NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال الرجـوع إلي الخيـال- حتي الجزء الثامن - 3/2/2024

ايه ياعم ديبو هتهرب وتسيبهم والا ايه وممكن كدا يعرفو ان عندك نقطة ضعف جديده 🤔🤔🤔
بس نفسي اعرف مين خوف دز
ياخوفي تطلع لونار البت اللي خانتك قبل كدا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لا دانت تيجي تكتب مكاني بقي 😂😂+ موضوع خوف ده هيفضل غامض شوية مع شوية تلميحات في الاجزاء القديمه والجاية كمان..

• بيضحكني
التفاعلات: Mo Elmasry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا دانت تيجي تكتب مكاني بقي 😂😂+ موضوع خوف ده هيفضل غامض شوية مع شوية تلميحات في الاجزاء القديمه والجاية كمان..
ماهو انا قولت لونار دي بناء ع الحاجات اللي ظهرت مافيش حد يعرف عن الخيال وقريب منك كدا غير لما يكون اتعامل معاكم ودخل الخيال وعارف كل حاجه فيه ومافيش غيرها دلوقتي هيا وايس وايس معاك يبقى مين بقى 😂😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
عارف الكارثه والخازوق لو حبيبة لسه عايشه
هتبقى ضربة معلم صدقني 😉😉😉😉😉😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: DEB0
ماهو انا قولت لونار دي بناء ع الحاجات اللي ظهرت مافيش حد يعرف عن الخيال وقريب منك كدا غير لما يكون اتعامل معاكم ودخل الخيال وعارف كل حاجه فيه ومافيش غيرها دلوقتي هيا وايس وايس معاك يبقى مين بقى 😂😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
عارف الكارثه والخازوق لو حبيبة لسه عايشه
هتبقى ضربة معلم صدقني 😉😉😉😉😉😂😂😂
بص ياجدع شخصيه خوف ده المجهول اللي الكل بيحاول يعرف هو مين وبيعمل كده ليه ولما تعرف مين خوف ده فوقتها هتنصدم اكتر.. وبالنسبه لحبيبه ممكن ليه لا 😂

• جامد
  • لا تعليق
التفاعلات: Mo Elmasry و 1.Hunter
بص ياجدع شخصيه خوف ده المجهول اللي الكل بيحاول يعرف هو مين وبيعمل كده ليه ولما تعرف مين خوف ده فوقتها هتنصدم اكتر.. وبالنسبه لحبيبه ممكن ليه لا 😂
طب مانت مخليه مجهول ولا فرقة G. S. I ادينا اي تلميحه حتي وكمان كل حاجة بتقول انها لونار او زي مبتقول ممكن حبيبه تبقي عايشة وتبقي تويست جامد ليه لا 😂

فين الجديد ي غالي

انت مصر انك تخلينا دائما متشوقين للجديد ارجوك لا تتأخر علينا حتى نفضل محافظين على القصة بكل تفاصيلها
انا اليوم اضطريت اقرأ جزء كبير من القصة مع اني قرائتها من قبل حتى ادخل في المود وافهم الأمور من اول وجديد

• عجبني
انت مصر انك تخلينا دائما متشوقين للجديد ارجوك لا تتأخر علينا حتى نفضل محافظين على القصة بكل تفاصيلها
انا اليوم اضطريت اقرأ جزء كبير من القصة مع اني قرائتها من قبل حتى ادخل في المود وافهم الأمور من اول وجديد
الموضوع مش موضوع تشويق.. الموضوع وما فيه اني مش عاوز اعمل حاجة اندم عليها بعدين مش عاوز استعجل وانزل جزء ميكونش قد المستوي اللي انا ماشي بيه..

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: hasanabd و العنتير
الموضوع مش موضوع تشويق.. الموضوع وما فيه اني مش عاوز اعمل حاجة اندم عليها بعدين مش عاوز استعجل وانزل جزء ميكونش قد المستوي اللي انا ماشي بيه..
لكن ارجو منك إضافة تاريخ التعديل ورقم الجزء بالعنوان حتى نعرف تاريخ الاضافة وما هي الإضافة حتى لا نضطر إلى قراءة القصة كاملة من الاول

• عجبني
لكن ارجو منك إضافة تاريخ التعديل ورقم الجزء بالعنوان حتى نعرف تاريخ الاضافة وما هي الإضافة حتى لا نضطر إلى قراءة القصة كاملة من الاول
كل جزء بينزل جديد بيتحدث التاريخ تلقائي وكل جزء ليه اسم في القصة زي مثلا اسم الفصل الجاي المختل

• عجبني
التفاعلات: hasanabd
ليه كل التاخير ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%