NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايزك تعمل من القصه دي سكه عشر سلاسل كدا متكتفيش بواحده لاما هنزعل منك يخوياا
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
واحسن حاجه انك ماشي برتم بطيئ
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
عظمه علي عظمه مستني السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
الجديد امتا ي رايق
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
اول مرة ليا في الكتابة ع المنتدى م عارف هتظبط ولا ايه النظام ...

الجزء الآول

استيقظت في صباح اليوم ولم اجد احد في المنزل من عائلتي ابيي،ناديت على ابي وامي وكذلك اختي ولا اعلم اين اختفو السماء ليست زرقاء كالعادة والجو به رائحة غريبة لم اشمها من قبل اظن اني في حلم غريب هذه المرة، ولكني ادركت ان هذا ليس حلم بعد ان صفعت وجهي عدة صعات والمتني كثيرا..

،،اعمل ايه دلوقتي في المصيبة دي اهلي اختفو وانا م عارف الارض بقت عاملة كدا ليه اكن القيامة قامت السما حمرا والارض كل شوية بيحصل زلزال ،،

تمتمت بهذه الكلمات بعد ان ادركت اني لا احلم ،نزلت من البيت الذي اسكن به وانا خارج من بوابة العمارة حدث زلزال وهذه المرة كان الزلزال شديد لدرجة ان العمارة وقعت كالثلج في البحر ،ولكن اهلي ماذا لو كانو موجودين في العمارة يا** ماذا افعل .

بعد دقائق من بكائي او نحيبي هذا علت الصرخات الشارع كله لم استطع معرفة السبب ولكن عندما نظرت ورائي رأيت مجموعة من الناس شباب وبنات واطفال وشيوخ يجرون نحوي ،في البداية خفت ولكن عندما دققت النظر قليلا وجدت دخان مختلط باللهب ورائهم بديهيتي اخربتني ان هناك اما سيارة الناموس تجري ورائهم او هناك وحش خيالي ، ولكن ماذا؟ وحش

نحن في الواقع ليس عندنا وحوش هنا انها بالتاكيد عربة الناموس وهي مشتعلة وتجري ورائهم هههه انا رائع في هذه البديهيات حقا 😎



،، احيه ،، خرجت هذة الكلمة عندما اقترب الناس ورايت وحشا حقيقيا يجري وراء هؤلاء الناس وبالفعل جريت وسبقتهم جميعا



،،الحقووننيييي بنتتيييييي ،، صاحت سيدة في الثلاثينات من عمرها جميلة بالفعل اذا رايتها من دون الفتاة التي على كتفها قبل ان تقع ستقول انها مراهقة صغيرة من جمال ملامحها

طبعا نسيت الوحش وخرج الشهم الي في داخلي وياليته ماخرج ولا نيلة



عندما اقترب الوحش وانا اشيل الطفلة مع السيدة كان الوحش ورائي ولا اعرف ماذا افعل جريت في حارة كانت بالجانب قبل ان يقضمني الوحش او يقضم الفتاة واختبئت وراء صندوق قمامة اخضر ورائي في الحارة الصغيرة هذة ولكن السيدة وقعت بعد عدة خطوات وظلت تصرخ وهي تنظر الي الوحش قبل ان يقبض عليها ويلتهم راسها في منظر بشع جدا انخلع قلبي عندما صرخت الفتاة واغلقت عينيها حتى لا ترى والدتها وهي تؤكل



،،ماااماااااااا لاااااااااااا ،،صرخت الفتاة وظلت تبكي وتصرخ ولكني لا استطيع ان افعل اي شئ انا ضعيف لا اعلم ماذا حدث في هذا العالم اهي القيامة حقا !

نظرت الي الفتاة الصغيرة في استعطاف وتذكرت عندما كنت ابكي على وقوع العمارة ولكني لا اعلم ان كانو حقا هنا ام لا

طبطبت على الفتاة حتى هدات ونامت ادركت الان اني في صندوق القمامة لا اعلم ماذا افعل وفكرت كثيرا لدرجة اني نمت من التعب .



استيقظت في اليوم التالي وكنت اظن اني احلم ولكن هاهي الفتاة وهاهو الصندوق نفسهما نفس السماء ونفس الصرخات ونفس كل شئ لا اعلم ماذا افعل من اسأل ومع من اتكلم ليس لدي سوا هذه الفتاة الصغيرة ولكن اذا ايقظتها الان ستملي المكان مرة اخرى بالبكاء وانا لن اتحمل كل هذا وقد انهار في اي لحظة

بعد وقت لا اعلم كم الساعة فانا لا املك حتى اي ساعة حتى فوني نسيته من توتري في البيت الذي وقع البارحة



,,ماما فيين انا عايزة ماماااااااا ،، صاحت الفتاة بعدما استيقظت وظلت تصيح حتى هدات انا لا اعلم حتى كيف اعامل ******* ولكنها هدات بعد وقت قليل نظرت الي الارض غير مبالية بوجودي حتى لا اعلم ماذا اقول لها وقد كنت مثلها انظر الي موت امها



،،هو ايه الي حصل بالظبط انا كنت نايم وصحيت لقيت الدنيا مقلوبة كدا وكنت تقريبا هتلقب تحت الشقة بس * ستر الح*** ،، تكلمت انا لها كي تحاول ان تخرج من هذه التعبيرات الصامتة وابتسمت ابتسامة خافتة بعدما رات منظري المضحك بيجاما نوم وشبشب حمام هذا ما ارتديته قبل ان انزل من البيت



،، مش عارفة انا كنت بلعب في الجنينة ويعدين لقيت السما قلبت احمر وفجاة حصل زلزال وظهرت دايرة في الهوا لونها احمر وخرج الوحش دا وماما سحبتني من ايدي وكل الي كانو موجودين جريو معانا وانا مش فاهمة حاج...،، قالت الفتاة قبل ان تبكي عندما تذكرت امها وهي تؤكل امامها

نظرت اليها نظرة اشفاق وتذكرت اختي فهي تقربيا في نفس سنها قبل ان اخذها الي حضني واربط عليها فهدات ونامت وهي في حضني

ابتسمت ابتسامة خفيفة هونت عليا كل الي فات عندما رايتها نائمة فوجهها كالملاك حقا مع العيون اللطيفة الخضراء والرموش السوداء الطويلة والبشرة البيضاء الصافية والشفايف الصغيرة الوردية والشعر الاسود الناعم الطويل



مرت ساعات ونحن على هذا الحال حتى تضور جوعي وبدات ان اعطش وكذلك الفتاة فهي استيقظت وهي تصيح وتبكي مرة اخرى ولكن عندما اخذها في حضني تهدا وتسكت



مرت ساعة منذ جوعى واظن ان الليل قادم فالسماء الحمراء تحولت الي ازرق غامق محمر

ونحن هنا في الصندوق لا نستطيع حتى ان نخرج من هنا عسى ان نواجه نفس الوحش ثانية



اررررغغغ،، اقترب صوت غريب لا اعرف اهو صوت ذئب ام اسد ولم اجرؤ على النظر حتي لا يرانا وياتي لمهاجمتنا ولكن الصوت بعد قليلا عن هنا اظن اننا الان باما...



اررؤؤغ ،، صاح الوحش بعدما رااني اخرج راسي من الصندوق وحش له زيلان ولونة احمر انيابة طويلة وله ست ارجل بسرعة اغلقت الغطاء وحضنت الفتاة كي لا تبكي والوحش يخبط الصندوق بجسمة ولا يتوقف حتى بدا الصنودق في الانشقاق وكنا سنسقط من الجنب بعد ان فتح شق في الصندوق يالها من قوة ماهذا حقا ! فجاة توقف الوحش عن الخبط ورجع بسرعة الي الوراء كأن احد ما يسحبه نظرت عبر الفتحة ووجدت قدم لوحش مليئة بالشعر الكثيف هي من تقاتلة لا اعلم كيف ولكنه تقريبا ياكله الان لحظات والتف هذا الوحش ذو القدمين نحونا وبدا ياخذ خطواته انا علمت انها نهايتي واننا متنا الان



فجاة طار الغطاء من فوقنا ولم اجرؤ على النظر حتى وانا اخذ الفتة في حضني واغطيها بجسدي كي لا يراها الوحش هذا



،،هتفضل متكتف كدا كتيير ؟،،سمعت هذا الصوت الانثوي وتوقفت عن الارتجاف ونظرت اليه اذ نغسي ارى ملاك اخر (وجه دائري واعين زرقاء وبشرة خمرية قريبة للبني الفاتح الصافي واثداء كبيرة مكورة ومؤخرة بارزة دائرية وبطن نحيف وترتدي بلوزة سوداء وبنطال ضيق يوضح افخاذها العريضة ولكنه يبدو كانه ماخوذ من اقدام وحش او شئ كهذا )



،، ايه القمر دا ! انتي بشرية ؟،، سالتها وانا انظر الي ثدييها الكبيرين وعندما راتني انضمت حاجبيها وهي تبدو مثيرة اكتر وهي غاضبة



،، قوم يلا من هنا بدل ماشرحك ،، صدمت فعلا من ردها فكيف هذا الجمال يخرج منه الكلام هذا ماعلينا قابلت الان كائن لطيف وجميل وقوي وهي انثي ايضا مثيرة ،انا حقا احلم 🥰



،، رايحة فين انتي هتسيبينا كدا ؟،، قلت هذا عندما رايتها تدير ظهرها وهي تمشي مبتعدة واستدارت وهي غاضبة



،،انا مخلفتكش ونسيتك عايز ايه ؟،، قالت الجميلة فلا اعرف اسمها حتى الآن

،،انا بجد ميت من الجوع والعط والبنت الغلبانة دي مكلتش من امبارح وانا معرفش اي حاجة هنا قمت من النوم لقيت الدنيا اتقلبت كدا واهلي اختفو والبنت دي امها ماتت قدام عنيها وانا بهديها لحد دلوقتي ممكن ع الاقل تفهميني فيه ايه ؟،، قلت هذه الكلمات وانا لا اعلم اني كنت غاضبا وانا اقولها لانها غضبت من كلامي واقتربت وفي يدها خنجرها الذي قتلت به الوحش

،،خد دول ،، قالت الجميلة بعد ان القت دي زجاجة مياة وكيس من البطاطس الطرية شربت القليل واعطيت الفتاة الباقي واخذت قطعتين من الكيس واعطيت الفتاة الكيس وتركتها تاكل وهرعت الي الجميلة بعدما رايتها ذاهبة مرة اخرى وامسكتها من ذراعها الجميل الطري المثير اممم ولكنها قطعت افكاري بخنجرها الملطخ بالدم هذا

،،انت عايز ايه يلا مش اكلت عايز ايه تاني ؟،، قالت بعدما رفعت الخنجر على رقبتي

،،ولا حاجة بس عايز نفضل معاكي ع الاقل لما الاقي مكان اقعد فيه انا والغلبانة دي ،، قلت لها وعرفت انها رافت بي بسبب البنت لانها انزلت الخنجر

،،طيب..انا هقبل بس اخدكم بس عشان البنت انما لو كنت لوحدك اتفلق بقا ،،

،، يعني واهون عليكي برضو ؟😉،، قلت مازحا

،،هااا ،، قالت الجميلة عندما راتني امرح معها ورفعت خنجرها مجددا

،،ااااتلفق ولا اغور في داهية وماله ،، قلتها خايفا منها وانا اتمنى لو امسكها من اثدائها وارميها في الجو لتنزل علي زبي هذا

،،يلا تعالى ورايا اخلص وهاتها معاك ،، شاورت على الفتاة
،،حاضر ،، في الحال حملت الفتاة واسرعت ورائها وجدتها تركب دراجة نارية سوداء مثل ملابسها

،،اركب ،،

،،ياريت،،

ايه؟،،

،، قصدي حاضر ثانية واحدة ،، وبسرعة ركبت ورائها ووضعت الفتاة ورايي

خليها في النص،، قالت الجميلة وهي تنظر لعيني

،،تمام ،، وضعتها بيننا بعدما خاب ظني في ان المس فخذ هذه الجميلة

،،صح اسمك ايه ؟،، سالتها متعجبا

،،انت مالك .ليه هتطلعلي بطاقة ؟ ،، ردت وهي تنظر امامها لا استطيع ان اري تعبيرات وجهها

،، مفيش اصلك هتحمينا وكمان هتفضلي معانا فترة فاكيد لازم اعرف اسمك ،، رديت عليها مازحا ثم اكملت ،، واكيد معايا قمر زي كدا لازم اعرف اسمها ع الاقل ،،

،،جميلة .. اسمي جميلة وياريت تبطل كلام شوية ،، هذة المرة نظرت لي وكانت ضامة حاجبيها في شكل غاضب لذا التزمت الصمت فاشل حتى في التعرف على الفتاة
عاد وجه جميلة الي ماكان عليه عندما نظرت امامها وعضت شفتيها مع ابتسامة مثيرة لم اراها

مرت ساعات ونحن على هذه الحال حتى وصلنا الي مايشبة القصر لونه اصفر ويتكون من ثلاث طوابق وتقريبا مساحته ١٠٠٠م مربع اظن انه منزلها
نزلت جميلة من على الدراجة ونحن كذلك دخلت ونحن ورائها

كان القصر من الداخل لامع ونظيف كان لم يحظث اي زلزال وكانه من عالم اخر اللون الازرق مع الاسود والرمادي والابيض لامعين لدرجة ابهرتني وجعلت الفتاة الصغيرة تبتسم
صعدنا للطابق الثاني وهي امامي ومؤخرتها تهتز امامي مثل الملبن وعيني عليها لدرجة انها لاحظت ذلك ولكنها لم تعلق هذه المرة واكملت طريقها لغرفة على اليمين اه نسيت ان اوصف لكم الطابق الاول هو عبارة عن مساحة شاسعة من الكراسي والانتريهات والطربيزات الكبيرة مستطيلة ودائرية وحولهم الكثير من الكراسي اما الطابق الثاني فهو عبارة عن غرف كثيرة مثل طرقة الفنادق طويلة ومليئة بالغرف على الجانبين اول غرفة فتحتها ثم نظرت لي وقالت ،، هي دي اوضتكم هتنامو هنا لغاية لما تلاقو مكان تروحو فيه ،، ثم اكملت ،، هتنامي وترتاحي شوية يحبيبتي لغاية لما اتكلم مع عمو شوية ،، وهي تنظر للصغيرة مبتسمة ونظرت لي بنظرتها المعتادة فانا بدات اتعود عليها 😂،، تعالى ورايا عايزاك ،،

،،اي دا بالسرعة دي ؟ دا الدنيا سهلة اهي، 😎 ،،

احم 🤐 نظرت لي نظرة لن اصفها ، وذهبت ورائها بدما اتطمنت على الصغيرة بعدما نامت وذهبنا الي الطابق الاول مجددا وجلست على طاولة من الطاولات على راسها بالتحديد

ومن ثم صفقت ثلاث صقفات متتالية وبعد لحظات جاء ثلاثة من الخادمات اجمل من بعض ( الاولى لنسميها رقم ١ الان لانها حقا واحد في كل شئ الوجه والاثداء الكبيرة حتى اكبر من جميلة والبشرة البيضاء والشعر الاحمر والمؤخرة الكبيرة العريضة والخجل له وصف اخر لديها فهي تحمر من الكلام فقط ماهذة حقا مزة 😘) (اما الثانية في ٢ طبعا حجم وسط في الاثداء شعر اسود ناعم ولكنه قصير احم هذة القصة حقا فهي رقيقة والمؤخرة المتوسطة بشرة قريبة من البياض وهي قليلا تبدو جريئة حتى في ملابسها فنصف ثدييها في الخارج ينادوني لكي اعصرهم واكلهم اكل هي ايضا مزة )..(اما الثالثة في حقا اغرب منهن تبدو قوية ومجنونة حقا من طريقة كلامها ونظراتها اثداء صغيرة بحجم التفاحة ومؤخرة ليست بارزة ولكنها مثيرة اذا نظرت لها ذات شعر اخضر وقصير مثل رقم ٢ هي ايضا مزة اخرى 😍).

بدارو في الحديث عن اشياء لا اعلم ماهي ولا اعرف معنى المصطلحات حتى ما (النظام؟) وما هو الدونجون ؟ وما هو الابراج ؟ ما كل هذه المصطلحات ؟ حقا لا اعلم مالذي يتحدثون عنه ..

،، وصلتو لمكان الدونجون ؟ ،، سالت جميلة الخادمات

،،اها يارئيسة كان موجود في وسط المدينة بس احنا التلاتة انهيناها تماما وقفلناها ،، ردت الجريئة الحازمة رقم ٢ على ما اظن هي قائدة الخادمات ولكن كيف فعلو ذلك على ما اظن الدونجون الي خرج منه الوحش هي مثل الالعاب كيف حدث وأصبح واقعا ؟ لا اعلم حتى كيف فعلو ذلك اهم اقوياء لهذه الدرجة ؟


،، تمام اوي بصو بقا ،، ردت جميلة ثم اكملت ،، دا واحد كدا قابلته معرفهو بس صعب عليا انا عايزاه يفضل هنا وياريت لو تقدرو تشرحولو الي حصل لانه فقد الذاكرة

،،لا صحيت بس لقيت الدنيا كدا ،، رديت عليها عشان اوضح بس

،،صحيت؟ اها وماله نمت تلت اشهر ورا بعض صح عايز تفهمني انك نايم تلت اشهر وصحيت لقيت الدنيا كدا ؟ ،، ردت عليا وانا مصدوم لا استطيع ان اتكلم من الصدمة

،، تت تت تلت اشهر ازاااي انا مش فاكر اني نمت دا كله اززاااي دا حصل عشان كدا لما صحيت ملقتش اهلي يعني هم حتى محاولوش يصحوني لييه. ؟ ،،
رديت منزعج وصائح مصدوم طيف حدث ذلك.

،،بعد اذنك ممكن توضحيلي اكتر طيب ،، اكملت بعد ان هدات وهي تنظر لي باردة الملامح لا تظهر اي تعابير تعلم انها تستطيع ان تنهي حياتي بصربة او الخادمات مثلما قالو انهم انهو الدنجون الذي اراه في الالعاب بمفردهما الذي يتطلب ع الاقل ١٠ لاعبين هم فعلوها بمفردهم

،، انا قولت انك فاقد الذاكرة من الاول انت فيه تلت شهور راحو من دماغك او فعلا اغم عليك من قبل الكارثة دي وانت لسه صاحي من ساعتها معرفش مش مشكلتي ،، قالت جميلة ثم اكملت ،، المهم عايز تعرف الي حصل ولا لا ؟ ،،

،،اكيد طبعا عايز اعرف ،، رديت عليها

،، تمام بص من الاخر احنا في وسط كارثة وعشان ننهيها لازم ننهي كل الابراج الموجودة في العالم وهم تلت ابراج واحد هنا في مصر وواحد في شرق اسيا وواحد في شمال اوروبا وعشان نبقى اقويا لازم ننهي كمان كل الدونجونات او الزنازن زي مابتسموها في الالعاب دا غير المتاهات الي بتظهر جديد المهم انت ايه قوتك او عرفت ايه هي ؟ ،،

،،لا ،، رديت عليها

،، حلو اوي اومال تاعب دماغ امي ليه اكيد انت زيك زي اي انسان عادي دلوقتي ملكش اي ايقاظ او قدرة ماعلينا هتفضل هنا كام يوم لغاية لما نلاقي ملجا نوصلك ليه انت والبنت الصغيرة ،، اكملت ببرود بدات استرخمها مش عارف ليه ...

ثم اعطت بعض التعليمات الجديدة للخادمات التي لم افهم منها اي شي ايضا ولكن لم اركز على اي شئ سوى ثلاث اشياء ...

.ابراج ودونجونات ومتاهات العالم هذه

. كيف لم املك اي قدرة ؟ وكيف اعرف هذا

. بزاز الخادمات وجميلة فهي تتراقص كالماء في كيس حرفيا ماعدا رقم ٣ 😂 ثابتة




انتهي الجزء الاول الي اللقاء للجزء الثاني

اي ملاحظات يرجى كتابتها اها صح نسيت اقدم نفسي في القصة (( انا اسمي ادهم عندي ١٦ سنة تقريبا طولي ١٨٠ يبان عليا اني اكبر من كدا وشي طويل شوية عيني عسلي وبشرتي قمحي طول القضيب تبعي تقريبا ٢٠ سم 😎 بحب كل انا الجنس ماعدا المثلية )) بعتذر الجزء دا للبداية بس مفيش فيه اي مشاهد جنسية بس لسه الي جاي احلى وفيه مزز كتييير اشكال والوان وكل انواع الجنس هتشوفوه اصبرو يلا سلاام 😉



الجزء الثاني 😢

وصلنا الجزء الي فات عندما اعطت جميلة الخادمات بعض التعليمات التي لم افهم كلماتها حيث قالت انهن يراقبنني ويخبروها فور ايجادي لقدرتي اذا ظهرت ...

انهت جميلة كلامها وصعدت الي جناحها لتنام وامرت الخادمات لاخذي الي الغرفة الخاصة بي تقدمت رقم واحد التي لم اعرف اسمها بعد

،،من هنا يا استاذ ..،، طلبت من المزة وهي تميل ليه ناحية السلم المؤدي للطرقة وبانت فلقات بزازها الكبيرة والضخمة امامي تهتز وهي بيضاء

،،تمام .. اممم انتي اسمك ايه؟ ،، سالتها وانا استجمع شجاعتي

،،احم شيماء ،، قالت اسمها بنبرة خجولة ومحمرة وجهها وتنظر الي الارض

مشت شيماء في خجل وانا ورائها وهي تهز مؤخرتها امامي يمين شمال يمين شمال🍑 ولا اعلم هي تعرف اني انظر لها ام لا ولكني في عقلي عشرات الاسئلة اريد ان اسالها اياها بما ان جميلة لم ترد على اسئلتي

،، ممكن اسالك كام سؤال ؟ ،، سالت وانا متوتر قليلا

،،اتفضل يا استاذ ادهم ،، بعد ان عرفت اسمي قالت

،، انا مش فاهم حاجة ممكن تشرحيلي ايه الي حصل دا ؟،،

،، احم.. من حيث ايه ؟ ردت خجولة

،،مش عارف انا فهمت الزنزانة او الدونجون دا من الالعاب هو والمتاهات فيه وحوش كتير وكل دونجون فيه رئيس وحوش لازم اقتله عشان انهي الدونجون دا خالص صح ؟ دا زي الالعاب الاون لاين وكدا فهمت انما ايه الابراج العالميه دي انا مش فاهم ،، سالت وانا بااصص على بزازها وهم بيتهزو قدامي هي مش عارف شافت ولا لا لانها باصة في الارض واحنا ماشيين سوا

،، احم.. تمام فهمتك . بص يا استاذ ادهم ،، ردت شيماء انا مبسوط باستاذ دي حاسسها فخمة كدا وحد في الجمال دا بيحترمني 😎 وبعدين كملت.

،،انت المفروض كصاحب قدرة بتدخل البرج من غير اي تصريح ولا حاجة بس محتاج القدرة وبس عشان تشتمر في البرج .. البرج الواحد فيه حوالي ١٠٠ دور او طابق طبعا مش باين من برة لانه بيتبع قانون الفضاء وكدا مش هتقدر تفهمه الا لو فاهم فزياء كم كويس لانه بيشوه الفضاء والمكان بحيث انه من برة حجم صغير جدا انما من جوا بيبقى عالم كامل حرفيا في كل دور ... وهم كلهم تلت ابراج زي معرفت مكانهم بالظبط اسيا وهنا واوروبا محدش شاف ابراج تاني غريهم .. وبالنسبة للزنازن هي زيها زي البرج بس الفرق انك ممكن تدخل مكن غير مايكون عندك اي قدرة ممكن تدخل باسلحة عادي جدا ..فيه حاجة تاني يا استاذ ادهم احم ،، وعادت تنظر مرة اخرة الي الارض

،، ووانا اعرف ازاي اني عندي قدرة او اعرف قوتي ازاي ؟ ،، سالت وانا متحمس جدا

،، عن طريق كريستالة مقياس للطاقة او عن طريق النظام لو عندك ،،

،،نظام؟ نظام ايه ؟،، سالت متعجب

،، نظام بيتيح ليك تعرف كل المعلومات عنك سمات قوة نقط ضعف وكل حاجة عنك ،، ردت وهي متحمسة ايضا وعينيها تلمع لمعة لطيفة

،، ااااه فهمت .. زي الالعاب برضو 😂،، نعم فهمت فانا كنت محترف العاب طوال حياتي جميع انواع الالعاب استطيع ان اصف نفسي محترفا بالكامل

،، العاب ايه ؟ ،، سالت شيماء متعجبة

،، الالعاب يابنتي متعرفيش الالعاب الاون لاين rpg .mmorpg وكدا متعرفيش الانواع دي ؟ ،، سالتها ازاي متعرفش يعني ايه وتقريبا معظم البشر او كلهم يعرفو الالعاب حتى لو شطرنج ع الاقل

،، لا يا استاذ ادهم عندنا مفيش اي نوع من انواع الالعاب خالص ،، ونظرت في الارض وهي تتذكر شئ لا اعرف ماهو وهي حزينة قليلا

،، انا اسف لو فكرتك بحاجة مش عايزة تفتكريها بس يعني ايه عندنا ؟ م فاهم ،، سالتها ملطفا الجو قليلا

،، عندنا في عالمنا عالم الجن انت متعرفش عالم الجن ؟،، سالت متعجبة بوجه لطيف

،، احيييه ...ج جج ججج جججن ؟ ،، رديت مصدوم مرة اخرة ولكن هذة المرة فقدت الوعي فالذي امشي بجانبها بمفردي من الجن احيييييه ازاي دا

استيقظت اليوم التالي وكالعادي اظن اني كنت احلم قبل ان اكتشف الحقيقة انه غير حلم وهو حقيقة ولكني كدت ان افقد وعيي مرة اخرى عندما رايتها مرة اخرى امامي واقفة في خجل وادب غاية في اللطافة ولكني سرعان ماتوترت عندما تذكرت انها جنيه احيه تاني

،،اانت بخير يا استاذ ادهم .. لماذا انت خائف مني انا من النوع الطيب لن اؤذيك فقط احمي لاغير ،، قالت بلطف وهي تميل وتنظر لي بنظرة لطيفة جدا وثدييها تكاد تقفز من فستانها الجميل

،، بجد ؟ يعني مش هتكليني ؟ ،، سالت في براءة ***** لا اعلم كيف فعلت

،،اها طبعا يا استاذ ادهم ..انت وقعت على ضهرك انت كويس ،، سالت وهي قلقة ومحمرة ايضا هي حقا مثيرة جدا

،، اها فيه شوية الم بسيط بس تمام كويس ،، رديت وانا احاول ان المس ضهري ولكني تفاجات بها تمسكني من كتفي وتميلني للامام

،،ممكن تستريح يا استاذ ادهم وتسيبني انا اساعدك؟،، قالت وهي تدلك ظهري وانا في غاية السعادة هذا الجمال يدلكني ويقال لي استاذ وانا مازلت ١٦ سنة اااه ماهذا الجمال

ظلت شيماء تدلك الي ان انتصب قضيبي وفضل واقفل م عارف اعمل ايه لو شافت ممكن تغضب دي جنيه برضو احيه وبعدين لقيتها بتلفني على ظهري وبدات تدلك صدري وبطني وانا مش قادر البزاز بتتهز قدامي وعايز انط اقفشهم ايديها ناعمة جدا وطرية جدا بتدرك من رقبتي لكتفي لصدري وبعدين تنزل لرجلي وطبعا كل حركة بزازها بتتهز وانا مش قادر وبتاعي واقف وم عارف هي واخدة بالها ولا لا وبعدي لقيتها ركبت على بطني بالعكس مش عارف ازاي عملتها بقت طيزها على بطني احيه انا مش قادر وخايف اتحرك تقتلني هي وشها قلب احمر لما شافت بتاعي وهو واقف عملت نفسها مش شايفاه وبدات تدلك رجلي وهي قاعدي على بطني ولسه هتلمس بتاعي وهي سخنت وكانت هتشيل الشورت دخلت البت رقم اتنين ام شعر اسود الشديدة الجريئة

،،شيماء .بتعملي ايه ؟ ،، في وجه غاضب جدا

،، اسفة جدا يا انسة شاهندا مقصدش هو بس اغمى عليه وانا كنت بفوقه ،، ردت شيماء عليها بعد لما عرفت انها اسمها شاهندا هههه اسمها حلو وهي مزة 😘 بحب النوع دا صعب كدا وجامد 😂

،، بتفوقيه ؟ بتفوقيه هو ولا بتفوقي بتاعه ؟ ،، وبتشاور عليا او علي بتاعي مش عارف

،، ههههه حلوة بتفوق بتاعة دي وانا الي فاكرك حازمة طلعتي ازمة 😂 ،، قولت الجملة دي ومعرفتش اكمل لان تقريبا شغلت سحرها عليا وانا كنت هموت من الرعب من نظرتها

،،تتخمد وتصحي الصبح عشان هتتمرن ونشوف زفت قدرتك ايه وانا عارفة انك فاشل باين اوي ،، ردت وهي غاضبة ثم خرجت وخرجت وراها شيماء وهي تنطر لي وتبتسم باعتذار يعني وفكت سحر شاهندا ومشيت وقفلت الباب

وانا قعدت مع نفسي اجمع الي فهمته عن العالم دا اولا لازم احقق حلمي اني الاقي اهلي او ع الاقل اعرف اذا كانو عايشين او لا ثانيا اعرف قدرتي ايه واحاول اقويها ثالثا احاول اوصل للنظام الي جوايا دا واعرف بيشتغل ازاي

قررت اني ابدا بالسهل.. النظام قررت اشوف النت كاتب عنه ايه وبدات بالفعل ادور وفضلت ادور تقريبا تلت ساعات لغاية لما لقيت حاجة عمري ماكنت اتخيلها

كدا الجزء التاني خلص لو فيه تفاعل حلو ممكن انزل الجزء التالت وبعتذر جدا اول كتاباتي هنا بس انا متفائل 😎😉

الجزء التالت

هلا ياشباب انا بعتذر اني مش هعرف انزل الجزء في نفس الموضوع بس هينزل في التعليق عادي ممكن تشوفوه ياريت اي حد من المشرفين يفتح التحرير بس ع الاقل.

وقفنا الجزء الي فات لما كنت بدور على النظام على النت في الاوضة الي اوضة البنت الصغيرة وشوفت كذا حاجة حاولت استوعبها

.*النظام في العالم الحديث هو عبارة عن شاشة وهمية لا يراها الا مستخدمها فقط واذا اراد مشاركتها باذنه فقط وهي عبارة عن نموزج سحري يوضح كل مميزات مستخدمه وعيوبه وقوته وتقدم ايضا بعض النصائح للمستخدم في حال اذا اراد وهي ايضا تساعد المستخدم على تطوير مستوياته وقدرته ،غالبا مايحتوي المستخدم على قدرة واحدة وهو بنسبة 99,9% من البشر أما الباقي فهم يحتوون اكثر من قدرة وهم ليسو بشر اذا ارت التحقق من قدرتك وانت جديد (اضغط هنا) ،وايضا هذا الموقع الوحيد في العالم الذي ينشر معلومات عن العالم الحديث نرجو تقييم الموضوع...

اي دا يعني النظام فعلا زي ماكنت متوقع زي الالعاب بالظبط وايه الموقع دا اول مرة اشوفو احيه دا عليه فوق ال٣ مليار مشترك😮 انا شكلي كنتي ميت 🤔
المهم دلوقتي لازم اعرف ازاي اشغل النظام بتاعي دا يمكن اطلع من النادرين ويبقى عندي خمسين قدرة ولا حاجة 😎 ،وبعدين اشمعنا الموقع دا الوحيد الي بينشر عنه ؟ انا بدات اشك في دا كله 🤔

ضغطت على كلمة( اضغط هنا ) وثم الشاشة اضاءت كاملة ابيض وخرج منها نجوم مضيئة وبعدها تراصت امام وجهي وظهرت وسطهم شاشة لامعة باللون الازرق المائل للبنفسجي وكان مكتوب عليها كلام غريب لم افهمة بلغة غريبة ولكن سرعان ماتحول الكلام الي العربية وبدات افهمه واستوعبه

**اهلا بك في النظام يا سيدي ، هل تريد المتابعة ؟
نعم/لا

دوست نعم اكيد يعني😑

**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة
**تم قبولك كمستيقظ قدرة

ظهرت لي عشر رسائل لاستيقاظي بس مش عارف هل دا عدد القدراات بتاعتي يسلام لو صح 😎 هبقى الاقوى حتى في الالعاب بس النظام قال معظم البشر عندهم قدرة واحدة بس وهو جابلي عشر رسا...

**حدث خطأ في النظام ،لم تكتمل استهلاك القدرات سوف تمتلك النظام بدون قدرة ياسيدي هل توافق ؟ ،.

احااااااا 😶 القدرات راحت فييين احيه قدراتي 🙂
دوست زفت نعم وظهرت رسالة

**تم القبول شكرا لمعاملتك معنا نرجو ان نكون حققنا مرادك واشبعنا رغبتك للمعرفة

وماله يخويا شبعتني جدا 😢 طب قدرة واحدة ع الاقل ط اي حاجة طب هات اي حاجة دنا بجري على يتامى 🖤

(ال** يسهلك يسيدي ليس معي شي )

يعم هو انا بشحت منك انت بتضحك عليا 😠 بتجيب عشر رسايل وتفرحني وبعدين تقولي مفيش حاجة يبن الورمة

(لاتغضب سيدي والزم ادبك ارجوك ،هذا شئ نادر جدا وهو اول مرة يحدث ولكنك لك فرصة اكبر في الحصول على القدرة ).

ابهرني يعم اخلص عشمني كمان 😑

(ليس هناك عشم سيدي انها حقيقة هناك فرصة اكبر لك لاكتساب القدرة وهي بنسبة ١٠٠% )

لايشيخ يعني المفروض اصدقك كدا لا وكمان اكتسب؟ طب حتى لو صدقتك يا نظام بيه زفت باشا هجيبها منين ؟ من السوبر ماركت ؟

( نعم سيدي هذه احدي طرق اكتساب القدرة لك سيدي ولكن لك انت فقط )

احا بجد 🙂 دنا بهزر ..ازاي طيب اشرح يا كمبيوتر بيه 🙃

( حسنا سيدي ،هناك عدة طرق لاكتساب القدرة لك سيدي في مثل حدوث هذة الحالات النادرة
١-يمكن اكتساب القدرة من المتجر الخاص بالنظام فقط يمكنك انت الحصول عليه منه وايضا العملة اي عملة كانت هي مقبولة

٢- عن طريق نسخ القدرات الخاصة بالاخرين والشرط بسيط فقط المسهم ومع تقدم مستواك يمكنك ان تخفف الشروط هذه وغيرها

٣-عن طريق الوحوش الرئيسية والنادرة فهي يمكن ان تعطيك قدراتها اذا قتلتها او شاركت في قتلها

٤-اي فرص اخرى يمكنك ان تكسب القدرة والنسبة 100% ) اكمل النظام الرسالة وانا كنت فرح لدرجة انتصاب قضيبي أحيه هو دا وقته

بعد دقائق من التفكير العميق وتخطيط دقيق 😎 حاولت ان اظهر نافذتي الشخصية

يانظام اظهرلي الصفحة الشخصية

(نعم سيدي ،، )

ظهرت شاشة نفس اللون الازرق البنفسجي

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ١
الفئة: بدون
اللقب: بدون

القدرة : بدون
____________
السمات :
القوة : ٣ القوة الجسدية : ١ القوة السحرية:0
الدفاع: ٢. الدفاع الجسدي :1. الدفاع السحري:0
السحر :0.

المانا:0.
نقاط الحياة : ٥٠.

الكي :0. طاقات اخرى :0
خفة الحركة : 1 التحمل: 1.

____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: لايوجد


ياريتك مانطقت 🙂 اي يسطا القلام دي
دي الفرخة اقوى مني في الالعاب اول مابنزل كل السمات والمهارات موجودة واقل حاجة ١٠ في كله انا كدا اضعف من البشري الحقيقى بجد 🙂

( نعم سيدي اصبت انت ضعيف لدرجة انني من هنا استطيع ان اسحقك ⁦(⁠・⁠o⁠・⁠)⁩

تسحق مين يلا دنا اشرح عشرة زيك 😠 وبعدين عندك منين مش فاهم

(....)

مش هترد يعني ؟ تمام مسيري هعرف برضو في الحكاية دي

خلصت وخرجت اشم شوية هوا وبعدين افتكرت البنت الصغيرة اتمطن عليها خؤجت من اوضتي وخبطت عليها وفتحت لقيتها بتلعب على الكمبيوتر بس مطلعتش بتلعب ولا حاجة هي كمان عايزة تجيب قدرة

،،هييي انا استيقظت ،، صاحت الفتاة امامي وعندما راتني قفزت وعانقتني وانا ايضا عانقتها فهي جميلة وتشبه اختي في روحها الصافية والبريئة

،، استيقظتي ؟ صباح الخير يقمر ،، رديت وهي في حضني

،، استيقظت ياعمو انا دخلت على موقع العالم الحديث وفتحت شاشة القدرة واكتسبت قدرة ساحرة الشراهة 🥺،، قالت وهي تضرب صدري ببرائة

،، عمو ايه بس يحبيبتي انا اكبر منك بكام سنة بس انت.....،،

ظهرت نافذة امامي لا اعلم اهي عندما نظرت لها ام لمستها ففي الالعاب يمكن الاستفسار عن شخصية اللاعبين الاخرين بالنقر عليهم او الاقتراب منهم ولكن لا اعلم كيف هو في حالتي هذه

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : سلمى احمد

المستوى : 1
الفئة: ساحرة
اللقب: بدون

القدرة : ساحرة الشراهة
____________
السمات :
القوة : ١٠ القوة الجسدية : ٥ القوة السحرية:١٥
الدفاع: ٥. الدفاع الجسدي :٥ الدفاع السحري:١٥
السحر :٢٠. المانا: ١٠٠ نقاط الحياة:٢٠٠ الكي :0. طاقات اخرى :0

خفة الحركة : ٥ التحمل: ١٠

____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: سحر البرق. سحر النار .الشراهة


.اي دا؟ احيه انت يانظام الكلب انت

(نعم سيدي ؟ )

اي دا دي البنت الصغير اقوى مني مش قوية بس هي زي المبتدئين في الالعاب انا ليه تحت المبتدئين ياحلوف انت ؟ 😠

( سيدي لا تغلط ، هي فقط استيقظت وحصلت على قدرة والقدرة ترفع قليلا من السمات والمهارات ايضا ولكنك لم تحصل للاسف لذلك اخدت هذه المميزات التي ذكرتها سابقا للتعويض عن الخطأ النابع مننا )

طيب طيب غور 😑


( قدرة المستخدم قابلة للاكتساب هل توافق ؟ ،، ملاحظة اذا اكتسبت هذة القدرة يمكن ان تحد او تمنع امتسابك اي قدرات اخرى )

ايدا يعني ممكن اكسب قدرات تاني ؟
( نعم سيدي )

خلاص تمام مش هاخد دي اصبر شوية

( امرك سيدي )

اي الضحك دا انا عندي نظام وبامر فيه وبشخط فيه كمان جمدان دا 😎

،،سلمى اسمك جميل اوي ،، قلتها لسلمى التي ابتسمت خاجلة
،،ميرسي ياعمو ،،

،،يبنتي عمو ايه انا اكبر منك بس بست سنين 😂،، قلتها مازحا

،، ماما قالتلي اني لازم احترم الاكبر مني 😊،، قالتها وهي مبتسمة ببرائة

نظرت لها نظرة عطوفة وملست على راسها مبتسما واخذتها في حضني كي لا تتذكر فراق والدتها مجددا

،،قوليلي بقا انتي ليه عايزة تستيقظي بدري كدا ؟ ،، سالتها مغيرا للموضوع

،، عشان اقتل الوحوش الي بسببها ماما وبابا ماتو 😤،، ردت في برائة شرسة

نظرت لها مبتسما وتذكرت انا مصيبتي فعائلتي اختفت ولا اعلم مكانها ولا اعلم اي شي عن النظام هذا ولا موقعه الذي يعطي للناس قوة بدون مقابل وما سببها

فقررت ان يكون هدفي هو انا اصير الاقوى وان اجد عائلتي وان اخلص العالم من هذه الشرور الغامضة واعلم اصل الحكاية

اسئلة كثيرة تدور في راسي فلما ابراج مثل الالعاب تحديدا ولما ثلاثة ولما واحد منهم في مصر بالذات ؟ ولما النظام بالذات هو الطريقة للايقاذ؟ اسئلة كثيرة جدا تدور براسي لم اجد معنى لها حتى قاطعتها شاهندا بعد طرقها للباب ودخلت

،،انت يا ،،

،،ادهم. اسمي ادهم ،،

،،ماعلينا انت عملت الي قولتلك عليه ؟ دخلت ع الموقع ؟ ،، سالتني شاهندا فهي التي اقترحت على ان ادخل على الموقع ذاك لاكتشف النظام الخاص بس ولاسهل عليهم الامر في ايقاظي وتدريبي

،،اها يا انسة ..بسس ،، قلت وانا متوتر وحزين

،،بسس ايه ؟ ،، ردت شاهي

،، انا مكتسبتش اي قوى ظهرت رسالة اني اكتسبت قوى خارقة وبعدين قالي حدث خطا وانت لم تكتسب اي قوى ،، رديت وانا حزين 😢

،، طيب طيب قولي التفاصيل سماتك والفئة وكل دا وايه الي حصل بالظبط ،، ردت شاهي مستفسرة وهي مندهشة فعلى الرغم من انه يوجد بشر غير مستيقظين هي توقعت منه ان يستيقظ فكيف هذا

تغيرت تعابير شاهندا من الدهشة الي الاستياء الي الشفقة الي الاندهاش مجددا بعد ان سمعت مني ماحدث ولكني لم أخبرها عن عدد الرسائل فقط قلت لها رسالة واحدة فقط ولم اخبرها عن المميزات الخاصة بس ولا المتجر ولا شخصية اللاعب الخاصة بي الضعيفة 🙃

،،طيب طيب تعالى دلوقتي هنفطر وبعدين نروح نتدرب ونشوف حدودك ،، تكلمت شاهي

,,ممكن اجي انا كمان اتدرب انا كمان استيقظت وبقيت ساحرة شراهة ،، قالتها سلمى في برائة

،، اي دا بجد؟ .ازاي ؟مفيش *** بيستيقظ الا بعد سن ١٦ سنة ،، ردت شاهي متعجبة واكملت ،، ماشي خلينا نشوفك انتي كمان ،،

،،تمام امال فين جميلة ؟ ،، سالت لانها لم تظهر منذ مجيئنا للغرف

،، جميلة سافرت في مهمة تبع نظامها وممكن تقعد كام شهر ،، ردت وهي حازمة التعبير

،، يخسارة ،، رديت ببرائة

،، افندم ؟ ،، ردت شاهي حازمة

،،لا لا ولا حاجة ،، رديت متوتر

،،اه تمام تعالو ورايا ،، ذهبت شاهي وهي حازمة وامسكت سلمي يدي وهي فرحة لا اعلم لما هل لانها ستصبح اقوى ام ماذا ؟
نزلنا للطابق الاول ونحن على السلم كانت مخؤرة شاهي تهتز امامي يمين شمال 🍑 وهي مثيرة جدا جسدها مثالي تقريبا وتبدو قوية ايضا ومع الجيبة القصيرة تبدو افخادها في غاية النقاوة والاثارة اتمنى لو اضع يدي عليها واقبلها واصل لمهبلها اتسائل مالونه اهو وردي ام اسود اتمني ان يكون يوردي 🥰🍑

،،اتفضل اقعد ،، قاطعت افكاري شاهي بتعبيراتها الجاة هذة ونظارتها الامعة تبدو مخيفة هكذا في افكاري كانت الطف 🤔

جلسنا انا وسلمى ناكل لا اعلم لما لم تاكل هي الاخري هل الاكل مسموم ؟ 🤔 لا ابالي فانا لست خائف اذا كان مسموم سيقول النظام لي بمجرد ان المسه

اكلنا وانتهينا وامرت الخدمتان ان يرفعا الاطباق ويجهزا قاعة التدريب الخاصة بجميلة فهي امرت بهذا
وصلتنا شاهي الي القاعة وصف القاعة ( الباب عبارة عن حديد او معدن قوي اخر ومن الداخل المساحة تبدو كبيرة جدا اظن ان هذا تشوه فضائي والارضية من البلاط الابيض والحوائط والسقف من مادة تشبه الاسفنج الصلب لا اعلم ولكنه لامع وشكله لطيف)

( مهمة جديدة ...)


الجزء الرابع

وقفنا الجزء الي فات لما وصلت مهمة جديدة من النظام

( مهمة جديدة: ابقى على قيد الحياة في اول قتال لك )

( المكافاءة : غير معروف للان )

(المهلة : ساعة واحدة ) (تقبل ؟: نعم. لا )

اكيد طبعا سهل اكيد مش هيموتوني يعني 😍

،،اجهز يا ادهم لاني مش هتساهل معاك ،، قالت شاهي قبل ان تستعد لنية القتل التي اخرت سرعة استجابتي البديهية ووترتني

،،ايه دا احيه اهدي يامنار قصدي اهدي ياشادي قصدي يا شاهي انتي عايزة تتتقتليني ؟🙁،، قلت هذة الكلمات قبل ان تختفي شاهي من مكانها وتظهر خلفي قبل ان اتحرك حتى والوت زراعي ورمتني ع الارض بطريقة محرجة امام صغيرتي سلمى 💔

،، اي دا هموت يخربيتك درااااعيييييييي 😵 سيبيني ياش.....،، صمت لبرهة قبل ان تظهر رسالة النظام

( تم التعرف على قدرة جديدة هل تريد التعلم. ؟)

وبعدين تحتها ظهرت سمات شخصية شاهي

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : شاهندا***********

المستوى : ؟؟؟؟
الفئة: جان
اللقب: ؟؟؟؟؟؟؟

القدرة : محتال ، مقاتل
____________
السمات :
القوة : ٣٠٠ القوة الجسدية : ٣٥٠ القوة السحرية:٣٥٠

الدفاع:١٠٥٠ الدفاع الجسدي :٩٠٠ الدفاع السحري:٩٠٠

السحر : اربع نجوم الكي : ؟؟؟؟ طاقات اخرى :؟؟؟؟

خفة الحركة : ٢٠٠ التحمل: ٤٠٠

نقاط الحياة : ١٦٠٠٠. نقاط المانا :٨٠٠٠
____________
سمات اضافية : ؟؟؟(غير قابل للقراءة نظرا لانخفاض مستوى المستخدم والنظام )
____________
مهارات: ؟؟؟؟؟(منخفض المستوى ينصح بترقية النظام ومستوى المضيف )

اي دا كله دي قوية جدا حتى سلمي وانا ضدها مجرد نمل بس اللقب مش ظاهر معنى كدا انه عالي المستوى وكمان المستوى والكي وبقيت الطاقات الي انا مش عارفها اصلا ايه بس السحر اربع نجوم اظن دا مستوى عالي عشان هي من الجان وكمان نقاط الحياة والمانا والسمات والمهارات عشان كدا مش ظاهرين بس ايه دا. دي عندها قدرتين ؟! ممكن تكون هي من النظام قال عليهم قليلين الي بيملكو اكتر من قدرة بس انا مش عايز اتعلم دول انا عايز حاجة نادرة كل دول عارفهم من الالعاب وفيه منهم كتير فملهاش لازمة دلوقتي

بس هنا فيه حاجة ..هل لو انا اتعلمت القدرة بتاعة شاهي هل سماتي هتزيد والمهارات هتتفتح ؟ مش عارف مش عارف اجازف دلوقتي بعدين هتبان

ظللت افكر ونسيت معظم الالم تقريبا عدا خمس دقايق وشاهي مثبتاني على نفس الوضع ،هيا مثبتاني في الارض وايدي ورا ضهري ومش قادر اتحرك

(+١ سمة تحمل )
(+١سمة تحمل )
(+١ سمة تحمل )

ايدا انا نقاط السمات بتزيد بس من الالم والحركة ؟

صح فعلا في الالعاب لازم اقتل الوحوش واعمل مهمات وفيه منطقة للتدريب بتزود نقاط السمات للتحمل بس صعبة جدا وبقعد ساعات اتدرب عشان ازود سماتي نقطة او اتنين

حاولت استحمل الالم في زراعي عدة دقائق اخرى لكني استسلمت

،،استسلم ايييييديييي كفاية يا انسة شاهي 💔،، صحت بهذه الكلمات دليلا على شدة المي لكن شاهي لم تتركني في حالي كانها تعلم اني يجب ان ازيد قدرة تحملي فرفعت يدي وكادت ان تكسرها وضربتني ضربة قوية قليلا على ظهري وبعدها ركلتني لاجد نفسي ارتطم بالحائط الاسفنجي

(+١ نقطة تحمل )

(+١ نقطة تحمل )
(.....)
(..)
()
ظلت الرسائل تتوالى وانا لا اعرف كم عددهم وكم مر من الوقت حتى الان حتى لا اعرف المهمة اكتملت ام لا لم استطع ان افتح عيني من شدة الالم حتى لم استطع عن الصراخ فضربات الانسة كانت قوية لدرجة اني فقدت الوعي عدة مرات وكل ما افيق اجد اللكمات منها والركلات فافقد الوعي لا اعلم حتى ان كانت تضربني وانا فاقد لوعيي ام لا لكن مااعرفه انها قاسية وحازمة لدرجة انها لا ترحم حتى الاموات 💔

بعد حوالي عشر ساعات من التدريب فقدت الوعي ولم استيقظ الا اليوم التالي لاجد نفسي على الفراش لا اشعر بجسدي وكله ملفوف في الشاش الطبي

،،ااااه ياني يما🤕، انا ايه رماني الرمية الرمية السودة دي كان لازم يعني انسحب من لساني واقول لسي زفتة دي خديني معاكي لا وهي كان حد مصلطها عليا جات رمتني هنا انا والبنت وهربت بنت الجزمة 💔🤕،، تمتمت هذة الكلمات لاني كنت اظن اني بمفردي لكني صدمت بوجود شاهي وشيماء والخادمة الثالثة التي لم اعرف اسمها وبجانبي سلمى تمسك يدي وهي ملهوفة تبدو من ملامحها انها كانت تبكي

،، احم اااانا مكنتش اقصد عليها انا كنت اقصد حد تاني يعني اص...،، حاولت ان اغير الموضوع او ادافع عن نفسي قبل ان اقتل هنا 🙁

،، ماعلينا انت يا بتاعة انت انا معملتش حاجة ولقيتك اغم عليك امال لو لعبت معاك جد هتعمل ايه المهم ... انت قدرة تحملك قليلة وضعيفة جدا دي الفرخة اقوى منك انت ازاي عايش كدا؟ ،، ردت شاهي حازمة غير مبالية بما قلت

،، الف سلامة عليك يا ادهم انا فكرتك هتسبني انت كمان زي ماما وبابا 🥺 ،، قالت سلمى وفي عينيها دموع كادت ان تبكي لكني ربطت على راسها ووضعت يدي السليمة على خدها الناعم لتطمان وتهدا ثم رديت
،، متخافيش يسلمى انا عمري ماهسيبك ابدا وهفضل جنبك علطول ،، قلت هذة الكلمات وانا حتى لا اعرف مااذا كنت ساظل ام ماذا ولا اعلم مايخبي له المستقبل وما يحمله من اجل هذا الضعيف 🙁
ابتسمت سلمى وحضنت ذراعي السليمة وهي مطمئنة ومبتسمة ببرائة

،،الف سلامة عليك يا استاذ ادهم ،، قالت شيماء هذة الجملة وهي تنظر للارض كالعادة خجولة محمرة الوجة كانت تقف امامي وهي ترتدي تنورة قصيرة فوق الركبة تبين معظم افخادها البيضاء المثيرة ومن فوق ببوزة سوداء وابيض من الجانب مثل ملابس الخادمات ولكن ثدييها الضخام جدا كادو ان يقفزو من البلوزة وهي تضع يديها حيث تجعلها رقيقة ولطيفة في نفس الوقت وتجعل ثديها يعتصران اكثر، همووت واقفشهم 😍

،، الف سلامة عليك يااا ، استاذ فرخة هههههههه،، قالت هذة الجملة المثيرة للشفقة اكثر من انها مزحة الخادمة الثالثة ذات الشعر الاحمر والاثداء الاصغر بينهم لكنها لا تمنع ان تكون تحت قضيبي ايضا 😍 فانا احب قصة الشعر القصيرة والاثداء الصغيرة مثيرين اكثر من غيرهم ، كانت هذة الفتاة جالسة على المنضدة في وسط الغرفة تلعق مصاصة فراولة او بطيخ لا اعلم 🤔 لكنها من نفس لون شعرها والوحيدة التي لاترتدي ملابس الخادمات فهي تردتي تنورة قصيرة لكن حمراء وتيشرت ابيض

،،ال*** يسلمك ،، رديت عليها وانا انظر على كيلوتها الاحمر الذي كان واضح لانها كانت جالسة فاتحة رجليها كانها تعرضه امامي بقصدها نظرت لها وهي تغمز غمزة لبوة تريد ان تاخذ قضيبي لتناديه
ولكني نظرت بعيد كي لا اثير قضيبي امام صغيرتي سلمى واتفضح 🙂

ظهرت لي شاشة سمات كل من في الغرفة ولكني لم ارى شاشة الخادمة الثالثة من قبل، ااه اسمها شيري
_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : شيري **********

المستوى: ؟؟؟
الفئة: جان
اللقب: ؟؟؟

القدرة : جلاد سفلي
____________
السمات :
القوة : ١٩٩ القوة الجسدية : ١٨٥ . القوة السحرية: ١٩٠

الدفاع: ١٠٠٠ الدفاع الجسدي : ٩٩٩ . الدفاع السحري:٩٠٠
السحر : ثلاث نجوم

المانا: ٥٠٠٠
نقاط الحياة : ٩٠٠٠

الكي : ؟؟؟ طاقات اخرى :؟؟؟
خفة الحركة : ٤٠٠ التحمل: ٢٠٠

____________
سمات اضافية : ؟.؟؟
____________
مهارات: ؟؟؟

طبعا لازم تبقى كدا مهي جنية طبعا بس ايه يعني جلاد سفلي المفروض ان الجلاد دا سياف بس السيف بتاعة ضخم تقريبا اده مرة ونص كدا بس يعني ايه جلاد سفلي ؟

قاطع تفكيري شاهي بنظرتها الحازمة الشديدة وهي تقول ،، اعمل حسابك لما تخف هيبقى كل يوم عشر ساعات تدريب قاسي وكل ماتزيد قدرة تحملك هيزيد مستوى التدريب وكل يوم واحدة مننا هتدربك وتحاول تزود فيك اي سمة احنا طبعا مش هنقدر نشوف سماتك لان محدش يقدر يعمل كدا ودي خاصة بالشخص بس وفيه يوم واحد بس في الاسبوع هتستريح فيه انت تحدده هيثبت معاك ديما عشان تستعيد فيها قدرة تحملك ولو قدرت تهزمنا احنا التلاتة فيه مفاجاة وهدية مستنياك ،، انهت كلامها شاهي وهي تنظر لي بوجه حازم خالي من التعابير ثم اكملت وهي تنظر لسلمى

،،اما بالنسبة ليكي يا سلمى متروك ليكي حرية الاختيار حابة تدربي وقت ماتعوزي ولما تتعبي توقفي زي ماتحبي طول مانتي تحت السن ،،﴿ عمرها ١١ سنة تقريبا ﴾ انهت شاهي كلامها ثم اخذت الخادمات وخرجت دون حتى ان تسمع مني اي تعليق على كلامها ولكني الان مرتاح قليلا اظن اني وجدت عائلة جديدة 🤔😊

تركتني سلمى لارتاح قليلا ونامت بجانبي بحجة انها تخاف النوم بمفردها لذلك تركتها تفعل ماتريد

( تم اكتشاف اثار ارهاق المضيف... البدء في اصلاح الاخطاء المادية والمعنوية )

( تم اكتساب مهارة جديدة :. الشفاء المطلق )

( تمت معالجة جسد المستخدم )

( تمت اكتساب العديد من نقاط السمات يرجى رؤيتها وتوزيع النقاط الغير موزعة )

( تم انتهاء المهمة بنجاح: البقاء في القتال الاول ساعة )

( جاري حساب المكافاة للمستخدم مع مراعاة الظروف )

( تم الحصول على ١٠ نقاط سمة عامة _ تم الحصول على ١٠٠ عملة متجر _ تم اكتساب ١٠٠٠ نقطة خبرة )
( تم الارتقاء في المستوى ) المستوى الحالي ٢

ايه الحلاوة دي اخيرا فرحتني يخي مرة في حياتك شكرا يعم نظام

(العفو سيدي )

مانت حلو اهو وبترد امال لما بحتاجك مش بترد ليه

( يجب ترقية النظام ياسيدي كي استطيع تلبية جميع رغباتك )

ومالو ارقيك ازاي يعني

( عن طريق حبة النظام سيدي يمكنك شرائها من المتجر مقابل 1000000 عملة )

احا مش عايز ارقيك شكرا دنا قعدت اتكسر امبارح عشر ساعات وفي الاخر اخدت ١٠٠ عملة فكك 😤
دلوقتي بقا اشوف شاشة السمات يمكن افرح شوية

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ٢
الفئة: انسان ضعيف
اللقب: بدون

القدرة : بدون
____________
السمات :
القوة : ٣ القوة الجسدية : ١ القوة السحرية:0
الدفاع: ١٠. الدفاع الجسدي :١٠ الدفاع السحري:0
السحر :0.

المانا:0.
نقاط الحياة : ٢٠٠

الكي :0. طاقات اخرى :0
خفة الحركة : ٢ التحمل: ٢٥.

نقاط غير موزعة : ٢٠ نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 1 )

دوست مرة تاني على المهارة يمكن يظهر الوصف زي اللعبة

( الشفاء المطلق : هي قدرة قديمة جدا كانو يستخدمونها المصريون القدماء في الشفاء الفوري ليصبحو لايقهرون انت الان لن تصاب بسهولة بسبب هذا التاثير وهي مهارة سلبية اي دائمة المفعول لن تحتاج نقاط مانا للاستخدام ولكن عندما ترتفع للمستوى الاقصى ستصير لا تقهر واذا جرحت او حتى قطعت لقطع صغيرة ستعود لحالتك الاصلية كما كنت وهي ايضا تفعل شيئا بخصوص العمر فهي تطيل العمر عن طريق اطالة عمر الخلايا الخاصة بك لن تموت خلاياك بسهولة لذا سوف تحافظ على شكلك الوسيم ولكن يمكن تغيير الشكل كالعضلات ونمو العظام يمكن مع بعض التدريب ان تتغير شكليا لكن وسامتك تظل كما هي )

لايشيخ طب متقول كدا من بدري المهارة دي شكلها حلوة جدا 😍

( تم انشاء ٢ مهمة جديدة )

(١- مهمة: التدريب اليومي على المدى الطويل ،

*الجري /١٠كم. لم يكتمل
*القرفصاء ٤٠٠/. لم يكتمل
*الضغط بيدين ٤٠٠/. لم يكتمل
*الضغط بيد واحدة كل يد على حدة ٢٠٠/ لم يكتمل
*العقلة٢٠٠/. لم يكتمل
* البطن ٤٠٠/. لم يكتمل

النجاح في المهمة : هدايا غير متوقعة
الفشل : عقوبة غير متوقعة
المهلة : ٢٤ ساعة ).

(٢- مهمة : هزيمة الثلاثة من الجان في قتال واحد ضد واحد ٣/٠. لم يكتمل
المهلة : غير محدود
النجاح : غير متوقع
الفشل : لن يحاسب المستخدم )

حلو دا دا في الاحلام طبعا المفروض اني اهزم التلاتة دا مستحيل طبعا اعمل حاجة زي كدا فكك من المهمة دي عبيطة ملهاش لازمة ، خلينا في المهمة الي فوق ايه تدريب على المدي الطويل دا واحا ايه الارقام دي ؟ دا رقم العدات ولا رقم حساب بنك ؟ 🤔🙂 انا هموت حرفيا 💔 طب مش عامل حاجة وريني هتعمل ايه بقا

بالنسبة للنقط الغير موزعة مش هوزعها دلوقتي هسيبها بعدين بس الي شاغل بالي دلوقتي المتجر الي في النظام انا لسة مشوفتهوش لغاية دلوقتي

فتحت المتجر ولقيته زي الالعاب بالظبط عبارة عن كذا ايقونة تحت بعض كل واحدة لو دوست عليها تفتح مجموعة من الحاجات المختلفة هم كلهم اربع ايقونات ﴿ اكل وشرب ، اسلحة ، ادوات، اشياء اخرى ﴾
دخلت على اشياء اخرى لاني عارف الباقي ملهوش لازمة دلوقتي بس انا اتفاجات بالي موجود

قدرات.. نادرة واسطورية وخرافية.. وفوق خرافي بالترتيب تقريبا دا الترتيب من الاقل للاعلى بس الارقام فلكية حرفيا فوق المليون للنادر والاسطوري علامات استفهام تقريبا عشان مستوى النظام والخرافي زيه

كملت تقليب لغاية لما لقيت اداة كدا شبة الحباية بتاعة الدوا
( حبة النظام الفريدة للحظ .غير موجود منها غير واحدة فقط . السعر ١٠٠ عملة )

طبعا من غير مافكر اشتريتها عادي بقا مش مشكلة اصل انا عندي معدل نسبة نجاح النظام في اي حاجة ١٠٠% مش عارف هي في الحظ ولا لا بس هحاول واجرب

( تم الحصول على حبة الحظ الفريدة . هل تريد استخدامها الان ؟ )

طبعا دوست نعم من غير تفكير

( لا يمكن استخدام حبة الحظ الان نظرا لانخفاض مستوى اللاعب يرجى الوصول للمستوى ١٠ على الأقل)

احا يا نظام يبن الكلب طب رجعها مش عايزها دلوقتي
(عفوا سيدي المشتريات غير قابلة للاستبدال او الرجوع )

يخي كتفم الي عملك ضيعت الفلوس الي حيلتي دنتا كائن بضييين 😤.

طبعا من الزعل خرجت شوية اتمشى ونزلت السلم وماشي ناحية الباب بس سمعت صوت جاي من المكتب بتاع جميلة او الطربيزة الكبيرة زي مابيقولو عليها صوت اهات مش صوت عادي دا اكن في حد راكب على واحدة بس مفيش هنا رجالة غيري ازاي دا انا لازم اشوف

روحت اتسحب ناحية المكتب ولقيت المتوقع طبعا ،شيماء وشيري انا كان نفسي الاقي شاهي معاهم بس للاسف ، شيماء كانت قالعة النص الي تحت كله وشيري لابسة زب صناعي كبير ونازلة رزع في شيماء انا حسيت انهم اخدو بالهم مني بس شيري موقفتش مش عارف ليه فضلت ترزع في شيماء وهي اااه اه اه براحة عشان خاطري اه كفاية هموت وشيري مش راحماها بترزع وتضرب على طيزها وبتقولها ياشرموطة دنا هفشخك لسه انا عملت حاجة
نطت شيري عشان اقصر منها وفضلت تضرب بزب على طيز شيماء وخرمها لغاية لما سخنت شيماء على اخرها تاني وتقولها دخليه بقا هموت مش قادرة وشيري تقولها بس يلبوة انتي تخرسي خالص ايه سخنة ليه النهاردة انت بتفكري في مين ؟
وهي ردت عليها بفكر اي مش بفكر انا في حد
شيري حست انها بتكدب قامت حاطة الزب في اول خرمها وقامت رزعاه مرة واحدة
اااااااااه هموووووت خلاص هقول انا بس عايزة زب حقيقي ونفسي في ادهم هو الوحيد في شوفته

وشيري سمعتها وكانها هاجت على الكلام لانها زودت في النيك اكتر ااااه اههه اااااه اااااه اوووف اححححح ااااه اووف ااااه لغاية لما جابو الاتنين ونامو على بعض

انا طبعا سبتهم وانا عايز اخش انيكهم هم الاتنين ودي فرصة قدامي بس طبعا اخاف لانهم اقوى مني بكتير ولو اتنرفزو بس هموت 😂

المهم كملت لغاية الجنينة ونزلت ورايا سلمى فضلت العب معاها شوية لغاية لما الليل جه ودخلنا اتعشينا وطلعنا عشان ننام

( تحذير: المهلة على تدريب المدى البعيد على وشك الانتهاء للمهمة اليومية ، اذا انتهت المهلة احذر سيدي من العواقب )

عواقب ايه يعم انت شايفني دنا مبعملش اتنين ضغط على بعض عايزني اعمل دا كله ٤٠٠ لكل واحدة ؟ ليه انا سوبر مان!

وسيبته طبعا ودخلت نمت انا وسلمى واخدتها في حضني وروحت في النوم

( المهلة : ٢ ساعة )
.
(المهلة : ١ ساعة )
.
( المهلة : نص ساعة )
.
( المهلة : ربع ساعة )
.
(المهلة : دقيقة )
.
( انتهت المهلة للمستخدم فشل في المهمة اليومية استعد للعقوبة )

خخخووووخووخخخخخ﴿صوت خيري 🤫﴾

الجزء الخامس

وقفنا الجزء الي فات لما كنت نايم وظهرت رسالة ان وقت المهمة خلص واني هتعاقب

( بما ان المستخدم لم يكمل المهمة اليومية سوف يعاقب الان )

وفجاة صحيت لقيت نفسي في مكان غريب على صوت الرسالة دي ،وصف المكان عبارة عن كهف مظلم وفي النهاية يوجد فتحات لبراكين صغيرة تسمى هوتسبوت ورائحة كريهة جدا والتنفس صعب جدا اظن اني لن ادوم هنا طويلا بسبب صعوبة التنفس هذة

( جاري بدء العقاب خلال ٣٠ثانية :
المطلوب : البقاء على قيد الحياة لمدة ١٥ دقيقة
النجاح : العودة الي عالمك معافى
الفشل : اطالة مدة العقوبة والبدء من جديد
القيود : لن تستطيع استخدام الشفاء المطلق طوال فترة العقوبة )

احيه ايه دا ،يعني كمان نفس صعب اخده وكمان ممنوع من استخدام الشفاء ؟ انا كدا همووت ...

(باقي ١٥ ثانية )

يعم استي طيب يعم هموت ،يارتني كنت حاولت ولا تنشط 💔
( باقي ٥ ثواني )

يعم نظام اصبر طيب نتفاهم هقولك طيب

(باقي ٢ثانية )

(باقي٠ ثانية)
( بدء المهمة الوقت المتبقي 00:14:59)

اول ما العقوبة بدات لقيت كان روحي بتتسحب مني والنفس بقا اصعب كمان اكن كل خلية في جسمي بتدمر مش بتموت تخيل نفسك بيقل والريحة اكيد فيه غازات سامة بتاثر عليك وانت مطلوب منك تفضل في العذاب دا لمدة ربع ساعة ولا حتى خمس دقايق انا هموت مش قادر 💔

بقيت في هذة الحالة مدة دقيقتين ولازال باقي ثلاث عشرة دقيقة اسطنيع الشعور بتخدير يداي وقدماي تسري في اوتاري العصبية حاولت ان اقف ولكن سمعت صوت تحطيم عظام ﴿ترق﴾ اتنمى ان لا تكون صوت عظامي

نظرت لساقي استطيع ان ارى التواء كاحلي وانا اسير عليه مثل الزومبي 💀 انا حقا محظوظ لاني لا استطيع ان اشعر بالالم حاليا بسبب الغازات السامة

فضلت ماشي تقريبا لمدة دقيقتين تاني وانا ماشي مش شايف حتى متر قدامي على بعض ماشي بعرج بسبب رجلي ونفسي باخدة بالعافية اكيد مفيش اصعب من كدا عقوبة

( تحذير ،خطر ،هناك حشد كبير من الوحوش الأسطورية عالية المستوى ،نصيحة : اجري 🙂)

احا كتفم خيالي 💔كان لازم افكر في الاسوا يعني دا حاجة تصعب ع ال*** يعني فوق دا كله وباعتلي وحوش ؟ انا اسف 💔 انا عايز اروح لامي 🙂

وفجاة ظهر وحش امامي وصفه﴿ طوله خمسة امتار له جناحان طويلان انيابه حادة وملطخة ببعض الدماء وجهه يشبه الثيران له قرنان طويلان وزيل طويل لونة احمر كانه يشتعل عيناه سوداء كانها تخرج شرار توحي بقتل اي احد يراه ﴾

نظر لي الوحش وهو يزمجر ويقشر على انيابة وانطلق نحوي وحوافره الطويلة تسبقه كل حافر حاده كانها تسبقه لقتلي، وصل لي وغرز حوافره داخلي ورفعني في الهواء والقاني في جزء من الثانية لحائط الكهف

،،ااااااااااااااااااااااااااااه ،، صرخت صرخة تقريبا صحت كل الي كانو في الكهف لاني سمعت زمجرة نفس الصوت بس من كذا واحد كانهم بيعزفو سنفونية ،سنفونية موتي طبعا 💀

انا بطني بتنزل مصورة ددمم ومش قادر اتحرك وصوت زمجرة الوحوش بيقرب ببص جنبي ورا ضهري لقيت حفرة صغيرة معرفش دي بسبب خبطتي ولا هي موجودة من الاول ...حاولت اتحرك وادخل فيها بس صوت الوحوش اسرع لقيت زي صخرة طويلة في الحفرة حاولت امسكها واسحب نفسي لجواها ،بصعوبة قدرت اسحب نفسي لجواها والوحوش تقريبا وصلو اترميت في الحفرة ونمت بضهري ع الارض مش قادر اتنفس من الالم الي في بطني والم الجرح والغازات

( باقي 00:6:36)

كل دا ولسه فاضل ست دقايق ؟ انا بموووت حرفيا 💔

بقيت على وضعي هذا احاول ان اخذ انفاسي وعلى يساري فتحة الحفرة تحاول حوافر الوحوش الحادة ان تخترقها لقتلي ، في الواقع بدات اشعر ان هذة الحوافر لا تريد قتلي الان بل هي تريد ان تعذبني ،
بعدما ادركت انها لن تصل لي هكذا اخذت بعض الثقة اني استطيع ان ارتاح قليلا من حوافرهم وانيابهم

﴿اررررغ﴾

فجاة اخترقت يد وحش من الارض اسفل ظهري اخترقت نفس الجرح ولكنها مافعاته تنها زادتني الم وصرااااخ
،،ااااااااااااااع ،، صرخت من الصدمة والالم كيف هذا كيف حتى اخترق الصخور اهو قوي لهذة الدرجة ؟

تالمت كثيرا تالمت لدرجة اني اريد ان افقد الوعي او اموت لكن هذا يبدو من النظام ايضا مستحيل حتى ان اغفل او افقد الوعي كانه يريد ان يعاقبني لا فشل لا موت ،خمس عشرة دقيقة من العذاب المتواصل ،هذا حقا كثير 💔🤕

رماني الوحش على الحفرة لحوافر الوحوش الي بدات في اختراق كل جسمي وسحبوني برة
وبداوو في نهش لحمي بصورة بشعة 👹
،، ااااااع حد يلحقني اي حد ب ب بموووووووت ،، صرخت صرخة اخيرة يمكن حد يكون موجود ويلحقني بس ولا اي حد عبرني وفضلت الوحوش دي ترميني لبعض وفيه واحد منهم طار بيا ورماني ناحية البراكين الصغيرة في اخر الكهف

( باقي 00:00:36)

،،اااااااااااع ر رر رررررجليييي،، صرخت في اخر انفاسي وقعت تقريبا في عين من البراكين دي وبدات النار تاكلها وتسيح في الحمم من الالم انا بمقتش قادر حتى اتكلم بس جسمي بيتفرتك قدام عيني وانا مش قادر حتى اطلع اي صوت 🤕💔

( باقي 00:00:6)

اصعب ست ثواني في حياتي عمري ماهنساهم بطني فيها فتحة للضهر ونص اعضائي اتاكلت من الوحوش ورجلي ساحت في الحمم ومش قادر اخد نفسي انا ممنوع حتى اني اموت او افقد الوعي كان كل دا مترتب ليه من النظام ابن**** دا

عيني خلاص بدات تقفل بس مش قادر افقد الوعي وانا براقب الوحوش وهم بيقربو مني وفيه على وشهم المرعب دا ابتسامة انتصار كانهم هم كمان كانو في مهمة 🤔 ، اكن النظام دا حد فعلا بيستمتع بعذابي وبيستهتر بينا 💔

(باقي 00:00:02)

اخيرا هخلص الوحوش تقريبا عرفو انهم هيتمنعو عن تعذيبي بعد الثانيتين دول مش عارف شافو الرسالة ولا لا لانهم بداو يجرو ويتصارعو مين الي ينهي حياتي👹، بس انا حاسس ان حتى لو راسي انفصلت عن جسمي هنا مش هموت هفضل بس اتالم واحس بالالم بس 💔

( باقي 00:00:01)

بسرعة يا نظام الكلب انت انا مش حاسس بجسمي من الوجع

( باقي 00:00:00)

( تم انتهاء العقوبة بنجاح )
( جاري اعادة جسد المستخدم الي حالته الاصلية ... تم بنجاح.)

( جاري اعادة المستخدم الي عابمة الاصلي ... تم بنجاح)

فجاة لقيت بوابة بتتفتح وبتسحبني ومهارتي بترجع زي ماكانت وجسمي بدات احس بيه واخدت نفسي طبيعي اكن روحي ردت فيا من جديد واترميت في الغرفة من البوابة الي اتفتحت فيها

،،عمو ادهم ..انت كويس ؟،، قالت سلمى بعدما استيقظت ولم تجدني بجانبها كانت قلقة على ارى بعينيها اثار الدموع والبكاء اظن انها تعلقت بي كثيرا

،،اه ياحبيبتي انا كويس ،،قلت هذة الكلمات كي تهدا وتطمئن بينما انا نفسيتي تكاد تكون ميتة محروقة ممزقة لا اعلم ،جسدي سليم وانا كما كنت جسديا لا عقليا ومعنويا احلم الام الخمس عشرة دقيقة هذة

بعدما تمانط سلمى ذهبت لانام قليلا كانت الساعة ١٢:٠٠ منتصف الليل

( تم بدء المهلة الجديدة للمهمة اليومية اذا لم تكمل المهمة خلال ٢٤ساعة سوف تعاقب مرة اخرى عقاب اشد من السابق )

لا وعلى ايه انا اسف، مستحيل اصلا افوت اي مهمة او افشل فيها تاني وهحاول لغاية لما تتكسر عضلاتي وعضمي كله ، دا كله ميجيش حتى ربع الي شوفته في الكهف 🤕🙂

اخذت سلمى وذهبنا للسرير للننام لان يوم الغد سيكون طويلا وصعبا انا لا اتمنى حقا ان ياتي الغد لما ساتالم بسببة ، اخذت سلمى في حضني ونمنا سويا عسى ان تنسيني الم الكهف ابن العاهرة هذا

استيقظت صباح اليوم التالي نسيت الم الكهف كانه كان حلم وانا اعلم اني لا اتالم في الاحلام ، ولكني لا اعلم كيف اختفى الالم هل بسبب سلمى ام بسبب نومي فانا اعلم ان النوم يشفي العقل من آلامه المعنوية ربما

قومت قعدت على السرير ولقيت سلمى لسة نايمة سيبتها مرضتش اقلقها ونزلت بدري الجنينة الي في القصر هي كبيرة تقريبا نفس حجم ملعب كورة قدم مرتين ، وبدات اجري العشرة كيلومتر طبعا مفيش ميت متر وحسيت ان صدري هينفجر بس دا ولا حاجة في الم الكهف لازم اكمل المهمة دي 😤

(١- مهمة: التدريب اليومي على المدى الطويل ،

الجري ١٠/١٠كم. اكتمل
*القرفصاء ٤٠٠/. لم يكتمل
*الضغط بيدين ٤٠٠/. لم يكتمل
*الضغط بيد واحدة كل يد على حدة ٢٠٠/ لم يكتمل
*العقلة٢٠٠/. لم يكتمل
* البطن ٤٠٠/. لم يكتمل

النجاح في المهمة : هدايا غير متوقعة
الفشل : عقوبة غير متوقعة
المهلة : ٢٤ ساعة )

كويس اوي كدا انا خلصت الجري هروح اكمل الباقي في القاعة بقا 😩 ، دخلت القاعة وكان فيها ركن للتمرين الجسدي جيم يعني بدات بالقرفصاء واول عشرة حسيت رجلي بتدمر 😣 بس لازم اكمل فضلت اعمل تقريبا لمدة ساعة او اكتر محبتش اعد بس كل الي بعمله اني بحاول احافظ على استمراري في التمرين قدر المستطاع وكملت القرفصاء ودخلت علطول على البطن عشان اريح رجلي وبدات اعمل بطن بس دا خلص بسرعة عشان انا متعود علىه من وانا صغير بعمل بطن حتى مممن اعمل الف منه عادي
ودخلت على العقلة وكانت صعبة جدا يدوب عملت عشرين وايدي سابت واكتشفت حاجة ان النظام بيعد التمرين متصل مع بعضه مينفعش ابدء واريح في النص ودا صعب جدا بس مش مهم اي حاجة ولا اني ارجع للكهف تاني 💔 ، بدات في العقلة من جديد وكنت بقع برضو والنظام يرجع للصفر تاني في العقلة بس بعد تلت ساعات من المحاولة كملتها معرفش ازاي شكلها دي هتبقى عقدتي بعد كدا ايدي ضعيفة اصلا مابالك انا بشيل جسمي كله ٢٠٠ مرة ورا بعض متصلين ، كل مابتالم واقع. افكر نفسي بالكهف والعذاب الي كان فيه، ان الم التمرين ولا حاجة بالنسبة لالم الوحوش ، كملت العقلة لما بدات احس ان عضمي بيطلع اصوات غريبة بس كملت وكنت حاطط هدفي اني لازم اكمله خلصت وقعد اخر نفسي شوية ، دلوقتي فيه باقي تلت حاجات في نفس العضلة ، ضغط اليدين ، ضغط لكل يد لوحده

كدا بدا التمرين يصعب بس هكمله 😤 ، بدات بضغط اليدين ويدوب هم اتنين ولقيت نفسي بحضن الارض 😣 ، كملت وعملت من الاول زودت مرة وحاولت اني اضحك على النظام اني ارفع جسمي شوية وانا بتمرن بس متحسبتش ومرجعش من الاول لاني مغيرتش الوضع رجعت تاني ساويت جسمي ببعض وبدا اعمل والمرة دي عملت حوالي عشرين ورجعت احضن الارضية تاني 😣 ، فكرت نفسي بالوحوش ورجعت ابدا من الاول في الضغط وعملت المرة دي مائة وحضنت الارض ، بس كويس فيه تقدم في التمرين ، بدات من جديد الضغط وفعلا كملتهم بصعوبة بعد معااناة ووقت كتير 😩، ريحت شوية اخدت نفسي وشربت مياه وبدات على التمرين الاخير ٤٠٠ ضغط لكل ايد 😤 ، اصعب واحد فيهم بدات بايد واحدة وقدرت اعمل عشرين مش عارف عملتهم ازاي ووقعت حضنت الارض اصلها وحشتني 💔 ، فضلت دقيقة اخد نفسي وقومت ابدا من جديد والمرة دي كانت ايدي هتتكسر بس كملت لغاية لما خلصتها ونقلت على الايد التانية بدات اعمل وايدي كانت ضعيفة برضو ، بتطلع صوت كانها هتتكسر وكان عندي اصرار اني لازم اكمل عشان مشوفش الوحوش تاني ولا اتعذب تاني قدرت فعلا اني اخلص التمرين بعد معاناة لساعات 🤕

(١- مهمة: التدريب اليومي على المدى الطويل ،

*الجري ١٠/١٠كم. اكتمل
*القرفصاء ٤٠٠/٤٠٠ اكتمل
*الضغط بيدين ٤٠٠/٤٠٠ اكتمل
*الضغط بيد واحدة كل يد على حدة ٢٠٠/٢٠٠ اكتمل
*العقلة٢٠٠/٢٠٠ اكتمل
* البطن ٤٠٠/٤٠٠لم اكتمل

النجاح في المهمة : هدايا غير متوقعة
الفشل : عقوبة غير متوقعة
المهلة : ٢٤ ساعة )

(تم انهاء المهمة اليومية بنجاح ..جاري حساب الجائزة )

( تم اكتساب ٤٠٠٠نقاط خبرة ..تم الارتقاء في المستوى)
( المستوى الحالي ٣)
( تم اكتساب نقاط تحمل +١٠)
( تم اكتساب نقاط قوة +١٠)
( تم اكتساب نقاط غير موزعة +٣٠)

اخيرا خلصت من عذاب التمرين بس كله يون عشان مرجعش للعذاب الاكبر منه
رنت هذة الرسائل الكثيرة واحدة تلو الاخرى بعد اداء التمرين زال الم جسدي بسبب مهارة الشفاء المطلق واصبحت اشعر اني اقوى قليلا من التمرين فقط أصبحت اشعر ان هناك طاقة تسري في عروقي

( تم فتح سمة طاقة الكي في الجسد ..من فضلك حافظ على تمرينك لاستمرار ارتقائها )

( تم اكتساب مهارة الشجاعة ضد اي شئ ،
سوف تساعدك المهارة وتعينك في اوقاتك العصيبة)

(تم اكتساب ٢ صندوق حظ ..من فضلك انظر للخزنة الشخصية )

ايدا كله ! انا فكرت ااني مفيش حاجة بعد التمرين غير كام نقطة في التحمل بس ، لكن لو حصل كدا كل يوم دي هتبقى عظمة اوي بعيدا عن الالم بتاع التمرين بس النتيجة مجزية 😍

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ٣
الفئة: انسان ضعيف
اللقب: بدون

القدرة : بدون
____________
السمات :
القوة : ١٣ القوة الجسدية : ١٠ القوة السحرية:0
الدفاع: ١٠. الدفاع الجسدي :١٠ الدفاع السحري:0
السحر :0.

المانا:0.
نقاط الحياة : ٤٠٠

الكي :٥ طاقات اخرى :0
خفة الحركة : ٢ التحمل: ٣٥.

نقاط غير موزعة : ٥٠ نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 1 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 1 )

ايه العظمة دي ، اهو كدا فعلا تقريبا انا زي مبتدئ في لعبة اون لاين ، بس كدا عندي خمسين نقطة سمة غير موزعة ممكن احط كام نقطة وافتح السمات الي فيها صفر دي بس مش دلوقتي خليها لما اعلى في الليفل شوية احسن ، وبعدين هو قال فيه صندوقين في الخزنة الشخصية

ااه فعلا صندوقين لونهم اصفر ، دوست عليهم وفتحتهم خرج من الشاشة الصندوقين وطارو في الجو واتهزو واتفتحو وخرج منهم نور اصفر ملا القاعة

( تم فتح صندوقين حظ بنجاح)
( تم اكتساب ٤٠ نقطة سمة غير موزعة )
( تم اكتساب ٢٠٠ عملة متجر )
( تم اكتساب ١٢٠٠٠ نقاط خبرة )

( تم الارتقاء في المستوى )
( تم الارتقاء في المستوى )
( مستواك الحالي ٥ )

( يرجي اختيار مهارتين )

ايه دا هيبقى كل يوم! دا لو حل هيبقى عظمة اوي
كدا النظام كرمني بصراحة 😍 ، بس اي المهارات دي انا مش عارف اختار ايه فيهم

( النقل الاني ) ( الآكل ) ( الدمج) ( الترويج والهيمنة )

مش عارف طبعا اختار ايه بس من الكلام ممكن اتوقع كل واحدة هتفيدني في ايه بس ايه الاكل دي ؟

( الآكل : مهارة من الزمن القديم قبل خلق البشر كانت تستخدم لاكل اي شي وهضمه واستخدام فوائده سوف تفيدك ضد الوحوش كثيرا والشياطين اكثر )

علطول اخترتها اول مهارة قتالية لازم تبقى مهمة كدا ، بس غريبة النظام يجيب حاجة زي كدا خصوصا اني مبتدئ ! 🤔 ماعلينا المهارة كويسة جدا وهتفيدني ضد الوحوش حتى لو روحت تاني مع اني مستحيل اروح وافوت تمرينة وجوايز زي دي ،اما بالنسبة للمهارة التانية محتار بين الدمج والترويج دي بس الدمج اكيد اي حاجة بما انه محددش زي مثلا ادمج سلاحين جامدين عشان انتج سلاح اجمد او جواهر او حتى اكل مهارة زي دي مغيدة وانا هحتاجها بس مش دلوقتي انا محتاج كل المهارات الهجومية حاليا فاخترت الهيمنة افضل وهحتاجها كتير جدا

_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ٥
الفئة: انسان ضعيف
اللقب: بدون

القدرة : بدون
____________
السمات :
القوة : ١٣ القوة الجسدية : ١٠ القوة السحرية:0
الدفاع: ١٠. الدفاع الجسدي :١٠ الدفاع السحري:0
السحر :0.

المانا:0.
نقاط الحياة : ١٦٠٠

الكي : المرتبة الاولى طاقات اخرى :0
خفة الحركة : ٢٠ التحمل: ٣٥.

نقاط غير موزعة : ٩٠ نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 1 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 1 )( الآكل lvl 1 ) ( الترويج والهيمنة lvl 1 ) ذ


طبعا كدا احسن بكتير وزيي زي سلمى الصغيرة 🙂
بس ناقص قدرة اكيد هتعلي اكتر من سماتي ومهاراتي

كنت جالس على كرسي في جيم جميلة في القاعة وكانت الساعة تقريبا ٣:٠٠ بعد الظهر ( العصر) ، دخلت علي شيري المجنونة وفي يدها سيفها الضخم 😵

،،انتي هتعملى ايه يمجنونة انا ناقص ،، قلت هذة الكلمات قبل ان تهجم على شيري بسيفها في لمحة هي اسرع من شاهي بكثير

،، هو انت لسه شوفت حاجة 👹،، قالت هذة الكلمات وهي بوجة مجنون وتعبيرات غريبة كانها تريد اكلي او شي كهذا ولكني تذكرت نفس الجملة عندما كانت مع شيماء وتركبها 🙂

،،احااااا انتي بتقولي ايه ، لا مش انا يماما شايفاني معلق الوان ولا ايه 😤 ، ابعديييب عنيييي ،، قلت هذة الكلمات قبل ان تهجم مرة اخرى على مؤخرتي وتضرب لكني تفاديتها بخوف ييدو اني اكتسبت بع خفة الحركة

،، احا انتي عايزة ايه بقولك ايه انا مش شيماء 😤🙂،، في لحظة وجدتها رائي ولكنها تريد ان تجرحني من ظهري لا اعلم لما اهي سادية ام شاذة ام باي ام ماذا

،، متخافش مش هخليك تحس بحاجة 🤫،، قالت هءة الكلمات وهي تتجه بسرعة نحوي انا لا اراها وهي تتحرك ولكني اشعر بحدثي انها ستضرب في نقطة معينة في جسدي ولكني لم اعد متوتر في القتالات بسبب مهارة الشجاعة ومهارة الشفاء تعزز من شفائي اذا انا شبه لا اقهر الان

،، مخافش ايه بس انتي عايزة ايه يست انتي 😑، ابعدييي عني احسنلك ،، قلت هذة الكلمات وانا تعبيراتي قوية ولكن ليس جسدي لانها جرحت زراعي وركلتني للحائط ، انا شعرت انها ستضرب هنا لكني لم اقدر على مجاراتها لذلك جرحت بسهولة منها وهي يبدو انها تلعب او تستمتع معي ، شفيت من الاصابة يبدو ان تاثير الالم قد خف بسبب الشجاعة والشفاء انهم حقا مهارات مفيدة

فكرت اني ازود خفة الحركة بتاعتي وبجانب الشجاعة الي بتخليني اتوقع الهجمات من مسافة قريبة والشفاء هحاول اجاريها

( تم اضافة ٤٠ نقطة لخفة الحركة )
( خفة الحركة لديك ٦٠ نقطة )

هجمت شيري عليا تاني بس انا فعلا قدرت اتحرك بس اتضربت بس قدرت اجاريها شوية ، وفضلت كدا طول العشر ساعات هي تجرحني واخف واقوم واتجنب صربة واتجرح عشرة بس مهاراتي مساعدني شوية

( تم اكتساب +١٠ نقطة تحمل )
( تم اكتساب ١٠+ نقطة خفة حركة )
(تم اكتساب ١٠+ نقطة دفاع جسدي وسحري )
( تم الارتقاء في طاقة الكي والاختراق للمرتبة الثانية )
( تم مكافاتك ب ٢ صندوق حظ من الدرجة النادرة نظرا لادائك في قتالك ضد شخص اقوى منك )

ايه العظمة دي دا النظام دا طلع جامد فشخ عاش استمر ينظومة يحب 😉
دخلت علينا شاهي لتطمن على ادائي وكانت منهبرة بادائي امام شيري التي حتى هي شخصيا لا تستطيع مجاراتها هي تتماثل في السرعة مع جميلة كما تقول انا لا اعلم مدى قوة جميلة ولكنها اكيد اقوى بما انها تسيطر على مثل هذه الخادمات القويات والجميلات 😍 ، ماعدا شيري 😑 نبعد عنها احسن عشان دي شكلها مش ناوية على خير خالص

انهينا التدريب وذهبنا لتناول العشاء سويا ولكني رايت سلمى كانها كانت منهكة في شئ ما ، لا اعرف لن اتدخل في شؤنها الخاصة ، انهينا العشاء وذهبت الي غرفتي انا وسلمى لانها كالعادة تخاف من النوم بمفردها ، اخذت حماما ومن ثم ملات البانيو والقيت به نفسي مستلقيا ومستجم من يوم مليئ باشياء عديدة ومنهك معنويا فجاءة حدث مالم اتصوره

سلمى اقتحمت الحمام وهي ترتدي مايوه سباحة تريد ان تستحم معي
،،ايه يسلمى ايه يحبيبتي فيه ايه ؟ ،، قلت هذه الكلمات قبل ان تقفز سلمى الي الحوض وتمثل انها تسبح ببرائة طبعا لم اقل شئ في تقريبا تعلقت بي وتعتبرني الان من اهلها

،،انا بحبك اوي يعمو ومش عايزة اسيبك ابدا ،، قالت سلمى ببرائة ثم اكملت ،، النهاردة انا اتدربت جامد زيك يعمو وكنت تعبانة اوي طنط شيماء هي الي دربتني وهي بتتحكم كويس اوي في السحر يا عمو وعملتني حاجات كتير اوي ،، قالت سلمى مبتهجة

،، شطورة يحبيبة عمو مع اني لسه حتى مجبتش ١٧ سنة بس ماشي مش مشكلة وانك ١١ سنة بس اشطا م مهم وعد عندي لما تبقي قوية هجبلك هدية جميلة جدا هتعجبك اووي ،، قلت هذة الكلمات وانا اريط على راسها

،، بجد يعمو ؟ هتجبلي حاجة حلوة ؟ ،، سالت ببرائة وفرحة
،، بجد يقلب عمو ،، ثم قفزت في حضني وانا اكثر من يحتاج هذا الحضن اللطيف فانا اشتقت لاهلي اشتقت لاختي وامي وابي حقا انا اشعر بوحدة من دونهم واحاول ان اعود هذا بالذين حولي سلمى طبعا اللطيفة وشاهي الحازمة ولكنها تبدو نقية من الداخل وشيماء المثيرة والخجولة وشيري المجنونة ولكني اخاف منها احيانا لكنها تبدو جميلة من الداخل ايضا وغامضة احيانا 😑

انهينا الحمام واخرجت سلمى اولا كي البس ملابسي الداخلية ثم ناديت عليها كي تلبس هي ايضا وخرجت انا كي تاخذ راحتها ثم تذكرت اني املك صندوقين حظ ايضا من النوع النادر اعلم ان هذا رائع لاني محترف العاب من زمن

( تم فتح صندوقين حظ من النوع النادر بنجاح )

(تم اكتساب سمة جديدة المانا )
( تم اكتساب سمات السحر جميعها تماما )
( تم اكتساب ٢٥٠٠٠ نقاط خبرة )
(تم الارتقاء في المستوى )
( يرجى اختيار اربع مهارات )

( التضخيم *١٠) ( النقل الاني ) ( فنون القتال قديمة ) ( فنون دفاع قديمة ) ( السيوف المائة ) ( الفرعنة) ( التحكم بالسحر )

اي دا كله الحاجات دي انا شوفتها في كذا لعبة زمان بس مكنت اعرف انها حقيقة بس اي دا تضخيم *١٠ ؟ دا لو الي في دماغي صح كدا هتطور اسرع بكتير

( تم اختيار مهارة تضخيم ١٠*)
( تم اختيار مهارة فنون الدفاع القديمة)
(تم اختيار مهارة فنون القتال القديمة )
( تم اختيار مهارة الفرعنة )

انا اخترت دول لاني تقريبا اعرفهم من الالعاب الي كنت بلعبها وهعرف ازاي استخدمهم كويس انما الباقي مش محتاجهم اولا لاني ليه مبتدئ في الايقاظ دا ولسه مش عندي قدرات ثانيا انا مش بعرف استخدم السيوف بعدين هبقى اتعلم كل الاسلحة مش هتقن واحد معين لازم اتعلم كل الاسلحة واتقن كل انواع القدرات كمان لو بايدي .

اكيد المهارات دي هتظهر تاني في صناديق تانية زي النقل الاني كدا اهم حاجة اني مصدقت لقيت فرصة زي دول

( مهارة التضخيم١٠* : مهارة يمكن ان تضخم اي شئ عشر مرات سواء جوائز او نقاط خبرة او اي شئ اخر )

( مهارة فنون الدفاع القديمة : مهارة شرقية قديمة جدا تمكن المستخدم من استخدام كافة انواع فنون القتال بانواعها اي كانت )

( مهارة فنون الدفاع عن النفس القديمة : مهارة شرقية قديمة جدا تمكن المستخدم من استخدام كافة انواع فنون الدفاع بكافة انواعها اي كانت )

( مهارة الفرعنة : مهارة من النوع النادر جدا يستطيع المستخدم بتعلمها ان يتقن كافة مهارات الفراعنة القدماء وهي قدرات خاصة لن يتعلمها اي احد بسهولة ستفيد المستخدم كثيرا في المستقبل )

احيه ايه دا مهارة تضخيم ١٠* ؟ ياريتك جيتي من بدري كنت بقيت احسن من كدا بس لا مش هطمع عشان الطمع المفروض وحش ، انا كدا احسن من الاول بكتير ولو استمريت على كدا مع النظام دا هتغير وهبقى احسن


_____________________________________/

نافذة المستخدم 1.0

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ٧
الفئة: انسان ضعيف
اللقب: بدون

القدرة : بدون
____________
السمات :
القوة :٣٠ القوة الجسدية : ٢٠ القوة السحرية:١٥
الدفاع: ٣٠. الدفاع الجسدي :٢٠ الدفاع السحري:٢٠
السحر :الدرجة الاولى

المانا: ٨٠٠
نقاط الحياة : ١٦٠٠

الكي : المرتبة الثانية طاقات اخرى :0
خفة الحركة : ٤٠ التحمل: ٨٠

نقاط غير موزعة : ٩٠ نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 1 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 1 )( الآكل lvl 1 ) ( الترويج والهيمنة lvl 1 ) (مهارة التضخيم ١٠* ) ( مهارة فنون الدفاع القديم ) ( مهارة فنون القتال القديم ) ( مهارة الفرعنة lvl 1)

دا كدا عظمة 😍 ، اوي بس ليه المهارات دي مش مكتوب جنبها لفلات ممكن عشان هم بيفتحو كذا حاجة تاني ؟ مش عارف الوقت هيشرح دا بما ان النظام الاهبل دا م فالح بس غير انه يستمتع بموتي وتعذيبي 💔

جلست على الكمبيوتر قليلا بعدما اتطمنت على نوم سلمى واخذت ارى بعض الاخبار وقليت قليلا في صفحة الموقع قسم اخبار المجتمع لكني وجدت اشياء كثيرة لم اكن اتوقعها ولم اكن اتوقع انها موجو
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
جامد يسطا كمل و مستني الجزء الجاي علي نااار
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
الجديد يسطااا
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
السادس امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
عاش يا وحش قصه جميله جدا
متتاخرش علينا فالجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
جامد يبرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
عايزك تعمل من القصه دي سكه عشر سلاسل كدا متكتفيش بواحده لاما هنزعل منك يخوياا
هي حلوة للدرجادي بجد ؟ 🤔 بس متخافش انا حاططلها خطة لو كملت هتبقا اشطا وفيه افكار محتاجة 100 جزء 😂
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%