NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة الدوخة و التوهان و خايف اموت

لما حبيبى يحبنى قوى و ينسى نفسه و ينسانى أنى انسانة من لحم و ددمم و يركز قوى جامد خالص فى متعته و لذته هو وبس و يدخل قضيبه الطخين خالص و طويل جدا جوايا للآخر خالص فى الاعماق و انا رافعة فخاذى على اكتافه و يضربه جامد جامد بجنون و هيستيريا وهبل جوايا احس راس قضيبه تضرب فى قلبى من جوة و قلبى يوجعنى قوى و يدق يدق يدق جامد و اغرق عرق بحر عرق و جسمى يسخن نار و صهد طالع من وجهى وراسى و عينيا و ادوخ شوية شوية و اتحايل عليه كفاية كفاية كفاية بالراحة بالراحة اهدا شوية اهدا ح اموت موش قادرة اتنفس باموت ابوس ايديك اهدا شوية علشان يبطل واللا يهدأ مفيش فايدة ويزيد خالص وينزل ضرب قضيبه جوة قوى و يعصر بزازى و هات يا ضرب بالاقلام على وشى و عينيا و يشد شعرى يقطعه فى ايديه و ضرب موت على طياظى و قضيبه كبير قوى يفرتكنى من جوايا و انزل عليه ددمم كثير من احشائى و اشوف الدم يغمى عليا خالص واغيب عن الوعى دايما فى نفس اللحظة اللى هو ب يجيب ويقذف اللبن فيا من جوة و يغرق السرير ددمم و لبن مخلوط طالع من فتحتى الشرجية . اعمل ايه معاه ح اموت منه بس ب اعشقه واحبه اكثر من عمرى و مرة خاصمنى وغاب عنى شهرين بقيت عيانة و رحت المستشفى و موش عاوزة آكل و ولا اشرب وهو بعيد عنى مخاصمنى ... انا نسيت اقول لكم انا سالب جميل رقيق عمرى ٢٢ سنة و عاوزاة بكل عمرى

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • بيضحكني
التفاعلات: وحش المجرة, mario ماريو, bogyman و 6 آخرين
خلاص يبقي موت بقي واستحمل مش انت الي عاوز كده
بس ايه المتعه في العذاب ده يعني

• انا سخنت كده ليه
  • بيضحكني
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه و Metnak Momes
خلاص يبقي موت بقي واستحمل مش انت الي عاوز كده
بس ايه المتعه في العذاب ده يعني
اعشقه موت

• عجبني
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه و Metnak Momes
خلاص استحمل بقي
ارحمنى انت باين عليك رقيق و رومانسي و عاقل وخبرة .. لو تاخدنى معاك اسيب الدنيا واعيش فى هواك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه و siwa
عودة حميدة ☺️☺️

• بيضحكني
التفاعلات: Metnak Momes
حميدة دى كانت جارتنا وعمرها ما حلقت شعرتها

طيب يا جار حميدة ... بعتذر منك اخر تحذير موضوعات الميول لها قسم مخصص لها ... رجاء عدم التكرار في قسم الفضفضة موضوع خاص بميولك ... تم نقل الموضوع للقسم المناسب بالشذوذ والمثليين 🫴

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و Metnak Momes
طيب يا جار حميدة ... بعتذر منك اخر تحذير موضوعات الميول لها قسم مخصص لها ... رجاء عدم التكرار في قسم الفضفضة موضوع خاص بميولك ... تم نقل الموضوع للقسم المناسب بالشذوذ والمثليين 🫴
مجهود ممتاز keep it up

• عجبني
لما حبيبى يحبنى قوى و ينسى نفسه و ينسانى أنى انسانة من لحم و ددمم و يركز قوى جامد خالص فى متعته و لذته هو وبس و يدخل قضيبه الطخين خالص و طويل جدا جوايا للآخر خالص فى الاعماق و انا رافعة فخاذى على اكتافه و يضربه جامد جامد بجنون و هيستيريا وهبل جوايا احس راس قضيبه تضرب فى قلبى من جوة و قلبى يوجعنى قوى و يدق يدق يدق جامد و اغرق عرق بحر عرق و جسمى يسخن نار و صهد طالع من وجهى وراسى و عينيا و ادوخ شوية شوية و اتحايل عليه كفاية كفاية كفاية بالراحة بالراحة اهدا شوية اهدا ح اموت موش قادرة اتنفس باموت ابوس ايديك اهدا شوية علشان يبطل واللا يهدأ مفيش فايدة ويزيد خالص وينزل ضرب قضيبه جوة قوى و يعصر بزازى و هات يا ضرب بالاقلام على وشى و عينيا و يشد شعرى يقطعه فى ايديه و ضرب موت على طياظى و قضيبه كبير قوى يفرتكنى من جوايا و انزل عليه ددمم كثير من احشائى و اشوف الدم يغمى عليا خالص واغيب عن الوعى دايما فى نفس اللحظة اللى هو ب يجيب ويقذف اللبن فيا من جوة و يغرق السرير ددمم و لبن مخلوط طالع من فتحتى الشرجية . اعمل ايه معاه ح اموت منه بس ب اعشقه واحبه اكثر من عمرى و مرة خاصمنى وغاب عنى شهرين بقيت عيانة و رحت المستشفى و موش عاوزة آكل و ولا اشرب وهو بعيد عنى مخاصمنى ... انا نسيت اقول لكم انا سالب جميل رقيق عمرى ٢٢ سنة و عاوزاة بكل عمرى
لبوة اوى

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يكون في عونك 😂

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%