NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تخيلات جنسيه🌈👙👠💄👄💋

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عايز اتكلم بجد
أنا زمان وانا صغير كنت بلعب ف الشارع وكنت في الصيف ولابس تي شيرت و شورت وطيزي كانت كبيره بصراحه ومش طيز واحد عنده 15 سنه حتي كان العيال يتريقوا عليا رغم اني مش تخين وجسمي عادي خالص والشورت كان لازق فيها وجسمي ابيض وفرق طيزي واكل الشورت و واحد جارنا نده عليا وقال تعالي يا تامر عايزك وروحت معاه عادي وقال بص انا هشيلك تفك اللمبه دي وتركب غيرها قولتلوا حاضر وفعلا رفعني لحد ما طيزي بقيت قصاد وشه وفكيت اللمبه ونزلت وبعدين اداني اللمبه اللي هتركب ورفعني تاني بس حسيت زي ما بيكون بيشم ف طيزي وهو رفعني فوق بس خوفت وسكت وزبري وقف ودي اول مره زبري يوقف فيها وهو حاطط وشه كله ف طيزي وبعد شوية نزلني شوية وبقيت طيزي قصاد زبره وانا مش فاهم حاجه وساكت وهو بيدعك زبره ف طيزي وبعدين نزلني وطلع زبره من البنطلون وكان كبير ورفعني تاني وفضل يدعكوا ف طيزي ولما شافني ساكت نزلني تاني ونزل الشورت بتاعي ولما حط زبره ع طيزي خوفت وبقيت بعيط وهو زبره ع طيزي لحد ما حسيت انا فيه ميه نازله ع طيزي وكانت سخنه وبعدين نزلني وقال انت بتعيط ليه انت شاطر وغيرت اللمبه واداني 20 جنيه وقال ماتقولش لحد و بعدها انا عمري ماجربت اعمل كدا تاني بس الغريب ان اللي حصل حول حياتي بقيت بعدها بتجسس ع ماما واتفرج عليها هي واختي كمان وكنت مبسوط بكدا وكبرت والدياثة كبرت جوايا بسبب ماما واختي ولبسهم قدامي بس مش فاهم لحد النهرده ايه علاقة اللي حصل ليا مع جارنا بحبي للمحارم والدياثة بعدها
عايز اعرف رأيكم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣, Mirogogo, Mezo1986 و شخص آخر
تعالي كيك افهمك
. Tiger_74

رغبه جنسيه معقده متكنش عارف فين بيودي علي فين اظن ممكن يكون في علاقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الفكرة ان للى حصل معاك دة بالاضافة لكلام الناس للى كنت بتسمعه قبل كدة على حجم طيزك
كسر الرجولة جواك
مبقتش حاسس انك راجل وليك عرض وشرف تخاف عليهم
بقيت تقول لنفسك اذا كنت انا نمت تحت زبره ونزل لبنه على طيزى هخاف على امى واخواتى يحصل ليهم كدة لية
بالعكس بدأ الموضوع يبقى يهيج بالنسبالك

الفكرة بقه مش فى دة كله الفكرة هل انت حابب تكمل كدة ولا عايز تبعد ؟
اسئل نفسك وجاوب وبعدين رد عليا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%