NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الزحلقه الزهبيه وازاي وصلتني للنيك

سمير الشقي

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
12 أبريل 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
44
نقاط
6
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
النهارده حكيلكو قصتي مع امي انا سمير 18سنه جسمي عادي رفيع شويه وطويل 185سنتي زبي طوله حلو 18سنتي
امي هيام 45سنه محترمه بس حاجه كدا من الي قلبك يحبها حته قشطه طيزها كبيره اوي وعريضه اوي بزها متوسط
ابويا متوفي من 10سنين ومليش اخوات
تبدأ القصه
راجع من الدرس بفتح الباب علي صوت امي الحقني يا سمير جريت بسرعه اشوف اي الي حصل امي واقعه في الحمام علي ظهرها بتعيط بقولها في اي قالتلي اتزحلقت وانا بستحما انا ببص لقيت امي قدامي لابسه سنتيانه بس مفيش حاجه من تحت ولقيت كسها ظاهر وردي ومقلبظ وعليه شويه شعر خفاف تنحت دقيقه لقيتها بتولي سندني اخش الاوضه سندها لحد الاوضه وانا بتاعي خلاص هيقطع البنطلون نيمتها علي السرير اديتها حبايه مسكن تقيله لقيتها بتقول اه ضهري وجعني نيمني علي بطني نيمتها علي بطنها وطيزها العريضه بانت قدامي كلها وخرمها بان ضيق وغامق شويه والفلقه غامقه شويه انا هجت علي الاخر غطيتها وخرجت روحت الاوضه بتاعتي ضربت عشره ونمت صحيت بليل قومت اشوفها دخلت الاوضه اتصدمت نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت رجليها وكسها وخرم طيزها باينين قدامي بتاعي وقف وانا واقف عمال اتفرج اتجرات شويه وقربت من السرير وطلعت بتاعي اضرب عشره طبعا حبايه المسكن مخلياها مش حاسه بحاجه اتجرات اكتر ولمست طيزها وتنيني انزل لحد ملمست خرمها وحطيت صوباعي عليه وحركته شمال ويمين ولسه بحط صابعي علي كسها لقيتها بتتقلب روحت جاري قاعد في الصاله قعدت العب في بتاعي جبتهم شويه ولقيتها صحيت من النوم ولبست وطلعت تقعد في الصاله قعدنا شويه وطلبنا اكل وكلنا وشويه ولقيتها بتقولي ضهري بيوجعني شوفه كدا انا علطول قمت مشلحلها الجلبيه كانت لابسه بنطلون ببص علي ضهرها لقيته سليم مفهوش حاجه فقولتلها ضهرك سليم قالتلي بكسوف تحت شويه فحطيت ايدي علي اول طيزها وبدوس صرخت صرخه قويه وبتقولي حرام عليك قولتلها اسف معلش قالتلي شوفها زرقا فشديت البنطلون شويه وقولتلها اه زرقه اوي قالتلي انزل هاتلي مرهم من الصيدليه نزلت جبتلها مرهم ورجعت اديتهولها قالتلي ادهنهولي دخلت الاوضه سبقتني وقلعت الجلبيه ودخلت وراها شديت البنطلون عريت حته صغيره وبدهن خمس دقايق ولقيتها بتقولي الاستيك بتاع البنطلون دا ناشف اوي وجعني استني هغيره وقامت عشان تغير قالتلي ودي وشك الناحيه التانيه وديت وشي الناحيه التانيه غيرت البنطلون ولبت كلوت سبعه وجت نامت قدامي انا زبي شاف المنظر دا وقف زي الحديده وهي خدت بالها بس عمل نفسها عبيطه وانا كملت دهن في بقيت طيزها فجت حته لازم اشيل الكلوت عشان ادهنها فبقولها هدهن دي ازاي وبحسس علي المنطقه لقيتها بتقوي قلعني الكلوت انا اتصدمت وقلتلها مينفعش قالتلي انت مكسوف مني انا امك قولتلها لا بس قالتلي من غير بس يلا خلص خلينا نخلص قلعتها الكلوت وكسها بان قدامي وانا مش قادر خلاص عمال ادعك بسرعه والفلقتين عمالين يسقفو علي بعض شويه ولقيتها بتقولي كفايا غطيتها وخرجت من الاوضه مولع ضربت عشرتين ونمت صحيت الصبح روحت المدرسه وخلصت الدروس وامي كانت خدت إجازة يومين اتغدينا وعلا بليل لقيتها بتقولي يلا بقولها يلا ايه قالتلي تكمل دهان قلتلها ماشي دخلت سبقتني وشويه ودخلت وراها بس المرادي حصل الي كنت خايف منه دخلت لقتها نايمه عل ي بطنها ملط خالص حتي من غير سنتيانه خدت المرهم ودخلت عشان ادهنه لقيتها حالقه شعر كسها فهمت انها هايجه بتقولي سيب المرهم دا دلوقتي وطلعتلي ازازه زيت قالتلي دا انا جبته من علي الفيس جميل جربو خدت الزيت وحطيت شويه صغيرين قالتلي حط كتير حطيت شويه حلوين وفضلت ادعك في طيزها وهي عماله تقول اااااه براحه حرام عليك براحه لحد مطيزها بقت بتلمع من الزيت لقيتها بتقولي في حته كمان بتوجعني قلتلها فين قالتلي هوريك واتعدلت علي ضهرها وفتحت رجلها بتقولي هنا وبتشاور علي كسها انا عملت عبيط وبمد اي احطهكسها لقيتها بتجيب عسلها وبتترعش بقولها في ايه قالتلي كمل متخدش في بتلك قعد ادعم في كسها واحسس علي زنبورها لحد مجابت تاني طلعت بتاعي وحطيت علي شويه زيت وقظت حكه علي كسها من بره لقيتها بتقولي دخله دخله قمت مدخله وفضلت انيك فيها والعب في بزازها لحد مجبتهم تلت مرات ونمنا احنا الاتنين
وصحت لاقيت امي بتقولي ……
مستني رايكم
 
  • عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: جزايرنسوانجي, عاطفى, احب ال و 43 آخرين
النهارده حكيلكو قصتي مع امي انا سمير 18سنه جسمي عادي رفيع شويه وطويل 185سنتي زبي طوله حلو 18سنتي
امي هيام 45سنه محترمه بس حاجه كدا من الي قلبك يحبها حته قشطه طيزها كبيره اوي وعريضه اوي بزها متوسط
ابويا متوفي من 10سنين ومليش اخوات
تبدأ القصه
راجع من الدرس بفتح الباب علي صوت امي الحقني يا سمير جريت بسرعه اشوف اي الي حصل امي واقعه في الحمام علي ظهرها بتعيط بقولها في اي قالتلي اتزحلقت وانا بستحما انا ببص لقيت امي قدامي لابسه سنتيانه بس مفيش حاجه من تحت ولقيت كسها ظاهر وردي ومقلبظ وعليه شويه شعر خفاف تنحت دقيقه لقيتها بتولي سندني اخش الاوضه سندها لحد الاوضه وانا بتاعي خلاص هيقطع البنطلون نيمتها علي السرير اديتها حبايه مسكن تقيله لقيتها بتقول اه ضهري وجعني نيمني علي بطني نيمتها علي بطنها وطيزها العريضه بانت قدامي كلها وخرمها بان ضيق وغامق شويه والفلقه غامقه شويه انا هجت علي الاخر غطيتها وخرجت روحت الاوضه بتاعتي ضربت عشره ونمت صحيت بليل قومت اشوفها دخلت الاوضه اتصدمت نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت رجليها وكسها وخرم طيزها باينين قدامي بتاعي وقف وانا واقف عمال اتفرج اتجرات شويه وقربت من السرير وطلعت بتاعي اضرب عشره طبعا حبايه المسكن مخلياها مش حاسه بحاجه اتجرات اكتر ولمست طيزها وتنيني انزل لحد ملمست خرمها وحطيت صوباعي عليه وحركته شمال ويمين ولسه بحط صابعي علي كسها لقيتها بتتقلب روحت جاري قاعد في الصاله قعدت العب في بتاعي جبتهم شويه ولقيتها صحيت من النوم ولبست وطلعت تقعد في الصاله قعدنا شويه وطلبنا اكل وكلنا وشويه ولقيتها بتقولي ضهري بيوجعني شوفه كدا انا علطول قمت مشلحلها الجلبيه كانت لابسه بنطلون ببص علي ضهرها لقيته سليم مفهوش حاجه فقولتلها ضهرك سليم قالتلي بكسوف تحت شويه فحطيت ايدي علي اول طيزها وبدوس صرخت صرخه قويه وبتقولي حرام عليك قولتلها اسف معلش قالتلي شوفها زرقا فشديت البنطلون شويه وقولتلها اه زرقه اوي قالتلي انزل هاتلي مرهم من الصيدليه نزلت جبتلها مرهم ورجعت اديتهولها قالتلي ادهنهولي دخلت الاوضه سبقتني وقلعت الجلبيه ودخلت وراها شديت البنطلون عريت حته صغيره وبدهن خمس دقايق ولقيتها بتقولي الاستيك بتاع البنطلون دا ناشف اوي وجعني استني هغيره وقامت عشان تغير قالتلي ودي وشك الناحيه التانيه وديت وشي الناحيه التانيه غيرت البنطلون ولبت كلوت سبعه وجت نامت قدامي انا زبي شاف المنظر دا وقف زي الحديده وهي خدت بالها بس عمل نفسها عبيطه وانا كملت دهن في بقيت طيزها فجت حته لازم اشيل الكلوت عشان ادهنها فبقولها هدهن دي ازاي وبحسس علي المنطقه لقيتها بتقوي قلعني الكلوت انا اتصدمت وقلتلها مينفعش قالتلي انت مكسوف مني انا امك قولتلها لا بس قالتلي من غير بس يلا خلص خلينا نخلص قلعتها الكلوت وكسها بان قدامي وانا مش قادر خلاص عمال ادعك بسرعه والفلقتين عمالين يسقفو علي بعض شويه ولقيتها بتقولي كفايا غطيتها وخرجت من الاوضه مولع ضربت عشرتين ونمت صحيت الصبح روحت المدرسه وخلصت الدروس وامي كانت خدت إجازة يومين اتغدينا وعلا بليل لقيتها بتقولي يلا بقولها يلا ايه قالتلي تكمل دهان قلتلها ماشي دخلت سبقتني وشويه ودخلت وراها بس المرادي حصل الي كنت خايف منه دخلت لقتها نايمه عل ي بطنها ملط خالص حتي من غير سنتيانه خدت المرهم ودخلت عشان ادهنه لقيتها حالقه شعر كسها فهمت انها هايجه بتقولي سيب المرهم دا دلوقتي وطلعتلي ازازه زيت قالتلي دا انا جبته من علي الفيس جميل جربو خدت الزيت وحطيت شويه صغيرين قالتلي حط كتير حطيت شويه حلوين وفضلت ادعك في طيزها وهي عماله تقول اااااه براحه حرام عليك براحه لحد مطيزها بقت بتلمع من الزيت لقيتها بتقولي في حته كمان بتوجعني قلتلها فين قالتلي هوريك واتعدلت علي ضهرها وفتحت رجلها بتقولي هنا وبتشاور علي كسها انا عملت عبيط وبمد اي احطهكسها لقيتها بتجيب عسلها وبتترعش بقولها في ايه قالتلي كمل متخدش في بتلك قعد ادعم في كسها واحسس علي زنبورها لحد مجابت تاني طلعت بتاعي وحطيت علي شويه زيت وقظت حكه علي كسها من بره لقيتها بتقولي دخله دخله قمت مدخله وفضلت انيك فيها والعب في بزازها لحد مجبتهم تلت مرات ونمنا احنا الاتنين
وصحت لاقيت امي بتقولي ……
مستني رايكم
كمل يحب
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo، سمير الشقي و waves
o_O o_O 🤪 🤪 :whistle: :whistle: :sleep: :sleep: 😎 😎 :devilish: :devilish: :unsure: :unsure: :censored: :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) :love: :love:
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و سمير الشقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
النهارده حكيلكو قصتي مع امي انا سمير 18سنه جسمي عادي رفيع شويه وطويل 185سنتي زبي طوله حلو 18سنتي
امي هيام 45سنه محترمه بس حاجه كدا من الي قلبك يحبها حته قشطه طيزها كبيره اوي وعريضه اوي بزها متوسط
ابويا متوفي من 10سنين ومليش اخوات
تبدأ القصه
راجع من الدرس بفتح الباب علي صوت امي الحقني يا سمير جريت بسرعه اشوف اي الي حصل امي واقعه في الحمام علي ظهرها بتعيط بقولها في اي قالتلي اتزحلقت وانا بستحما انا ببص لقيت امي قدامي لابسه سنتيانه بس مفيش حاجه من تحت ولقيت كسها ظاهر وردي ومقلبظ وعليه شويه شعر خفاف تنحت دقيقه لقيتها بتولي سندني اخش الاوضه سندها لحد الاوضه وانا بتاعي خلاص هيقطع البنطلون نيمتها علي السرير اديتها حبايه مسكن تقيله لقيتها بتقول اه ضهري وجعني نيمني علي بطني نيمتها علي بطنها وطيزها العريضه بانت قدامي كلها وخرمها بان ضيق وغامق شويه والفلقه غامقه شويه انا هجت علي الاخر غطيتها وخرجت روحت الاوضه بتاعتي ضربت عشره ونمت صحيت بليل قومت اشوفها دخلت الاوضه اتصدمت نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت رجليها وكسها وخرم طيزها باينين قدامي بتاعي وقف وانا واقف عمال اتفرج اتجرات شويه وقربت من السرير وطلعت بتاعي اضرب عشره طبعا حبايه المسكن مخلياها مش حاسه بحاجه اتجرات اكتر ولمست طيزها وتنيني انزل لحد ملمست خرمها وحطيت صوباعي عليه وحركته شمال ويمين ولسه بحط صابعي علي كسها لقيتها بتتقلب روحت جاري قاعد في الصاله قعدت العب في بتاعي جبتهم شويه ولقيتها صحيت من النوم ولبست وطلعت تقعد في الصاله قعدنا شويه وطلبنا اكل وكلنا وشويه ولقيتها بتقولي ضهري بيوجعني شوفه كدا انا علطول قمت مشلحلها الجلبيه كانت لابسه بنطلون ببص علي ضهرها لقيته سليم مفهوش حاجه فقولتلها ضهرك سليم قالتلي بكسوف تحت شويه فحطيت ايدي علي اول طيزها وبدوس صرخت صرخه قويه وبتقولي حرام عليك قولتلها اسف معلش قالتلي شوفها زرقا فشديت البنطلون شويه وقولتلها اه زرقه اوي قالتلي انزل هاتلي مرهم من الصيدليه نزلت جبتلها مرهم ورجعت اديتهولها قالتلي ادهنهولي دخلت الاوضه سبقتني وقلعت الجلبيه ودخلت وراها شديت البنطلون عريت حته صغيره وبدهن خمس دقايق ولقيتها بتقولي الاستيك بتاع البنطلون دا ناشف اوي وجعني استني هغيره وقامت عشان تغير قالتلي ودي وشك الناحيه التانيه وديت وشي الناحيه التانيه غيرت البنطلون ولبت كلوت سبعه وجت نامت قدامي انا زبي شاف المنظر دا وقف زي الحديده وهي خدت بالها بس عمل نفسها عبيطه وانا كملت دهن في بقيت طيزها فجت حته لازم اشيل الكلوت عشان ادهنها فبقولها هدهن دي ازاي وبحسس علي المنطقه لقيتها بتقوي قلعني الكلوت انا اتصدمت وقلتلها مينفعش قالتلي انت مكسوف مني انا امك قولتلها لا بس قالتلي من غير بس يلا خلص خلينا نخلص قلعتها الكلوت وكسها بان قدامي وانا مش قادر خلاص عمال ادعك بسرعه والفلقتين عمالين يسقفو علي بعض شويه ولقيتها بتقولي كفايا غطيتها وخرجت من الاوضه مولع ضربت عشرتين ونمت صحيت الصبح روحت المدرسه وخلصت الدروس وامي كانت خدت إجازة يومين اتغدينا وعلا بليل لقيتها بتقولي يلا بقولها يلا ايه قالتلي تكمل دهان قلتلها ماشي دخلت سبقتني وشويه ودخلت وراها بس المرادي حصل الي كنت خايف منه دخلت لقتها نايمه عل ي بطنها ملط خالص حتي من غير سنتيانه خدت المرهم ودخلت عشان ادهنه لقيتها حالقه شعر كسها فهمت انها هايجه بتقولي سيب المرهم دا دلوقتي وطلعتلي ازازه زيت قالتلي دا انا جبته من علي الفيس جميل جربو خدت الزيت وحطيت شويه صغيرين قالتلي حط كتير حطيت شويه حلوين وفضلت ادعك في طيزها وهي عماله تقول اااااه براحه حرام عليك براحه لحد مطيزها بقت بتلمع من الزيت لقيتها بتقولي في حته كمان بتوجعني قلتلها فين قالتلي هوريك واتعدلت علي ضهرها وفتحت رجلها بتقولي هنا وبتشاور علي كسها انا عملت عبيط وبمد اي احطهكسها لقيتها بتجيب عسلها وبتترعش بقولها في ايه قالتلي كمل متخدش في بتلك قعد ادعم في كسها واحسس علي زنبورها لحد مجابت تاني طلعت بتاعي وحطيت علي شويه زيت وقظت حكه علي كسها من بره لقيتها بتقولي دخله دخله قمت مدخله وفضلت انيك فيها والعب في بزازها لحد مجبتهم تلت مرات ونمنا احنا الاتنين
وصحت لاقيت امي بتقولي ……
مستني رايكم
بنتظار الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و سمير الشقي
النهارده حكيلكو قصتي مع امي انا سمير 18سنه جسمي عادي رفيع شويه وطويل 185سنتي زبي طوله حلو 18سنتي
امي هيام 45سنه محترمه بس حاجه كدا من الي قلبك يحبها حته قشطه طيزها كبيره اوي وعريضه اوي بزها متوسط
ابويا متوفي من 10سنين ومليش اخوات
تبدأ القصه
راجع من الدرس بفتح الباب علي صوت امي الحقني يا سمير جريت بسرعه اشوف اي الي حصل امي واقعه في الحمام علي ظهرها بتعيط بقولها في اي قالتلي اتزحلقت وانا بستحما انا ببص لقيت امي قدامي لابسه سنتيانه بس مفيش حاجه من تحت ولقيت كسها ظاهر وردي ومقلبظ وعليه شويه شعر خفاف تنحت دقيقه لقيتها بتولي سندني اخش الاوضه سندها لحد الاوضه وانا بتاعي خلاص هيقطع البنطلون نيمتها علي السرير اديتها حبايه مسكن تقيله لقيتها بتقول اه ضهري وجعني نيمني علي بطني نيمتها علي بطنها وطيزها العريضه بانت قدامي كلها وخرمها بان ضيق وغامق شويه والفلقه غامقه شويه انا هجت علي الاخر غطيتها وخرجت روحت الاوضه بتاعتي ضربت عشره ونمت صحيت بليل قومت اشوفها دخلت الاوضه اتصدمت نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت رجليها وكسها وخرم طيزها باينين قدامي بتاعي وقف وانا واقف عمال اتفرج اتجرات شويه وقربت من السرير وطلعت بتاعي اضرب عشره طبعا حبايه المسكن مخلياها مش حاسه بحاجه اتجرات اكتر ولمست طيزها وتنيني انزل لحد ملمست خرمها وحطيت صوباعي عليه وحركته شمال ويمين ولسه بحط صابعي علي كسها لقيتها بتتقلب روحت جاري قاعد في الصاله قعدت العب في بتاعي جبتهم شويه ولقيتها صحيت من النوم ولبست وطلعت تقعد في الصاله قعدنا شويه وطلبنا اكل وكلنا وشويه ولقيتها بتقولي ضهري بيوجعني شوفه كدا انا علطول قمت مشلحلها الجلبيه كانت لابسه بنطلون ببص علي ضهرها لقيته سليم مفهوش حاجه فقولتلها ضهرك سليم قالتلي بكسوف تحت شويه فحطيت ايدي علي اول طيزها وبدوس صرخت صرخه قويه وبتقولي حرام عليك قولتلها اسف معلش قالتلي شوفها زرقا فشديت البنطلون شويه وقولتلها اه زرقه اوي قالتلي انزل هاتلي مرهم من الصيدليه نزلت جبتلها مرهم ورجعت اديتهولها قالتلي ادهنهولي دخلت الاوضه سبقتني وقلعت الجلبيه ودخلت وراها شديت البنطلون عريت حته صغيره وبدهن خمس دقايق ولقيتها بتقولي الاستيك بتاع البنطلون دا ناشف اوي وجعني استني هغيره وقامت عشان تغير قالتلي ودي وشك الناحيه التانيه وديت وشي الناحيه التانيه غيرت البنطلون ولبت كلوت سبعه وجت نامت قدامي انا زبي شاف المنظر دا وقف زي الحديده وهي خدت بالها بس عمل نفسها عبيطه وانا كملت دهن في بقيت طيزها فجت حته لازم اشيل الكلوت عشان ادهنها فبقولها هدهن دي ازاي وبحسس علي المنطقه لقيتها بتقوي قلعني الكلوت انا اتصدمت وقلتلها مينفعش قالتلي انت مكسوف مني انا امك قولتلها لا بس قالتلي من غير بس يلا خلص خلينا نخلص قلعتها الكلوت وكسها بان قدامي وانا مش قادر خلاص عمال ادعك بسرعه والفلقتين عمالين يسقفو علي بعض شويه ولقيتها بتقولي كفايا غطيتها وخرجت من الاوضه مولع ضربت عشرتين ونمت صحيت الصبح روحت المدرسه وخلصت الدروس وامي كانت خدت إجازة يومين اتغدينا وعلا بليل لقيتها بتقولي يلا بقولها يلا ايه قالتلي تكمل دهان قلتلها ماشي دخلت سبقتني وشويه ودخلت وراها بس المرادي حصل الي كنت خايف منه دخلت لقتها نايمه عل ي بطنها ملط خالص حتي من غير سنتيانه خدت المرهم ودخلت عشان ادهنه لقيتها حالقه شعر كسها فهمت انها هايجه بتقولي سيب المرهم دا دلوقتي وطلعتلي ازازه زيت قالتلي دا انا جبته من علي الفيس جميل جربو خدت الزيت وحطيت شويه صغيرين قالتلي حط كتير حطيت شويه حلوين وفضلت ادعك في طيزها وهي عماله تقول اااااه براحه حرام عليك براحه لحد مطيزها بقت بتلمع من الزيت لقيتها بتقولي في حته كمان بتوجعني قلتلها فين قالتلي هوريك واتعدلت علي ضهرها وفتحت رجلها بتقولي هنا وبتشاور علي كسها انا عملت عبيط وبمد اي احطهكسها لقيتها بتجيب عسلها وبتترعش بقولها في ايه قالتلي كمل متخدش في بتلك قعد ادعم في كسها واحسس علي زنبورها لحد مجابت تاني طلعت بتاعي وحطيت علي شويه زيت وقظت حكه علي كسها من بره لقيتها بتقولي دخله دخله قمت مدخله وفضلت انيك فيها والعب في بزازها لحد مجبتهم تلت مرات ونمنا احنا الاتنين
وصحت لاقيت امي بتقولي ……
مستني رايكم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
احلى زحلقة
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
كمل قصيرة جداااااااااااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo
كنت اهتم سويف بتفاصيل النيكة
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo و sasd
كمل ياعمنا
 
قصتك جميله..وامك اجمل طبعا..بس يريت شوية تنسيق ووصف المشاهد بدقه اكتر من كده..واكيد يعنى مفيش حاجه بتيجى بالسرعة اللى انت وصفتها وقولتها يعنى..ولايمكن بدون اى مقدمات كده علطول وخاصة مع امك..يعنى لو واحده غريبه حتى مينفعش كده برضه..عموما زى مقولتلم ويريت تخلى بالك من الغلطات الاملائيه قبل النشر والى الانام والى كل جديد ممتع وشكرا لمجهووودك...
 
قصه عظمه كمل الباقي
 
النهارده حكيلكو قصتي مع امي انا سمير 18سنه جسمي عادي رفيع شويه وطويل 185سنتي زبي طوله حلو 18سنتي
امي هيام 45سنه محترمه بس حاجه كدا من الي قلبك يحبها حته قشطه طيزها كبيره اوي وعريضه اوي بزها متوسط
ابويا متوفي من 10سنين ومليش اخوات
تبدأ القصه
راجع من الدرس بفتح الباب علي صوت امي الحقني يا سمير جريت بسرعه اشوف اي الي حصل امي واقعه في الحمام علي ظهرها بتعيط بقولها في اي قالتلي اتزحلقت وانا بستحما انا ببص لقيت امي قدامي لابسه سنتيانه بس مفيش حاجه من تحت ولقيت كسها ظاهر وردي ومقلبظ وعليه شويه شعر خفاف تنحت دقيقه لقيتها بتولي سندني اخش الاوضه سندها لحد الاوضه وانا بتاعي خلاص هيقطع البنطلون نيمتها علي السرير اديتها حبايه مسكن تقيله لقيتها بتقول اه ضهري وجعني نيمني علي بطني نيمتها علي بطنها وطيزها العريضه بانت قدامي كلها وخرمها بان ضيق وغامق شويه والفلقه غامقه شويه انا هجت علي الاخر غطيتها وخرجت روحت الاوضه بتاعتي ضربت عشره ونمت صحيت بليل قومت اشوفها دخلت الاوضه اتصدمت نايمه علي بطنها وحطه مخده تحت رجليها وكسها وخرم طيزها باينين قدامي بتاعي وقف وانا واقف عمال اتفرج اتجرات شويه وقربت من السرير وطلعت بتاعي اضرب عشره طبعا حبايه المسكن مخلياها مش حاسه بحاجه اتجرات اكتر ولمست طيزها وتنيني انزل لحد ملمست خرمها وحطيت صوباعي عليه وحركته شمال ويمين ولسه بحط صابعي علي كسها لقيتها بتتقلب روحت جاري قاعد في الصاله قعدت العب في بتاعي جبتهم شويه ولقيتها صحيت من النوم ولبست وطلعت تقعد في الصاله قعدنا شويه وطلبنا اكل وكلنا وشويه ولقيتها بتقولي ضهري بيوجعني شوفه كدا انا علطول قمت مشلحلها الجلبيه كانت لابسه بنطلون ببص علي ضهرها لقيته سليم مفهوش حاجه فقولتلها ضهرك سليم قالتلي بكسوف تحت شويه فحطيت ايدي علي اول طيزها وبدوس صرخت صرخه قويه وبتقولي حرام عليك قولتلها اسف معلش قالتلي شوفها زرقا فشديت البنطلون شويه وقولتلها اه زرقه اوي قالتلي انزل هاتلي مرهم من الصيدليه نزلت جبتلها مرهم ورجعت اديتهولها قالتلي ادهنهولي دخلت الاوضه سبقتني وقلعت الجلبيه ودخلت وراها شديت البنطلون عريت حته صغيره وبدهن خمس دقايق ولقيتها بتقولي الاستيك بتاع البنطلون دا ناشف اوي وجعني استني هغيره وقامت عشان تغير قالتلي ودي وشك الناحيه التانيه وديت وشي الناحيه التانيه غيرت البنطلون ولبت كلوت سبعه وجت نامت قدامي انا زبي شاف المنظر دا وقف زي الحديده وهي خدت بالها بس عمل نفسها عبيطه وانا كملت دهن في بقيت طيزها فجت حته لازم اشيل الكلوت عشان ادهنها فبقولها هدهن دي ازاي وبحسس علي المنطقه لقيتها بتقوي قلعني الكلوت انا اتصدمت وقلتلها مينفعش قالتلي انت مكسوف مني انا امك قولتلها لا بس قالتلي من غير بس يلا خلص خلينا نخلص قلعتها الكلوت وكسها بان قدامي وانا مش قادر خلاص عمال ادعك بسرعه والفلقتين عمالين يسقفو علي بعض شويه ولقيتها بتقولي كفايا غطيتها وخرجت من الاوضه مولع ضربت عشرتين ونمت صحيت الصبح روحت المدرسه وخلصت الدروس وامي كانت خدت إجازة يومين اتغدينا وعلا بليل لقيتها بتقولي يلا بقولها يلا ايه قالتلي تكمل دهان قلتلها ماشي دخلت سبقتني وشويه ودخلت وراها بس المرادي حصل الي كنت خايف منه دخلت لقتها نايمه عل ي بطنها ملط خالص حتي من غير سنتيانه خدت المرهم ودخلت عشان ادهنه لقيتها حالقه شعر كسها فهمت انها هايجه بتقولي سيب المرهم دا دلوقتي وطلعتلي ازازه زيت قالتلي دا انا جبته من علي الفيس جميل جربو خدت الزيت وحطيت شويه صغيرين قالتلي حط كتير حطيت شويه حلوين وفضلت ادعك في طيزها وهي عماله تقول اااااه براحه حرام عليك براحه لحد مطيزها بقت بتلمع من الزيت لقيتها بتقولي في حته كمان بتوجعني قلتلها فين قالتلي هوريك واتعدلت علي ضهرها وفتحت رجلها بتقولي هنا وبتشاور علي كسها انا عملت عبيط وبمد اي احطهكسها لقيتها بتجيب عسلها وبتترعش بقولها في ايه قالتلي كمل متخدش في بتلك قعد ادعم في كسها واحسس علي زنبورها لحد مجابت تاني طلعت بتاعي وحطيت علي شويه زيت وقظت حكه علي كسها من بره لقيتها بتقولي دخله دخله قمت مدخله وفضلت انيك فيها والعب في بزازها لحد مجبتهم تلت مرات ونمنا احنا الاتنين
وصحت لاقيت امي بتقولي ……
مستني رايكم
كمل يانجم
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%