NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

smsmahmedt

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
لو سمحتو يجماعه عايز افهم حاجه هو الزوج المتحرر بيحب مراته ولا بتكون مراته وخلاص يعنى يفرج الدكوره على صورها ولحمها وهى حببته بجد ولا ايه ولو زوج ديوث ومراته بتتناك قدامه بيكون الاحساس بتاع الحب والمشاعر بينهم بيكون عباره عن ايه وزوجته بتشوف ان جوزها حبيبها ولا مفيش حب وبتحس انه جوزها وخلاص ممكن توضيح

• عجبني
التفاعلات: Aus99, sexo ahmed, lostmind و 2 آخرين
أنت بتسال سؤال للي يفهمه يبقي عمده 😂
بس هو عموما بتفرق علي حسب عقليه الزوج و الزوجه

أنت بتسال سؤال للي يفهمه يبقي عمده 😂
بس هو عموما بتفرق علي حسب عقليه الزوج و الزوجه
بجد الحوار ده محيرنى خالص

لما تعرف حاجه قولى 🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوعك يتعلق بفئة ميولها شهوانية اكثر من انها عقلانية
يعني فطرة الانسان السليمة يحب الزوجة ويغار عليها ويحرص عليها لوحده ونفس الشي الزوجة

اللي بصير بين الازواج اللي ما في بينهم غيرة نهائيا بوافق على مرته يتحرشو فيها او يعملو معها لانه شهوته هي اللي بتتحكم فيه وبمتع نفسه والزوجة كمان بتكون تلبي رغباتها ومتعتها على حساب الحب

طبعا هاي وجهة نظري

• عجبني
التفاعلات: sexo ahmed و smsmahmedt
موضوعك يتعلق بفئة ميولها شهوانية اكثر من انها عقلانية
يعني فطرة الانسان السليمة يحب الزوجة ويغار عليها ويحرص عليها لوحده ونفس الشي الزوجة

اللي بصير بين الازواج اللي ما في بينهم غيرة نهائيا بوافق على مرته يتحرشو فيها او يعملو معها لانه شهوته هي اللي بتتحكم فيه وبمتع نفسه والزوجة كمان بتكون تلبي رغباتها ومتعتها على حساب الحب

طبعا هاي وجهة نظري
عيزين متحررين هما اليردو علينا ويفهمونا

لو سمحتو يجماعه عايز افهم حاجه هو الزوج المتحرر بيحب مراته ولا بتكون مراته وخلاص يعنى يفرج الدكوره على صورها ولحمها وهى حببته بجد ولا ايه ولو زوج ديوث ومراته بتتناك قدامه بيكون الاحساس بتاع الحب والمشاعر بينهم بيكون عباره عن ايه وزوجته بتشوف ان جوزها حبيبها ولا مفيش حب وبتحس انه جوزها وخلاص ممكن توضيح
ياعم انت محير نفسك ليه مش المهم هي بتتناك و انت بتعرص و انتو الاتنين مبسوطين خلاص بقا تمام

ياعم انت محير نفسك ليه مش المهم هي بتتناك و انت بتعرص و انتو الاتنين مبسوطين خلاص بقا تمام
وانت بتحب مراتك

التحرر والدياثة اسلوب حياة مش مجرد جنس وطرفين بيكونه حبين ده وبيحبه بعض جيدا

في حب و في إنه مش فارقه معاه
يعني إحنا عن حب و لما بنشوف تعليقات بنهيج على بعض
حتى لما جربنا كام كنا هايجين على بعض
و في ناس تانيه هما الأتنين مش فارقين لبعض

• عجبني
التفاعلات: اناوزوجتي
على حسب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%