NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من خبرتى احيانا تكون هى موش راضية و انا مصمم واخدها بالعافية خلال ثوان تستجيب هى معى بقوة و بكامل طاقتها و تصبح إيجابية و مبسوطة جدا
كثير من الاناث تمثل الرفض و الاعتراض و الضيق و المقاومة فى البداية كنوع من الاثارة وتفجير الذكر وهى تحب العنف
ايه علاقة ده بموضوعي ؟

كلام مظبوط تانى

زى مثلا الناس اللى بصور البنات وتستغل ده مش شرط يكون ****** جسدى بس زى ما انت قولت التفاهم لو اى حاجه مفيهاش تفاهم مش هتنفع حتى السرقه اللى هيا المفروض بالعافيه
فعلا

• عجبني
التفاعلات: Mgsh
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
صح الصح الكيف مناولة ومفيش اكتر من كيف الجنس وهات وخد لازم شريكتك أو شريكك يبقي هو كمان راضي
ده المفروض

مش شرط علاقه جنسيه انا بتكلم عموم العلاقات
بس انت صح بالنسبه للجنس
مثلا لو عاوز اتعرف على واحدة مش غصب
لو هعاكس مش غصب لازم يكون في قبول

مش شرط علاقه جنسيه انا بتكلم عموم العلاقات بس انت صح بالنسبه للجنس
انا بردوا بتكلم في العموم بس عشان محتوي المنتدي جنسي فختصيت الموضوع من الناحية الجنسية

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ايه علاقة ده بموضوعي ؟
علاقته ان الانثى كانت رافضة غير راضية فى البداية و لكن بعد سيطرة الذكر عليها تكون راضية مشاركة بفاعلية .... use interpretive comprehension. Or reading between lines. Do not be too literal in language comprehension dear

السلام عليكم
حابة اوضح نقطة بسيطة وارجوا ان الناس تتفهمها وتعقلها بصدر رحب مفهوم الجنس او الممارسات الجنسية او الافعال المؤديه لنشوة جنسية او لهدف جنسي اساسها كلها الرضا بين اطراف العلاقه وان اختفي مفهوم الرضا كل الممارسات دي تقع تحت مسمى الهتك او الاغتصااب وتعاقب عليها كل قوانين العالم اجمع ايوة حتي في بلاد الفرنجة والناس اللي بيصنفوا نفسهم نخب اول بيعاقبوا وبينددوا ضد الممارسات دي فاي كانت العلاقة واي كانت الميول واي كانت التوجهات ان اختفي منها مبدا الرضا تبقي جريمة
مش محتاجه توضيح

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
علاقته ان الانثى كانت رافضة غير راضية فى البداية و لكن بعد سيطرة الذكر عليها تكون راضية مشاركة بفاعلية .... use interpretive comprehension. Or reading between lines. Do not be too literal in language comprehension dear
i don't know what to say

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%