NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔
  • عجبني
عارفة المشكلة ايه ...
المشكلة ان انتو بتقولو كلام سلبي ونتو بتحكوا زي ( لو كنت عملت )
مبتتكلموش نعالج دا ازاي اسلوب الشكاية و البكاية دا بيكسر نفسية الراجل صدقيني
بيحسسه ان اي مجهود بيعمله ولا حاجة
كل الجهود تذهب سدى
كانه ف وادي و انتي ف وادي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • حبيته
مفيش ست على وجه الأرض بتهدى لما تتساب تهدى!

_الراجل بيهدى لما يتساب لوحده شويه ..
_الست بيزيد وجعها لما تتساب اصلا 😔

نفسي المعلومه دي توصل لكل راجل بجد ،، أنا بشوف ألآم لستات كتير و جروح ما بعد الموقف بتبقى مجهده ليهم أوى

_هو بيعدي ،، و هي بتهدى شكلا ،، لكن مستحيل تكون داخليا سليمه ..

_الست بتحتاج اللي يسمع و يحتوى ،، يحترم مشاعرها ،، و يقدر حالتها النفسيه و لما دا مابيحصلش بتحس بخيبة أمل و بتفقد شغف العلاقه بالوقت تدريجياً ..

فرقوا بين هديت شكلاً و هديت داخليا لأن الفرق كبير
_ ببساطة هو أنا لو ملقيتش اللى يهدينى وقت ما أحتاجة ، هحتاجة ليه لما أهدى لوحدى! ..
بصي مفيش راجل بيحب يشوف حد بيحبه زعلان اي راجل بيحب يواسي اللي بيحبهم ويساهم لكن فكرة ان الراجل يسأل ويلح في السؤال وهي تبقى مصرة انها متقولش اللي هو بشوف معزتي هتخليه يلح اكتر ولا لا دي حاجة تضايقنا فشخ انا دماغي مش في دلعك واني ارضيكي كست ان فيه حد بيسألك كتير عن اللي بيحصلك انا بسأل علشان اساعدك الحوار سهل وبسيط انا اسأل وانت هتقولي انا بيا كذا انما أسأل وهي تقولي مليش وعادي وبتاع فدا يضايقنا عموما اي ست عموما لازم تحاول تكون مباشرة وتقول انا بيا كذا لان اللي متعرفيهوش ان انا لو بحب واحدة فانا بحسها كل بيحصل جواها بيبقى عندنا نغزة قلبها لما تزعل بحسها احساس الوحدة بنحسه بنزعل فشخ على زعلكم وبنكره نشوفكم كدا بنحس اننا عاجزين لما تقولوا مفيش وتركبوا دماغكوا لازم تكونوا مباشرين علشانك كست وعلشاني كراجل

نفسي المعلومه دي توصل لكل راجل بجد ،، أنا بشوف ألآم لستات كتير و جروح ما بعد الموقف بتبقى مجهده ليهم أوى

_الست بتحتاج اللي يسمع و يحتوى ،، يحترم مشاعرها ،، و يقدر حالتها النفسيه و لما دا مابيحصلش بتحس بخيبة أمل و بتفقد شغف العلاقه بالوقت تدريجياً ..

_ ببساطة هو أنا لو ملقيتش اللى يهدينى وقت ما أحتاجة ، هحتاجة ليه لما أهدى لوحدى! ..
فعلاً كلام حلو أحسنتي يا روحي

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔 و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ

تصدقي ب**** معاكي حق
حين اتهاوش انا وخوي اطلع لداري واغلق على نفسي وهو يقول شوي واطلع اراضيها وحين يجي اقله توك تذكرت بعد كل هالوقت تجي تراضيني :ROFLMAO: :ROFLMAO: واحيان يجي بسرعه لكني اطردته من داري غرفتي واقله ما ابي اشوف رقعه وجه لكنه يقعد ساكت وخلاص اهدى :ROFLMAO::ROFLMAO:
لكن التطنيش وسيبها تهدى بتكون مو كويسه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔 و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123

ده حقيقي

• أتفق
تصدقي ب**** معاكي حق
حين اتهاوش انا وخوي اطلع لداري واغلق على نفسي وهو يقول شوي واطلع اراضيها وحين يجي اقله توك تذكرت بعد كل هالوقت تجي تراضيني :ROFLMAO: :ROFLMAO: واحيان يجي بسرعه لكني اطردته من داري غرفتي واقله ما ابي اشوف رقعه وجه لكنه يقعد ساكت وخلاص اهدى :ROFLMAO::ROFLMAO:
لكن التطنيش وسيبها تهدى بتكون مو كويسه
اكيد التطنيش وحش
**** يخليكم لي بعض 😂

• حبيته
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: متحرر المعادي
عودة
أعلى أسفل
0%