NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور تجربة الديوثين الجادين تعرفت عليهم من المنتدى انا الملكه أميره للديوث فقط

الملكه أميره الساديه

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا الملكه أميره ساديه مسترجله 37سنه لديوث على امك واختك والازواج فقط مش ديوث متجيش احسن خول موجب متجيش بدل مهينك
+ للجادين فقط مقابلات بس

+اختار زبر صناعي ليك والامك واختك وزوجتك وتعال خاص

• عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح, ديوث خاضع للملكة, Sandro و 5 آخرين
تحت امرك يا سيدتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش هو استفسار بري انا في الأساس واحد عادي ماليش فيديو الكلام ده بس الفضول ... هو انتي كبنت أو ست هاتسنفيدي ايه من أن أصحاب ميول التدييث يدخلون يحكولك عن حريمهم والكلام ده .... والناس الي بتعمل كده بردو انتو مش خايفين من الاستغلال والابتزاز ؟ ولا مش فارق معاكم ياريت اجابات منطقيه

• عجبني
التفاعلات: خروف مي مراتي
انا الملكه أميره ساديه مسترجله 37سنه لديوث على امك واختك والازواج فقط مش ديوث متجيش احسن خول موجب متجيش بدل مهينك
+ للجادين فقط مقابلات بس

+اختار زبر صناعي ليك والامك واختك وزوجتك وتعال خاص

معاكى

معلش هو استفسار بري انا في الأساس واحد عادي ماليش فيديو الكلام ده بس الفضول ... هو انتي كبنت أو ست هاتسنفيدي ايه من أن أصحاب ميول التدييث يدخلون يحكولك عن حريمهم والكلام ده .... والناس الي بتعمل كده بردو انتو مش خايفين من الاستغلال والابتزاز ؟ ولا مش فارق معاكم ياريت اجابات منطقيه
ابتزاز ايه يا خول اهم حاجه الثقه يا خول امال لو مكنتش راجل ههههههه ولا انت كس

• بيضحكني
التفاعلات: Mr:xxxxx و #mh#
تحت امرك سيداي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%