمب بيتي المهم روحت معاها و اشترينا الحاجات و طلعتها معاها و جي انزل لقيتها مسكت فيا

كريستين:رايح فين مش هتمشي غير لما تقعد تشرب حاجه انت تعبت معايا
انا: ملوش لزوم ي ميس صدقيني
كريستين :لا انا قلت وخلاص يلا ااقعد بقي متبقاش رخم انا عارفة ان الدنيا بايظة معاك بسبب 3 ثانوي مفيهاش حاجه لما تفك حبه
انا:ماشي ي ميس عشان خاطرك بس
كريستين:اي ميس دي هو احنا ف الدرس لما نبقي لوحدنا قولي ي (تينا)
انا:ماشي ي مي...قصدي تينا
انا:بس عندي سؤال مهم
تينا:اي هو؟
انا:هل هي تينا عادي ولا تينا شوكي (معلي استحملني علي القلشة الخرا دي😂😂)
تينا:طب ااقعد ي ظريف عشان مشتمكش😂😂😂
انا: لا خلاص يحجه هقعد بإحترامي 😂😂
تينا:هروح اجيب العصير وجاية عايز عصير مانجا ولا فراولة
انا:ملاااقيش عندك عصير لمون
تينا:هو مفيش بس هعملك عادي ده سهل
انا:اشطا تمام مع اني مكنتش عايز اتعبك بس خلاص تعبي راحة😌😂😂
تينا: طبعااا اووومال 😂😂
خلصت العصير و عملته جت قعدت جمبي و احنا كنا قاعدين علي الركنة و هي كانت صغيرة شوية فكنا قريبين من بعض
تينا:احكيلي بقي ي برنس مفيش بنت حاطط عينك عليها كده ولا كده في الدرس😉
انا:الصراحة الصراحة
تينا:الصراحة الصراحة
انا:فيه
تينا:مييييين
انا:انت
تينا:يبنيي بكلمك بجد
انا: منا بكلمك بجد
تينا:انا ازاي يعني
انا: انت مش شايفة القمر اللي قاعد قدامي ي تينا ولا اي الواحد قاعد جمبك وخايف يتهور كده ولا كده 😂😂
تينا:انت بجد شايفني حلوة حتي بجسمي ده دنا نفسي مش عجباني
انا: مفيش حد بيشوف نفسه حلو دايما بيكون شايف فيه مشكلة ف طبيعي انك تشوفي نفسك وحشة لكن بنسبالي انت قمر(وانا بكلمها كنت بقرب منها براحة)
تينا: قول للي متجوزني ده اهو زي ما انت شايف مش موجود و مبيرجعش غير يوم في الاسبوع و يسافر تاني و ناسيني خالص (جوزها شغال في الإسكندرية فعشان كده صعب انه يروح وييجي كل يوم فبيقعد هناك و يرجع يوم واحد بس)
انا: اسف يعني ف الكلمة ي تينا بس غبي نعمل اي
تينا:و اسف ليه هو غبي فعلا
انا:طب بقولك ايه ي تينا
تينا:اي
انا:(منها اوي و قعدت امشي صوابعي علي رجلها و بقي وشي قريب من وشها)اي رأيك فيا ي تينا
تينا:(ارتبكت و بدأت تتوتر و قاعد تبص في عيني و تبص علي ايدي وكأنها بتقولي انت بتعمل اي ومكنتش متوقعة كده)رأي فيي..ك انت طيب و...چنتل كده و شكلك حلو...........
انا:(كنت انا بدأت ااقرب لكسها)سكتي ليه
تينا:..........
انا:(لقيتها ساكتة و بصة علي ايدي بتروح فين قلت بس دي فرصتي روحت قربت بسرعة من شفايفها و قعدت ابوس فيها و هي مكنتش متجاوبة معايا و كانت بتقاوم حبه بإيدها)
ايدي تحت كنت قاعد احركها علي كسها و كنت بابوسها و لقيتها تجاوبت معايا و بدأت تبوسني هي كمان و بعد دقيقتين قاعدين نبوس في بعض فجأة لقيتها بتزقني و بتبعد و حسيتها فاقت و لقيت عينها بتدمع و بتزعق و بتقولي

تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي:...........
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي












و كده خلص الجزء ده و انا مستني اي انتقاد عشان حابب اعرف رأيكم و هشوف لو عجبتكم و عايزني اكمل هكمل اكيد يعني مش محتاجه تفكير يعم الذكي”😂😂😂😂“ بس كده باااااااااااي










الجزء الثاني:

تينا:اي اللي حصل ده!!!
انا:........
تينا:امشييييي اططلع بررررره اااااطلع(و دموعها بتنزل علي خدها)
انا روحت واخد حاجتي و نازل وسيبتها بعد ما نزلت ببص في التلفون لقيت اكتر من 15 مكالمة فائتة من امي و لقيتها بتتصل تاني رديت عليها
انا:عاارف اني اتأخرت و جي اهوو في الطريق
امي: (بتعيط جامد)ابووووك خبطتته عربيية و اتنقققل للمستشفييي انت فيييين😭😭
انا:اااااايييييييي مستشفي اااااي😮
امي: مستشفي******
أول ما سمعت اسم المستشفي قفلت علطول و ركبت بسرعة و روحت المستفشي بسرعة اول ما وصلت لقيت امي هناك و اختي هنتعرف عليها مع الاحداث و كانوا بيعيطووا جااامد
انا:هو فيييين
امي : في العناية المركزة (و بتعيط اووي)
لقيت الدكتور طالع
انا:طمني يا دكتور
الدكتور:احنا عملنا اللازم حضرتك و دلوقتي هو بين ايد ** و ** يقومه ليكم بالسلامة
انا: هينفع ندخله دلوقتي ي دكتور
الدكتور: للاسف الزيارة ممنوعة حاليا
امييي: لااااا اناااا لاااازم ادددخلللووواا عاااايزة اشووووفه ياااا يووووسسففف و بتنهاااار و فجأة اغم عليها
انا و اختي:مااماااا
راح الممرضات خدوها و دخلوها اوضة تانية و ادوها مهدئ و نامت
و اختي بقت تعيط اكتر و انا روحت ساند ضهري علي الحيطة و قعدت افكر و الدنيا حاسسها سودة في وشي و مع اني مكنتش بحب ابويا اوي و احيانا كنت بحس اني بكره بس كان جوايا احساس غريب خوف علي غضب علي حزن شديد كان احساس اول مره احسه بس حاولت ااقوم ااقف واتمالك نفسي عشان اختي و روحت حاضنهم و فضلنا قاعدين في الاوضة مع امي لحد الصبح وانا كنت كل شوية اروح اتطمن علي ابويا من الدكتور و ارجع لأختي تاني وقعدت صاحي ل تاني يوم و منمتش و قعدت افكر هعمل اي مع تينا و يا ترا هتقول لحد ولا لا و قعدت ارسم سيناريوهات في دماغي اي اللي ممكن يحصل و بعدها افكر ف ابويا لو مات هعمل اي و حرفيا مسبتش حاجه الا و مفكرتش فيها و ده مع ان دي ميزة لبعض الناس لكن ابشركم انه لا لأني واللي شبههي بنعااااني بسبب التفكير الكتير ده بيوصل لدرجة السهر باليوم والاتنين مش عارفين ننام بسبب اننا مش عارفين نوقف تفكير قلت افصل من التفكير ده و انزل اشرب سيجارة و اجيب لأختي اكل كانت الساعة 10 الصبح نزلت و قعدت اشرب في سيجارة ورا سيجارة و انا ماشي و ببص للناس و باصص في وشوشهم و بحاول اخمن اي الحاجات الغلط اللي عملوها في حياتهم يستحقوا يموتوا بسببها المهم روحت جبت الاكل و طلعت المستشفي تاني و لقيت امي فاقت بس باين عليها الإرهاق و اديت لأختي الاكل تاكل هي و انا مكنتش عايز اكل و قعدنا لحد بليل مع امي و بعدين الدكتور كتبلها علي خروج و قالنا ان كده كده الزيارة هتبقي متاحة بكرة و نروح دلوقتي وان ملهاش لازمه قعدتنا هنا روحت خدت امي و روحت و كان باين علينا كلنا الحزن و نمنا و دخلت اوضتي لقيت مهاب رانن عليا كتير اوي و اتصلت عليه و حكيتله اللي حصل وقفلت معاه و روحت للسرير و نمت.

الشخصيات:
خالتي: براء عندها 32 سنة و طيزها متوسطة و بزازها متوسطة برضه و جسمها مشدود سيكا مفيهوش ترهلات كتير

صحيت الصبح قمت دخلت الحمام و استحميت و لبست البدلة و ظبطت شعري و طلعت لقيت ابويا بيزعق لأمي و اختي عشان طبعا كالعادة متأخرين ف اللبس و بعد ما لبسوا نزلوا و مشينا مع زفة بتاعت فرح خالي و احنا ف الزفة خالي كلمني و قالي اروح اجيب خالتي و بنتها و جدي من بيت تيتا روحت سبت الزفة بسرعة و روحت لبيت تيتا و جدي كان قاعد في الريسيبشن و لقيت خالتي و دخلت المطبخ
انا: يلا ي خالتو
خالتي: معلش ي يوسف ااقعد حبه بس ااكل البت و هننزل علطول

ف دخلت انا و هي الاوضة و لقيتها موطية عشان بتأكل البت روحت لقيت نفسي بقرب منها و بحط ايدي علي طيزها و بحسس عليها و هي مبتعملش اي حركة و لسة بتأكل البت كأني م موجود و كملت تحسيس لحد ما روحت ماسك بنطلونها و منزله و طلعت زبي و (مش هقولك زبي بيطير في الجو و بيشخ ربسو لا 15 سم
بس تخين سيكا) روحت مدخله و كسها و اول ما دخلته لقيت بنتها طلعت تجري بره و لقيت خالتي ماشية وراها بالطبق ولا كأن كان فيه حد كان لسة هينيك فيها دلوقتي و جاي بخرج وراهم وقفت عند باب الاوضة لقيتهم دخلوا المطبخ لسة هكلمهم حسيت ان حركتي تقلت و جي ببص في الاوضة لقيت جدي قاعد في نص الاوضة علي كرسي و باصصلي روحت بس في نفس الوقت سمعت صوت خالتي بتكلم جدي بره
خالتي براء: اعملك سندوتش ي بابا
جدي: اااي بتقولي اي م سامعك
خالتي:اعمممملللككك سندووووتتش ياااا باباااا
جدي: اااه لا ي حبيبتي مش عايز
فأنا روحت اتخشبت في مكاني و ببص قدامي لقيت جدي لسة قاعد زي ما هو و باصصلي اووي روحت لقيته قام و بيقرب عليا براحه و بيقولي
جدي :قاااعد تعمل ذنوب ورا ذنوب تؤ تؤ تؤ بقوا كتير مش كده
انا : (مبقتش سامع صوت خالتي ولا جدي الحقيقي و مرعوب و برجع لورا مع كل خطوة بيخطيها جدي اللي قدامي ده)
جدي : كنت عايز تعمل تنيك مدرستك و دلوقتي عايز تنيك خالتك و مترددتش لحظة صصصصححححححح ييااااااااا يووووسسسسسففففف
انا : (قعدت ارجع ورااا لحد و انا مش قادر اخد نفسي و برجع لحد ما كنت طلعت الريسيبشن و اتزنقت علي كرسي و متبقاش مكان ارجع فيه)
جدي :( وشه بيحمر تدريجي و قاعد بيطول و شكله بقي مررعببب حرفيييا و صوته تخن اوووي وبقي عالي) عااايز اابشرك بحاااجه اااانت ماااضيك باااايظ وو هتتففضل تعاااني بسببه و حااااضررك بيبووووظ اهوووو و مستقبللككك كلههه معاناااااة هتتفضل عاااايييش فييي وجعع و معاناااة و تعببب مش هتلاااااقيييي يووووم راااااحة مش هتلاااااااااااااااااقيييييي الراااااااااحةة يييااااا يووووسسسففف

و فجاااه صحيييت من النووووم و بصرررخ و عرقاااان اووووي و بتنفس بسررعةةة و مش قاادر اافهم معني الحلم ده ايييي
و رووحت رجعت نايم علي السرير و باصص للسقف و قومت غسلت وشي كانت الساعة 11 الصبح و مسكت التلفون قعدت شوية و لقيت امي صاحية
انا : عاملة اي ي حبيبتي
امي : اهو زي ما انت شايف خااايفة علي ابووك اووي ي يوسف(و لقيت عينها بتغرغر بالدموع)
انا : متقلقيش علييه خليكي جاهزة كده بس انت عشان لما يصحي تكوني متظبطة عشان الراجع هيكون لسة طالع من حادثة و هيبقي عايز ليله مشفاهاش في حياته واخدالي بالك انت ها😉😉
امي : (ابتسمت) طب خش البس عشان تروح درسك و تيجي و نروح لأبوك ي حيوااان انت
انا: حاضر ي قمرين انت
و دخلت اوضتي لبست و طلعت نزلت و قابلت مهاب و شادي و روحنا الدرس و خلصنا بدري ساعتها ف لقيت مهاب بيقول يلا نقعد علي اي كافيه شوية فبصراحة روحت معاهم لأني كنت عايز اشرب شيشة عشان دماغي تهدا شوية من التفكير
مهاب: الامتحانات قربت يجدعان
انا :يعم ما تجيب سيرة حاجه عدلة بقولك ابويا في المستشفى والدنيا خربانة و تقولي امتحانات يكسمك
شادي: (باصص لمهاب) الصراحة عنده حق
مهاب : يعم منا بحاول افوقكم لمتكونوش مركزين انا غلطان يعني
شادي : (باصصلي) الصراحة يعني عنده حق
انا : يسطا ماشي تشكر بس الواحد مش ناقص المفروض تحس اني مش فايق لحاجه دلوقتي يعني الامتحانات ولا ابويا
شادي : (باصص لمهاب) الصراحة يعني عنده حق
مهاب : طيب يسطا خلاص معلش مركزتش بس حاول برضه متسبش مذاكرتك اوي عشان الموضوع ميوسعش منك انا خايف عليك م اكتر
شادي : (باصصلي) الصراحة عنده ح....
انا و مهاب بصوت واحد : متسكت بقي بكسمك
و ضحكنا احنا التلاتة😂😂😂😂
و بعد ربع ساعة قلتلهم انا همشي انا عشان رايح اجيب امي و اختي و نروح لأبويا المستشفي
و روحت و خدت امي و اختي و روحنا المستشفي و كانت الزيارة فتحت
بس ابويا مكنش لسة فاق بس سمحوا لينا ندخل
امي دخلت و خرجت بتعيط و اختي دخلت و طلعت تعيط
و جه الدور عليا و دخلت
انا دخلت و شايفه نايم علي السرير
انا: (جوايا احساس بالكره و اني عايز اجيب سكينة اغرزها في رقبته و في نفس الوقت احساس حزين على منظره و بيقول لا منعملش كده فيه ده ابونا مينفعش نفكر كده) غبي غبببييي غبببيييييي غببببببببببيييييييييييي غببببببببببيييييييييي ليييي كنت ترركزز وانت معدييي كنت تركزز دااايما مش موووجوود مع انك لما بتبقي مووجود بتبوظ مبتصلحش و الوقت اللي كنت عايزك فيه مكنتش موجود انا مبحببككش انت سامعنييي انا مبحبكشش................دموعي بتنزل...............بس....انت....ابويا....غصب عني بحبك
و خرجت لقيت امي و اختي قاعدين
انا: انا مروح جايين معايا ولا قاعدين
امي :لا انا قاعدة عايزة افضل جمب ابوك
انا : طيب خلاص انا هروح اذاكر شوية و هجيلكم
امي : طيب روح ي حبيبي
نزلت و هو عبارة عن ممر طويل و اخش يمين و اخر الممر ده السلم
وانا ماشي لقيت الممرضات بيجروا بسرعة عكس اتجاهي كبرت دماغي و نزلت علي السلم لقيت اختي بترن عليا رديت عليها
انا : اي يا بن...
اختي : يوووسسف تعاالي بسررعة يا ييووسسف فيه حاجه بتحصل لبابا و الممرضات دخلوله وهما بيجروا
انا قفلت معاها بسرعة و رجعت لقيتهم بيعيطوا و الممرضات و الدكتور جوة و نبضه كان وقف و بيعملوله انعاش او (CPR )
و انا راجع ورا و جوايا خوف و في دماغي قاعد اااقول لا لا لا لا مش دلوقتي لا لا لا انا مش مستعد للممكن يحصل ده
و فجأة لقيت لأول مرة من فترة طويلة اووووي الصمت في دماغي
اول ما لقيت الدكتور جي بخطواته البطيئة نحيتي و بيبصلي نظرة انا عارفها كويس و نفسي ميقولش اللي بيتقال مع النظرة دي

الدكتور : انت عارف ان دي سنه الحياة.................. الباقية في حياتك الوالد توفي
انا : ..............
و ببص لقيت والدتي منهارة هي و اختي و انا قاعد تايهه ببص للناس كأني جي من كوكب تاني
و خدنا ابويا دفناه و طبعا كل الناس جت عزت و الدفنة مخلتش من العياط و الصريخ
و روحنا و الحزن تملك من بيتنا
و انا بحاول اتماسك عشان امي و اختي
و طبعا مبقتش اروح دروس و مبقتش اخرج نهائي
و صحيت في يوم فتحت موبايلي و مش عارف اي اللي خلاني افتح صور ابويا و بدأت اعيط و صوتي بدأ يعلا و قعدت احدف في كل حاجه و اكسر اي حاجه تيجي في طريقة و كنت منهااار انهيااار تااام و روحت اخر حاجه ضااارب المرايا بإيدي و اتكسرت و ساعتها ايدي كلها اتعورت و بصيت ليها لقيت ددمم نازل منها و بصيتله و بعدها بصيت لنفسي في المرايا و روحت خارج و من حظي ان كل اللي في البيت كانوا بره في المدرسة و الشغل و روحت عالجت ايدي و دخلت قعدت اذاكر


بعد الاحداث دي باسبوعين
صحيت الصبح علي الساعة 12

لقيت اختي في المدرسة و امي لسة جاية
انا : عاملة اي ي امي
امي : الحمد**** كويسة يا حبيبي وراك درس دلوقتي
انا : اه ي حبيبتي هلبس و نازل اهو
امي : تمام انا داخلة اغير
انا فعلا روحت لبست و نزلت و بعد ما مشيت ب 10 دقايق كده افتكرت اني نسيت الملزمة اللي فيها الواجب اصلا
و رجعت جري طلعت البيت و دخلت و لقيت امي تقريبا مركزتش اني دخلت و لقيتها كانت لسة مستحمية و دخلت اوضتها تلبس و روحت اتسحبت عشان ابص عليها بس مكنتش لحقتها و كانت لبست فدخلت جبت الملزمة بهدوء و جي بخرج لقيتها بتتكلم في التلفون و قفت اسمعها اعرف بتكلم مين عشان ارضي فضولي😂😂

امي:عامل اي يا حبيبي
المتحدث/ة : ............
امي : اه لوحدي في الشقة ما تيجي العيال لسة مش هييجوا دلوقتي و الواد لسة نازل
المتحدث : ..............
امي : ااه اخييرا خلصنااا منه و مات وبقيت بتاعتك انت و شوية وافاتح العيال في موضوع اني اتجوز تاني
انا : واقف عند اوضتي مصدوم من اللي بسمعه
جي اتسحب و اخرج بره وانزل عشان اعرف افكر و انا خارج رجلي خبطت في الباب و عملت صوت
ماما : (قفلت بسرعة) ميين هنا
انا : ................


و بكده يكون الجزء خلص و في حاجة عايز اخد رأيكم فيها اول حاجه انتوا حابين ازود الجزء عن كده بس غالبا هيبقي فيه حشو زي روحت خرجت لعبت بلايستيشن مع كذا وكذا و كده يعني مش احداث بس فاهمني ولا لا

و عارف ان الجزء قصير بس ده يعتبر نازل بعدها بيوم وانا المفروض بذاكر عشان الامتحانات ف بصراحه ده انجاز بنسبالي اني خلصته و المفروض هنزله دلوقتي وهقعد اذاكر رياضة😭😭 و معلش مفييش سكس بس حابب اوضح ان القصة هيبقي فيها سكس يخدم الأحداث و من الوقت للتاني هحط اكيد سكس ملوش دعوة بالاحداث بس متقلقوش لسة بقول يا هادي

و لو عايزين اطول الجزء عن كده يبقي مش هنزل كل يوم او يوم ويوم ممكن انزل كل 4 ايام او 5 و هيبقي طول اختاروا انتوا بقي
و بببسسس كدههه انچووووووي










الجزء الثالث:



جي اتسحب و اخرج بره وانزل عشان اعرف افكر و انا خارج رجلي خبطت في الباب و عملت صوت
ماما : (قفلت بسرعة) ميين هنا
انا : ايوة ي ماما
ماما : انت جي من بدري ي يوسف؟(بتوتر)
انا : لسة راجع نسيت الملزمة بتاعتي ونازل تاني
ماما : ماشي يلا انزل عشان متتأخرش علي الدرس
انا : حاضر
نزلت و روحت الدرس و خلصته و طلعت قعدت علي كافيه لحد معاد الدرس التاني و كان درس الفرنساوي و كنت ناسي الحوار اللي حصل مع تينا و روحت الدرس و كانت بتتعامل عادي و انا كنت قاعد مستغرب بس حاولت اركز و كبرت دماغي و جي اخرج لقيت تينا بتقولي استنا يا يوسف هتجيب معايا شوية حاجات و روحت معاها وانا مستغرب بس قولت اشوف اخرها و اشترينا الحاجات و احنا في الطريق لقيتها بتقولي
تينا : البقاء لله انا عارفة انها متأخرة بس مكنتش عارفه اوصلك
انا : عادي يا ميس
تينا : ميس؟! احنا مش اتفقنا انها تينا لما نبقي لوحدنا
انا : (باصصلها و رافع حاجب و منزل التاني بإستغراب) معلش نسيت!
و ساعتها وصلنا و طلعت معاها حطيت الحاجة في المطبخ و بتقولي
تينا : يوسف ااقعد لحد ما اغير واجي عشان عايزة اكلمك في حاجه معلش
انا : طيب ماشي
و قعدت وفضلت مستني و لقيتها طالعة ببچامة ضيقة اووي و مجسمة كل تفاصيل جسمها و كسها متجسم و جت قعدت جمبي وانا قاعد متنح ليها بس بحاول امسك نفسي
تينا : يوووسفف روحت فين
انا : هااا....انا هنا اهو
تينا : طيب😂........المهم عايزة اتكلم معاك في اللي حصل
انا : انا عارف ان مكنش ينفع اعمل كده و حقك انك متضايقة مني و انا اسف عشان عملت كده ياريت متتضايقيش مني ي تينا
تينا : بس انا مبقتش متضايقة و حابة تكمل اللي وقفته انا المرة اللي فاتت
انا : (مستغرب و رافع حاجب و منزل حاجب)ده اللي هو ازاي يعني معلش؟!🤨
تينا : اصل بعد ما مشيت قعدت اعيط و بعدين قعدت افكر لقيت ان عمري و شبابي بيضيع مع الإنسان اللي مبيحسش بيا ده و كل حياته في الشغل و السفر و ناسيني فقلت اعيش حياتي انا
انا : مش خايفة ترجعي تندمي؟
تينا : ممكن ارجع اندم اه بس عايزة اعيش حياتي برضه منا بني ادمه انا عارفة ان ده غلط بس اعمل اي ليا احتياجات
انا : متأكدة قبل ما تعملي الخطوة دي
تينا : لا مش متأكدة و عارفة اني هندم بس انا عايزة اعمل كده
انا : بس انا م موافق
و روحت واقف و فتحت الباب و نزلت من بيتها و هي قاعدة مصدومة من ردة فعلي
نزلت و مشيت و روحت و دخلت البيت سلمت علي امي وانا مش طايقها اصلا بسبب اللي سمعته و سلمت علي اختي و دخلت اوضتي فتحت اللابتوب و قعدت اكمل تدريب الهاكر و كده نسيت ااقولكم ان بقالي فترة بتعلم في كورس هاكر عشان بحبه اووي المهم خلصت و قمت قعدت ذاكرت شوية و نمت و عدا يومين من غير اي تغيير بنزل اروح الدروس و ارجع اذاكر و انام و جيت في يوم نزلت الدرس و قابلت مهاب
مهاب : ازيك يبن الوسخة
انا : الحمد**** يبن الجزمة
مهاب : ولا ما تيجي ماتشين فيفا احط عليك فيهم
انا : يااااه علي احلام العصر دي بحب فيك طموحك يلا
مهاب : طب يلا و نشوف
انا : يلا
و روحنا البلايستيشن و طبعا اديته علي دماغة في الماتشين و هو مكنش في بوقه غير ان بقاله كتير ملعبش و انا زرار الجري في دراعه بيعلق😂😂😂😂
و لما خرجنا من البلايستيشن لقيته بيقولي
مهاب : ما تجيبلي علي اي فلاشة كده من عندك اي افلام الواحد يتفرج عليها عشان النت خلصان عندنا و ببقي في ملل رهيب
انا : شوف مين بيتكلم مش ي خول انت اللي كنت بتكلمني عن المذاكرة من كام اسبوع😂😂😂😂
مهاب : مخلاص بروح امك هااا هتجيب الافلام ولا لا من غير حرق
انا : خلاص بطل صداااع هشوفهالك بكرة و لو لقيت فلاشة عند ابويا هحط عليها شوية افلام و اجبهالك
مهاب : خلصا
و سبته و روحت و قعدت كلت مع امي و اختي و كلت و دخلت مكتب ابويا ادور فيه علي اي فلاشة و قعدت ادور في الادراج و ملقتش حاجه و كان بابا عنده خزنة قلت ابص احاول افتحها روحت كاتب عيد ميلاد بابا بس مفتحتش جربت عيد ميلاد اختي مفتحتش جربت عيد ميلادي لقيتها فتحت جي بشوف اي جوه لقيت ورق كتير و فلاشة محطوطة علي الورق ده و رزم فلوس كتير روحت واخد الورق و الفلاشة و سبت الفلوس و قفلت الخزنة و روحت اوضتي قعدت ابص في الورق لقيته عقود بأملاك عقارات و اسهم في شركة كلها بأسمي و قلت ابص في الفلاشة فتحت اللاب توب و حطيت الفلاشة و ملقتش فيها غير فيديو واحد شغلته و لقيته بابا قاعد و بيتكلم
بابا : ( ازيك ي يوسف انا عارف ان انت اللي هتلاقي الفلاشة دي و طالما انت لقيتها يبقي انا ميت المهم انا عارف اني كنت قاسي عليك و بزعقلك طول الوقت بس صدقني ده عشان خايف عليك و عايز اطلعك راجل يعتمد عليه و عارف ان مكنتش جمبك وانا اسف اني مكنتش جمبك بس انت دلوقتي هتعرف انا مكنتش جمبك ليه لما انا كنت مسافر قابلت واحد اسمه توفيق انا وهو بقينا اصحاب اوي و بعدين كان حكالي ان عنده شركة تكنولوجي و محتاج فلوس فأتفقت معاه اني هاخد 50 % نسبة من الشركة و هو وافق و بقينا شركاء مع بعض و الشركة كبرت و بقت الشرقة رقم واحد في الشرق الأوسط في التكنولوجي و اكتر حاجه مشهورين بيها هو برنامج حماية للكمبيوتر احنا اللي مبرمجينه مفيش فيروس قادر يتخطاه لكن بقالي فترة حاسس بحركات غريبة من توفيق و حاسس انه عايز يشيلني من الشركة و حاول معايا كذا مرة انه يشتري النسبة بتاعتي من الشركة بس انا مكنتش موافق و هتلاقي عقود موجودة مع الورق كتبتها كلها بأسمك قبل ما اصور الفيديو لأن بقيت حاسس ان نهايتي قربت متثقش في اي حد يا يوسف و خد بالك من نفسك)
و الفيديو خلص علي كده انا ساعتها كنت حاسس بكمية غضب كبيرة اوي لأن الفيديو ده خلاني اربط الأحداث ببعض العربية اللي خبطت بابا كانت من غير نمر و لحد دلوقتي مش عارفين يمسكوا اللي عمل كده لكل فعل رد فعل و انا ساعتها قررت اكون اسوء رد فعل في العالم روحت مخبي الاوراق و العقود و روحت مفرمت الفلاشة و نزلت افلام عليها و حطيت عليها ڤايرس و دخلت انام و صحيت تاني يوم علي العصر كده لقيت تينا رنت عليا خمس مرات طنشتها و نزلت درس الكيميا و رجعت علي الساعة 8 بليل و مطلعتش البيت روحت لتينا و طلعت و رنيت الجرس و لقيتها فتحت الباب و كانت لابسة قميص نوم اسود و فوقيه روب لقيتها اتخضت لأنها مكانتش متوقعة ان اروحلها اذا كان مبردش عليها هروحلها
تينا : يوسف!!
انا : اي مش هدخل
تينا : اتفضل ادخل
انا : شكرا لكرمك و زوق حضرتك ي مزة انت
تينا : (ابتسمت بكسوف بس علي مرسوم علي ملامحها استغراب سيكا) غريبة جي ليه حصل حاجه؟
انا : قلت اجي اسلم علي القمر ده و اتكلم معاه شوية
تينا : دنت بكاش اووي مش القمر ده اللي مشيت و سبته
انا : تعالي نتكلم بجد بعيدا عن الهزار
تينا : تمام
انا : بالنسبة لموضوعنا انت متأكدة انك عايزة تعملي كده صح
تينا : مش اوي بس اه عايزة اعمل كده
انا : تمام يبقي هنعملها بمزاجي و اللي بينا هيبقي سكس بس عشان تبقي عارفة
تينا : موافقة علي اي حاجه هتقولها
انا : تمام
روحت بدأت ااقرب منها و احنا الاتنين بصين لبعض في عيون بعض و حطيت ايدي علي رجلها و بدأت احسس عليها و بقت شفايفي قدام شفايفها روحت داخل انا وهي في بوسة نسينا فيها كل حاجه و واحنا بنبوس في بعض ايدي كنت قاعد اطلع بيها واحدة واحدة
لحد ما طلعت لكسها و قعدت احسس ليها عليه و العبلها فيه براحة و بعدها روحت مطلع ايدي و روحت ماسك بزها جااامد راحت سابت شفايفي و طلعت اااااااههه بلبونة هيجتني اكتر منا هايج عليها و لسة جي ارجع ابوسها لقتها قامت و جريت بلبونة على اوضة النوم و راحت بصالي و عضت علي شفايفها روحت قايم اجري وراها و مسكتها و رميتها علي السرير و بقت نايمة علي ضهرها و قعدت اااقلعها قميص النوم براحة و كنت بابوسها لحد ما قلعتها خالص و راحت ماسكة التيشيرت بتاعي مقلعهولي و راحت فاكة زراير البنطلون و قلعتهولهي و قلعتني البوكسر و شافت زبي راحت عضت علي شفتها علي التحت و هي بصالي و انا كنت واقف وهي قاعدة علي السرير راحت ماسكة زبي و قعدت تمص فيه ولا اجدعها شرموطة و قعدت تلحس و تمص فيه و تدخله جوا زورها لأخره و تشفط بيضاني تلحس فيهم و انا ماسكها من شعرها و قعدت انيك في بوقها و روحت مطلع زبي من بوقها و نيمتها علي السرير و قعدت ابوس في رقبتها براحة و قعدت انزل واحدة واحدة وانا م مبطل بوس لحد ما وصلت لبزازها و خدت الحلمة بتاعتها في بوقي و الحلمة التانية قاعد بعصرها بإيدي و قعدت ابدل بينهم و روحت سايب بزازها و قعدت انزل واحدة واحدة وانا مش ببطل بوس في اي حته تقابلني لحد ما وصلت لكسها المبطرخ روحت مطلع لساني و قعدت الحس كل العسل اللي بينزل منه و هي قاعدة توحوح و تقولي اااااهها كمااان يا حبيبي كماااااااان و ماسكة راسي كأني ههرب منها و فجأة لقيتها بتصوووووت و بتقووول اااااهههه هجيييييييييببب و لقيتها قفلت علي دماغي برجلها و بتصوووت و منزلة شلال في وشي لما خلصت قالتلي يخربيت انت لسة مدخلتوش اصلا قولتلها عاجبك البهدلة دي انت قالتلي معلش مقدرتش امسك نفسي روحت شاددها من شعرها و مسكت زبي دخلته في بوقها و قعدت انيك في بوقها لحد ما وشها احمر و شرقت روحت لاففها و مخليها تاخد وضع الدوجي و رحت ماسكها من شعرها و روحت حاشر زبي في كسها مرة واحدة لقيتها رااحت مطلعة ااااااااااهههه و صوووتت و تقريبا البيت كله عرف انها بتتناك و قعدت ارزع فيها و هي قاعدة تقولي ايوووواااا كممماااان دخلللهه نييكننيي ي ررروووحييي و انناااا ااقوولها عااجبك ي شرموووطة تقووولي ااااااههاا نييييك في شرموووطتتك الللببووة انا شرررممووطةة اااااااهاا و روحت سبت شعرها و قعدت اضربها علي طيزها جامد لحد ما طيزها احمرت روحت مطلع زبي و منيمها علي ضهرها و روحت مدخل زبي و قعدت ارززع فيييها و انيييك فييها و هييي تقوولي فررررحااان ااانك بتنيييك المييس الشررممووطة بتاااعتتك ي رووووحي اااقووولها اااه ي ميييسس يلبببوووةة و قعدددت انيييك فيييها و امسك بزازها جااامد و اشد حلمااااتها و انزل امممصص فيييهم و انا قاعد اننيييك و ارززع في كسهااا المتناك ده و هي جابتهم مرتين و كنت قربت ااااجييب قووولتلها هجيييب قااالتلي هااااااتهم جووووااا عااايزة اااحس بلبنككك جوااااياااا عايزة احمملل مننككك ي حيااااتي روحت سرررعت اووووي و قعدددت اخررجه و اددخله جاامد و هي بتصووووت جاااامد روحت حاااشره في كسها لأخره و جبت جوااااهااا و هيي قعدت توحوح وتقووولي لببننككك سخنن و حلووو اوووي حاسة بيه وهو جوا كسي و روحنا مرميين جمب بعض و بصينا لبعض و ابتسمنا و قولتلها انا هقوم استحمي لقيتها بتقولي هاجي معاك قولتلها م قادر اعمل حاجه تاني قالتلي هبقي بإحترامي انا كمان م قادرة بس طبعا دخلنا و عملنا واحد كمان جوا و خرجت لبست و نزلت و روحت وتاني يوم قابلت مهاب و اديته الفلاشة و روحت علطول و لقيته حط الفلاشة علي بليل و كده جهازة يعتبر بقي معايا روحت قافل اللابتوب و قلت هبص فيه بعدين و روحت نمت و كان معاد الامتحانات قربت و قعدت ركزت في المذاكرة و قلت بعد الامتحانات هشوف كل الحوارات اللي معايا دي و قعدت ذاكرت لحد ما خلصت الامتحانات و طبعا روحت ل تينا 3 مرات طول الفترة دي عشان الامتحانات بس و بعدها بفترة النتيجة طلعت وانا جبت 89% و دخلت هندسة و مهاب جاب 87% و دخل حاسبات و شادي جاب 83% و دخل تجارة انجلش و ساعتها بدأت غريزتي ناحية الدم والقتل والانتقام تكبر و قررت أن ان اول حد هبدأ بيه هو توفييق و اول حاجه عملتها روحت لماما كانت قاعدة لوحدها في الاوضة و دخلتلها و قولتلها
انا : علفكرة انا عارف كل حاجه
ماما : ( وشها اتخطف و قلقت ) قصدك اي؟!
انا : انا عارف انك.................


و بكده يكون الجزء الثالث خلص و انا عارف انه برضه قصير زي الاول و التاني بس انا كنت اتأخرت عليكم و مكنتش عارف اعمل اي و المذاكرة واخدة كل وقتي فعشان كده معرفتش اطول الجزء معلش ي جماعة 🌚🌚🌚
عاش يا برنس القصة شكلها مشوقه وأحداثها قوية مستني الجديد على نار 🔥🔥🔥
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
تم الدمج والتعديل
 
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
عاش يا برنس القصة شكلها مشوقه وأحداثها قوية مستني الجديد على نار 🔥🔥🔥
و اللي جاي اقوي صدقني♥️🔥
 
  • لا تعليق
  • عجبني
التفاعلات: Elza7im و الحالم
  • حبيته
التفاعلات: Luciiferr
مغلق بناء علي طلب الكاتب
 
  • حبيته
  • انا معترض
التفاعلات: Elza7im و Luciiferr
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%