NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبي مولع فشخ

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا من رأيى بما انك وصلت للمستوى من الاسئله انك تقفل النت وتنام

• حبيته
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: MADAM SOSO, أموت فى الجنس, ALbrens و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO, أموت فى الجنس, ALbrens و 2 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
معايا اللي بيحب تعرص ع امه وفيه اخته وحالا كان واحد وخطبته

عندي سوال معرفش ليه جه فبالي بس حبيت اعرف اغلب بتوع الدايثه بتديث ع مين و ليه
يا إخوان ويا حضرات.. فتحوا معانا شوية أدمغتكم.. الدياثة متجيش قانونيا وعمليا إلا على الزوجة والصديقة.. مش على حد تاني من نسوان العيلة.ز ليه بقى؟
لأن الأم والأخت والخالة والعمة كل وحده ليها حد مسؤول عنها.. الأب مثلا. إن مات أو الأم مطلقة فهي تبقى المسؤولة عن بناتها.. إنت كذكر ملكش حق تتحكم ولا تديث على أي بنت منهم. إنت مسؤول بس على مراتك وصديقتك ومتقدرش تديث على حد ثاني وإلا متبقاش دياثة خالص.. يعني متقدرش تحكم أمك أو أختك ولا تضربها، لأن القانون يمنعك.. أما مراتك فحتى لو قسيت عليها شوية تقدر تبرر قسوتك قدام القانون

• عجبني
التفاعلات: سالب وديوث مرتي
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
يا إخوان ويا حضرات.. فتحوا معانا شوية أدمغتكم.. الدياثة متجيش قانونيا وعمليا إلا على الزوجة والصديقة.. مش على حد تاني من نسوان العيلة.ز ليه بقى؟
لأن الأم والأخت والخالة والعمة كل وحده ليها حد مسؤول عنها.. الأب مثلا. إن مات أو الأم مطلقة فهي تبقى المسؤولة عن بناتها.. إنت كذكر ملكش حق تتحكم ولا تديث على أي بنت منهم. إنت مسؤول بس على مراتك وصديقتك ومتقدرش تديث على حد ثاني وإلا متبقاش دياثة خالص.. يعني متقدرش تحكم أمك أو أختك ولا تضربها، لأن القانون يمنعك.. أما مراتك فحتى لو قسيت عليها شوية تقدر تبرر قسوتك قدام القانون
يمكن

• عجبني
التفاعلات: البرنسيسه ليدي
على مرتي وانا عبد وديوث تحت رجليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%