NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الدندوشة و بيكهام الأسمر

جواز ايه ف الغلا داااا احنا نتطلق الاول وبعدين نشوف موضوع الجواز ده 😂😂😂
اجري انجر جيبلي لمون

اكيد هترجع تانى لو حابة المكان .. يمكن بس محتاجه مساحه شخصيه شويه ومحتاجه تبعد فترة بس اكيد هترجع لو حابة المكان 🌹
معلش فضول عشان بشبه عليكي، انتي اسمك ايه؟

اجري انجر جيبلي لمون
اجرى وانجر.. الاتنين مع بعض.. 😂😂😂😂
احلى شفشق ليمون لاحلى غلباوية ف المنتدى والمنتديات المجاورة كمان.

• عجبني
التفاعلات: فكرى
هو مين الدندوشة اللى الكل مفتقدها دى مش قصدى تهكم او سخريه بس بجد عايزة اعرف هيا مين
دى اللى مش ممكن اى حد غيرها يملأ فراغ رحيلها

شك

را ليك لكن انا بحب ركن الفضفضة كان فيه مواضيع حلوة بترفه عن نفسيتي انما دلوقتي مافيش فرق بينو و بين الباقي كلو عاوز يخش سكة
او عياب مستغربة الناس تقولشي كبرت فمدينة الفاضلة
حضرتك من افضل الشخصيات والجميع وانا أولهم بنحترمك جدا ونقدرك

• عجبني
التفاعلات: أم قويق و فكرى
الدندوشه . كانت مدندشه المنتدى . اتمنى ان تكون بخير

شك

را ليك لكن انا بحب ركن الفضفضة كان فيه مواضيع حلوة بترفه عن نفسيتي انما دلوقتي مافيش فرق بينو و بين الباقي كلو عاوز يخش سكة
او عياب مستغربة الناس تقولشي كبرت فمدينة الفاضلة
أم قويق : بدون مجاملة انت حتة عسل .

:

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
بالمناسبة . هى فين مدام دعاء ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد للدرجه دى
بصى هيا الفكره انها كانت بتهزر كتير مع كله وبتعمل مواضيع كتير ومن زمان و هيا موجوده وبتعمل قصص وبترد ع كله ف كله كان واخد عليها لدرجه ان المشرفين كمان كانوا زعلانين لما قفلت

بصى هيا الفكره انها كانت بتهزر كتير مع كله وبتعمل مواضيع كتير ومن زمان و هيا موجوده وبتعمل قصص وبترد ع كله ف كله كان واخد عليها لدرجه ان المشرفين كمان كانوا زعلانين لما قفلت
تصدق انا بحسدها دلوقتى على الحب ده **** يوفقها فى حياتها وترجع تانى تشوف حب الناس ليها 🌹

تصدق انا بحسدها دلوقتى على الحب ده **** يوفقها فى حياتها وترجع تانى تشوف حب الناس ليها 🌹
مش محتاجه فى هنا ناس بتحبك انتى كمان وانا منهم ولأسباب كتير خلتنى فهمت شخصيتك ويمكن ليه بتفتحى هنا وحابه المكان هنا ف انا من ضمن معجبينك برضوا ❤️

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
مش محتاجه فى هنا ناس بتحبك انتى كمان وانا منهم ولأسباب كتير خلتنى فهمت شخصيتك ويمكن ليه بتفتحى هنا وحابه المكان هنا ف انا من ضمن معجبينك برضوا ❤️
🌹 🌹

• حبيته
التفاعلات: وهم الأقنعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%