NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق الديوثين 😎

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب عندي ٢٠ بالغ من لما كان عند ١٠ سنين وانا من وقت ما بلغت لليوم وانا عندي افراط بالعادة سرية بغباء كل يوم من ٤ لل٦ او ٧ مرات يوميا دا بقا روتين وكل مرة تكون لمدة بين ٤٥ دقيقة وساعة وتلت انا خايف جدا ليكون عندي ضعف عشان لوقت طويل وخايف من اني بالمستقبل مجبش ولاد او يحصلي حاجة بسبب لافراط في حد عنده حل لو سمحتو ضروري جداا

انا عندي نفس المشكله ديه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتفشخ نفسك ع الفاضي ليه
حاول قلل بالكتير ٤-٦ مرات ف الشهر وباداء هادئ علشان متفشخش النسيج الكهفي

طبعا هتأثر عليك بالسلب جدا في ممارسة العلاقه عند الزواج وعا الانتصاب وكمان جودة الحيوانات المنوية واحساسك بالمتعه مع شريكتك .
طبعا غير الاعراض البدنيه

انتا هلكت كسمه
ما انا عارف بس لمشكلة اني بتبسط غير اني شهوتي عالية جدا نش**** اشوف بنت بشارع بجينز لازم ارجع اضرب

هتفشخ نفسك ع الفاضي ليه
حاول قلل بالكتير ٤-٦ مرات ف الشهر وباداء هادئ علشان متفشخش النسيج الكهفي
طيب واخفف ازاي؟

طبعا هتأثر عليك بالسلب جدا في ممارسة العلاقه عند الزواج وعا الانتصاب وكمان جودة الحيوانات المنوية واحساسك بالمتعه مع شريكتك .
طبعا غير الاعراض البدنيه
هو بص انا بقالي تقريبا ١٠سنين لحد ليوم وانا مافرقت حاجة

خطر ده علي جسمك جداااااا وانت كدة مدمن عادة سرية لازم تبدا تستشير دكتور مسالك اولا علشان المدة طويلة بالنسبة للعادة فده مؤشر علي التهاب البروستاتا و دكتور نفسي يساعدك تبطل إدمان و لازم تلحق تبطل لأنك لو اتجوزت هيبقي عندك سرعة قذف ومش هتستمتع بالعلاقة و احتمال كمان ضعف جنسي لو التهاب البروستاتا زاد

خطر ده علي جسمك جداااااا وانت كدة مدمن عادة سرية لازم تبدا تستشير دكتور مسالك اولا علشان المدة طويلة بالنسبة للعادة فده مؤشر علي التهاب البروستاتا و دكتور نفسي يساعدك تبطل إدمان و لازم تلحق تبطل لأنك لو اتجوزت هيبقي عندك سرعة قذف ومش هتستمتع بالعلاقة و احتمال كمان ضعف جنسي لو التهاب البروستاتا زاد
بص انا عارف اني مدمن وعايز استشير دكتور بس مش عارف اقله زاي ر بنسبة للقذف سريع تقريبا لوقت نفسه من لما بلغت من ١٠ سنين لهلق بين ساعة ول٤٥ اظن دا وقت وسط صح؟ وبنسبة لاانتصاب انا خايف منه ومن مو ضوع لحيوانات مش عارف اعمل ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%