NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mostafa هايج فشخ

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بجد عندى سؤال ومش قصدى اهانه خالص هى الدياثه اي سببها يعني ايه الي يخلي حد متعته كده. ؟!

• عجبني
التفاعلات: Pourquoipas, مراتك زوجتي, Ibn Hanan و 3 آخرين
إولاً الممنوع مرغوب ، و من كتر القصص و الحكايات بيبتدي إللي بيسمع و يشوف يفكر و يفتكرها أنها متعة و يبتدي يبص و يصور و يديث و يحس بمتعة ، و ثانياً فيه ناس من جواهم بيحبو الديوث بالفطرة كدا و بيتمتعو بيها و متعتهم أكتر من لو مارسو الجنس ، و في النهاية مادام أحنا في موقع جنسي الدياثة دي ميول و كل الميول تحترم ، صحيح هى حاجة مش كويسة لكن دي متعت إللي بيحبها

• عجبني
التفاعلات: Mostafa هايج فشخ، كسك متعتى و بت النيل
إولاً الممنوع مرغوب ، و من كتر القصص و الحكايات بيبتدي إللي بيسمع و يشوف يفكر و يفتكرها أنها متعة و يبتدي يبص و يصور و يديث و يحس بمتعة ، و ثانياً فيه ناس من جواهم بيحبو الديوث بالفطرة كدا و بيتمتعو بيها و متعتهم أكتر من لو مارسو الجنس ، و في النهاية مادام أحنا في موقع جنسي الدياثة دي ميول و كل الميول تحترم ، صحيح هى حاجة مش كويسة لكن دي متعت إللي بيحبها
التربية ليها إثر. وأصدقاء السوء كمان بالإضافة الإباحية المنتشرة وادمانها.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مثير زوجتي, الجنتل حوده, عبده راغب و 2 آخرين
بجد عندى سؤال ومش قصدى اهانه خالص هى الدياثه اي سببها يعني ايه الي يخلي حد متعته كده. ؟!
هو من الاساس شاف حاجات فى صغره جعلته يحب الدياثه عالمحارم او زوجته مقضياها وهو عارف ومبارك خطوتها وممكن يمهد لها الطريق لمحادثه جنسيه مع اى حد هو بيتمنى ان مراته تكون تحته وبيثيره ان مراته مستمتعه مع اللى راكبها

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: cucky hubby، عبده راغب و Mostafa هايج فشخ
سوالك بسيط و اجابته ابسط انه في كذا عامل في الدياثة ممكن تبقي انتا بتتفرج علي افلام دياثة كتير و بتهيج عليه فجاءة تتجوز تحس انك عايز تجرب ده مع مراتك ممكن تكون مراتك اصلا هيجانها شديد اوي و انتا مبتقدرش تكيفها فا بتحس بضعفك و تحس انك بتتخيل فحل بيعشرها و بتلاقي نفسك ولعت ممكن تكون مثلا في فرح و مراتك بترقص تلاقي كل الرجالة بتبص علي طييزها و جسمها فجاء تلاقي زبك هاج متعرفش ليه و يعلق معاك الوقف و تتخيله في البيت و تفكر تلئيك هجت و نزلت و هكذا في حاجات كتر جدا بتوصلك لي كدة

• عجبني
  • أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: cucky hubby، abn angy و Mostafa هايج فشخ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا سؤال في محله ده ممكن يكون حاجه نفسيه وطبعا الدياثه حاجه مشمأزه بصراحه وده رأي انا

• عجبني
التفاعلات: Mostafa هايج فشخ
سوالك بسيط و اجابته ابسط انه في كذا عامل في الدياثة ممكن تبقي انتا بتتفرج علي افلام دياثة كتير و بتهيج عليه فجاءة تتجوز تحس انك عايز تجرب ده مع مراتك ممكن تكون مراتك اصلا هيجانها شديد اوي و انتا مبتقدرش تكيفها فا بتحس بضعفك و تحس انك بتتخيل فحل بيعشرها و بتلاقي نفسك ولعت ممكن تكون مثلا في فرح و مراتك بترقص تلاقي كل الرجالة بتبص علي طييزها و جسمها فجاء تلاقي زبك هاج متعرفش ليه و يعلق معاك الوقف و تتخيله في البيت و تفكر تلئيك هجت و نزلت و هكذا في حاجات كتر جدا بتوصلك لي كدة
انا بتفرج فعلا عليها كتير بس عمرى ما جه في بالي اني عاوز اجرب دة مع اي حد من محارمي لانها مستحيل تيجي في بالي حاجه زى كدة لان دة الفكر السليم لاي بني ادم انما الجزئية التانيه من اجابتك فعلا هي الي ممكن تكون كدة علشان هو عندن ضعف فا مضطر انه يعمل كدة علشان يكفيها

فعلا سؤال في محله ده ممكن يكون حاجه نفسيه وطبعا الدياثه حاجه مشمأزه بصراحه وده رأي انا
هو اكيد حاجه نفسيه المفروض يتعالجوا وللاسف ظهرت كتير في البلاد العربية

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
من وجهة نظري ان الدياثة نابعة من ضعف الشخصية الذكورية مع طغيان الشخصيات الانثوية المحيطة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: abn angy و Mostafa هايج فشخ
من وجهة نظري ان الدياثة نابعة من ضعف الشخصية الذكورية مع طغيان الشخصيات الانثوية المحيطة
قصدك يعني انت البيت الست فيه هي المسيطرة

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: cucky hubby
قصدك يعني انت البيت الست فيه هي المسيطرة
طغيان الشخصية الانثوية على الشخصية الذكورية ليس من المحتم ان يعني ضرورة السيطرة عليها

• عجبني
هو طلع شاف حاجات حببته في الدياثه وخلته ديواث وبقي يمتعنا أنا بحب الديواثيين أوى هما بيدلعوننه بمحارهم الشراميط

• عجبني
المشكلة الأكبر دلوقتي النت وتقليد الغرب في حاجات كتير فتح عيون اغلب الناس من حريم ورجاله

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mostafa هايج فشخ و cucky hubby
الدياثة بيكون سببها غالبا نفسي بسبب موقف حصل معاه وهو صغير مثلا أو بسبب ضعف شخصيته.. كمان فيه اسم مستتر ليها اللي هو التحرر أن الراجل بيقنع نفسه إنه عادي مراته تلبس براحتها وتصاحب براحتها وفي المقابل هو كمان بيكون براحته.. الموضوع كبير وليه أكتر من جانب

• عجبني
التفاعلات: Mostafa هايج فشخ و Ibn Hanan
انا بتفرج فعلا عليها كتير بس عمرى ما جه في بالي اني عاوز اجرب دة مع اي حد من محارمي لانها مستحيل تيجي في بالي حاجه زى كدة لان دة الفكر السليم لاي بني ادم انما الجزئية التانيه من اجابتك فعلا هي الي ممكن تكون كدة علشان هو عندن ضعف فا مضطر انه يعمل كدة علشان يكفيها
منا بقولك بتيجي بكذا شكل و فيه اشكال تانية كتير بتيجي منها و كمان انا واخد الكلام من ازواج حقيقين بيكولي انهم دخلو عن طريق الحاجات ديه و اكتر من كدة

الصراحه انا بسبب بجد. كنت زمان اشوف امي معا واحد

• عجبني
و انتا بتقول انك بتتفرج علي دياثة مش شرط تحب او عقلك يميل للدياثة علي محارمك ممكن لما تتجوز تبقي تحسه في مراتك

• عجبني
هي قضية نشأة
ارجع الى رأس المشكلة يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: majn55 و Mostafa هايج فشخ
و انتا بتقول انك بتتفرج علي دياثة مش شرط تحب او عقلك يميل للدياثة علي محارمك ممكن لما تتجوز تبقي تحسه في مراتك
مهو اوسخ يا صاحبي انا مستحيل اميل انا عاوز اقولك انا متجوز والي يبص بس لمراتي اكله بسناني

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
مهو اوسخ يا صاحبي انا مستحيل اميل انا عاوز اقولك انا متجوز والي يبص بس لمراتي اكله بسناني
**** يخليهالك بس الموضوع مش زي منتا فاكر كدة انتا دلوقتي غيور علي مراتك صح ممكن الغيرة ديه تقلب بدياثة و انتا مش واخد بالك لو عايز تعرف ازاي تعالي نحكي خاص لان الموضوع ده طويل اوي اعرفك بتيجي من اي و ازي لو حابب يعني تعرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%