NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamed66524

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير حابب اقول كلمتين في ناس فالشات بتحب ترد بسرعة علي اي حد بيبعتلها ايا كان بقا الموضوع مهم ولا لا سؤال بقا لي الناس الي بيترد عليهم بسرعة بيتنكو و بياخدو فكرة ان الي بيرد بسرعة د مدلوق عليهم ولا حاجه بالعكس د انسان محترم و بيقدر لغة الحوار مش متسرع ولا ضعيف الشخصية

د كان حوار بيني و بين احد الاعضاء صباحكو فل🤍

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020 و sexypump
عايو اعرف رأي الكل

صباح الخير حابب اقول كلمتين في ناس فالشات بتحب ترد بسرعة علي اي حد بيبعتلها ايا كان بقا الموضوع مهم ولا لا سؤال بقا لي الناس الي بيترد عليهم بسرعة بيتنكو و بياخدو فكرة ان الي بيرد بسرعة د مدلوق عليهم ولا حاجه بالعكس د انسان محترم و بيقدر لغة الحوار مش متسرع ولا ضعيف الشخصية

د كان حوار بيني و بين احد الاعضاء صباحكو فل🤍
عادى انا احب ارد بسرعة لما حد يرسلى كنوع من التقدير .. لكن اسلوبك و كلامك هو الى يحدد انت مدلوق و الكلام ده

• أتفق
التفاعلات: Mohamed66524
عادى انا احب ارد بسرعة لما حد يرسلى كنوع من التقدير .. لكن اسلوبك و كلامك هو الى يحدد انت مدلوق و الكلام ده
انا فاهم بس اقصد سعات انت بترد مثلا فنفس الوقت زي كده مثلا فا الشخص التاني بيفكر ملهوف عليه فاهم قصدي

انا فاهم بس اقصد سعات انت بترد مثلا فنفس الوقت زي كده مثلا فا الشخص التاني بيفكر ملهوف عليه فاهم قصدي
فاهم قصدك طبعا
بس اتصرف على طبيعتك شفت الحاجة و عندك وقت و استعداد ترد .. يبقى كويس رد
لكن متفكرش فى الطرف الاخر حيفكر ازاى لانه تفكيره غلط و ممكن حد تانى تقديرك له يفرحه كل واحد و عقليته
و زى ما قلت لك كلامك بعد كدة حيوصل للى بتكلمه انت عايز ايه

• أتفق
  • حبيته
فاهم قصدك طبعا
بس اتصرف على طبيعتك شفت الحاجة و عندك وقت و استعداد ترد .. يبقى كويس رد
لكن متفكرش فى الطرف الاخر حيفكر ازاى لانه تفكيره غلط و ممكن حد تانى تقديرك له يفرحه كل واحد و عقليته
و زى ما قلت لك كلامك بعد كدة حيوصل للى بتكلمه انت عايز ايه
اتفق معاك🤝

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%