NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سكس حياه

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
طبعا ليله الوقفه كانت ليله درمغه اتفقت مع محمود ودلعه لولى المهم اتفقت معاه وكنت جايبله هديه لانجرى شبك علشان بحبهم فشخ وسبقنى على الشقه وانا روحلته على10بليل اول مدخلت اخدته فى بوسه جامده ودوبنا مع بعض واقعدنا اكتر من 5دقايق وبعدين اديته الهديه واتبسطت اوى وقعدنا مع بعض نتكلم شويه وبعدين دخل يستحما ويلبس الانجرى ومرضاش يدخلنى نعاه وبعدين طلع وقفت مذهول من الحلاوه والطعامه ديه وبعدين روحت على وشيلته ودخلت بيه الاوضه ورميته على السرير ونزلت على طيزه لحس واسبنكات لحد ماحمرت وبعدين خليته يلحس بس جيه معايا بهارد شويه وبقيت بحشر بتاعى للاخر وبعدين شيلت زوبرى من بوقه ورميته على السرير ونزلت نيك فيه جامد فى وضع الدوجى وهوا عمال يترجانى علشان خرمه ضاق شويه من الركنه شويه وراح وقف وعمل وضع الفارس وقعد يتنطط وبعدين رجعنا تانى للدوجى وانا بجيب حسيت بايد على ضهرى اتخضيت وبتاعى نام وببوص لقيت راجل لابس شبك برضو وملظلظ وجامد قوى اتاريه صاحبه السالب وجايبه معاه طبعا زعلت منو انو مقليش بس من جوايا نفسى افرتك الطياز اللبن ديه ودارت معركه مابينى وببن الاتنين الشراميط تنتهت بكل واحد متعبى لبن مره وخلصت الليله على الساعه 2

• عجبني
التفاعلات: Meadim و Mazen mohamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بختك أنا بعشق التخان اوي

• عجبني
التفاعلات: سكس حياه
عودة
أعلى أسفل
0%