NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كريم سعد مكرم

كريم مكرم
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: جواد جامح مسلسل بالحب، dr_lonllly و ياسمين الجندول
طبيعي الزمن مبيتغيرش القيم تتغير

• أتفق
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • حبيته
التفاعلات: ياسمين الجندول
  • حبيته
صحيح..الزمن لا يغير وانما يعطي المساحه الكافيه لظهور كل وجه كانت تعيقه بعض العقبات عن ظهوره الامثل بحسب اشتهاء افكار ذات النفس

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول و كريم سعد مكرم
صحيح..الزمن لا يغير وانما يعطي المساحه الكافيه لظهور كل وجه كانت تعيقه بعض العقبات عن ظهوره الامثل بحسب اشتهاء افكار ذات النفس
متشكر لحضرتك فعلآ ردك جميل جدآ وواقعي

• عجبني
التفاعلات: Refugee
كلام زين

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم و Refugee
متشكر لحضرتك فعلآ ردك جميل جدآ وواقعي
بلاش حضرتك دي ياخويا..هو احنا ايه يعني ما كلنا حفنه تراب...ومحدش احسن من حد بلاش ياخي الكلام اللي يغرغر ده 😄...احنا اخوات ياعم كريم وان وجب الشكر فالشكر ليك انت لانك بمجرد ما طرحت موضوع حتي لو كلمتين بساط وخلتني اشارك وجهه نظري فانت ساعدتني انا اني اتكلم وصدقني ده بيريحني انا شخصيا فلو حد هايقول شكرا يبقي انا ...وبلاش حضرتك ديه تاني ها 🤔

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش حضرتك دي ياخويا..هو احنا ايه يعني ما كلنا حفنه تراب...ومحدش احسن من حد بلاش ياخي الكلام اللي يغرغر ده 😄...احنا اخوات ياعم كريم وان وجب الشكر فالشكر ليك انت لانك بمجرد ما طرحت موضوع حتي لو كلمتين بساط وخلتني اشارك وجهه نظري فانت ساعدتني انا اني اتكلم وصدقني ده بيريحني انا شخصيا فلو حد هايقول شكرا يبقي انا ...وبلاش حضرتك ديه تاني ها 🤔
من اجمل واصدق ما قرأت كلام كده حسه انه طالع من القلب ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
طيب يا صديقي عيوني ليك :giggle::giggle::giggle::giggle::giggle::giggle::giggle::giggle:

• عجبني
التفاعلات: Refugee

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%