NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AlFã7d

Neswangy Pasha
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احسن حاجه انك تكون بتقبض بي الدولار أو بمعني اصح فلوسك انا عن نفسي شغلي والعائد منو بيبقي بالدولار قولولي لو بتاخدو بالدولار هتاخدو كام الف انا باخد في اليوم سكة 1000 دولار ومش غسيل أموال دي مشروعات وشغل طبعا

• عجبني
  • أتفق
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Moheb sex, Shylad91, نياك بقوة و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احسن حاجه انك تكون بتقبض بي الدولار أو بمعني اصح فلوسك انا عن نفسي شغلي والعائد منو بيبقي بالدولار قولولي لو بتاخدو بالدولار هتاخدو كام الف انا باخد في اليوم سكة 1000 دولار ومش غسيل أموال دي مشروعات وشغل طبعا
شغلني معاك يا معلم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و الأستاذ المنحرف
انت غبى يابنى
هو دا وقت تتفشخر فيه بدولاراتك
يارب تترزع عين هنا تجيبك الارض علشان تتعلم الادب

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Magysalebsoft, عنتيل فيصل, Moheb sex و 6 آخرين
**** يزيدك بس ده مش وقت فشخرة بدولارات ولو فاكر ان ده حيجيب لك نسوان هنا فأنا بقولك ان الفشخرة مش حتجيب لك غير الكافية

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: aahmedegypt, AlFã7d, لاريسا و شخص آخر
انت غبى يابنى
ولو هو بيقبض كده فعلا هيبقى فاضي يدخل حاجه زي المنتدى او لو عايز يخرج رغبه جنسيه هيلاقي سكك كتير غير هنا هو بس شكله عايز يشقط

• عجبني
التفاعلات: masrawy11، aahmedegypt و AlFã7d
عادي ي شبح انا شخصيا الساعه بتاعتي واقفه ب 10000 دولار... يعني هي جات عليا مهي كلها بتتفشخ عل بعضها... لا دا وقت ولا مكان لكسم الفشخ دا
متسألش شغال اي عشان انا شخصيا مش عارف شغل اي اللي يجيب 10000 دولار ف الساعه بس اهو بهبد زيك عشان ميبقاش الكل بيسف عليك 🤞

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: masrawy11, AlFã7d, لاريسا و شخص آخر
عادي ي شبح انا شخصيا الساعه بتاعتي واقفه ب 10000 دولار... يعني هي جات عليا مهي كلها بتتفشخ عل بعضها... لا دا وقت ولا مكان لكسم الفشخ دا
متسألش شغال اي عشان انا شخصيا مش عارف شغل اي اللي يجيب 10000 دولار ف الساعه بس اهو بهبد زيك عشان ميبقاش الكل بيسف عليك 🤞
غسيل اموال او اثار 😂

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و لاريسا
خللى بالك من نفسك بقى . حتتخطف

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و ℳℛ 𝕯𝖊𝖆𝖙𝖍
انت بتعاير الناس هنا ولا ايه يا عم رجال الأعمال زيك مش فاضيين يدخلوا هنا
**** يزيدك ويرزق الناس كلها من فضله

• عجبني
انت غبى يابنى
هو الكلام عليه جمرك ده زي بتاع امبارح اللي خلاها تجيب ٢٠ مره ف ساعتين كول سنتر 🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و Vampire Dark
  • عجبني
  • عجبني
اهرب عشان بيقف شو فى الدولارات

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%