NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هوا في سحاق بين الشباب زي السحاق بين البنات ؟
احنا بنتقبل أن احنا نشوف سحاق بين بنات عادي بيكون مثير فا هل في سحاق بين الشباب !!
ولو في سحاق بين الشباب يا ترا البنات هتشوفوا مثير ولا مقزز يعني عن نفسي هشوفه مقزز !!

• عجبني
التفاعلات: نص فحل, الوقح, el-korsan و شخص آخر
احنا بنتقبل أن احنا نشوف سحاق بين بنات عادي بيكون مثير فا هل في سحاق بين الشباب !!
ولو في سحاق بين الشباب يا ترا البنات هتشوفوا مثير ولا مقزز يعني عن نفسي هشوفه مقزز !!
انا عن نفسي مش بيستهويني الموضوع دا ولا احب ابصله دا ان كان موكود اساسا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Joker96، Moheb sex و نسوانجي راقي
Error 407

• بيضحكني
التفاعلات: أسير العقل و نسوانجي راقي
انا عن نفسي مش بيستهويني الموضوع دا ولا احب ابصله دا ان كان موكود اساسا
مجرد سؤال جه في بالي من كتر ما شوفت انك بتتكلمي عن السحاق وبصراحة بتبقوا جامدين جدا ومثيرين 🤤
فا جتلي فكره أني أسأل هل في برضو شباب ولا لا وياريت ميبقاش فيه لأنها فكره مقذذة 🤢

• بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و نسوانجي راقي
يسطا عليا الحرام انتوا بيجي ف دماغكم شوية حاجات تودي ف داهية 😂😂😂😂😂
اصل السحاق بين البنات يعتبر شذوذ عن الفطره لأن الطبيعي راجل وست لكن احنا بنتقبل فكره بنت مع بنت فا هل هما برضو بيتقبلوا فكره راجل مع راجل ! لكن احنا بنشوف ده مقزز فا ايه !! Error 505 😂🚶

اصل السحاق بين البنات يعتبر شذوذ عن الفطره لأن الطبيعي راجل وست لكن احنا بنتقبل فكره بنت مع بنت فا هل هما برضو بيتقبلوا فكره راجل مع راجل ! لكن احنا بنشوف ده مقزز فا ايه !! Error 505 😂🚶
انت بتقول. كلام. لما يأتي به احد من قبل 😂😂😂😂ولا حد هيجي بيه ف المستقبل 😂😂
صحيح

هو الكلام علي ايه اصلا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: نسوانجي راقي
انت بتقول. كلام. لما يأتي به احد من قبل 😂😂😂😂ولا حد هيجي بيه ف المستقبل 😂😂
صحيح

هو الكلام علي ايه اصلا 😂😂😂
أنا ذات نفسي توهت من نفسي 😂🚶
وبعدين السحاق وراه اسباب زي أن سهل يكونوا مع بعض وكمان واثق انها مش هتفتحها وهكذا لكن احنا هنفشخهم فا بيخافوا 😂🚶

مفيش افضل ان الواحد يكون ستريت و بس

• أتفق
ازدواجية🙃🤐

• عجبني
السحاق بين الستات مثير جدا وخصوصا الأربعنيات ام شذوذ الرجاله دي حاجه مقرفه الواحد بيقبل الطري مع الطري انما ناشف في ناشف كدا الواحد مش قادر يقبله

• أتفق
ممنوع نشر مواضيع ميول مختلفة هنا، يرجى احترام القوانين والغرض الرئيسي لهذا القسم."

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و نسوانجي راقي
ممنوع نشر مواضيع ميول مختلفة هنا، يرجى احترام القوانين والغرض الرئيسي لهذا القسم."
اسف بس مش فاهم البوست ميوله الصح ايه كدا وايه القسم المناسب ليه فا برجاء نقله لقسم مناسب واسف مرة أخري لم اقصد + كان مجرد سؤال بالنسبة ليا 😅

السحاق بين الستات مثير جدا وخصوصا الأربعنيات ام شذوذ الرجاله دي حاجه مقرفه الواحد بيقبل الطري مع الطري انما ناشف في ناشف كدا الواحد مش قادر يقبله
فعلاً أنا بحس بإثارة كبيرة لما اشوف ستات مع بعض ما أنا كنت بقي مستغرب هل لو بقي في سحاق شباب مع بعض البنات هتشوفه ازاي لكن احنا طبعاً كا شباب هنحس أنه شئ مقذذ 👌

• أتفق
التفاعلات: Ayman Saber
اه فيه و اكيد انتا عارف 😂😂 انا بالنسبالي بيكون مقزز لو راجل ل راجل بس لما يكون راجل لبنوتي (و ده بيكون ولد بس مجهز نفسوا شبه البنت و هوا بيكون عندوا ملامح هاديه في الاصل) بيكون تحفه جددا و بيكون فيه حراره اكتر من الاستريت و حتي في ناس بتحب البنوتي عادي و بالذات لو كان شيميل بالذات ان الشرج امتع من الكس عشان اضيق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سارة Sara، نسوانجي راقي و as@as
اه فيه و اكيد انتا عارف 😂😂 انا بالنسبالي بيكون مقزز لو راجل ل راجل بس لما يكون راجل لبنوتي (و ده بيكون ولد بس مجهز نفسوا شبه البنت و هوا بيكون عندوا ملامح هاديه في الاصل) بيكون تحفه جددا و بيكون فيه حراره اكتر من الاستريت و حتي في ناس بتحب البنوتي عادي و بالذات لو كان شيميل بالذات ان الشرج امتع من الكس عشان اضيق
اها البنوتي ده بيكون مثير فشخ فعلاً بالذات لو ابيضاني وملبن كدا زي البنت ( لو تلاحظ كلامنا برضو بيلف يلف ويرجع لحاجة ليها علاقة بالبنات إذا كان زيها أو هي ) فا البنات هي أساس المتعة ولو علي الخلفي في بنات بتحب تتفتح ورا وقدام وبتكون عظمة 😌👌

• عجبني
التفاعلات: سارة Sara
اها البنوتي ده بيكون مثير فشخ فعلاً بالذات لو ابيضاني وملبن كدا زي البنت ( لو تلاحظ كلامنا برضو بيلف يلف ويرجع لحاجة ليها علاقة بالبنات إذا كان زيها أو هي ) فا البنات هي أساس المتعة ولو علي الخلفي في بنات بتحب تتفتح ورا وقدام وبتكون عظمة 😌👌
بس مش بيبقي بسهونه الجاي

هو سحاق البنات موجود و بكثرة يمكن اغلب مواقع السكس متوفر عليها سحاق البنات و بالنسبة الي ممتع جدا بالخصوص لما يكنن الثنتين بنات صغار .وكمان في عندك اللواط الي هو من الناحية العلمية قريب من السحاق يعني فعل شاذ خارج عن نطاق الطبيعي وهو بالنسبة الي مقزز لما ثنين رجالة بشعر ينيكو بعض
بس كمان في عندك الفيمبوي او الخنيث
او المتحوليين ومش شرط يكون متحول بالكامل ممكن يكون ولد ناعم و دلوع بالنسبة الي هاض ممتع جدا لما يكون الخيث ناعم و الو بزاز صغار وزبو ما بوقف وقاعد بنتاك من فحل زبو كبير بالخصوص الفحول السود
من ناحية البنات ما بعرف شو وجهة نضرهن لانو معريش شفت بنت بتحكي عن الموضوع بس اتوقع انو رأيهن يكون مشابه النا يعني ممكن تتقبل وجود الفيمبوي و البنوتي وانهم ينتاكو من فحول بس ما تتقبل ثنين رجالة ينيكو بعض لانو اصلا شكل الفيديو الي بكون فيه ثنين رجالة بكون مقزز

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%