NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معظم السليفز بيقابلوا رجالة كتير عاملين نفسهم ماسترز و كدا و في الاخر يطلعوا عايزين سوالب يفضوا فيهم شهوتهم و خلاص ياما يكون عايز ديوث و يفضل يحكي عن اهله و اخواته و كدا و يمثل انه ماستر و هو اساسا ميعرفش حاجة عن السادية و اوقات حتى لو كان ماستر فعلا بيبقى طريقة وحشة مفيش تفاهم و معرفة حدود الطرفين و ايه اللي بيعجبه و يمتعه و بصراحة يعني المستريس الست احلى من الراجل من حيث المعاملة و دا اكتشفته من خلال معاملتي ممكن يكون مش كل المستريس الستات بس كنسبة فالمستريس الستات افضل من الماسترز

• عجبني
  • حبيته
  • ايه ده
التفاعلات: كازانوفا, mostafa ma, Mistress Sara و 5 آخرين
السيطرة والسادية مفيهاش شتيمة او دياثة الا بالطلب ....انت تجرب وانت هتطلب بعد كدة الشتيمة وسيبك من الدياثة خالص دى ملهاش علاقة بالسادية
فعلا كلامك صحيح Dbig الدياثة عالم ثاني ما اله علاقة بالسادية

فعلا كلامك صحيح Dbig الدياثة عالم ثاني ما اله علاقة بالسادية
اكتر شى اكرة إللى يدخل هنا على سليف ويقوله أمك واختك....مفكر نفسة كدة جامد .....ناس مريضة بجد

• بيضحكني
التفاعلات: @The GodFather@
اكتر شى اكرة إللى يدخل هنا على سليف ويقوله أمك واختك....مفكر نفسة كدة جامد .....ناس مريضة بجد
فعلا تمثيل دور السادي سهل لكن السادية اصول واسلوب حياة الكثير للاسف بجهلها

فعلا تمثيل دور السادي سهل لكن السادية اصول واسلوب حياة الكثير للاسف بجهلها
اة كل إللى داخل أمك واختك وعرص وابن كذا .....عالم تعبانة وهيجانة ....وأول كلمتين مع حد يجيبهم وشهوته تخلص وينسى إللى كان بيقوله ..دة يخلى السليف يحصلو صدمة ويقرف منه ويقلل معاه...ويرجع يقول دة هو إللى مش جاد وانا عملت ...وهو اصلا مريض عاوز يتعالج

• عجبني
اة كل إللى داخل أمك واختك وعرص وابن كذا .....عالم تعبانة وهيجانة ....وأول كلمتين مع حد يجيبهم وشهوته تخلص وينسى إللى كان بيقوله ..دة يخلى السليف يحصلو صدمة ويقرف منه ويقلل معاه...ويرجع يقول دة هو إللى مش جاد وانا عملت ...وهو اصلا مريض عاوز يتعالج
فعلا الجدية مش موجودة في الماستر فلا تتوقع تلاقي سليف جاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%