NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صباح الخير
انا هتكلم عن موضوع السادية بشكل مختلف شوية عن المتداول المعظم بيركز على فكرة الشهوة و المماراسات الجنسية المختلفة و متعتها
انا هنا حابب اطرح الناحية النفسية فى حد ذاتها و هطرحها من نظرة الخاضع و المسيطر
*بالنسبة للمسيطر و خلينى اوضح و ااكد انه هو الحارس الامين على العلاقة دى و انه لازم يراعى الامانة اللى فى رقبته (اقصد طبعا الطرف الخاضع) دى حاجة اخلاقية طبعا تتعلك باحترامك لنفسك ولكلامك قبل كل شيئ
انا بشوف ان المتعة الحقيقية هى حالة النشوة النفسية اللى بتوصلها بسبب تملكك لكل اطراف الشخص اللى قدامك بدون شيئ مادى يجبره على كده تملك مفاتيحه نفسيا و عقليا قبل جسديا فكرة التفكيك النفسي و اعادة التكوين المرحلة اللى بتكون انت كل حاجة بالنسبة للطرف الخاضع و ما دونك هو مجرد خواء تااام المرحلة دى على اد ما هى ممتعة على اد ما هى مخيفة جدا الطبيعى انها تكون مخيفة للخاضعة و لكن انا بشوف انها لازم تكون مخيفة كمان للماستر لانها اختبار حقيقى لمبادئه و اخلاقياته زى ما الخاضعة بتكون فى حالة ضياع و غرق و بتتشبث بالماستر بتاعها هو كمان لازم يكون فاهم كويس انه فى اقصى و اصعب ظروف اختبار لمبادئه واخلاقه التحكم و السيطرة على مستقبل و مصير بشر مش حاجة بسيطة
* بالنسبة للطرف التانى الخاضعة صحيح هو بيبان دايما انها الاضعف و لكن بالعكس الخاضعة دى انسانة من اقوى ما يمكن تخيل كده معايا انسان و بكامل ارادته اخد قرار مصيري بانه يستسلم بالكامل لانسان تانى و انه يحط نفسه فى موقف انه يكون بين ايدين شخص ما مهما كانت معرفته بيه تخيل ان دى انسانة كان عندها القوة و الجرأة و الشجاعة الكافية لانها تاخد قرار زى ده الخطوة دى فى حد ذاتها تبين اد اى هى شخصية قوية و مش ضعيفة اطلاقا، ده دور الخاضعة فى البداية طب تعالى كده نتكلم بقه عن دورها على مدار الحياة هى دورها ما وقفش عند القرار المصيري المتعلق بالبداية بس لا دى مكلمة فى كل خطوة فى العلاقة دى تخيل كل تصرف بتعمله كل خطوة و كل حاجة جديدة بتتعلمها كل مفاجأة او تصرف هى بتتصرفه على مدار الحياة بتاعتكم وجود الرغبة من جواها فى سعادتكم مع بعض اظهار رغباتها و التعبير عن نفسها هو ده الرابط الوحيد اللى بيكون مكمل و محافظ على حياتكم درها ما يقلش عن دورك فى اى حاجة لانجاح العلاقة او فشلها
#السادية_حياة

زي مابتقول ان المسيطر الحارس الامين علي العلاقة , عشان كده العلاقة صعبة جدا علي الناس هنا , عشان مسئوليتها كبيرة للطرف المسيطر , تحكمه في نفسه قبل تحكمه في الطرف الخاضع اللي في ايده , واكيد قليل جدا اللي بياخد باله من المسئولية دي ويتصرف علي اساسها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%