NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امير الحلوين

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح

➤السابقة

الجزء الاول

سامي بعد معمل سهرة جميلة وليله حمره مع امه واحمد كان اتفاقه مع احمد ان السهرة تتكرر بس المرة دي مع جميله ام احمد فى بيتهم. فعلا اتفقوا علي الميعاد وكل واحد جهز نفسه للجولة التانية من معاركهم الجنسية

سامي كان قاعد فى الجنينة بتاعة الفيلا وعمال يلعب فى التليفون بتاعه وشوية احمد اتصل عليه

احمد :: الو الو

سامي :: ادخله يا كسمك. لسا فاكر ترن

احمد :: ههههه معلش بقا كنت عند جماعه قرايبي كدة ولسا راجع البيت من شوية

سامي :: طيب يا روح امك صحصح معايا كدة بقا عشان عاوزين نظبط الدنيا مع الشرموطة امك

احمد :: يعم اعتبر كل حاجة جاهزة. دا انا مستني اللحظة دي من زمان. دا هيبقا يوم عالمي كله سكس ونيك فى نيك

سامي :: بس اهم حاجة تكون جبت الحجات اللي قولتلك عليها عشان الليلة دي لازم تكون ليلة ولا الف ليلة وليلة

احمد :: متقلقش. بس انت تقدر تكمل اليوم دي ع خير بس ومتهنجش فى نص المشوار ههههههه

سامي :: لا يا كسمك انا مبهنجش وهتشوف اللي هيحصل فيك انت وامك الشرموطة يا ابن الزانية

احمد :: لما نشوف يا دكر

سامي :: هتشوف يا روح امك وهتشوف زبري دة وهو داخل رايح جاي فى طيزك وفي كس المنيوكة امك يا عرص. دا انتو هتتفشخو

احمد :: اشطا عليك انا عاوزك كدة جامد. يلا بقا هتعوز حاجة صحيح نسيت اسالك ايه اخبار الفرسة اللي عندك

سامي :: الفرسة اللي هنا انا كنت لسا راكبها من شوية ودلوقتي هيا بتريح شوية عشان تعبت من كتر النيك هههه

احمد :: طب بشويش عليها بقا. بس تصدق اسبوع المصيف بتاعهم دة جه فى صالحنا انا وانت هنعيش اسبوع فشيخ

سامي :: طبعا طبعا مهو عشان كدة انا مش بضيع اي وقت وكل شوية نازل نيك وفشخ فى الشرموطة اللي هنا. دا انا هاريها نيك زي مههري امك نيك بردك يا ابن الشرموطة

احمد :: يعم افشخها وانا هساعدك كمان دا انا نفسي اشوفها وهيا تحت ايدك فى اسرع وقت

سامي :: انا مش محتاج مساعدة يا كسمك اتقل وهتشوف بنفسك. بقولك ايه يلا بقا عشان القمر بتاعي صحيت

احمد :: هههههه ماشي يا عم الدكر سلاااااااااام

سامي قفل السكة مع احمد وفي الوقت دة طبعا كانت ماما صحيت وكانت لابسة روب قصير وخفيف ع جسمها وتحت منه اندر فتلة بس من غير سنتيانة وراحت قلعت الروب ونزلت البيسين. وطبعا سامي مستناش كتير وقلع هدومه كلها ونزل وراها البيسين

سامي :: الجميل بتاعي اخباره ايه

ماما :: تمام اهو ولا انت مش واخد بالك

سامي :: ازاي بقا دا انا شايف انك نورتي اوووي اوووي اليومين دول واحلويتي زيادة كمان

ماما :: البركة فيك هو انت بترحم

سامي قرب من ماما وبقا عمال يحسس علي جسمها من تحت المية وايده مش سايب بزاز ماما فى حالها نازل فيها تفعيص فى الماية وايدة التانية عمالة تحسس علي طيزها من ورا

سامي :: بقولك ايه. لفي واديني ظهرك بسرعة واسندي بايدك ع حرف البيسين

سامي قلع امه الكلوت الفتلة ولزقها فى الحيطة بتاعه البيسين وقرب زبره من طيزها وراح حاطو فى طيزها واحدة واحدة لحد مدخل كله وبقا يحركه براحة جواها

اممممم حححححح

سامي مكنش واخد راحته فى الوضع دة راح مطلع امه من البيسين وخلاها تمدد جسمها ع الشيزلونك اللي موجود جمب البيسين وخلاها تنام علي بطنها وسامي بسرعة راح راشق زبره فى طيزها اوتوماتيك

ااااااه ااااااااه يا ظيزي اووووووف. دخلو اااه ايوة كدة.. نيك جامد اااااااااه هووووووف

سامي :: ايه يا لبوتي بيوجع.ها بيوجعك يا منيوكة

ماما :: مممممممم اااااه ااااه يا سامي بس ممتعني اوووووي اااااه اححححححح اححح

سامي :: طب اهو يا شرموطة هفضل كدة ادخلو فى طيزك لحد مفشخك نيك يا لبوة دا انا مش هرحمك

خخخخخخ ااااااه يخربيتك زبرك بقا جااااامد كدة ليه ححححححح بس مكيفني يا واد كمل اااااااااه

سامي :: منا عارف يا شرموطة. خدي يا بنت المرة المومس اهو اهو فى طيزك

سامي بقا عمال ينيك فى ماما وفاشخ طيزها وعمال يهين فيها وهيا مستمتعة اوي باللي بيتعمل فيها. فضل سامي يرزع فى طيزها وعمال يضربها عليها لحد محمرت ع الاخر من كتر الضرب والنيك

ااااااااااااه حرااااام عليك بقا طيزي ورمت اااااااه يا طيزي اتفشخت يا ابن الشرموطة اححححححح براحة عليا ااااه

سامي :: خدي يا متناكتي. زبر سيدك اهو اممممم. انت ايه. ردي عليا

ماما :: انا لبوتك وشرموطتك ومتناكتك اااااااااااااه ايوة ارزع جااااامد ااااااه

سامي شغال نيك فى ماما فى طيزها اللي بقت مفشوخة من كتر النيك فيها

سامي :: طيزك نار يا شرموطة مولعة زبري ع الاخر

اااااااااااه يخربيتك انت بوظتني خالص ااه هجيب يا ابن المتناكة اححححح

سامي :: وانا كمان هجيب يا متناكة اااه اااااااه

سامي وماما جابوا شهوتهم هما الاتنين مع بعض ومن التعب سامي فضل نايم فوق ماما اللي اتفشخت خالص

.................

انا قاعد فى الاوضة بتاعتي ومريح جسمي كدة ع السرير وصاحي وجمبي فنجان قهوة عشان اعدل دماغي بيه. تليفوني رن فقمت عشان اشوف مين اللي بيرن طلع منتصر

انا :: الو. ازيك يا منتصر "كنت طبعا بندهلو باسمو علطول لاني فرق السن بينا قريب مش كتير يعني"

منتصر :: انا تمام يعم. ايه فينك مش قولت هتيجي تقعد معانا شوية ولا انت بتنسي بسرعة

انا :: ههههه لا مش ناسي ولا حاجة وكنت هتصل بيك كمان شوية عشان ابقا احدد ميعاد واجيلك عشان مجيش ليك علي فجأة كدة

منتصر :: يعم انت هتيجي عشان هتتعشا معانا انا وداليا قاعدين منتظرينك ع العشا دلوقتي

انا :: طب متخليها يوم تاني بلاش النهاردة عشان منمتش من الصبح وكنت عاوز اريح جسمي

منتصر :: لا بقولك ايه بقا مفيش اعزار مش كفاية ان داليا جهزتلك العشا وعملت حسابك انك هتتعشا معانا وبعدين يعم ابقا نام لما ترجع من عندنا براحتك مش حكاية يعني

انا :: يعني انت شايف كدة

منتصر :: اها طبعا. يلا بقا واحنا مستنيينك اهو بس ع السريع بقا

انا :: خلاص اديني بس ربعاية كدة هخد دش واغير هدومي واجيلكم علطول

منتصر :: تمام منتظرينك.. سلام يا دولا

بعد منتصر مقفل قومت من علي السرير وجسمي كله مكسر وانا اصلا مكنتش عاوز اروحله النهاردة وفضلت اقول يارتني مرديت عليك يا منتصر دلوقتي. المهم دخلت الحمام وخدت دش وغيرت هدومي وجهزت نفسي وحيطت برفان ونزلت عشان اروحلهم واتعشا معاهم واقعد معاهم شوية

وطبعا لما نزلت كان الكل قاعد تحت وكان خلاص هيحطو العشا ع السفرة عشان نتعشا كلنا سوا

دنيا :: ابن حلال مصفي من يومك. يلا عشان نتعشا سوا

انا :: لا معلش بقا اتعشوا انتو عشان انا رايح لمنتصر اقعد معاه شوية لانه لسا متصل بيا حالا ومستنيني علي العشا بردك

جهاد :: منتصر مين دة كمان

انا :: صاحب ابوكي وشغال معاه فى الشركة. يلا بقا عشان متاخرش عليهم. سلام

وسبتهم ومشيت ورحت لمنتصر ع الشالية بتاعه ورنيت الجرس ويارتني مرنيت الجرس.. فتحتلي مراته مدام داليا انسانة ايه فى الجمال والجسم المتناسق والمظهر الجذاب

داليا :: اهلا اتفضل يا عادل تعالي خش

انا :: ازيك يا مدام داليا اخبارك ايه

داليا :: مدام !! ايه يعم اعتبرني اختك الكبيرة احنا الفرق بينا كام سنة يعني ناديني باسمي عادي داليا من غير القاب

ابتسمت ليها ومدت ايدي ليها عشان اسلم عليها تاني بس المرة دي سلمت عليها وبوست ايدها كمان "ازيك يا داليا" وهيا ابتسمت وضحكت

داليا :: ههه ايوة كدة يعم اتفضل بقا هنفل ع الباب كدة ولا ايه

انا :: ماشي

ودخلت الشالية بتاعهم وداليا قفلت الباب ورايا وطبعا انا كنت واقف مستنيها لاني اول مرة اصلا اخش الشالية بتاعهم. بعد مقفلت داليا الباب اتحركت قدامي وكانت لابسة فستنا اسمر جنان مخليها زي القمر وجسمها كان جبار

داليا :: تعالي يا عادل اتفضل اقعد. منتصر جاي حالا هو بس بيغير وجايلك علطول. طبعا المكان مكانك مش محتاجة كلام يعني

انا :: طبعا. **** يديم المحبة

داليا سبتني وراحت لمنتصر جوزها عشان تستعجلوا وبعدين سابته ودخلت المطبخ عشان تجيب العشا طبعا. ومفيش دقيقة واحدة كان منتصر جة

منتصر :: يادي النور يادي النور. ايه يعم لازم نتصل بيك عشان تيجي ولا ايه

انا :: ههه لا يعم منتصر متقولش كدة. اديني جيت اهو

منتصر :: عشان كدة الشالية منور بيك يا دولا

انا :: المكان منور بصاحبة وحبايبه

قعدت اكلم مع منتصر شوية لحد م داليا جابت العشا وحطته ع السفرة وندهت علينا وقومنا عشان نتعشا سوا

انا :: ايه دة كله. مكنش له لزوم التعب دة كله.

داليا :: يعم لا تعب ولا حاجة. وع فكرة داليا فضلت مصممة انك لازم تيجي النهاردة بعد طبعا معملت الوليمة دي كلها هههههه

انا :: ههه معلش تعبتك بقا معايا يا داليا

داليا :: ولا تعب ولا حاجة يا دولا. دا انت نورتنا النهاردة

انا :: **** يخليكي

طبعا اتعشينا وطول الاكل عيني متشالتش من علي داليا معرفش ليه اتشديت ليها من اول مرة شوفتها فيها. يمكن عشان طريقة كلامها وزوقها معايا. او عشان جمالها اللي لفت نظري طبعا. كل شئ جايز فى الاوقات دي

بعد العشا بقا قعدنا انا ومنتصر وداليا قامت عشان تلم الاطباق بتاعه الاكل وبعد شوية جابتلنا الفاكهه والعصير وقعدت معانا

انا :: شكلي جاي عليكي بخسارة انا عارف تاعبك معايا النهاردة وخلاص

داليا :: عيب عليك لما تقول كدة دا انت نورتنا النهاردة ومتعرفش انا فرحانة انا ومنتصر ازاي بمجيتك دي

فضلت قاعد معاهم جوالي ساعتين عمالين نكلم فى كل حاجة عن حياتنا واتعرفت علهيم اكتر واكتر وخصوصا داليا مرات منتصر اللي طلعت بتحب الجيم اوي والرياضة وطلبت مني امرنها وادربها بما اني بحب الرياضة انا كمان واتفقت معاه اني هجيلها بكرة ولا حاجة ولما تنزل مصر هنبقا نشوف ميعاد كويس عشان التدريب يبقا كل يوم زي الجيم كدة

وقربت من منتصر بردك جدا وطلع راجل طيب وفرفوش اووي اووي وبيحب الضحك والهزار وكان كلامي مع مراته بخصوص الجيم قدامه طبعا وهو موافق ع كل حاجة

انا :: استاذن انا بقا عشان الحق انام شوية لاني خلاص فصلت خالص النهاردة

منتصر :: ليه يا عادل بس ما لسا بدري.خليك قاعد معانا شوية

انا :: لا معلش بقا الجايات كتير بس دلوقتي انا خلاص مش شايف قدامي هههه

داليا :: نورتنا يا دولا النهاردة بجد. وياريت بقا متنساش ميعادنا بتاع بكرة. "دا انتا جيتلي نجدة من السما عشان تساعدني فى الموضوع دة"

انا :: متقلقيش مش هنسا. يلا بقا تصبحو ع خير

سلمت عليهم وسبتهم ومشيت وكانت مقابلة مهمة اووي فى حياتي لاني بصراحة اتعرفت علي اتنين طيبين اووي وشخصيتين بجد ارتاحت فى الكلام والمعاملة معاهم اوووي. روحت الشالية بتاعنا وكان الكل نايم. طلعت اوضتي واترميت ع السرير ونمت علطول من كتر التعب ومحستش باي حاجة

.................

... بيت جميله ام احمد ...

الساعة 7 الصبح تليفون جميله رن مرة واتنين وتلاتة وهيا فى سابع نومه وفي المرة الرابعة كانت صحيت ومسكت التليفون وردت وفتحت

جميله :: الو مين معايا

المتصل :: احييييية مش حافظة النمرة كمان

جميله :: نعم مين بيكلم

المتصل :: كسمك طب مش حافظة النمرة وقلنا ماشي انما مش عارفة صوتي كمان

جميله :: خلاص يخربيتك انت هتجرسني. عامل ايه يا مراد. وايه اللي مخليك تتصل بيا دلوقتي

مراد :: كنت عاوز اول صوت اسمعه يبقا صوتك انتي يا جميل

جميله :: هههههه يخربيتك قلقتني وخلاص ع الصبح كدة

مراد :: معلش بقا. بس صحيح انتي مش مسجلة النمرة ليه؟

جميله :: افرض احمد شافها هيقول ايه

مراد :: وفيها ايه يعني ابن اخوكي

جميله :: مهو عارف ان مفيش علاقة حلوة بيني وبين اخويا فى العيلة فانا مش عاوزه دماغة تروح وتيجي

مراد :: ماشي هبلعها المرة دي. المهم دلوقتي انا عاوزك تجيلي النهاردة ضروري بقا انت وحشتيني اوي اوي

جميله :: طيب اتقل بس كمان ساعتين كدة اكون فوقت وروقت

مراد :: خلاص تمام هستناكي ع نااااار. يلا سلام

مراد " يبقا ابن اخو جميله بس العلاقات بينها وبين اخوها متوترة شوية والعيلة كلها عارفه كدة - مراد 20 سنة طويل وجسمه رفيع شوية

جميله بعد مقفلت مع مراد ابن اخوها قامت خدت دش عشان تفوق وتظبط حالها كدة وتروح لابن اختها وتقابله ولما خرجت من الحمام احمد ابنها كان صحي

احمد :: ايه اللي مصحيكي بدري كدة يا ماما

جميله :: ورايا مشوار مهم

احمد :: مشوار ايه اللي ع الصبح كدة

جميله :: مش وقته لما ارجع هبقا احكيلك سبني عشان البس والحق اخرج بقا

احمد ساب امه ودخل الحمام وبعد مخرج دخل المطبخ عشان يشرب وبعدين وهو معدي من قدام اوضة امه شافها بتلبس وتتزوق كدة

احمد :: شكلك رايحة مشوار مهم اوووي بقا

جميله :: اها واتهدي يا عرص بقا شوية

احمد :: برااااحة طيب بس خلي بالك احنا ورانا مشوار اهم بليل ها واخدة بالك انتي

جميله كانت عارفة ان ابنها عارف انها رايح تتناك بس مكنش متعود ان امه متقلوش. لانها دايما كانت بتحكيله ع كل حاجة

جميله :: طيب يلا انا بقا عشان همشي ولما اجيلك يبقا يحلها الف حلال

بعد م جميله خرجت احمد ابنها فضل واقف حيران ياتري الشرموطة دي رايحة ع فين دلوقتي.يلا مش مهم لما تيجي بقا تبقا تحكيلي ع كل حاجة. اخش انام انا تاني بقا عشان معركة بليل. ودخل احمد عشان ينام تاني

.................

... علي واصدقائة خالد وبهجت ...

كانوا قاعدين برة الشط وقاعدين زهقانين بس عينيهم رايحة جاية مع اي جسم حلو يعدي من قدامهم ومش سايبين حد فى حاله خالص

بهجت :: ايه يا جدعان الفرسة اللي هناك دي

علي :: فين دي يا ابن الوسخة مش شايف حاجة

بهجت :: اهي يعم اللي فى الماية اللي بتلعب مع الواد الصغير هناك

علي :: اوباااااا تصدق ياااض قمر 14 ايه العسل دة. طب استنوا بقا

علي ساب صحابة وراح نزل الماية وبقا كل شوية عمال يقرب من الست والواد اللي معاه وهما بيلعبو بالكرة البلاستيك فى الماية. وبقا عينه ع الست اللي فعلا طلعت فلقة قمر ولا جسمها عاملة زي الصاروخ. علي بقا مبحلق بعدين خرج لصحابه وشرحلهم جسمها الجامد

وفضلو كدة شوية لحد م خالد راح مكلم

خالد :: اما انا اتعرفت علي واحدة اجنبية هنا بس ايه بقا طلقة جسم ايه وشكل ايه كسم المصريين. وهرحلها النهاردة الاوضة بتاعتها وهقضية ليلة ولا الف ليلة وليلة

علي :: **** يسهلو يعم والعة معاك ع الاخر اهو. ابقا شوفلنا اي حاجة معاك يعني متنساش صحابك يا ندل

خالد :: ولا اعرفكو يا ولاد المرة هههه

بهجت :: مش بقولك علق كبير اووي عطلاق

خالد :: يعم انتا وهو بلاش نبر فيها دا انا لسا هقول يا هادي. اشوف نظامها ايه بس الاول وساعتها

علي :: خلاص يا بهجت سيب الدكر بتاعنا اما نشوف هيعمل ايه. هنسيبك اهو ولا هنقلش ولا حاجة بس عاوزينك ترفع راسنا بقا قصاد الاجانب ههههههه

فضلو الثلاثي المرح دة عمالين يضحكوا ويهزروا فى موضوع خالد وبقا بيحمسوه عشان يعرف يقضي ليلة حلوة مع الاجنبية اللي اتعرف عليها

.................

جميله بعد منزلت من البيت بتاعها وقفت تاكسي وراحت ع شقة فى عمارة كبيرة. وكان بواب العمارة قاعد ع باب العمارة وانبسط اوووي اوووي اول مشاف جميله

البواب" عبدالصمد-44 سنة صعيدي اسمر البشرة وطويل وجسمه قوي " , وجميله ضحكتله

جميله :: ازيك يا عبده عامل ايه واخبارك ايه

عبدالصمد :: انا بخير يا هانم عاش من شافك واحشتينا كتير. ايه الغيبة دي كلها ياست الكل

جميله :: الدنيا تلاهي بقا معلش. واهو ادينا اتقابلنا بعد الفترة دي كلها

عبدالصمد :: الاستاذ مراد فوق منتظرك عشان كدة انا قاعد من بدري مستني اشوفك

جميله :: **** يخليك يا عبده

عبدالصمد :: طب اتفضلي بقا. لازم اوصلك لحد الباب فوق يا غالية

جميله :: مش عاوزة اتعبك معايا

عبدالصمد :: منا تعبان فعلا. بس تعبك راحة

جميله :: هههه طيب يلا يا اخويا ورايا

جميله طلعت علي السلم وكان وراها عبدالصمد البواب طالع معاها وعينه راشقة فى طيزها اللي عمالة تتحرك يمين وشمال

عبدالصمد :: بس انتي متغيرتيش يا ست هانم بردك لسا قمر زي منتي

جميله :: اتهدا بقا واسكت لحد يسمعنا

عبدالصمد :: اللي يسمع يسمع انتي وحشاني اوووي. بقولك ايه انتي تخلصي تشوفي ابن اخوكي عاوزك ف ايه فوق وتنزلي ليا بقا عشان نقضي شوية فرفشة مع بعض ولا موحشكيش زبري اللي كان هاريكي

جميله :: هش هش طب خلاص اسكت يخربيتك هتفضحنا ع العموم هشوف كدة وانا نازلة يلا بقا انزل انت

عبدالصمد نزل تحت تاني و جميله كانت خلاص وصلت الدور الرابع اللي فيع ابن اخوها مراد..

رنت الجرس وفتحلها مراد وفي ثانية دخلها وقفل الباب وراها ومدهاش فرصة وراح زانقها ورا الباب وواخد شفايفها وراح معاها فى بوسة طويلة وكان عمال يفعص فى طيزها من ورا

مراد :: تعالي فى الاوضة جوة اسحن يا عمتو انا اصلا مولع بسرعة بقا

جميله راحت مع ابن اخوها اوضة النوم وقلعت هدومها وكانت من غير اندر ولا سنتيانة تحت وفي الوقت دة كان مراد قلع كل هدومه هو كمان

مراد :: انزلي ع ركبك ومصيلي زبري بسرعة

جميله نزلت ع ركبها وبقت قدام زوبر مراد ابن اخوها ومسكت زوبره وبدات تبوس فيه وتلحسه وتمصه وكانت بتمص باحتراف فضلت 5 دقايق بتمص وتلعب فى بيضانه من تحت.. بعدين راح مراد شاددها ورامها ع السرير ونام فوقها

وبدا يبوس فيها ويلعب فى بزازها وقرب زوبره وحطه ع شفرات كسها وبقا عمال يمشي زوبره عليه

اححححح كسي مولع نااااار دخلو بقا ااااه

مراد مرضيش يدخل زبره فى كسها وبقا عمال يبوسها من كل حتة فى جسمها وعمال يفرش كسها بزبره وهيا تحت منه مولعه ناااااار.. مراد مسك الحلمه بتاعتها وبقا عمال يمص فيهم وشوية يعضهم وجميله اهات بقت عاليه تحت ايده

بعد شوية من تفريش مراد لكس عمته راح مدخل زبره كله مرة واحدة وجميله بقت بتصوت من المتعة والشهوة والوجع فى نفس الوقت

اااااااااااه حححححح برااااااحه كسي بقا ناااار اااااه يا كسي اووووووووف

مراد :: خدي يعمتي زبري فى كسك الملبن اللي زي القشطة دة

جميله :: اااااااااه ايوة ارزع اااه ارزع جامد. نيك نيك لبوتك

مراد نازل فى عمته نيك فى كسها وعمال يفعص فى بزازها بايده.. مراد :: كسك ولع زبري يا هايجة

جميله :: البركة فى زبرك ااااااه هو اللي مخلي كسي ناااااار ااااااااااااه اووووووووف ححححححح بيلسع ااااااه

مراد :: ايوة اااه بيلسع بس دا انا هفشخك النهاردة.. قومي قومي

مراد قام ونام ع السرير وعمته جميله قعدت ع زبره وبقت عماله تتنطط عليه ومراد ماسك بزازها الاتنين بيفعص فيهم وبيضربهم

جميله :: ااااااه اوووووووف برااااحه عليا يا مجرم بزازي ورمت وكسي ورم كمان ااااااااه

مراد كان سايبها تتنطط ع زبه وعمال يمص فى بزازها ويرضع فيهم وشوية يضربهم بايده ويقرص فى الحلمة بتاعتها اللي كانت بارزة اووووي

جميله :: اااااااااه ارحم بزازي بقاااااااا اوووووووووف بزازي اتهرررررت اااااااااه اححححححححح اححححح

مراد راح حاضن عمته جامد وماسك طيزها بايدها الاتنين وعمال يطلع وينزل بيهم ع زبره وهيا تحت منه بتصرخ من الوجع اوووووف وضع ابن متناكة.. مراد نزلها وخلاها تنام ع ضهرها وراح رافع رجليها الاتنين فوق كتافة الاتنين وزبره راشقه فى كسها

اااااه ااااااه نكني اااااااه. افشخ لبوتك اححححح كسي بياكلني ااااااااه نيك يا واد نيك

مراد :: شوفي ابن اخوكي بيعمل فيكي ايه يا لبوة يا شرموطة بينيكك وبيفشخ عرضك اهو يا متناكة امممممممم

جميله :: ااااه طب نيك ايوة كماااان ااااااااااه دخلووووو يا مراد اكتر اااااااااه افشخنيى دخل زبرك للاخر اووووووووف اااا اححححح

مراد :: انتي مبتشبعيش ابدا يا مومس علطول عاوزة اللي يفشخ فى كسك وطيزك يا زانية

جميله :: اااااااااه انا عاوزة اتفشخ اووووووف كمل يا دكر نيك ااه نيك عمتك يا شرموط ااااااه

مراد :: طب خدي يا بنت الزانية دا هطلع عين امك يا بنت الشرموطة

بقا عمال ينيك فيها ويرزع زبره فيهاجامد ع الاخر وجميله تحت منه بتصوت وتشخر من الوجع والمتعة. بعد دقيقة راح خلاها تبقا فى وضع الدوجي وجة من وراه وبقا عمال يلحس فى كسها وهيا موحوحة منه. راح حاطط زبره فى كسها

اووووووف ااااااااااااه ايوة احححححح نيك يا مراد. نيكني وكيفني زبرك وحشني اووووي اااااه يا كسي

مراد :: خدي يا شرموطة الزبر اهو اللي بتموتي عليه يا بنت المتناكة

فضل مراد كدة بعدين راح قالبها ع بطنها وراح شايلها بين درعاتة وزبرة فى كسها وبقا عمال ينططها عليه وهو واقف وبيرزع جامد اوووي فيها

خخخخخخخخ يخربيت امك اااااااااااه مش قااااااااادرة خلاص كسي هيتفرتك اوووف حححححححححح

مراد :: عشان تكيفي يا بنت المتناكة يا علقة.. دا انا زبري دا هيشقك نصين ااااااااااه اممممم خدي فى كسك

مراد تعب من الوقفة راح نازل بيها ع السرير وزبره لسا فى كسها ومش سايبها ونازل فيها فشخ ونيك فى كسها اللي احمر من كتر النيك فيه. بعد شوية مراد حس انه هيجيب

مراد :: انزلي يا لبوة وافتحي بوقك عشان اجيب لبني فيه وتبلعيه كله يا شرموطة

جميله نزلت ع ركبتها وقعدت قدام زبر مراد وخدته فى بوقها وبقت بتمص فيه لحد مجاب لبنه فى بوقها وبلعته كله زي مقال مسبتش نقطة تنزل ع الارض وراحت مرمية ع السرير من التعب والنيك

مراد :: اممممم كنتي وحشاني اووووي اووي يا عمتو وكسك كان واحشني فشخ

جميله :: اااااااه عمتك اتفشخت اه يا روح امك

مراد :: اعيش وافشخها واكيفها كمان

قاموا الاتنين وخدو دش وجميله خرجت من الحمام ولبست هدومها ونزلت ولحسن حظها ملقتش عبدالصمد البواب فرحت لما ملقتهوش لانها مكنتش عارفة هتقوله ايه خصوصا انها وراها حفلة نيك بليل فلازم تريح بعد المعركة الشرسة اللي قضتها مع ابن اخوها من شوية

جميله ركبت تاكسي وروحت ع البيت وطبعا السواق مكانش مركز فى الطريق قد مكان مركز مع جسم جميله فى المراية. جسمها كان مولع ونار لانها مش لابسة لا اندر ولا سنتيانة خالص تحت الهدوم. المهم جميله وصلت البيت بالسلامة وفتحت باب الشقة ودخلت وكان احمد ابنها صحي من النوم

احمد ::اهلا وصلتي بالسلامة اخيرا من مشوارك يا ست الكل

جميله ::بقولك ايه يا احمد انا جسمي مكسر ومش فايقة لاي كلمة سبني اخش اريح جسمي ولما اصحي نبقا نكلم

احمد ::انا عاوزك تكوني فايقة ورايقة النهاردة. دا سامي جاي والليلة هتبقا عيد يا شرموطة اصحي معايا كدة

جميله ::مهو عشان كدة سبني اخش اريح جسمي بقا عشان اكون فايق للحفلة بتاعه بليل

احمد ::خلاص ماشي يا ماما. خشي نامي انتي وانا هسيبك تصحي براحتك. مش هتفطري طيب معايا دا انا مستنيكي لسا

جميله ::افطر انت بقا يا حبيبي وانا لما اصحي هبقا اكل

جميله دخلت تنام وتريح جسمها شوية خصوصا انها اتفشخت نيك جااااامد من ابن اخوها مراد. عشان تكون جاهزة لمعركة بليل

.................

انا نايم فى الاوضة بتاعتي من التعب طبعا وسهر امبارح فضلت نايم لحد مصحيت لوحدي كانت الساعة وصلت 1 الظهر وكنت خدت وقتي الكافي اوي فى النوم وصحيت وانا فايق ومزاجي رايق. قومت خدتلي دش ولبست هدومي ونزلت بس ملقتش حد فى الشالية كانوا كلهم فى الماية برة بقا

دخلت المطبخ وفطرت وعملتلي فنجان قهوة عشان اصحصح بقا واركز وبعد مشربت قهوتي خرجت ورحتلهم وكانو فى الماية كلهم. نزلت انا كمان الماية معاهم شوية بعدين طلعت ورحت ع الشالية وغيرتي هدومي وظبط نفسي ورحت رايح ع منتصر عشان ادي لمراتة داليا شوية تمارين رياضية عشان تحافظ ع جسمها

وصلت قدام الشالية بتاعهم وخبط ع الباب وفتحتلي داليا ورحبت بيا ودخلت

انا :: اومال منتصر فين ؟

داليا :: منتصر لسا ماشي قبل متيجي مفيش بحوالي 5 دقايق رجع عشان فى واحد صاحبه عمل حادثة ولازم يزوره ويبقا جمبه بقا

انا :: طب تمام. **** يجبها سلم

داليا :: طب خش اقعد بقا وانا هخش اغير والبس هدوم التمرين واجيلك علطولو وثانية واحدة والعصير هيكون عندك

داليا جابت العصير وقدمتهولي ودخلت تغير هدومها وبعد حوالي 3 دقايق كانت غيرت هدومها وجت وكانت لابس بنطلون استرتش ماسك عليها عالاخر وتشيرت ماسك ع بزاها والطقم كان نااار عليها

انا :: ايه الحلاوة دي كلها. دا انتي مش لازم اي تمارين ع فكرة

داليا :: لا ازاي بقا الواحدة لازم تحافظ ع جسمها وانا بحب اخلي بالي من نفسي

انا :: طب تمام.. يلا نبدا بقا التمارين

الي اللقاء في الجزء الجديد

..............

الجزء الثاني

..............

داليا جابت العصير وقدمتهولي ودخلت تغير هدومها وبعد حوالي 3 دقايق كانت غيرت هدومها وجت وكانت لابس بنطلون استرتش ماسك عليها عالاخر وتشيرت ماسك ع بزاها والطقم كان نااار عليها

انا :: ايه الحلاوة دي كلها. دا انتي مش لازم اي تمارين ع فكرة

داليا :: لا ازاي بقا الواحدة لازم تحافظ ع جسمها وانا بحب اخلي بالي من نفسي

انا :: طب تمام.. يلا نبدا بقا التمارين

داليا :: ماشي

ابديت مع داليا بشوية تمرين حركة فى المكان وتنشيط للقدم وتنطيط فى المكان. خليت داليا تنام ع ضهرها ع الارض وتشد رجليها ع صدرها وتفضل تحركة اكنها عجلة وهيا بصراحة فكرة انها عارفه شوية تمارين وكانت بتدرب قبل كدة كانت مسعداني جدا جدا ومريحاني كمان فى التعامل معاه

فضلت كدة شوية لحد مكان لازم نغير التمرين دة وننتقل لتمرين غيره

انا :: افرد جسمك ع الارض ونامي ع جمب الشمال

خليتها تنام ع جمبها الشمال وانا فردت جسمي ورا منها ومسكت رجليها بايدي وبقيت عمال اطلع وانزل برجليها اخليها تفتح نص حوض كدة وهيا ع جمبها الشمال وانا نايم ورا منها علطول

انا قربت منها اكتر وبقيت يعتبر لازق فى جسمها من ورا علطول. انا :: افردي رجليكي وافضل ع الوضع فوق وتحت كدة بس من غير متلمسي رجلك بايدك خالص

فضلت ساعة ونص كاملة مع داليا بدربها واعلمها شوية تمارين تساعدها انها تحافظ ع رشاقة جسمها واناقته وهيا اللي يشوفها اصلا يقول ان جسمها مش محتاج تمارين بس هيا بقا بتحب الرياضة ومش عاوزة تبعد عنها خالص

انا :: انتي مش محتاجة مدرب معاكي ولا حاجة دا انتي المفروض تدربي اصلا

داليا :: ههه منا ع فكرة لما ارجع من المصيف هفتح سنتر جيم كبير بس لسا محتاجة شوية خبرات بردك انا مش عارفة كل التمارين

انا :: سيبي الحكاية دي عليا. نرجع بس من المصيف وانا هظبطلك الموضوع دة

داليا :: خلاص تمام اتفقنا يا عادل. معلش هتعبك معايا بقا

انا :: لا تعب ولا حاجة دا انا اخدمك بعيني

داليا :: تسلم عيونك. استنا بقا اقوم اسخن الاكل وناكل سوا

انا :: لا معلش بقا خليها مرة تانية. الجايات كتير انا بس عاوز اقوم اغسل عشان امشي بقا

داليا :: تمشي ايه يعم لسا بدري هو انت مصدقت خلصت عشان تجري ولا ايه؟

انا :: لا ابدا بس محتاج اروح بردك لاني محدش يعرف اني هنا اصلا

داليا :: خلاص ماشي. خش هتلاقي الحمام ع ايدك الشمال

قومت ودخلت الحمام عشان اغسل , بس شوفت حجات فى الحمام طيرت عقلي ونفوخي من مكانهم . برا واندر سبعة شكلهم يجنن.

ومن غير وعي مني محستش بنفسي غير وانا بقرب من الكلوت بتاع داليا ومسكته اشموا وكانت ريحته تجنن وحطيته ع زبري وبقيت بحك زبري فى الكلوت بتاعها

زوبري كان شادد ع اخره بسبب جسمها اصلا الكرباج وفضلت ماسك الكلوت بتاعها وحاطه ع زبري وعمال احركهع زبي اكني بضرب عشرة ومرة واحدة جبت لبني ع الكلوت. سبت الكلوت زي مهو ورجعته مكانه تاني

غسلت وظبط حالي بعدين بعدين خرجت من الحمام وسلمت ع داليا وقولتها لما نرجع بقا من المصيف نبقا نكمل التمارين ونشوف موضوع الجيم دة وسلمت عليها وخرجت

..............

احيانا نحاول البعد عن الطرق الخطا لكن يكون للقدر رأي اخر , مش عارفين هياخدنا لحد فين القدر

بس خلاص الطريق بيكون اترسم ليك ومفيش فرصة للرجوع . الكلام دايما بيغير قلوب الناس , الكلمة الحلوة اللي بنسمعها من حد بتخلينا نقرب اكتر منه ونتعلق بيه

ونحب نقضي وقتنا كله مع الشخص دة , وفعلا دة اللي حصلي مع داليا من طريقة كلامها اللي زي العسل معايا واسلوبها الجميل وجسمها الكرباج. كنت خلاص قررت اني لازم اتمتع بالجسم الفاجر دة بس واحدة واحدة وكله هييجي فى ميعاده

اتمشيت شوية ورجعت الشالية كان كلهم رجعوا وقاعدين. قعدت معاهم شوية وانا ملاحظ ان دنيا مضايقة وشبه زعلانه كدة وبصراحة عندها حق انا من ساعة مجينا المصيف مقعدناش مع بعض ولا اتمشينا مع بعض

ومن غير مقدمات

انا :: متيجي يا دنيا نتمشي شوية بدل القعدة دي وانتي باين عليكي انك مضايقة كدة

دنيا :: لا مش مضايقة ولا حاجة. انت لسا فاكر

انا :: معلش. خليها عليكي بقا يلا بس

دنيا :: ماشي

استأذنت بابا وعمتو وخرجنا انا ودنيا نتمشي شوية ع الشط. دنيا كانت فرحانة ومبسوطة ودة اللي خلاني مضايق من نفسي بسببها. دنيا دي انسانة رقيقة اووي اووي بتفرح من اقل كلمة او موقف كويس بعملو معاها وبتبقا طايرة من الفرحة لما نخرج سوا

عشان كدة كل دة كان محسسني بالذنب نحيتها , انا ازاي مقصر مع الملاك دة. لازم احافظ عليها واعاملها احسن من كدة لانها بجد بتحبني اووي وانا بردك بموت فيها

انا :: وحشتيني اووي ع فكرة

دنيا :: انت اكتر و**** يا عادل. انت مش عارف انا ببقا قاعدة زعلانة ومضايقة ازاي وانتا بعيد عني

انا :: تصدقي ب**** انا وحشني كلامك الجميل دة ولسانك اللي بينقط عسل وسكر دة

دنيا :: اها مهو باين منتا يا اخويا طول الوقت مش مركز معايا وعلطول يا سرحان وبتفكر يا برة فى مشوار او بتتمشي لوحدك

انا :: هههه معلش كان غصب عني. الفترة اللي فاتت دي كانت صعبة شوية بس اهو ادينا مع بعض ولوحدنا كمان اهو

دنيا :: اها اخيرا يعم. ايه انت هتزلني ولا ايه

انا :: هههههه هو انا هقدر يا قلبي

فضلنا نكلم شوية انا ودنيا وبنتمشي سوا لحد موصلنا مكان مكنش فيه مخلوق نهائي وتعبنا من المشي

انا :: تعالي نقعد جمب الشجرة اللي هناك دي انا رجلي تعبتني من المشي

دنيا :: تصدق وانا كمان يلا بينا

رحنا قعدنا تحت الشجرة كنا قعدين جب بعض ولاول مرة فى حياتي اخد بالي ان دنيا جميلة اوووي للدرجة دي. فضلت باصص ليها كدة شوية وعيني مش بتتشال من عليها

دنيا :: ايه مالك. مبرق اوي كدة ليه اول مرة تشوفني ولا ايه

انا :: انت جميله اوووي يا دنيا وشك بينور لوحده هه انا محظوظ جدا اني هتجوزك وهتكوني ام اولادي اللي هيطلعوا زي القمر شبهك بالظبط

كنت بكلم مع دنيا وانا قريب جدا منها وقعدين تحت الشجرة علطول وايدي كانت ماسكة ايدها وعمال احسس عليها وامشي صوابعي عليها وانا بكلمها وقربت منها اكتر كمان لحد مبقيت لازق فيها وايدي حطيتها ع كتفها وعيني في عنيها

بقيت بحسس بايدي ع ضهرها من ورا لحد منزلت لتحت خالص عند طيزها وقربت من شفايفها وروحنا فى بوسة رومانسية جميله اوووي كنت زي مكون اول مرة ابوس حد فى حياتي. دنيا كانت مختلفة عن الكل كانت حاجة تانية

ايدي قربتها من بزازها وبقيت عمال احسس عليهم وكانوا مدورين فى ايدي. رحت ساند ضهري ع الشجرة وشديت دنيا وقعدتها ع رجلي وبقيت نازل فيها بوس وتقفيش فى بزازها وهيا عمالة تطلع انين واهات خفيفة اووي اووي وصوتها كان رايح اصلا

روحت واخدها فى حضني وحضنتها حضن جامد اووي. كنت محتاج ومشتاق للحضن دة من زمان

انا :: بحبك اوووي يا دنيا وبموت فيكي

دنيا :: اا وانا مش عاوزه حاجة من الدنيا دي غيرك انت وبس يا عادل. عاوزة اعيش عمري كله جمبك انت وبس

انا :: اوعدك نرجع بس من المصيف وهتبقي معايا علطول بعد كدة

دنيا :: دة هيبقا احلي واجمل يوم فى عمري

فضلنا انا ودنيا كدة شوية بعدين قومنا عدلنا هدومنا ورجعنا تاني ع الشالية

..............

... في الفيلا ...

سامي فى اوضة نوم امي ونايم ع ضهره وماما عمال تمص زبره وتلحسه له بكل شهوة ومتعه زي ميكون جعانة وشرقانة نيك. سامي كل شوية يمسكها من راسها ويفضل ينيك فى بوقها بعنف ويحط زبره كله فى زورها

ااااه زوري امممممم هموووت اااااه

سامي :: هشششششش مصي وانتي ساكتة مش عاوز كلمة يا لبوة

ماما كملت مص فى زبر سامي اللي كان مستمتع اووي. سامي بقا عمال يضرب ماما ع بزازها بايده ويها بتمصله زبه ويقرص حلمتها اللي كانت واقفة زي المسمار.

بعد شوية سامي راح قايم ووقف هو وامه جمب السرير وزقها نيمهاع حرف السرير. رجليها ع الارض ونايمة بنص جسمها ع السرير علي بطنها

وسامي عمال يضربها ع طيزها جامد بايدة وراح ماسك زبرة ودخله فى كسه ونازل فيها نيك وضرب وشتيمة

سامي :: طيزك جميله اوووووي يا شرموطة اوووووووف يخربيت كسمك ايه الحلاوة والجسم ابن المتناكة دة

اااااه. اووووف ااه نيكه الجسم دة نيك يا عرص اااااه احححححححح

سامي هاج من شتيمة امه وبقا بيطلع ويدخل زبره بسرعة شديدة وهيا بتصوت تحت منه

ااااااااااه كسي قايد نااار. اااااه نكني نيك يا ابن الشرموطة اوووف حححححح نيك امك اللبوة

شد سامي امه من شعرها وبقا عمال يرزع فيه اكتر واكتر وايده التانية نازل ضرب ع طيزها وزبره راشق وعمال يخش ويرزع فى كسها

خدي يا مومس الزبر اللي هيكيفك اهو بدل جوزك الخول يا بنت الزانية يا وسخة. بتخلي ابنك ينيكك ويفشخك منتي شرموطة صحيح ونجسة

ماما :: ااااااااااه انا وسخة وشرموطة اااااااه حححححححح سايبة ابني العرص ينكني وخليته يجيب صاحبه وينكني قدامه اوووووووووووف حححححححححح

سامي اول مسمع كلام امه بقا نااااااار وعمال ينيك فى امه جااااااامد اوووووي. سامي طلع نام ع السرير وشد امه قعدها ع زبه

سامي :: يلا يا لبوة يا متناكة نيكي نفسك بنفسك يا شرموطة ودلعي نفسك يا بنت الخول

ماما مصدقت طلعت قعدت ع زبه اللي عامل زي الماسورة وبقت عماله تتنطط ع زبره بطيزها الكبيرة وسامي بيضربها ع وشها بالاقلام

اححححححححح اااااااااه اووووف كماااان ااااااه زبرك جميل. اااااه

سامي :: زبري حلو يا بنت الزانية

ماما :: جميل اوووووي اااااااه. زبرك مالي كسي اووووووووووف

سامي :: طب يا شرموطة اتنططي عليه حلو يا وسخة

امي بقت بتنيك نفسها بنفسها ع زبر ابنها سامي وبتوحوح تحت منه وتصوت من النيك اللي فشخ كسها

اااااه ايه دة يخربيت امك زبرك دة مبيتهدش اااااااااااه دا فشخني ع الاخر احححححح حححححح اوووووف

سامي :: ويتهد ليه يا شرموطة مش هو دة اللي بيكيفك يا لبوة. امممم تعالي بقا

سامي مسك امه من وسطها وايده فى لحمها من الجمب وعمل يطلع امه وينزلها ع زبره جامد ع الاخر اممممم خدي يا ماما يا شرموطة زبي اهو هاري كسك نيك ااااااااه

سامي :: قومي نامي ع بطنك بقا عاوز ادخل زبري فى طيزك افشخها هيا كمان يا متناكتي

قامت ماما ونامت ع بطنها وسامي جه من وراها ومسك زبره وقربه من طيزها ورشقو فيها وبقا نازل في طيزها نيك وفشخ

اخخخخخ ااااااه اووووف ااااه ااااه. افشخني نيك. نيكني يا عرص نيك امك الشرموطة اااااااااااه

سامي :: عنيا ليكي يا لبوتي دا انا هفشخك نصين بس اصبري عليا

ماما :: طب نيك يا كسمك ااااااه نيك ودلعني ودلع طيزي بزبك اوووووف حلو اووووي اااااه يا طيززززي اااااه

فضل سامي بينيك ماما فى طيزها لحد مخلاص جاب لبنك فى طيزها من جوه واترمي جمبها ع السرير من التعب

..............

كانت حياه سامي طول الاسبوع دة عبارة عن جنس فى جنس وبس. متعته كلها لما يبقا مع امه وهو نازل فيها نيك وشتيمة

سامي مؤدب فى تعامله مع الناس كلها بس قلة ادبه مكنتش بتخرج غير وهو مع امه كان بيحس بمتعة كبيرة وهو بيشتمها وقت الجنس او فى اي وقت

سامي اللي عرص ع امه وخلي البواب ينيكها وكان فرحان ومبسوط وناكها بعدها وبقا مسيطر عليها فى كل حاجة حرفيا, وجاب صاحبه ينيك امه علي سرير ابوه. الجنس قدام سامي كان بيتلخص فى شخص واحد بس

" امه " كان نفسه يقضي وقته كله ينيك فيها ويمتعها بزبه

وبعد م سامي جاب احمد صاحبة وخلاها ينيك امه وقضي ليلة وسهرة جميله اوووي فى الفيلا كانوا مخططين هما الاتنين انهم يقضوا ليلة ممتعة ومثيرة بردك مع جميله ام احمد.

سامي كان منتظر اليوم دة بفارغ الصبر

كان عاوز يتمتع بلحم ام احمد صاحبه وينيكها قدام ابنها وينيك ابنها قدامها هيا كمان. فكرة انه يبقا مسيطر علي احمد وامه فى وقت واحد وينكهم هما الاتنين علي سرير واحد كانت مسيطرة علي عقلة بطريقة كبيرة اوووي اوووي

سامي هو اللي خطط لكل دة من البداية ومشي مشوار كبير فى سبيل انه يقدر يسيطر ع احمد وامه نص المشوار تم ع خير

ومتبقي النص التاني والمفروض هيتم بردك النهاردة لما يقضي ليلة العمر مع احمد وامه فى سرير واحد وفي بيتهم

عشان كدة سامي كان متحمس جدا وطبعا اسبوع المصيف دة سرع كل حاجة وجه فى مصلحته وهو استخدم افضل استخدام

احمد قاعد فى بيتهم والساعة كانت وصلت لـ 7 مساء وكانت امه لسه نايمه راح عشان يصحيها بقا عشان تستعد لليوم العالمي بتاع النهاردة , احمد فتح الباب وفضل ينده ع امه بس مردتش عليه فجري عليها علطول يشوفها فيها ايه.

وكانت امه جسمها سخن مولع نااار ومش دارية بالدنيا خالص فـ عالم تاني. احمد قلق ع امه جدا ومكنش عارف يعمل ومكنش قدامه غير انه يتصل ع سامي

( سامي كان قاعد فى الفيلا وبيجهز نفسه لـ ليلة العمر بالنسبة له وكان مبسوط وفرحان جدا )

لكن تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن , وكان للقدر رأي اخر غير ذلك , ودة مكنش فى حسبان سامي واحمد نهائي

احمد رن ع سامي وفى ثانية رد عليه وشرحله الوضع اللي هو فيه. سامي قال له انا جايلك حالا وقفل معاه وسامي خرج جري وركب عربيه وراح علي ببت احمد

سامي :: امك فى الحالة دي من امتا

احمد :: معرفش انا جيت اصحيها من شوية لقيتها بالشكل دة

سامي :: طب شيل قصادي ويلا بينا ننزلها العربية وناخدها ع اقرب مستشفي بسرعة

احمد وسامي شالو جميله بينهم ونزلوها وحطوها فى العربية وبسرعة راحوا ع المستشفي والدكتور كشف عليه وطلع عندها دور حمه والدكتور طمنهم عليها وقالهم متقلقوش احنا قمنا باللازم وهيا هتبقا زي الفل بكرة او بعده وهتبقا تمام

سامي شكر الدكتور جدا وراح معاها عشان يدفع مصاريف المستشفي واحمد فضل جمب امه وكان قلقان جدا عليها

بعد شوية سامي رجع لاحمد وكان اطمن من الدكتور ع جميله ودفع مصاريف المستشفي وقام بكل اللازم والمطلوب

سامي :: خير يعم احمد متقلقش الدكتور طمني عليه وقالي كله هيبقا تمام وهتقدر تخرج معانا فى خلال يومين

احمد :: انا مش عارف لو انت مكنتش جيت ليا ع البيت بسرعة كان الوضع هيبقا عامل ازاي

سامي :: الوضع هيبقا فل وامك هتبقا كويسة وكل حاجة هتمشي مظبوط يعم. روق بقا كدة

احمد :: يارب اصل الواحد ركبه سابت النهاردة

سامي :: لا اجمد يا كسمك. انا عارف انت دماغك فيها ايه بس متلقش يا روح امك كل حاجة هتتنفذ بردك مش مشكلة لما تتاجل شوية. بعدين الفرسة دي لازم تتركب دي عليها جسم ابن متناكة يخربيت بزازها ولا طيزها

احمد :: هشششش خلاص يعم لحد يسمعنا ونتفشخ هنا ويلا روح انت بقا ومتشكرين ع الواجب دة

سامي :: لا هقعد معاكوا شوية وهبقا امشي وبكرة تبقا تتصل عليا تطمني ع القمر دة

احمد :: تمام

سامي فضل قاعد ساعتين مع احمد فى المستشفي وبعد م كان اطمن ع جميله سلم ع احمد وسابه ومشي عشان يروح

..............

فعلا القدر دايما بيلعب لعبته معانا وبيحطنا فى مواقف كتير وبيعرفنا ويكشفلنا حقايق حجات كتير قدامنا عنينا مكناش شايفنها قبل كدة خالص. القدر اللي عرفني وساخة وشرمطة امي ودياثة وتعريض سامي اخويا وخولنه احمد وتعريصه ونجاسة امه وشرمطتها وحالة السحاق اللي كانت بين عمتي واختي

حجات كتير القدر بيكشف لينا زي ميكون بيحطنا قدام الامر الواقع. بس للاسف بتبقا مواقف الواحد مبيعرفش يتصرف فيها كويس ازاي واوقات كتير بنسيب كل حاجة للقدر بردك

انا قاعد فى اوضتي فى المصيف وفجاة صوت الترقعة بتاع الواتس اشتغل. مسكت التليفون وكانت المسدج من دنيا فتحتها عشان اشوف باعته ايه وكانت كالتالي

دنيا :: روح قلبي اللي بيوحشني دايما اول ميبعد عني. عاوزة منك طلب

انا ::خير يا دنيا هانم اطلبي

دنيا :: كنت عاوزة بكرة نبقا نخرج نشتري ليا شوية هدوم من هنا

انا :: وليه من هنا احنا لما نرجع هخدك ونروح اشيك مكان ونجيبلك اللي انتي عاوزاه يا نور عيني

دنيا :: بجد تسلميلي يا روح قلبي. **** يخليك ليا

انا :: انا عنيا الاتنين ليكي يا عسل

دنيا :: حبيبي. انت مخدتش بالك من حاجة كدة موجودة ع المكتب اللي فى اوضتك

انا :: حاجة ايه دي. انا مشوفتش اي حاجة خالص

دنيا :: طب روح شوف كدة

سبت التليفون ورحت ع المكتب اللي فى اوضتي ولاقيت علبة هدايا صغيرة كدة محطوطة . فتحت العلبة وكان فيها برفان ريحته تجنن وجميله اووي وساعة , ابتسمت كدة وضحكت ورجعت مسكت التليفون تاني

انا ::بجد الف الف الف شكر ع هديتك دي. انتي روحك طيبة وحلوة اووي يا دنيا, نرجع بس والدنيا كلها تبقا لينا

دنيا :: انتا اللي روحي وعيوني وفرحتك دي لوحدها بتفرحني اصلا وبكون اسعد انسانة فى الوجود لما بلاقيك فرحان ومبسوط كدة . **** يقدرني واقدر اسعدك وابسطك دايما يا نور عيني

انتا لما بتسيبني وتكون رايح تعمل حاجة او هتنام بحس اني وحيده. بحس كدا اني مليش حد

ولمه بتكون معايا بحس ان الدنيا كلها معايا وبكون مش محتاجة حد ولا صحاب ولا اي حاجة تانية. من الاخر انت مالي عليا دنيتي

انا :: حبيبه قلبي. انتي قلب طيب وضحكة حلوة , انتي واحدة مفيش منها اتنين ولا هييجي زيك تاني , نظرتي ليكي بتشيل هموم الدنيا كلها عني

والدنيا معاكي بتحلو كل يوم , اتي ضحكة جميله وسط جبل هموم , انتي حاجة حلوة بزيادة اووي

عاوزك دايما فرحانة ومبسوطة عشان اللي زيك مينفعش يبقا زعلان وحزين ابدا

دنيا :: كل الكلام دة ليا انا. **** يفرح قلبك ويجبر بخاطرك زي منتا دايما كدة بتفرحني بكلامك الجميل دة يا قلب قلبي

انا :: دا ميجيش نقطة فى بحر حبي ليكي. انتي كل حياتي يا دنيا و****

دنيا :: قلبي يا ناس.. حرفيا كل حاجة فيك حلوة , عينيك , ضحكتك , كلامك , هزارك , طيبة قلبك , حنيتك بعشقها وجدعنتك وخوفك عليا , ضحكتك دي تنور عليا حياتي كلها

لو في يوم من الايام احتاجتني هتلاقيني معاك مامتك, اختك, بنتك, صاحبتك, حبيبتك, في اي حاجة.. ويوم عن يوم حياتي بتحلو بمجرد انك فيها

فضلت انا ودنيا نكلم اكتر من ساعتين ع الواتس مع اننا فى نفس المكان تقريبا. بعد مقفلت معاها وحطيت راسي ع السرير وفضلت سرحان فى دنيا. سرحان فى البنت اللي فعلا بتحبني من كل قلبها , هيا مش شايفة فى الدنيا غيري انا وبس

انا كل يوم حبي ليها كان بيزيد وبقيت مستني اليوم اللي هيجمعنا فيه بيت واحد. هيا اها عايشة معايا فى الفيلا وكل حاجة بس فكرة انها تبقا مراتي دي حاجة تانية

بقيت منتظر ومتحمس جدا لليوم دة عشان كدة كنت مستعجل اننا نرجع من المصيف بسرعة جدا

..............

خالد كان راح للبنت الاجنبية وقضي معاها ليله ولا الف ليله وليله وظبط البنت وكان من عندها مبسوط وطاير من الفرحة واتمتع متعة مفيش بعدها وهو كمان كيف البنت وظبطها

رجع خالد بقا وراح لزمايلة علي وبهجت وفضل طول الليل بيحكيلهم عن الليلة دي وعن اللي حصل بينه وبين البنت الاجنبية

بهجت :: يا بختك يا خلود قضيت ليله كلها نيك فى نيك يا ابن الوسخة واحنا هنا بنيك فى حيطان الشالية

خالد :: هههههه يعم لما نرجع ليك عند هظبطلك ليله مكنتش تحلم بيها لا انتا ولا علي وهخليك تفتكرها العمر كله

علي :: بس يا ابن المرة انت بوق ع الفاضي مبنشوفش من وش امك ايه حاجة حلوة

بهجت :: تصدق عندك حق ياض يا علي مش فاكر المرة اللي فاتت لما ظبط البت بسنت وسبنا ابن الوسخة لوحدنا والبت مني كمان

خالد :: ههههههه احا دا انتو قلبكو اسود اووي. يبني دي شطارة بقا وبلاش نبر بقا وحياه ابوكو هيا مش ناقصة

علي :: طبعا حقك تفضل تتنطط علينا منتا لسا كنت مع نتاية يا باشا

بهجت :: مخلاص يعم علي الواد كدة هيسوق فيها وهيعيش علينا الدور هو كمان

خالد :: هههه انا مش محتاج حد يخليني اعيش الدور اصلا

وخالد بينه وبين نفسه ( منتا متعرفش اللي فيها يا كسمك )

فضلو التلاتة كدة ناقر ونقير لحد مدخلو عشان ينامو. علي وبهجت نامو وخالد فضل صاحي شوية عمال يلعب فى الموبايل بتاعه وكان فاتح الواتس بتاعه وبيكلم واحدة

خالد :: ازيك يا اميرة. انتي وحشاني اووي يخربيت نفسي اجيلك دلوقتي

اميرة :: منتا لسا كنت معايا قبل متسافر بيوم يعم الدكر

خالد :: هو انتي يتشبع منك يا كسمك. انا الود ودي اسيبهم هنا واجي اركبك دلوقتي اهو يا لبوة

اميرة :: ههههه يخربيت امك ايه تعبان للدرجاتي ولا ايه

خالد :: تعبان فشخ وزبري نفسه يدوق عسل كسك يا شرموطة. اصل انتي بتوحشية بسرعة

اميرة :: اها يا اخويا مهو اخر مرة مهديش غير لما فشخني نصين وجاب مرتين ع بزازي وفي طيزي

خالد :: اسكتي بقا عشان لو شافك هيفضل ينيك فيكي طول الليل يا وسخة

اميرة :: ههههه صحيح اخبار الواد بهجت ايه

خالد :: زي الفل كان لسا عمال يقر عليا من شوية

اميرة :: هههه ليه بس

خالد :: عشان كنت بقضي سهرة حمرة مع بنت اجنبية ففضل بقا طول اليوم مورهوش غيري

اميرة :: اه يا وسخ يعني انت مقضيها نيك عندك وسيبني هنا

خالد :: بقولك ايه بقا يا روح امك هو انا هخلص من ابنك هتستلميني انتي ولا ايه. متقلقش راجعلك علطول وهفشخ امك بس اصبري عليا

اميرة :: يا واد يا جامد يعني لما تيجي هتنكني علطول ولا هتريحلك يومين تلاتة كدة

خالد :: اريح ايه وزفت ايه دا انا زبري واقف دلوقتي وعاوز يخش فى كسمك يفشخه يا شرموطة

اميرة :: ليه هيا الاجنبية مكيفتش زبرك ولا ايه يا دكر

خالد :: هو انا زبي بيكيف غير منك يا متناكة منتي عارفة انه ميقدرش يستغني عن جسمك المنيوك دة يا بطل

اميرة :: امممممم طب يا عم النييييييييك كسي مستنيك لما ترجع عشان تفشخه

خالد :: ماشي يا كسمك. يلا بقا عشان عاوز اخش انام.. سلام

قفل خالد مع اميرة اللي هيا تبقا ام بهجت صاحبه. خالد كمان طلع بينيك ام صاحبه وفاشخها نيك وبيشرمطها.. خالد بعد مخلص كلام مع اميرة قام عشان ينام هو كمان لانه كان جسمه مكسر اصلا من البنت الاجنبية

..............

..............

الجزء الثالث

..............

في البداية انا متأسف جدا على التاخير الفترة الكبيرة دي كلها.. أرجو من حضراتكم تقبل إعتذاري.. الأجزاء بعد كدة هتنزل أسبوعيا.. كل أسبوع جزء وهيكون جزء كبير وفيه مواقف كتير

... نرجع لقصتنا مرة تانية ...

جميلة فضلت فى المستشفي يومين لحد م حالتها بدأت تتحسن والدكتور كتبلها على خروج.. احمد كان قلقان اووي على امه اليومين اللى فاتو دول.. جميلة رجعت البيت مع ابنها

احمد :: نورتي بيتك يا احلى ام فى الدنيا كلها

جميلة :: حبيبي يا احمد **** يخليك ليا

احمد :: طب طمنيني عليكي بقا.. عاملة ايه دلوقتي

جميلة :: بقيت أحسن من الاول بكتير.. كانو يومين صعبين بس خلصو على خير

احمد :: طيب بقولك ايه بقا.. خشي غيري هدومك وتعالى بقا ناكل لقمة حلوة كدة مع بعض.. بس على السريع بقا عشان الأكل جاهز وكل حاجة جاهزة

جميلة قامت ودخلت أوضتها وغيرت هدومها وبعدين خرجت قعدت مع ابنها واتعشت معاه.. بعد العشا قعدوا قدام التلفزيون شوية وبعدين احمد جاله تليفون

احمد :: اهلا ازيك يا سامي.. أخبارك ايه يا صاحبي

سامي :: انا تمام يعم المهم انا فى مشوار كدة وقدامى ربعاية واخلص.. وهحود عليك فى المستشفي بقا

احمد :: لا مستشفي ايه بقا.. مهو الدكتور كتب لماما على خروج النهاردة واحنا فى البيت اهو بقالنا حوالى ساعتين

سامي :: طيب يبني مكلمتنيش ليه عشان اكون معاكم

احمد :: معلش انا اسف بقا.. بس انا قولت يمكن تكون وراك حاجة مهمة ولا حاجة

سامي :: وحياة امك.. طيب ايه امك عاملة ايه دلوقتي

احمد :: كويسة.. لو انتا قريب من البيت تعالى احنا قاعدين لوحدنا اهو

سامي :: لا خليها بكرة بقا عشان لو امك عاوزة ترتاح شوية.. مش لازم نتعبها كفاية اللى هيا فيه.. وانا هبقا أكلمك واجيلكم بكرة.. وابقا سلملي على امك بقا

احمد :: خلاص ماشي يا صاحبي.. يلا مع السلامة

احمد قفل السكة مع سامي وعرف امه إن سامي بيسلم عليها.. بعد حوالى ساعة من قعدتهم قدام التلفزيون قامت جميلة عشان ترتاح شوية.. احمد قوم امه ودخلها اوضتها وبعدين راح على اوضته بعد م اطمن عليها وفتح الكمبيوتر بتاعه وفتح الفيسبوك بتاعه وكان فى اكتر من رسالة لنفس الشخص

الشخص دة كان اسمه فارس 24 سنة وكان باعت لاحمد مجموعة صور لامه ريهام.. صور وهيا بتستحمي وصور وهيا لابسة الاندر والبرا بس وصور تانية بقمصان نوم وهيا نايمة.. وامه ريهام مكنتش تعرف إن ابنها بيصورها اصلا

فارس :: فينك مختفي بقالك كام يوم.. قلقتني عليك على فكرة

احمد :: لا خير متقلقش كان فى ظرف حصل بس كل حاجة بقت تمام

فارس :: طيب كويس.. ايه رايك فى الصور الجديدة اللى بعتهالك بقا

احمد :: يخربيت جمال امك.. دا جسمها فورتيكة يبني.. ازاي ابوك العرص سايبها بالشكل دة.. احا دى لو مراتي كنت هفشخها نيك

فارس :: هههه منتا عارف بقا بابا بينزل اجازات قليلة وظروف شغله دي مشقلبة الدنيا خالص

احمد :: احا يعم شغل ايه وزفت ايه.. حد يسيب القمر دة

فارس :: طيب مش هتيجي تقعد معايا شوية ولا ايه واهو بالمرة هتتعرف على ماما ونقعد سوا شوية براحتنا

احمد :: طيب بس ابعتلى الفيديو اللى انتا مصوره لامك وهيا بتغير هدومها بقا يا عرص

فارس :: هبعتهولك حاضر.. هستناك بكرة

احمد :: اشطا يا خول.. يلا سلام يا ابن ريهام الشرموطة

احمد قفل مع صاحبه فارس ومفيش دقيقتين بالظبط كان فارس بعتله الفيديو بتاع امه.. احمد حمل الفيديو على الكمبيوتر وبعدين قرأ شوية قصص جنسية للمحارم على النت.. بعدين فتح الفيديو واحمد مكنش مصدق اللى شايفه بعنيه

ريهام ام فارس طلعت ***** وكانت فى أوضتها بتغير هدومها.. قلعت ال**** والعباية والاسترتش.. وكانت لابسة اندر وبرا لونهم احمر وكان شكلهم يجنن عليها اوي اوي.. ريهام اصلا جسمها كرباج بمعني الكلمة.. مش معقولة اللى كانت ***** من شوية دي حد يتوقع ان جسمها فاجر بالطريقة دي

بس احمد خد باله من حاجة غريبة اوي فارس نفسه مخدش باله منها.. الاندر بتاع ريهام كان عليه بقع من على طيزها من ورا.. هيا مكنتش باينة اووي بس احمد لانه مركز فى الفيديو لحظة بلحظة اخد باله من الحتة دي

افكار كتير جت فى دماغ احمد.. معقولة تكون اصلا ريهام شرموطة ولا تكون اصلا بقعة عادية وخلاص.. بس احمد مهتمش اووي لانه كان مشغول بجسمها الكرباح.. احمد فضل يتفرج على الفيديو لحد م ضرب عليه عشره.. بعدين قام خش الحمام وخرج ودخل ينام فى اوضته

..............

الساعة 1:20 بعد منتصف الليل عادل كان قاعد سهران فى أوضته ومش جايله نوم خالص.. ومن كتر الزهق نزل يعمله فنجان قهوة يظبط دماغه.. عادل دخل المطبخ وظبط القهوة وبعدين خرج من المطبخ وقعد قدام الشالية شوية لحد مشرب فنجان القهوة وقعد شوية

بعدين عادل قام عشان يخش ينام بس قبل ميطلع راح عشان يخش الحمام.. واول م عادل قرب من الحمام سمع صوت اهات خفيفة خارجة من الحمام بس مكنش قادر يحدد دة صوت مين لان الصوت كان واطي شوية

اول لما عادل قرب ودانه من باب الحمام الصوت بقا واضح اووي.. يا لهوووي عادل من الصدمة كان هيقع على الارض بس قدر يسند على الحيطة ويتمالك نفسه.. الصوت دة يبقا صوت ابوه..

ابراهيم :: اااممممم مصي حلو ايوة كدة يا لبوة.. كفاية مص قومي وفلئسي يلا يا فاتن يا علقة

عادل مبقاش مصدق ولا مستوعب اللى بيسمعه.. معقوله ابوه بينيك عمته احا على كسم دي عيله..عادل فضل يسمعهم بتاع ربع ساعة وبعدين جري استخبي فى الحمام عشان محدش يشوفه منهم وهما خارجين

بعد شوية خرج ابوه وعمته من الحمام مع بعض

ابراهيم :: يخربيت جمالك يا فاتن.. ايه الحلاوة دي

فاتن :: بس بقا عشان انت اتفشخت خالص النهاردة بس تصدق كسني جانى واكلنى موت

ابراهيم :: اي وقت كسك وطيزك ياكلوكي انا موجود وفى الخدمة

فاتن :: بس ميبانش عليك يعني يا هيما

ابراهيم :: هو يعني بكسمك لازم امشي شايل زبري على كتفي يا لبوة عشان يبان عليا ولا ايه

فاتن :: ههههههه طيب يعم الدكر خش نام بقا لحد ياخد باله

ابراهيم :: بس لازم نكررها تاني.. عشان انا لازم زبري دة يهري كسك يا لبوة

فاتن :: ماشي يا شقي خش نام بقا لحد ما الاولاد يصحا ويشوفنا

ابراهيم فاتن كل واحد منهم دخل الاوضة بتاعته عشان ينام بعد النيكة دي.. عادل كان فى المطبخ وسامع كل كلمة وكان شايف عمته وهيا لابسة قميص نوم يحرك الجبل.. وكشف ابوه وعمته .. عادل طلع جري على الاوضة بتاعته بيفكر فى اللى حصل من شوية

وازاي ابوه كان ماسك عمته فى الحمام وهاريها نيك وفشخها نصين.. بعد حوالى ساعة عادل كان استسلم للنوم ونام على سريره.

..............

تاني يوم الصبح ابرهيم صحي على رنه تليفونه اللى كان عمال يرن بقاله كتير وكانت من الشركة عنده.. كان فى اوراق مهمة جدا لازم هو ييجي عشان يمضي عليها بنفسه باقصي سرعة عشان الشغل بتاعه ميقفش

ابراهيم عرفهم انه لازم يسافر دلوقتي ضروري عشان محتاجينه فى الشركة فى موضوع مهم جدا.. عادل اصر انهم كلهم يرجعوا معاه.. وبعد جدال كبير كلهم وافقوا انهم يرجعوا مع بعض وفى خلال نص ساعة كان الكل جاهز وركبوا العربية ورجعوا تاني على الفيلا وابراهيم راح على الشركة علطول

فى الطريق عادل رن على سامي عشان يعرفه انهم راجعين دلوقتي.. سامي طبعا كان مضايق جدا انهم رجعوا بسرعة كدة وكان عاوز يكمل الاسبوع مع امه الشرموطة

..............

... فى الشركة ...

ابراهيم رجع بسرعة على المكتب بتاعه وطلب فنجان قهوة عشان يظبط دماغة لانه ضحي من النوم والطريق كان صعب ف مكنش مركز اصلا.. فداء جابتله الأوراق المهمة عشان يمضيها.. وعم عبده خش عليه وحطله القهوة وخرج تاني

ابراهيم :: عرفي الناس إن النهاردة فى اجتماع ضروري الساعة 2 ولازم الكل يحضر عشان فى شوية مواضيع مهمة وحجات كتير لازم نناقشها كلنا مع بعض ونشوف الشغل بتاعنا هيمشي ازاي الفترة الجاية دي

فداء :: طيب وبالنسبة للأستاذ شريف اللى سأل عليك كتير اليومين اللى فاتو دول

ابراهيم :: كلميه وعرفيه عشان ييجي يحضر هو كمان الاجتماع.. لاني وجوده مهم جدا وعاوز اكلم معاه فى كام نقطة كدة

فداء :: صحيح الشحنة بتاعتنا عدت من الجمارك واتخزنت فى المخارن وكل حاجة بقت تمام

ابراهيم :: طيب كويس جدا.. اتفضلي انتى دلوقتي وكملي الورق دة بقا وسلميه للحاج متولي وهو عارف هيعمل ايه فى الشحنة

فداء خرجت ونفذت الكلام.. ابراهيم كان قاعد مصدع من الدربكة اللى حصلت على فجأة دي وفضل مستني الاجتماع.. وفعلا على الساعة 2 كان الكل موجود عشان الاجتماع

ابراهيم :: انا جمعتكم النهاردة عشان اعرفكم اننا لازم نشد على نفسنا شوية فى الشغل الفترة الجاية.. عشان نعرف نوفر الطلبيات بتاعتنا ومش عاوز كسل من اي حد نهائي عشان نخلص من الفترة دي على خير

شخص :: بعد إذنك يا استاذ ابراهيم احنا محتاجين شحنة الالات والمعدات توصل بأسرع وقت عشان نقدر نكمل شغل

ابراهيم :: متقلقش كل حاجة وصلت وبقت جاهزة وموجودة دلوقتي فى المخازن وانا كلمت العمال عشان اعرفهم ان كل حاجة لازم تتنقل المصنع النهاردة لاننا هنبدأ شغل من بكرة ومش عاوز اي كسل من اي حد.. شدو حيلكم كدة وانا مش هتاخر عنكم فى الاى حاجة ولما الطلبيات تخلص على خير انا محضر ليكم مفجاة كبيرة جدا وهتعجبكم

بس لازم كلنا نبقا إيد واحدة عشان شركتنا تفضل رقم واحد.. يلا تقدروا تتفضلو دلوقتي وياريت اشوف التقارير بتاعه المصنع بكرة يا محسن ضروري

محسن :: تحت امر حضرتك

الاجتماع خلص وابراهيم مكنش شايف قدامه ورجع ع الفيلا

..............

سمر كانت نزلت عشان تطمن على جميلة واحمد مكنش موجود فى البيت.. جميلة فتحت الباب ودخلتها وجبتلها العصير

سمر :: اخبارك ايه دلوقتي.. يارب تكوني أحسن

جميلة :: نحمده على كل حال.. دلوقتي بقيت كويسة عن الاول بكتير

سمر :: لا باين عليكي اهو.. دا انتي بزازك بقت مدورة على الاخر

جميلة :: ههههههه يا اختي اتنيلي على عينك هو انا فى ايه ولا ايه

سمر قربت جميله وبقت عمالة تمشي ايدها على جسمها وقرصتها من بزازها قرصة خفيفة

جميلة :: اتهدي يا كسمك بقا.. انا جسمي بايظ ومش طالبة منيكة

سمر :: طيب وبالنسبة للحلمات اللى واقفة دي.. اللى عاوز تتقطع من التقفيش وتتهري نيك يا ولية يا علقة

سمر بقت نازلة تقفيش فى صدر جميلة اللى كانت لابسة جلابية خفيفة اصلا على جسمها وتحت منها الاندر والبرا بس.. جميلة ساحت وسمر قلعتها هدومها كلها وقلعت هيا كمان وهنا اتصدمت جميلة من منظر سمر لما قلعت

كانت لابسة العباية على اللحم وتحت منها زبر صناعي.. فضلت تلحس فى كس جميلة شوية اللى اهاتها بقت عالية ومولعة

اااااااه امممممم كفاية ااااه يخربيت اهلك اووووووف

سمر كانت مركزة فى جسم جميلة وبس.. وبقت عمالة تدخل صابعها فى كسها.. وجميلة مولعة ع الاخر.. سمر قربت الزبر الصناعي من بوق جميلة اللى نزلت فيه مص وسمر كانت بتشد حلمات بزازها وعمال تلعب فى كسها

سمر شالت الزبر من بوق جميلة وبقت عمالة تفرش كسها بالزبر الصناعي

جميلة :: اممممم ممممم اووووووووووووف بلاش كدة دخليه بقا مش قاااادرة ااااااااااه

سمر :: ادخل ايه يا شرموطة

جميلة :: دخلى الزبر يا بنت المتناكة.. انا كسي مولع يا زانية

سمر دخلت الزب الصناعي فى كس جميلة اللى مصدقت

اممممممم اوووووووف حلو فشخ ااححححححح ياااا كسسسسسي ااااه اوووف اااح.. نيكي جامد يا لبوة

سمر :: طيب خدي اهو يا لبوتي فى كسك عشان ترتاحي.. وبقت عمالة تدخله جامد فى كسها

اااااااااااااااااااااااه احححححححح حلو اووووي اممممم اووووووووف

سمر عمالة تنيك فى جميلة بالزبر الصناعي وهيا عمالة تصوت واهاتها عالية من متعة النيك.. جميلة كانت بتعشق العلاقة بينها وبين سمر جدا.. سمر شالت الزبر من كس جميلة

سمر :: انزلى الحسي رجلي يا شرموطة.. يا عاهرة.. يا منيوكة

جميلة سمعت الكلام وبقت بتلحس فى رجل سمر وهيا مولعة ناااااااار من الموقف دة.. سمير قامت وخدت جميلة قعدتها على الزبر.. جميلة بقت بتتنطط عليه جامد

اااخخخخخخخخخخخخخخخ اوووووووف كسي نااااااااااار ااااااااااااااااه اااه احححححححح ححححححححححححح

سمر :: خدي زبري كلو فى كسك اهو يا شرموطة ياللي عاوزة راجل يفشخك يا قحبة

اااه احححححححححح اوووووووف اي دة كل دة زبر

سمر :: عجبك يا لبوة عجبك زبري ولا لا

جميله :: اااااااه عجبني اووووووووي نيكي جاااااامد ااااااااااااه اخحححححححححححححح

جميلة فضلت بتتنطط على الزب الصناعي بتاع سمر.. وبعد شوية سمر قومتها

سمر :: قومي يا بنت المتناكة واعملى وضع الكللابب يا كلبة يا بنت الشرموطة.. اخلصي يا كسمك

جميلة فلئست وعملت وضع الدوجي.. وسمر قامت حطت الزبر الصناعي فى طيزها.. وبقت عمالة تضربها على طيزها جامد بايدها

اااه احححححححححح اوووووووف.. اااااااه اامممممممممممم اخخخخخخخخخخخخ.. افشخي طيزي اوووووف

سمر :: اهو يا فاجرة فى طيزك اهو امممم.. خدي.. اان هفشخك النهاردة يا ولية يا متناكة

جميلة كانت مولعة اصلا من الزبر اللى فى طيزها ومن طريقة سمر فى النيك.. فضلت تزوم تحت منها وهيا على اخرها.. سمر كانت بتنكها فى طيزها وبتعبصها فى كسها بايدها

اوووووووف كسي نااااااااااار ااااااااااااااااه اااه احححححححح

سمر :: طب وبالنسبة لطيزك دي يا شرموطة.. وسمر بقت بتنيك جامد فيها

جميلة :: طيزي اتفشخت على الاخر يا لبوة

سمر :: لبوة يا شرموطة انا ستك سمر يا كلبة فاهمة ولا لا ولاقت بتضربها جامد اوي بايدها

جميلة :: اووووووف اخخخخخخخخخخخخ

سمر :: انا مين يا علقة.. ها مين

جميلة :: ستي اااااااااه ستي سمر اووووووف

سمر فضلت تنيك فى جميلة لحد م جابو هما الاتنين شهوتهم اكتر من مرة على بعض.. وكانت نيكة جامدة اوي بينهم هما الاتنين

بعد النيكة دي جميلة كانت مستغربة من طريقة سمر اللى اتغيرت مرة واحدة معاها بالشكل الغريب دة

جميلة :: ايه اللى عملتيه فيا دة يخرب عقلك.. مش عوايدك

سمر :: مش عارفة بس انا اليومين اللى فاتو دول كنت بتفرج على افلام سكس وشوفت النيك بالطريقة دي وعرفت بعد كدة انها اسمها سادية وعجبني الموضوع بصراحة

جميلة :: هههههه سكس لا دا انتي فجرتي على الاخر.. بس تصدقي كانت نيكة فشيخة يخربيتك امك اوووووووووف

سمر :: طيب انا هقوم اجيب كوبايتين عصير لينا بعد الجهد الفظيع دة بقا ههههه

جميلة وسمر قعدوا شوية مع بعض.. بعدين سمر طلعت على شقتها ودخلت على الحمام جري عشان تاخد دش وتنضف نفسها من النيكة دي

..............

... المشهد بين عادل وجهاد ودنيا ...

كانو قاعدين التلاتة وكل واحد معاه فنجان القهوة بتاعه.. جهاد ودنيا كانو بيتكلمو مع بعض وعادل فاعد قداهم

عادل :: بقولكو ايه انتي وهيا.. هنعمل ايه فى المناسية الجاية دي بقا

جهاد :: مناسبة ايه ؟؟

عادل :: وحياة امك انتي ناسية ولا ايه.. دي بعد بكرة

جهاد :: هيا ايه دي يبني.. مش واخدة بالى بجد

عادل :: عيد ميلاد امك يا روح امك.. صحي النوم يا حلوة

جهاد :: يالهوووي.. تصدق كنت ناسية.. طيب كويس انك فكرتني.. دا احنا عاوزين نرتب حفلة كويسة بقا

عادل :: طيب بصوا بقا.. انتي يا دنيا عليكي ديكورات الحفلة انتي فاهمة بقا وهتعرفي تظبطي الموضوع دة أحسن مني.. وانا هجيب التورتة وقطع الجاتوة.. ومتنسوش الهدايا لنروح فى داهية ههههههههه

دنيا :: ههههه طيب سهلة خلاص اتفقنا.. طيب والباقيين عرفين ولا لا

عادل :: انا عرفتهم كلهم متقلقيش.. فاضل بابا بس هكلمه بليل وافكره ليكون ناسي تبقا مصيبة

جهاد :: لا يا اخويا متقلقش أبوك ميقدرش ينسي المناسبة دي بالذات ههههه

عادل :: عندك حق فى دي بقا.. يلا هسيبكم انا وهطلع اريح جسمي شوية عشان دماغى مصدعة

عادل طلع الأوضة بتاعته عشان يرتاح شوية في سريره.. وفضلت جهاد ودنيا قاعدين مع بعض

جهاد :: ايه يبنتي مش هنفرح بيكم بقا ولا ايه

دنيا :: يسمع من بوقك ****.. انا مستنية اهو بفارغ الصبر.. لما نشوف اخرتها معاكم

جهاد :: هههههههه يخرب عقلك.. بس الواد عادل بيحبك اوي على فكرة

دنيا :: منا اتحب فعلا يا جهاد ولا انتي ايه رايك هههههههه

جهاد :: افضلي هزاري يا حلوة ههههه.. عاوزين نبقا نروح بقا بكرة نجهز حجات عيد الميلاد ونجيب الهدايا وكل حاجة بقا

دنيا :: خلاص اشطا ماشي

..............

... حوار عادل مع نفسه فى أوضته ...

عادل كان طالع المفروض هينام عشان يرتاح شوية.. بس دماغة مشغولة باللى شافة فى المصيف.. وهيتجنن من عرفه.. احا بقا ابويا على علاقة مع عمتي.. طيب انا مستغرب ليه مهو العيلة كلها وسخة اصلا بما فيهم انا كمان.. اها صحيح مهو العرق دساس لـ سابع جد

طيب وعيد الميلاد دة هعمل فيه هو كمان.. انا كمان قلبي مش مطمن من ناحية سامي العرص دة هو كمان..

أكيد هيحتفل بالمناسبة دي مع ماما لوحدهم وهتكون حفلة جنسية وسامي ممكن يعمل اي حاجة فـ سبيل شهوته وممكن توصل انو يجيب حد ينيك امه كمان .انا خلاص مبقتش استبعد اي حاجة تحصل كلها حاجة بقت واردة انا دماغي هتنفجر

" **** يسترها بقا محدش عارف اللي هيحصل بعد كدة ايه "

عادل كالعادة من التعب والتفكير راح فى النوم على سريره

..............

احمد قاعد فى الكافية وكان بيشرب كوباية سحلب.. وكان بيلعب على التليفون بتاعه وقال م ارن على الواد فارس كدة اشوف الدنيا ايه

فارس :: ايه يا معلم اخيرا اتصلت.. انا قولت انك نسيت بقا

احمد :: لا يعم انسي ايه بس.. هيا الفرس بتاعتك دي تتنسي اصلا

فارس :: طيب ايه الدنيا بقا

احمد :: ايه امك عندك دلوقتي ولا برة ولا ايه بالظبط

فارس :: لا هيا فى مشوار برة عند خالتي وشوية كدة وهترجع متقلقش

احمد :: طيب حلو اوووي خلاص انا نصاية وهكون عندك.. اشطا

فارس :: خلصانة يا ابو الصحاب.. بالسلامة

احمد قفل مع فارس وقعد شوية على الكافية.. بعدين قام ودفع الحساب ومشي وراح لفارس البيت.. وبعد تلت ساعة كان وصل لبيته.. رن الجرس واستنا قدام الباب

فارس فتح الباب ورحب بصاحبه وهو فرحان اوووي.. احمد دخل وقعد فى الصالون

فارس :: تشرب ايه يا معلم بقا

احمد :: لا مش هقدر.. انا لسا شارب سحلب من شوية.. بطني على اخرها

فارس :: يجدع عيب دا انتا أول مرة تشرفنا هنا ميصحش الكلام دة

احمد :: بجد مش هقدر.. طيب شوية كدة على الأقل اكون ارتحت من المشوار

فارس :: خلاص ماشي اللي يريحك

اقعدو الاتنين مع بعض حوالى ربع ساعة بعدين ريهام ام فارس جت وكانت لابسة ال****.. وفارس عرفها بصاحبه احمد.. دخلت ريهام تغير هدومها ولبس جلابية بيتي طويلة بس مجسمة شوية على جسمها وعملتلهم العصير وقدمتهلهم ودخلت تجهز الأكل

احمد :: بقولك ايه.. خليك هنا يا عرص على ما اجيلك

فارس :: حاضر

احمد راح على المطبخ بس وهو فى طريقه للمطبخ عمل صوت وكح عشان يعرف ريهام انه موجود

ريهام :: فى حاجة يا احمد ولا ايه

احمد :: بعد اذنك ممكن كوباية ماية.. اصل ابنك الرخم مش راضي يقوم يجلبي وانا عطشانة بصراحة

ريهام :: طيب ثواني يا حبيبي

فى الوقت دة احمد طلع التليفون وعمل انه بيتكلم فى الفون وحطه على ودنه.. وفى الوقت دة ريهام كانت مدياله ضهرها

احمد :: أزيك يا قمر اخبارك ايه ( بصوت عالى ) عشان ريهام تسمع

ريهام اول لما سمعت كدة افتكرت انه بيكلمها واتنرفزت اوووي ولفت عشان تهزقه

ريهام :: انتا بتقول ايه يا قليل ال ---

..............

..............

الجزء الرابع

..............

احمد طلع التليفون وعمل انه بيتكلم فى الفون وحطه على ودنه.. وفى الوقت دة ريهام كانت مدياله ضهرها

احمد :: أزيك يا قمر اخبارك ايه ( بصوت عالى ) عشان ريهام تسمع

ريهام اول لما سمعت كدة افتكرت انه بيكلمها واتنرفزت اوووي ولفت عشان تهزقه

ريهام :: انتا بتقول ايه يا قليل الادب يا وسخ

احمد كمل فى التمثيليه بتاعته.. وعمل انه مستغرب من كلام ريهام ام فارس اصلا

احمد :: نعم ؟!!! فى حاجة يا طنط حضرتك بتقولي حاجة

ريهام كانت واقفة فى نص هدومها بسبب الموقف المحرج اللى هيا فيه دة وهيا اصلا متعرفش اللى بيخطط له احمد وفارس.. احمد عمل انه خلص المكالمة اللى معاه

احمد :: مالك يا طنط خير

ريهام :: لا مفيش حاجة يا حبيبي امسك الماية اهي اشرب وخودها معاك على م الأكل يجهز واجيلكم

احمد :: مكنش له لزوم يا طنط.. حضرتك لسا جاية تعبانة من برة وانا كدة بصراحة بتعبك معانا

ريهام :: لامفيش تعب ولا حاجة.. يلا روح لـ فارس على مجهز السفرة عشان نأكل سوا كلنا

احمد راح لـ فارس وقعدوا مع بعض يتكلمو شوية فى مواضيع كتير وبعدين دخلو أوضة فارس اللى كان مجهز مفجأة لـ احمد وكان متأكد انها هتعجبه اوي

فارس :: انا محضرلك مفجأة بقا ملهاش حل استنا كدة.. امسك افتح الشنطة دي

احمد مسك الشنطة من صاحبه واول مفتحها فضل مبرق فيها اوي.. كانت شوية اطقم داخلة وقميص نوم من بتوع امه ريهام

احمد :: كسم الحلاوة يا جدع.. اكيد طبعا دول ع امك بيكونو مولعين

فارس :: طبعا اومال بقا لو شفتها وهيا لابساهم هتعمل ايه

احمد :: هههههه متقلقش هنشوف كل حاجة بس واحدة واحدة.. المهم انك تسمع كلامي فى كل حاجة أقولك عليها

فارس :: خدامك وتحت امرك فى اي طلب تطلبه.. انا نفسي أشوف اللبوة دي تحت منك فى اقرب وقت ممكن

احمد :: تمام هو صحيح امك عندها فيسبوك وكدة صح

فارس :: اها عندها اكونت.. بس اشمعنا

احمد :: هبقا افهمك بعدين بس اهم حاجة افتح نت وابعتلي صفحتها دلوقتي عشان هحتاجها بردك فى خطتنا

فارس :: مع إني مش فاهم حاجة منك بس عنيا ثواني " فى دقيقة كان فارس فتح نت وبعت لـ احمد الاكونت بتاع امه ريهام "

احمد :: تمام يا معلم وصل اهو.. خلاص بقا انا هتعامل.. بس انتم النت عندكم هنا سريع وحلو اهو

فارس :: ما هو لازم يكون كويس يعم احا دا انا بدفع 450 جنية

بعد ربع ساعة كانت ريهام خلصت الأكل وجهزت السفرة وكل حاجة بقت تمام.. خبطت عليهم عشان تعرفهم وفعلا راحو كلهم عشان ياكلو سوا.. وبعد الأكل ريهام جابت الشاي واحمد مد ايده وخد منها الشاي ولمس ايدها كأنه غصب عنه وكدة

احمد :: تسلم ايدك يا طنط ريهام بجد اكلك تحفة.. نفس حضرتك فى الاكل حلو اوي اوي

ريهام :: بالهنا والشفا يا حبيبي انتا منورنا النهاردة يا احمد

احمد :: بنورك يا طنط.. بجد انا مبسوط بالوقت الجميل اللى قضيته معاكم هنا.. انا حاسس إن انا وسط اهلى بجد

فارس :: يبني انتا تيجي تشرفنا فى اى وقت البيت بيتك ولا ايه يا ماما

ريهام :: طبعا يا حبيبي مش محتاجة كلام

احمد فضل قاعد معاهم اكتر من 3 ساعات.. وكان مبسوط بجد مش مجرد انه جاى عشان يحاول يوصل لجسم ريهام وبس.. هو فعلا حب جو الحب والألفة اللى لقاها فى البيت دة ومكنش عاوز يمشي اصلا.. بس الوقت كان اتاخر وهو وراها بردك شوية حجات عاوز يعملها

احمد :: طيب عن اذنكم انا بقا.. عشان انا كدة اتاخرت اوي وانا كدة تقلت عليكم النهاردة

ريهام :: بالعكس يا احمد انتا بقيت واحد مننا واحنا مبسوطين بوجودك معانا اوي على فكرة.. خليك قاعد معانا شوية

احمد :: معلش لازم امشي عشان كام مشوار كدة عاوز اخلصهم

فارس :: خلاص يا ماما سبيه براحته

ريهام :: ماشي بس لازم تكرر الزيارة دي بقا.. انتا خلاص بقيت من أهل البيت

احمد :: طبعا يا طنط اوعدك فى اقرب وقت

فارس مشي وراح يخرج احمد اللى وقف يرغي معاه شوية بتاع دقيقتين.. وبعدين احمد خرج ومشي وفارس قفل الباب وراه ودخل لامه

ريهام :: احمد صاحبك دة باين عليه انه طيب وغلبان

فارس :: ايوة يا ماما وهو كمان حب القعدة بتاعتنا

ريهام :: اومال مكنتش بشوفه ليه ابدا ييجي يقعد معاك هنا

فارس :: اهو اللى حصل بقا يا ماما.. بس دلوقتي خلاص هتلاقيه علطول بيتنطط هنا

ريهام :: وماله يا واد اهو ونس لينا بردك

فارس :: طيب انا هقوم اقعد ع الكمبيوتر شوية بقا هتعوزي مني حاجة ؟

ريهام :: تسلم.. وانا كمان هقوم اريح شوية عشان جسمي مكسر خالص النهاردة

..............

عبدالصمد بواب العمارة اللى ساكن فيها مراد ( اللى جميلة ام احمد تبقا عمته ) كان قاعد قدام العمارة عشان يراقبها كويس وميحصلش اي عمليات سرقة او اى مشكلة.. وفى الوقت دة مراد كان نازل من شقته

مراد :: ازيك يعم عبدالصمد اخبارك ايه النهاردة

عبدالصمد :: انا تمام يبني كتير خيرك

مراد :: كنت عاوزك تروحلى المشوار اللى قولتلك عليه دلوقتي

عبدالصمد :: طيب متخليها لبكرة يا مراد يا بني وخلاص

مراد :: لا معلش لازم النهاردة ضروري

عبدالصمد :: خلاص ماشي اللى انتا شايفه.. هقوم البت شربات بتعملى القهوة هشربها واروح علطول

مراد :: طيب تمام ولما ترجع ابقا اطلعلى ع فوق بقا هتلاقيني مستنيك بردك

عبدالصمد شرب القهوة بتاعته اللى عملتهاله مراته شربات وغير هدومه وكان بيجهز نفسه عشان يروح المشوار اللى طلبه منه مراد

شربات :: على فين العزم كدة يا عبده

عبدالصمد :: رايح مشوار مهم كدة

شربات :: ايوة يعني هتيجي علطول ولا هتتاخر عشان الأكل

عبدالصمد :: لا ابقا اجى انا هبقا اكل مع نفسي عشان هتاخر شوية

شربات :: خلاص ماشي يا اخويا

شربات بعد ما جوزها مشي قامت ودخلت خدت دش وظبطت حالها وبعدين قعدت قدام التلفزيون تتفرج على اي حاجة.. لحد م تليفونها رن واللى كان بيرن يبقا مراد ( ايوة عزيزي القارئ متستغربش فى علاقة بين مراد وشربات مرات عبدالصمد البواب )

شربات :: ايوة.. يا اهلا بالحبايب

مراد :: ايه يا بت موحشتكيش ولا ايه

شربات :: لا طبعا وحشتني بس انت فاهم بقا عبدالصمد مزنقها عليا اليومين دول

مراد :: وحياة امك!! مهو لسا متنيل خارج اهو

شربات :: ههه احا وانتا عرفت منين بقا

مراد :: منا لسا باعته مشوار كدة هيقضيه ليا.. وبعدين هو انتى مفكرانى نايم على ودانى يا روح امك

شربات :: ههه ينيلك.. ع العموم يعني عاوز ايه بردك

مراد :: عاوز ادوق القشطة يا قشطة

شربات :: منتا لسا واكل الأسبوع اللى فات.. انتا ايه مش بتشبع ولا ايه

مراد :: هو انتا يتشبع منك يا قمر.. دا انا بستنا اليوم دة بفارغ الصبر

شربات :: منا عارفه ان انا ميتشبعش مني عاوز ايه بردك :D

مراد :: احا.. عاوز انيك ها عاوز انيكك

شربات :: هههههه امتا يعني

مراد :: دلوقتي طبعا.. احا اومال انا باعت جوزك المشوار دة ليه يعني.. مش ناقصة غباء بقا

شربات :: طيب هلبس واطلعلك ع فوق يلا سلام

شربات خلصت المكالمة مع مراد وبعدين قامت ودخلت أوضة نومها.. وفتحت الدولاب وجابت طقم اندر وبرا لونهم احمر وشكلهم يجنن اصلا ولبستهم ولبست فوقهم العباية السمرا علطول.. وظبطت حالها وقامت طلعت لمراد الشقة.. وقبل مترن الجرس كان الباب اتفتح ومراد شدها من ايدها وخدها فى حضنه

شربات :: احا يخربيت امك خوفتني يا جدع.. انتا ايه ساخن كدة ليه النهاردة

مراد :: هو فى حد يشوف الجمال دة كله وميسخنش يا عسل انتا

شربات :: طب ايه هنفضل واقفين ورا الباب كدة الناس هتسمعنا

مراد :: ههههه لا ازاي بقا تعالى تعالى دا انا محضرلك اكله سمك وجمبري ملهاش حل

شربات :: هو انا طالعة اتناك ولا اكل هههه

مراد :: متستعجليش كدة كدة هتتناكى يا متناكة بس ناكل لقمة الاول ومتقلقيش جوزك مش هيرجع دلوقتي خالص

شربات :: ونبي شكلك هتودينا فى داهية.. بس اقولك تعالى ناكل انا اصلا جعانة

مراد كان مجهز السفرة اللى عليها الاكل.. وقعدوا الاتنين جمب بعض ومراد كان بياكل شربات بايده وكان بيعاملها بكل رومانسية.. بعد الأكل قامت شربات دخلت الاكل وغسلت ايدها ورجعت لمراد اللى كان زبره باين انه واقف من تحت البنطلون اللي لابسه

مراد بدا يقرب من شربات اللى كانت العباية السمرا عليها مخليها ناااار وكانت جسمها ع جسمها بطريقة بنت كلب تجنن اصلا.. وخدها فى حضنها وبقا عمال يحسس على جسمها وبزازها البارزة اوي فى العباية.. وراحوا الاتنين فى بوسة طويلة ومراد كان عمال يلحس فى رقبتها ويبوسها منها

وبقا نازل تقفيش وفرك فى بزازها وبايده نزل ع كسها من فوق العباية وبقا عمال يلعب فيه وشربات كانت اهاتها طالعة منها.. مراد قلعها العباية وفضلت بـ الاندر والبرا بس.. وبعدين مراد نزلها لتحت عند زبره وهيا فهمت راحت مقلعاه البنطلون وزبره كان واقف ومشدود ع الاخر وشربات مسكتها بايده وخدته حطته فى بقها وبقت نازله مص فيه

مراد كان مولع من مص ولحس شربات لزبره.. وهيا بتمص زبه فكلها السنتيانه وبقا ماسك بزازها يقفش فيهم شوية ويشدها من حلمتها شوية.. بعدين خدها ودخلوا اوضة النوم وقلعها الكلوت السبعه اللى كانت لبساه ونزل ع كسها يلحسه

شربات :: اممم اااه اووووووف كمان الحس يا حبيبي ااااااااااااه كسي ناااار

مراد كان شوية يلحس وشوية يعض وكان ميهجها ع الاخر وكان بيبعبصها بصوابعه فى خرم طيزها.. وشربات كانت مولعه نار تحت منه

اووووووف.. الحس كسي.. الحسوووو.. اييييبي ايييييي.. ايووووه ايووووووه.. حرك لسانك اووووي .. كسي.. كسي.. اووووووف. كسي يا مراد نااااااااار

مراد ايده راحت علي بزاز شربات ولسانه كان على كسها المولع.. وحركات وسطها كانت مهيجاه اكتر عليها.. دخل لسانه جوه كس شربات اللي من هيجانها راحت شده من شعره وهي بتحك كسها فيه اوووي

كسي.. كسي.. اووووف اوووف

قوووم دخل زبك فيا.. قوووم نكني مش قادرة. اوووووف .. اوووووف

شربات نامت بجسمها ع السرير.. ومراد ماسك زبره بايده وعمال يحركه ع كسها.. وهيا كانت خلاص مش قادرة وهتموت وتاخده فى كسها

شربات :: دخله يلا مش قادرة.. كسي بياكلني اووووي

دخله كله في كسها وهو رافع رجليها علي كتفه وبقي عمال ينيك في كس شربات اللى كانت اهاتها عاليه اوي من هيجانها

اوووووف.. اووووووف.. ايه ده.. ايه الجمال ده.. نكني اااه نكني اووووووي كمان.. ااااااه كماااااان يا مراد افشخني ااااااه

مراد :: منا بنيكك اهو يا لبوة

شربات :: اااااااه اححححححححح اييييي كسي اووووووووووووف.. بقا بتبعت الراجل مشوار وتنيك ااااه مراته اووووف اااااااااااه

كلام شربات لمراد خلاه حاسس بهياج رهيب .. وزبه نفخ وبقي تخين اوي في كسها

شربات :: احححححح اححححح زبك مالو بقي تخين اوووي كدة ليه.. اوووووف.. براحة.. برااحة يا مراد ااااااااااه

مراد ماسك شربات من بزازها عمال يفعص فيهم.. وزبه داخل خارج في كسها وهي بتتلوي وبتتشرمط تحت منه

رفع رجل فوق اوووي والتانيه متنيه وبقي بينكها من الجنب بطريقة فيها احترافيه

جميل ده.. جميل اوووي.. اووو اوووو.. اووووي اوي يا مراد اووووووووووف احححح ااه

مراد :: عاجبك زبري يا فرسه

شربات :: ااه اوووى اوووى يا مراد اووووووووف.. دخلو كمان ااااه احححححح

مراد :: اهو اهو خدي فى كسك.. زبري ولا زبر جوزك العرص

شربات :: اخخخخخخخ يخربيت زبك.. زبرك طبعا ااااااه اووووووووووف نيك جااااامد اااااه

اووي يا مراد.. دخله فيا اووووى.. ايووووه.. كماااان.. افعصني تحتك.. افشخ كسي.. عايزه زبك يقطع كسي المتناك دة اااااااه

ميدو :: اهو بنيك كسك الملبن اهووو.. خدي فى كسك يا شربات يا وسخة اممم

مراد عمال يرزع ويدخل زبره فى كس شربات مرات عبده البواب

ميدو شاله زبره من كسها وقلها قومي فلئسي عشان تتفشخي فى الوضع دة يلا.. شربات قامت وعملت وضع الدوجي ومراد مسكها وحط زبره فى كسها مره واحدة

احححححححح.. اححححححح حلووووو اووووووووي.. ايوووووه كدة يا مرااااااااد زبردك نازل فشخ فى كسي.. نيك اووي اااااااه

مراد حاطط ايده على طيز شربات وعمال يدخل زبره فى كسها ويسحبه براحه

اووووف.. اووووووف.. زبك حلوووو.. اوووووي.. اوووووف كمان ااااه كمان يا مراااااد

فضل مراد يسرع فى رزع زبه فى كسها.. وشربات قامت من تحت منه ونيمتها ع السرير وقعدت ع زبره وبقت بتننط فوق منه

مراد :: اااه ايوة كدة اتنططي يا شربات.. نيكي نفسك ايوة كدة

اااااااااااه حححححح كسي بقا ناااار اااااه يا كسي اووووووووف.. اااااااااه ايوة زبرك ناااااار اوووووووووف

شربات فضلت تنطط على زبر مراد.. بعدين هو قومها ونيمها ع ظهرها ورفع رجليها الاتنين على كتفه وبقا عمال يرزع فى كسها

اااااه ااااااه نكني اااااااه. افشخ لبوتك اححححح كسي بياكلني ااااااااه نيك يا مراد اااااااه

اااااااااه انا عاوزة اتفشخ اووووووف كمل يا دكر نيك ااه

مراد :: طب خدي يا شربات اهو فى كسك.. خدي انا هفشخك امم

اححححح اححححححح اوووووي يا مراد.. ارشقه فى كسي اووووي اووووووف اووووووف

شربات نزلت رجل ومراد بقا ماسك رجليها التانية بايده وايده التانية ع بزازها وزبره راشق فى كسها المولع

شربات :: اااااااااه ارحم بزازي بقاااااااا اوووووووووف بزازي اتهرررررت اااااااااه اححححححححح اححححح

اااااااااااه حححححح برااااااحه كسي بقا ناااار اااااه يا كسي اووووووووف

مراد :: خدي زبري فى كسك الملبن اللي زي القشطة دة

اححححححح اححححححح.. اححححح.. اووف اووووف.. حلو.. حلو اوووي اوي يا مراد اوووي.. نكني اووووي.. كمان يا مراد كسي ناااااااااار اااااااه اااااه

اااااه.. اااااه.. حلووو. حلوووو اووووي.. كمان.. كمان يا حبيبي

مراد شال ايده من على بزازها وبقا بيعبصها فى ظيزها فى نفس الوقت اللى زبره فى كسها وكان بيرزع زبره جامد فيها

اي اي.. مش قادرة.. مش قادرة. اووووف.. اووووف. كمان. دخله كله.. اووووف. اااااااه اااااااااه.. نار.. نارفى كسي.. كسي مولع ناااار

اححححح.. اححححح.. ااااه يا مراد.. اه يا حبيبي

مراد :: انا هفشخك النهاردة اممم خدي يا لبوة زوبري هاريكي اهو

مرادزبره لسا فى كسها ومش سايبها ونازل فيها فشخ ونيك فى كسها اللي احمر من كتر النيك فيه. بعد شوية مراد حس انه هيجيب

مراد :: انزلي يا لبوة وافتحي بوقك عشان اجيب لبني كله فيه

شربات نزلت ع ركبتها وقعدت قدام زبر مراد وخدته فى بوقها وبقت بتمص فيه لحد مجاب لبنه فى بوقها وبلعته كله زي مقال مسبتش نقطة تنزل ع الارض وراحت مرمية ع السرير من التعب والنيك

مراد :: اممممم كنتي وحشاني اووووي اووي يا شربات وكسك كان واحشني فشخ

شربات :: اااااااه اسكت دا انا كسي اتفشخ النهاردة اممممم

مراد :: اعيش وافشخه واكيفه كمان وكمان

قاموا الاتنين وخدو دش وشربات خرجت من الحمام ولبست هدومها ونزلت على شقتها جري.. ومراد كان اتكيف اووي من النيكة دي فدخل ع السرير ينام عشان مش قادر يقف ويصلب طوله اصلا بعد المعركة دي

..............

... فى الفيلا ...

عادل :: عيد الميلاد بكرة يسطا جهز نفسك بقا وهات هدية كويسة

سامي :: انا جبتها اصلا وعاينها فوق فى الأوضة

عادل :: هههه دا انتا عامل حسابك بقا

سامي :: عيب عليك طبعا اومال.. اختك والباقي كله عارف

عادل :: ايوة يعم منا كلمتهم وعرفتهم.. بكرة هيبقا يوم رهيب

سامي :: طبعا ( وهو فى عقلها اصلا مش عاوز يفوت يوم زي دة من غير ميقضي ليلة حلوة مع امه ) ع العموم انا بكرة ممكن اروح مشوار كدة لو اتاخرت ولا حاجة ابقا اديني رنه

عادل :: خلاص تمام بس متتاخرش بردك عشان يبقا كلنا موجودين مع بعض

سامي :: تمام

عادل :: صحيح اومال هي فين عمتك مش باينة بقالها كام يوم كدة

سامي :: منا ساعة مرجعتو من المصيف وهيا مش بتخرج كتير.. جسمها كان تاعبها شوية

عادل :: لا بجد ( طبعا مهو لازم يكون تاعبها.. م هيا مقضياها نيك فى نيك الشرموطة هيا كمان ) مش تعرفني يبني عشان اطمن عليها

سامي :: يا اخويا يعني هيا فى اخر الدنيا.. متخوشلها الأوضة بتاعتها هتلاقيه جوة

عادل :: ماشي.. هو انتا خارج ولا ايه ؟

سامي :: اه شوية كدة هسهر مع الشلة.. ليه فى حاجة ولا ايه

عادل :: لا تمام.. طيب يلا روح انتا بقا.. سلام

سامي خرج وراح المشوار بتاعه وعادل راح عشان يشوف عمته ويطمن عليها.. وخبط ع اوضتها ودخل

عادل :: ازيك يا عمتو.. مالك فى ايه مش باينة اليومين دول كدة ليه

فاتن :: انتا تمام يا حبيبي متقلقش.. دا بس كان جسمي شادد عليا شوية بس بقيت كويسة يعني

عادل :: طيب الحمد**** انك بخير.. بكرة عيد ميلاد ماما

فاتن :: ايوة يا حبيبي منا فاكرة.. **** يخليهالكو يارب.. فى حفلة طبعا

عادل :: طبعا.. عاوزينه يبقا يوم حلو كدة وعاوزين نفرح ماما شوية

فاتن :: كله هيبقا تمام.. سلمي راحت النهاردة اشترت شوية هدايا حلوين كدة عشان خاطر العيد ميلاد

عادل :: اومال فين دنيا

فاتن :: هتلاقيه قاعدة فى الجنينه بره تقريبا

عادل :: طيب عن اذنك يا عمتو.. هروح اقعد معاها شوية بقا.. هتعوزي مني حاجة

فاتن :: لا يا حبيبي روح انتا انا تمام

عادل خرج من عند عمتو فاتن وراح جنينة الفيلا يقعد مع دنيا شويه

عادل :: ازيك يا دنيا عامله ايه.. وحشاني اوي

دنيا :: انا بخير يا حبيبي وزي الفل

عادل :: طيب متيجي نتمشي فى الجنينة شوية

دنيا :: يلا بينا

عادل كان بيتمشي مع دنيا لحد مراحو عند الأوضة اللى فى الجنينة

عادل :: بس ايه الحلاوة دي يا بت.. انتي بتحلوي كل يوم عن اليوم اللى قبله

دنيا :: يا حبيبي يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا

عادل :: متيجي نقعد شوية فى الأوضة جوة

دنيا :: لا يعم مش هينفع لحد يشوفنا.. تبقة مصيبة

عادل :: يا بت متخافيش.. خشي خشي

دنيا :: وماله لما نشوف اخرتها معاك

عادل :: تعرفي انك جميلة اوي انا مش مصدف انك هتكوني مراتي

دنيا :: يالهوووووي يا عادل ولا انا مصدقة اني هكون مراتك.. دانا اوقات بحس نفسي بحلم واقول بقي معقول يابت هتتجوزي عادل حبيبك

عادل :: بجد يا دنيا بتجبيني

دنيا :: بكسوف وابتسامة مليانة بالخجل وحطت صوابعها في بعض .. يعني انت مش عارف

عادل :: عارف بس عاوز اسمعها منك

دنيا :: بحبك.. انا هقوم بقي لحسن حد يحس بينا

عادل مسك دنيا قبل متقوم وقرب منها

عادل :: يعني عايزة تسبيني وتقومي وتسبيني كدة

دنيا حست بايد عادل ع ايدها ولمست بين فخادها وحست بقشعرة في جسمها

وعادل قرب منها اكتر لدرجة انة لذق فيها وايده راحت تحت رقبتها وقرب بشفايفة علي شفايفها

دنيا اول ماحست بأنفاسة في انفاسها واول ما شفايفة لمست شفايفها حست ان الدنيا بتلف بيها ومبقتش قادرة تتمالك اعصابها.. وعادل بقي عمال يمص في شفايفها وهي مستسلمة له

عادل اول واحد في الدنيا يلمسها وده كان كفيل انة يخليها مش متمالكة نفسها.. وعادل بقا بيحسس ع جسمها وقلعها الهدوم وهيا مكنتش حاسة باي حاجة وكانت فى مكان تانى خالص

عادل عمال يمص في حلمات دنيا وزبه واقف علي اخره ودنيا حاسة بيه بين فخاده تحت كسها.. وعادل كل شوية يضغط بزبه بين فخادها وهو هايج عليها.. ايده نزلت علي كسها واول ما لمس كسها من فوق الهدوم

دنيا :: لا لا يا عادل

عادل :: متخفيش يا دنيا انا بس نفسي احس بيه

دنيا :: لا يا عادل علشان خاطري بلاش هنا

عادل :: علشان خاطري يارشا.. مش قادر

دنيا :: ماشي بس علشان خاطري خد بالك

عادل نزل علي ركبة وقرب من كسها.. وبشفايفة بدأ يبوس كسها وايده رايحة جاية علي وراكها.. عادل قام وهو مش قادر يتحكم في شهوتة.. ونزل سوستة البنطلون بتاعة وطلع زبه

واترجا دنيا انها تسيبة يحط زبه بين فخادها ويحكة في كسها بس

وبمجرد ماحست بزبه لمس فخادها محستش غير وهي حاضنة عادل جامد وبضمة عليها اوي.. وزبه بقي تحت كسها وعادل شغال يدخلة ويخرجة كأنة بينكها

عادل فضل ينيك فى دنيا علي الناشف ويحك زبه في كسها.. وبعدين راح لافف وبقي ضهره علي الحيطة وطلب من دنيا انها تمص له زبه

فى الأول دنيا مكنتش موافقة وقرفانة ازاي تحط زبه اللي بيعمل بيه حمام في بوقها.. لكنة فهمها ان ده وضع جنسي بيثيره وفضل يترجاها انها تمص زبه علشان ينزل لبنة ويرتاح... ومع الحاح عادل فعلا دنيا نزلت علي ركبها عشان تمصله زبره

دنيا :: يا لهوي يا عادل

عادل :: مالك يابت في ايه.. يلا بقي علشان خاطري انا تعبان اوي

دنيا :: ده كبير اوي هحطة في بوقي ازاي ده

عادل :: طب يلا بقي.. حاسس بنار فيه

دنيا قربت من زبه ومبقتش عارفة تمصة ازاي.. وعادل بقي بيعلمها شوية شوية.. ودنيا اندمجت مع زبه اوي

عادل :: ايوة ايوة .. بلسانك بقي وحركيه علي راس زبي .. ااااه .. ايوة كدة ياقلبي

دنيا :: امممم امممممم اممممممم

عادل :: انزلي بلسانك علي بيضاني

دنيا :: امممم.. امممم.. كدة حلو

عادل :: اه ياقلبي.. ااااوووووف

دنيا فضلت تلحس في بيضان عادل وتمص في زبه.. وعادل كان حاسس بمتعه رهيبة اول مرة يحسها فى حياته مش عارف ليه

عادل اخير جاب لبنة علي دنيا رشا.. اللي قامت بسرعة وجابت حتة قماشة قديمة من علي الأرض ومسحت وشها.. وبعدين لبست هدومها وخرجت هيا وعادل من الأوضة

..............

سمر كانت فى الحمام بتاخد دش.. وفى الوقت دة التليفون بتاعها رن وهيا لوحدها فى الشقة.. خرجت جري تشوف مين اللى بيرن وكان ابنها علي

على :: ازيك يا ماما عاملة ايه وحشاني اوووي

سمر :: انا بخير يا حبيب امك

على :: اتاخرتي كدة ليه.. برن بقالى كتير

سمر :: معلش يا حبيبي كنت باخد دش فى الحمام ومكنتش سامعة التليفون وأول مسمعته بيرن جريت جري.. المهم طمني عليك

على :: انا زي الفل يا قمر.. عندي ليكي خبر حلو اووي

سمر :: خبر حلو!! خير يا حبيبي فرحني

على :: انا جاي كمان ساعتين احنا فى الطريق اهو وراجعين كلنا

سمر :: بجد طيب يا حبيبي كويس ويارب ترجعلى بالسلامة.. بس انتا مالك صوتك عاملة كدة ليه انتا تعبان ولا ايه يا واد

على :: ايوة شوية بردك كدة.. بس متقلقيش انا كويس

سمر :: الف سلامة عليكي يا حبيبي.. انا هجهزلك اكلة حلوة كدة ع مترجع وناكل سوا.. دا انتا واحشني اوي يا روح قلبي

على :: حبيبتي.. طيب مش هتعوزي حاجة اجبهالك وانا راجع

سمر :: عاوزه سلامتك يا حبيبي.. تيجي بالسلامة

على :: طيب مع السلامة

سمر :: بالسلامة يا حبيبي.. سلام

على كان جايب لامه سمر شوية هدايا معاه وهو راجع مفجأة ليها.. وسمر بعد المكالمة قامت تكمل الدش بتاعها وبعدين لبست هدومها وخرجت من الحمام.. وراحت ع المطبخ عشان تجهز الأكل بقا ليا هي وعلى ابنها

..............

احمد قاعد فى اوضته على جهاز الكمبيوتر بتاعه.. احمد كان فتح الاكونت بتاعه ع الفيس بوك وبعت طلب صداقة لـ ريهام ام فارس.. وبعد حوالى ساعه كان الادد اتقبل

احمد :: ازيك يا طنط عامله ايه

ريهام :: انا بخير يا حبيبي.. كنت منورنا النهاردة

احمد :: بنور حضرتك.. انا اللى كنت مبسوط انى قاعد فى وسطكم

ريهام :: يا حبيبي البيت بيتك

احمد :: اومال هو فين ابو فارس مشوفتهوش يعني موجود هو كان فى مشوار ولا ايه

ريهام :: لا يا حبيبي ابو فارس شغالة برة مصر وبينزل اجازات قليلة

احمد :: شغالة بعيد كدة وسايب فارس وسيبك كدة

ريهام :: هنعمل ايه بس.. شغله كدة بقا

احمد :: طيب خلاص انا بقيت زي فارس بالظبط لو احتاجتي اي حاجة انا موجود

ريهام :: منحرمش منك ابدا.. وانتا **** وحده يعلم انا بقيت بعزك ازاي

احمد :: هو حضرتك شغالة فين

ريهام :: انا مدرسة عربي

احمد :: تصدقي مكنتش اعرف.. فارس مكنش قايلي حاجة

ريهام :: واديك عرفت اهو يا عم ولا يهمك هههههه

احمد :: ابتدائي ولا اعدادي بقا

ريهام :: ولا دة ولا دة ثانوي هههههه

احمد :: **** يعينك يا طنط يارب.. انا هبقا اجيلكو بكرة بقا عشان اقعد معاكم شوية

ريهام :: تيجي فى اي وقت يا حبيبي تنور.. المكان مكانك

احمد :: خلاص ماشي.. **** يخليكي يارب

ريهام :: طيب هتعوز حاجة انا هقوم انام بقا شوية عشان اعرف اصحي اروح المدرسة الصبح

احمد :: مع السلامة

..............

ابراهيم كان قاعد فى البيت مع فداء.. وكان قاعدين قاعدة رومانسية كدة

ابراهيم :: صحيح يا حبيبتي.. انا بكرة بقا مش هقدر اجي

فداء :: ليه بس يا حبيبي في اي

ابراهيم :: عيد ميلاد الهام مراتي انتي فاهمه بقا

فداء :: يعني هو انا مش مراتك وليه حق عليك انا كمان

ابراهيم :: يا حبيبتي منا معاكي اهو وبقضي وقت اطول معاكي انتي

فداء :: اه يا اخويا مهو باين اووووووف

ابراهيم :: طيب غمضي عينك كدة

فداء :: بس بقا يا ابراهيم واسكت احسن عشان انا زهقانة

ابراهيم :: غمضي بس يا روح قلبي

فداء :: يوووه بقا اهو لما نشوق اخرتها معاك

ابراهيم :: اوعى تفتحي غير لما اقولك

فداء :: طيب

ابراهيم كان جايب هدية عقد فضة وشكله يجنن لفداء.. فخرج من جيبه العلبه وشاله ولبسهولها فى رقبتها

ابراهيم :: فتحي بقا عينك يا روحي كدة

فداء :: ايه دة يا لهوووووي ع شكله.. جميل اووي اووي يا ابراهيم

ابراهيم :: اهو يا قلبي عشان تفرحي وتتبسطي

فداء :: بس دا اكيد غالى قوي يا قلبى

ابراهيم :: مفيش حاجة تغلي عليكي.. انا عنيا الاتنين ليكي.. بحبك

ابراهيم قرب من فداء وخدها فى حضنها وبقا عمال يبوس فيها.. وقضي معاها قعدة حلوة كلها نيك فى نيك وهيا اتفشخت منه.. وبعدين سابها ونزل وراح ع الفيلا

• عجبني
التفاعلات: Blober50, Ahmed.7, الديبو الشامخ و 3 آخرين
ازاى مكتمله وهى اربع فصول بس والسلسله الاولى كانت 18

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%