NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الباحـــث و الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen
تستاهل 🤣🤣🤣
فرحانه فيا عرفت ف الاخر بس مكانش باين عليه خالص و**** مزه جامده اووي وبعدين ده كان ف راس السنه من ١ سنين مكنتش سمعت عنهم اصلا مش شوفتهم حتي 😂😂😂

• بيضحكني
فرحانه فيا عرفت ف الاخر بس مكانش باين عليه خالص و**** مزه جامده اووي وبعدين ده كان ف راس السنه من ١ سنين مكنتش سمعت عنهم اصلا مش شوفتهم حتي 😂😂😂
لا انا بصراحة قعدت معاه واتكلمنا وكل حاجة مدخلتش ف هو ايه وليه عمل كدة فنفسه هو طيب اوووي وشخص ناجح بعيادات تجميل ف تركيا ومشهوور جداااا

لا انا بصراحة قعدت معاه واتكلمنا وكل حاجة مدخلتش ف هو ايه وليه عمل كدة فنفسه هو طيب اوووي وشخص ناجح بعيادات تجميل ف تركيا ومشهوور جداااا
هو مين ده هو احنا ممكن نتكلم احسن ما بنبوظ للناس بوستاتها ويزهقوا مننا ده لو حابه طبعا

• ماااشي
ممكن يحصل دا عند الاجانب
انما فى مجتمعنا معتقدتش

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث و الليدى دجاجه
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث، LEGEND KYSER و الليدى دجاجه
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الباحـــث و Sense 🌹queen
الموضوع للنقاش ليس إلا.
رأيت افلام جميلة و ناجحة ومنها مثلا فيلم امرأة جميلة لجوليا روبرتس و ريتشارد غير.

كلنا نعرف انها روايات و خيال.
ولكن على أرض الواقع

برأيكم.. هل يمكن ان توجد هذه العلاقة؟
اقصد علاقة حب مع فتاة مومس او بائعة هوى قد تكون اجبرتها الظروف على هذا العمل وتقع هي ايضا بحب هذا الشخص.. فهل ياارى هذه العلاقة ستنجخ؟ والى اي مدى؟ و كم نسية نجاح الزواج فيها.

يسعدني ان اسمع آرائكم
بص هقولك حاجة واجبلك من اخر الاخر معلش لو انت لقيت كوباية في الزبالة وخدتها وغسلتها بدل المرة مية تفتكر انت هتشرب منها ولا كل ما تبصلها هتفتكر كوم الزبالة؟!
بالظبط هتفتكر كوم الزبالة اللي الكوباية جت منه بص مفيش حاجة اسمها ظروف دا كله كلام عبط احنا بشر لينا حرية الاختيار ومحدش بيعمل حاجة غصب عنه في الغلط والصح علشان كدا اتوجد الثواب والعقاب كلنا عندنا عقل وعارفين بنعمل ايه انا بعمل الغلط وعارف اني بعمله وبرفض الغلط برده علشان عقلي فأكيد مستحيل اختار واحدة مومس تمثلني اه عارف باللي بقوله منتهى القسوة والجبروت بس لازم اعمل كدا لازم اكون قاسي في اختياري لان اختياري هيكون قاسي عليا لازم اعقلها ذنب ابني ايه يعرف ان امه كانت كدا انا ذنبي ايه اعيش في نار الذكرى وحياة مراتي القديمة واعيش في الشك معلش انا لو اتجوزت واحدة كانت مومس مع اول تلميح هصدق لانها كانت كدا فعلا هعيش حياة اشبه بالجحيم الحوار كبير اكبر من مجرد شعور بالحب لا يولع قلبي لو انا مش هعيش مستقر طبعا هقول لا وهرفض دا رأيي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: karama و الباحـــث
الموضوع للنقاش ليس إلا.
رأيت افلام جميلة و ناجحة ومنها مثلا فيلم امرأة جميلة لجوليا روبرتس و ريتشارد غير.

كلنا نعرف انها روايات و خيال.
ولكن على أرض الواقع

برأيكم.. هل يمكن ان توجد هذه العلاقة؟
اقصد علاقة حب مع فتاة مومس او بائعة هوى قد تكون اجبرتها الظروف على هذا العمل وتقع هي ايضا بحب هذا الشخص.. فهل ياارى هذه العلاقة ستنجخ؟ والى اي مدى؟ و كم نسية نجاح الزواج فيها.

يسعدني ان اسمع آرائكم
بعيدا عن فكرة النجاح الى ممكن يحصل
لكن فى جانب اخر و هو السمعة
يعنى انت بتختار ام لاولادك لازم تنقى كويس
الدنيا ضيقة كله قاطع على كله

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
خلي قصص الأفلام للأفلام وقصص الخيال للخيال
الرجل الشرقي اذا البنت اللي معجب فيها قبلت تحكي معه بيقول لااااااا هي متل ما قبلت تحكي معي بتحكي مع غيري
بدك ياه يتزوج وحدة تاريخها بالعلاقات أكبر وأعرق من تاريخ هتلر بالجرائم 🤷🏻‍♀️
معاكى حق

• عجبني
لدي صديقه على قدر عالي من الجمال والاناقه والذكاء و الثقافه

شخصيه مرحه ومهذبه ومحبوبه من الجميع

كانت في احدي فترات حياتها اجبرتها الظروف ان تحمل لقب مومس على حد تعبيرك

اشهد امام الجميع لم اري مثلها قط في حياتي

• عجبني
التفاعلات: The Sub و الباحـــث
بعيدا عن فكرة النجاح الى ممكن يحصل
لكن فى جانب اخر و هو السمعة
يعنى انت بتختار ام لاولادك لازم تنقى كويس
الدنيا ضيقة كله قاطع على كله
الجانب الأهم والأساسي هوة فكرة التقبل
من النوادر والنوادر جدا جدا انه تلاقي شخص يرتبط ب هيك نوعية من النساء
الحالات الشاذة اللي ممكن تتقبل ما فينا نحطها قاعدة ونبني عليها انه هالشي مقبول ب مجتمعنا ولو ب نسبة جزء بالواحد 🤷🏻‍♀️

الموضوع كبير وواسع واله جزئيات كتيرة وكبيرة
كيف البعض عم يحاول يسوق هيك فكرة ونحنا بالاساس لساتنا عم نحارب نظرة الرجل للمرأة المطلقة وانه ممكن ما يقبل يرتبط فيها 🤷🏻‍♀️ ف كيف بده يرتبط ب امرأة كانت مقسمة حالها ل مليون رجل

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
لدي صديقه على قدر عالي من الجمال والاناقه والذكاء و الثقافه

شخصيه مرحه ومهذبه ومحبوبه من الجميع

كانت في احدي فترات حياتها اجبرتها الظروف ان تحمل لقب مومس على حد تعبيرك

اشهد امام الجميع لم اري مثلها قط في حياتي
من ناحيتي اى يعنى

• عجبني
الجانب الأهم والأساسي هوة فكرة التقبل
من النوادر والنوادر جدا جدا انه تلاقي شخص يرتبط ب هيك نوعية من النساء
الحالات الشاذة اللي ممكن تتقبل ما فينا نحطها قاعدة ونبني عليها انه هالشي مقبول ب مجتمعنا ولو ب نسبة جزء بالواحد 🤷🏻‍♀️

الموضوع كبير وواسع واله جزئيات كتيرة وكبيرة
كيف البعض عم يحاول يسوق هيك فكرة ونحنا بالاساس لساتنا عم نحارب نظرة الرجل للمرأة المطلقة وانه ممكن ما يقبل يرتبط فيها 🤷🏻‍♀️ ف كيف بده يرتبط ب امرأة كانت مقسمة حالها ل مليون رجل
ايوة دى حقيقة
صعب يتحقق ده

• عجبني
التفاعلات: The Sub
بس خلينا نتفق على ان اى حد من حقه ياخد فرصة انه يتغير للاحسن لنفسه قبل اى حد عشان كدة **** رحيم و كريم و ودود فاتح بابه لأى حد مهما بلغ تقصيره

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%