NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء الجديد امتا بص انتا لو خليت الجزء يتقري ف ساعتين برضه هقولك صغير 😂😂😂 نزل التاسع بسرعه بقا
اتفق
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Deep thinking
الجزء السابع


وصلنا الجزء الي فات لما كنت انا وشيماء في قاعة التدريب وبعد لما عرفت ماضيها وقدرتها ظهرت ليا رسايل كتيرة من النظام مش عارف ايه السبب كترها ، وبسبب مهارة التضخيم الجوايز تضاعفت واخدت لقب كمان وسمات كتيرة ومستوى النظام ارتفع للمستوى العاشر اكيد احسن بكتير ، دا غير مستوايا الي زاد ٨ مستويات مرة واحدة والنقط كمان الغير موزعة زادت ١٠ أضعاف ودا شئ كويس ، وكمان اكتسبت قدرة غريبة اول مرة اشوفها بس مش دي قدرة شيماء لان قدرتها اسمها نظام العراف وهي يدوب بس بتخليها تقرا الي قدامها افكاره مميزاته عيوبة سماته وكدا وهي بتعتمد على مهاراتها كجنية وقدرتها الجسدية بس معرفش التانيين زيها ولا لا لان مستوايا ضعيف لسه

____________________________________/

نافذة المستخدم 10.0 ( نظام الملوك)

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: 15

الفئة: انسان متوسط

اللقب: ( ملك الكنوز الأثرية)

القدرة : ( سيد نظام : درجة الفريد الاسمى )
____________
السمات :
القوة :٩٠٠ القوة الجسدية : ٣٠٠
القوة السحرية:١٥٠

الدفاع: ٨٥٠. الدفاع الجسدي :٥٠٠
الدفاع السحري:٤٠٠

السحر :الدرجة الاولى

المانا: ٨٠٠٠
نقاط الحياة : ١٦٠٠٠

الكي : المرتبة الثانية طاقات اخرى :0


خفة الحركة : ٥٠٠ التحمل: ٩٥٠

نقاط غير موزعة : (١٠٠*١٠) نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 2 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 2 )( الآكل lvl 1 ) ( الترويج والهيمنة lvl 1 ) (مهارة التضخيم ١٠* ) ( مهارة فنون الدفاع القديم ) ( مهارة فنون القتال القديم ) ( مهارة الفرعنة )
______________________________________

وكمان مستوى المهارات زاد ؟ دا ايه العظمة دي

( اه طبعا اومال انت فاكر ايه ) النظام اتكلم بلغة عامية عادي زيي بس دا ازاي مش فاهم !

( اكيد طبعا مش اترقيت عشر مستويات مرة واحدة ودا تقريبا شئ مستحيل بالنسبة لكل الي ع الارض بس انت محظوظ جدا ) قال النظام وانا متنح ! ازاي قرا افكاري ؟

( بص بقا متقرفنيش . انت وانا في نفس الجسم فاكيد لازم اقرا افكارك واعرف بتفكر في ايه )

تمام حلو اوي دا لا وكمان بقيت جرئ مبتقولش سيدي ولا بتعمل نفسك من بنها زي الاول

( اكيد طبعا هو اه انت سيدي وكل حاجة بس دا مينعش اني انتقدك عادي واقول رايي ، ماعلينا ... بما انك طورتني عن طريق الصدفة البحته اعتبرت ان قدرة شيماء قدرة مستوحاه من عالم تاني ومش كاملة فانا استدعيت القدرة الاصلية و...)

وايه ؟ سكت ليه تاني انت بتعلق ؟

( لا بس خلي بالك من شيماء لانها هتعمل نفس الحركة تاني من ضهرك عشان تدرب سرعة بديهتك )

ومن غير مافكر لقيت نفسي بتحرك للجنب بسرعة بسبب خفة حركتي الي زادت بشكل كبير والي ادى لصدمة للتلت خادمات سوا

،، انت ازاي عملت كدا؟ ،، شيماء قالت كدا بعد لما كانت مختفية تماما وكانت في ايديها سيف من الارض تقريبا من الارواح الي هي متعاقدة معاها والارض بالتحديد

،، مش عارف انا عملت الي قالي عليه النظام ،، وقولت كدا بس لقيت شيماء اتصدمت لما بصت تاني لسماتي

،، مستحيل انت سماتك عليت بسرعة كدا امتى انا لسه شايفاها وكانت متجيش ربع دا كله ،، قالت شيماء وهي مصدومة ومندهشة

،، من اول لما لمستك ظهرت كل الرسايل دي قدامي وكمان ظهرت رسالة اني ممكن اكتسب قدرتك واني بقدر اكتسب قدرات اي حد عادي ،،

،، ق ق قققدرتي ؟ ازاي ؟ ممممفيش اي نظام في العالم يقدر يعمل كدا ،، قالت شيماء وهي لسه على نفس تعبيرات الاندهاش والصدمة

،، لا فيه نظامي انا كدا تقريبا من اول لما حصل خطا اكتساب القدرة زي ماقولتلكو قبل كدا ،، قولت لشيماء وبعدين حاولت اشرحلها الي حصل والي فات كله من اول لما صحيت لحد لما حضنتها

( نسيت تحكيلها على حكاية التسلخات )

بس يعم انت كمان متفضحنيش تسلخات ايه ﴿ وانا في منطقة افكاري يعني دا بقدر اكلم النظام فيه﴾

( الستلخات الي كانت بتجيلك من الجري وانت في التمرين )

،، بس يعم تسلخات ايه الي اقول عليها انت مالك انت خليك في حالك ،، قولت كدا بصوت وسمعتني شيماء الي ماتت على نفسها من الضحك

،، انت بتكلم النظام طبعا صح ؟ طب سلملي عليه ههههههه،،

( قولها وانا كمان بموت فيها وعايز اقفش بزازها )

،، احم .. بيسلم عليكي هو كمان ،،

بس يا حمار انت واهدى ...فعلا سكت وانا بعد لما خلصت الي حكيته شيماء اتغير تعبيرها للتفكير وفضلت تفكر كدا شوية

،، مش عارفة يا ادهم الي بتقوله دا غريب وانا اول مرة اسمعة بس متخافش انا عمل المستحيل عشان اساعدك واقدر اخليك اقوى بسرعة ،، قالت شيماء ورجعت لهدوئها تاني وبدات تفكر ازاي هتستغل التغير دا اكتر

،، عندي فكرة .. بص انت هتكرر نفس الحكية مع باقي الخادمتين وتشوف هينفع تكتسب قدرتهم وتشوف سكاتك هتزيد بالطريقة دي زي المرادي ولا ايه ،، قالت شيماء وعنيها بتلمع ومتحمسة للشخصية الي قدامها الي ممكن تفوق توقعاتها وتوقعات شاهي نفسها

،، تمام ماشي هحاول لما نخلص ،،

،، تمام ودلوقتي قولي ايه هي المهارات الي عندك واوصفها بالظبط ،، قالت شيماء ووقفت واخفت سيفا واستدعت عصاية او صولجان زي مابيكون في الالعاب والافلام وقربت مني

،، تمام فيه مهارتين سلبية مهارة الشفاء المطلق مستوى ٢ ،ومهارة الشجاعة مستوى ٢ ،والباقي دول موجبة ،، وقولتلها باقي المهارات

،، ايه ! انت بجد معاك فنون الدفاع وفنون القتال والفرعنة مع بعض ؟ ،، وسكتت مش عارف من الصدمة ولا هي خرست معرفش

،، اه عادي فيها ايه دي ...،،

،، عادي ايه يحبيبي دول مابيبقوش مع بعض ولو حد في عالمنا قدر يكتسب واحدة بس وهي اصلا كل واحدة فيهم عبارة عن قدرات وليها مهارتها الخاصة انما انت اخدت التلاتة مع بعض !؟،، وتعبيراتها كلها دهشة واعجاب

،، وفيها ايه م فاهم انا اصلا حتى مش عارف ازاي استخدمهم او اي حاجة عنهم ،، وسالتها لو تعرف حاجة وهي فرحت انها ممكن تلاقي حد كدا اصلا

،، انا معندي مانع اساعدك بس انا معرفش غير الاساسيات بس من فنون القتال ومعرفش فنون الدفاع ممكن شاهي تعرف لانها اقوى واكتر خبرة في الحاجات دي ،، وبدأت انها تكلمني عن المهارات دي الي بتقول عنها انهم اصلا قدرات وانا دلوقتي فهمت هي ليه مش جنبها مستويات ...

وبدات فعلا شيماء تفهمني الاساسيات وتعلمني خطوة بخطوة وانا بسبب النظام بفهم الي هي بتقوله عن طريق التخيل وبتثبت في النظام وبتعلمها واحدة واحدة ... قعدنا تقريبا ست ساعات وتقريبا شرحت كل حاجة عن الاساسيات وكانت مندهشة جدا من اني بتعلم بسرعة جدا اساسيات بتاخد منها هي كنابغة من الجن سنين عشان تتعلمها وسنين عشان تتقنها وتعرف تستخدمها بس هي متعلمتش اكتر من كدا في الفنون القتالية اكتر لان عالمها اتدمر

( انت بتعمل ايه ؟ ) النظام في عقلي

انت شايف ايه بتدرب على اساسيات الفنون القتال ياعمى

( اه منا اخدت بالي ... بس انت عندك طريقة اسهل تتعلم بيها الفنون وتشغل كل المهارات الخاصة دي )

احا ومقولتش ليه بدل منا متذنب كدا ساعات

( اعملك ايه انت الي مسالتش 😑)

طيب اعمل ايه اشجيني يابو المعارف 😤

( بسيطة دور على اي حاجة انت عايزها في المتجر )
قال كدا وسكت انا عارف انه قاصد ينرفزني بس مش مشكلة مش هعرف اعمله حاجة حاليا)

بفتح المتج... احا ايه دا ...المتجر اتغير تماما

الوجهة شكلها ازرق وعدد الايقونات زاد والفصايل كل حاجة ليها متجر لوحدة دخلت على المهارات لقيت مهارات كتير موجودة وكلها درجات عالية من المستوى الاسمى والعالي جدا

قلبت شوية لغاية لما لقيت المهارات الي بدور عليها

( مهارة الفنون القتالية ومشتقاتها : تم شراء المهارة لكن لم يتم شراء المشتقات )

( مهارة الفنون الدفاعية بمشتقاتها : تم امتلاك المهارة ولم يتم امتلاك المشتقات )

( مهارة الفرعنة ومشتقاتها : تم تعلم الفرعنة ولكن لم يتم تعلم المشتقات )

( لا يمكنك تعلم المشتقات الثلاثة حاليا للفنون الثلاثة لانه لايوجد عملات كافية : عدد العملات المطلوبة لكل مشتق من المهارات 91000..عدد المشتقات التي تحتاجها للثلاثة 30 مشتق)

( يعيني يبني معلش *** يحنن عليك )

يحنن ايه يعم انا بشحت منك انا عايز اشتري

( مينفعش يحبيبي 😏 انت مش معاك غير ١٠٠٠ عملة بس دول اخرك تلعب بيهم بلي 🤔)

العب بلي بالف عملة ياهبل ... شوفلي طريقة ازود بيها عملاتي

( مفيش غير قتل الوحوش بس )

مش عارف الخادمات دول هيرضو ولا لا هبقى اسال شاهي بعدين

فضلت اتدرب مع شيماء باقي التدريب وفي اخر ربع ساعة قالت انها لازم تجرب التغير في السمات دا وتشوف تطورت لايه و قاتلني اخر ربع ساعة وكنت بتفادا كل هجماتها بصعوبة كبيرة وهي كانت بتندهش من اني اتطورت بسرعة اوي كدا وبتزود في السرعة بتاعتها تدريجيا لغاية لما وصلت لحدي اني مش هقدر اصد او اتفادا اكتر واتجرحت في اخر القتال وصفرت شاهي صفارة نهاية التدريب ودخلو شالوني وطلعوني لفوق وقعدوني على الكانبة الي في الدور الاول كانت سلمى بتلعب على الفون اول لما شافتني متشال ومجروح على الكنبة اتخضت وجريت عليا بس انا طمنتها وشيماء اخدتها لفوق عشان تنام لان الوقت كان اتاخر وهي اتعشت بدري وانا كنت كل الوقت دا في التدريب والوقت اخدنا بسبب تعليمي الاساسيات ، الجرح اتعالج بسرعة بسبب مهارة الشفاء طبعا وكان باين على شيري الدهشة لكن شاهي مكنتش باينة انها مندهشة او اي حاجة وبعد لما اتطمنت اني كويس لفت وهي ماشية بعد خطوتين وقفت وقالت

،، انت اتطورت النهاردة ... استمر ،، ومشيت وراحت على غرفتها اول لما دخلت اتصلت عليها جميلة عشان تاخد تقرير تدريبي

،، اي الاخبار ؟ فيه اي جديد؟ ،، ظهرت جميلة في هولوجرام قدام شاهي الي اول لما ظهرت انحنت احترام لسيدها صاحب العقد

،، اها يا سيدتي ادهم اتطور في لحظة بعد لما لمس شيماء وفهمت من شيماء انها قدرة النظام ومش قدرته وانه اكتسب قدرة جديدة بسبب النظام دا اسمها سيد النظام وهي بجد مدهشة جدا حتى انا استغربت من الي تقدر عليه القدرة ...،، وبعدين فضلت تحكيلها كل الي حصل ليا ولسلمى كل الايام دي واستغربت ان حتى سلمى استقظت قدرتها
واستغربت اني ممكن امتلك اكتر من قدرة واندهشت اكتر ونلت اعجابها لانها ابتسمت تقريبا

،، سيدتي هو عجبك ؟،، سالت شاهي

،، عجبني ايه بس لا اكيد دا بس بضحك عليهم شكل الجيل الجديد دا هيبقى مدهش ... بصي يا شاهي ...،، واتكلمت معاها وامرتها بحاجات وقفلت ودخلت شاهي عشان تنام

عندي انا تحت كنت انا وسلمى وشيماء ، بعد لما طلعت شيري اندهشت وتعابير وشها اتغيرت من سرعة تجدد خلاييا وطلعت معرفش ليه وسابتنا


،، شيماء ممكن اطلب منك طلب ؟ ،،

،، انت تطلب الي انت عايزة يا ادهم اامر ،،

،،ممكن اجي معاكو في مرة واتدرب عملي في زنزانة ؟ ،،

( يا عبقري يبن اللاعيبة ! تتدرب برضو ولا عشان همك ع العملات الي هتاخدها من وراهم ؟ 😑)

بس يلا يااهبل انت لو قولت كدا مش هيصدقو وهيرفضو

،، ونرفض ليه يعني يا ادهم انا قولتلك انت الي هحميه في الدنيا دي يعني انا تقريبا عايشة عشانك فهرفض ليه ، بس ممكن هم يرفضو بس سيبها عليا انا هحاول معاهم ،، شيماء

،، ماشي تمام شكرا يا شوشو يقمر انتي 😍 ،،

وحضنتني شكلها اتعلقت بيا هي كمان ولا ايه ... ماعلينا المهم دلوقتي. نحاول نستوعب اليوم دا

اولا انا كنت بتدرب مع شيماء وكنت ضعيف ..وبعدين هي حكتلي ماساتها وماضيها وبعديها حضنتني . ولما حضنتني النظام اكتسب قدرة وضخمها علطول من غير حتى مايرجعلي اكن دا كله مترتبله بس صدفة ان قدرتي تبقى القدرة الوحيدة في العالم ... لا مصدقش اكيد الموضوع فيه ان

وبعدين غير دا كله اكتشفت حاجة كويسة ، وهي اني لما بكتسب قدرات او مهارات جديدة الشمات بتتاثر وبترتقع لوحدها وان مهارة التضخيم دي اهم مهارة عندي حاليا

بس دلوقتي فيه كذا حاجة لازم اشوف اهميتهم وقوتهم اولهم الكي ايه دا اصلا لازم اتعلم ازاي استخدمه وايه السحر ودرجاته مش فاهمها برضو وايه الفنون دي لازم اعرف ازاي بيستخدموها انا بس اتعلمت الاساسيات انما الفنون والمشتقات نفسها مش عارفها بس مسيري هعرفها لازم عشان ابقى الاقوى في العالم دا لازم اتعلم كل حاجة واستغل كل فرصة ممكنة

ووايه اللقب دا صح انا شوفت ان فيه لقب جديد بس مشوفتش وصفة ...

( ملك الكنوز الأثرية: هو لقب لم يملكه في التاريخ الا شخص واحد فقط كان محظوظا وعندما مات ترك هذا اللقب ميراثا لمن يملك نفس حظه مبروك ، سيفيد المستخدم كثيرا )

( اي خدمة مش عارف من غيري كنت هتعمل ايه 🤔)

بس ياهبل ... بصيت على اللقب وكنت عايز اجربة وافتكرت اني لسه ماستلمتش جايزة التمرين اليومي

يا نظام هات جايزة التمرين ...

( تمرين ايه ؟)

تمرين الصبح اليومي دا.

( ااااه قصدك التمرين الي لو معملتهوش بتتعذب بيطلع ***** ؟)

يعم ماشي شكرا ايوة هو

( لا معرفهوش 🤔)

معلش خلص احسن لو مجبتش الجوايز هع...


( تم استلام عدد ١٠٠ تحمل وخفة حركة وقوة ودفاع )

( تم اكتساب صندوقين من الرتبة النادرة )

( تم اكتساب ١٠٠ عملة متجر )

( تم تفعيل مهارة التضخيم*١٠)

( تم اكتساب عدد ١٠٠٠ نقطة خفة حركة وتحمل وقوة ودفاع )
( تم اكتساب صندوقين من الرتبة الفريد الاسمى )

( تم اكتساب ١٠٠٠ عملة متجر )

ايه دا انت جبت ورا بسرعة كدا ؟ انا بهزر بس يعم انت 😏

( احم... لا يعم اجيب ورا ايه ، انا قولت بس عشان متعيطش اجبهملك بسرعة )

معيطش ؟ ايه الاوفر دا طيب روح انت دلوقتي لما اشوف الحاجات دي

وفضلت شوية بظبط السمات والمرادي الهدايا قليلة بس مع التضخيم مستواها ارتفع اضعاف

وبعدها فتحت الصندوقين الاسمى دول ، فتحت الخزنة كانو لونهم في الايقونة ابيض في دهبي في اسود ضغطت فتح عليهم ظهر منهم ضوء ابيض وبعدين اسود وبعدين اختفى الضوء تماما واختفت الصناديق

( تم اكتساب نقاط سمات ١٥٠)

( تم اكتساب عملات ٢٠٠٠)
( تم اكتساب ثلاث عقود من الطرق الستة وهم النار والمياه والبرق )

( تم اكتساب مهارة السيافة من درجة الفريد الاسمى )
( تم تشغيل مهارة التضخيم )

( تم اكتساب نقاط سمات ١٥٠٠)
( تم اكتساب عملات ٢٠٠٠٠)
( تم اكتساب ثلاث عقود روح من حكيم الطرق الستة
وهم نار مياه ، وبرق )
( بص يا نجم انت السمات دي فكك سيبهم هيعلوو مع نفسهم انت عايز تبقى اقوى ركز على الجسد والمهارات والقدرات دول كافيين يخلوك الاقوى في العالم )

ماشي يسىدي شكرا ع المعلومة
جامد💪 بس صغير 😕
عايزين تطورات اكبر وياريت تكون القصه طويله وكذا سلسلة
الجزء الثامن

بعتذر ان الجزء السابع كان صغير عشان الوقت وكدا

____________________________________/

نافذة المستخدم 10.0 ( نظام الملوك)

الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: 15

الفئة: انسان متوسط

اللقب: ( ملك الكنوز الأثرية)

القدرة : ( سيد نظام : درجة الفريد الاسمى )
____________
السمات :
القوة :٢٨٠٠ القوة الجسدية : ٢١٠٠
القوة السحرية:١٨٠٠

الدفاع: ١٥٠٠. الدفاع الجسدي :١٥٠٠
الدفاع السحري:١٢٠٠

السحر :الدرجة الاولى

المانا: ٩٠٠٠
نقاط الحياة : ١٨٠٠٠

الكي : المرتبة الثانية طاقات اخرى :0


خفة الحركة : ١٩٠٠ التحمل:٢١٠٠٠

نقاط غير موزعة : (١٠٠*١٠) نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 3 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 3 )( الآكل lvl 1 ) ( الترويج والهيمنة lvl 1 ) (مهارة التضخيم ١٠* ) ( مهارة فنون الدفاع القديم ) ( مهارة فنون القتال القديم ) ( مهارة الفرعنة lvl 1)
______________________________________

ندخل علطول بقا في القصة من غير مقدمات


اي دا كله ! انا بقيت اقوى تلت مرات اكتر من ساعة تطور النظام ؟! دا ايه العظمة دي كدا انا قربت من حلمي خطوة وكله بفضل النظام دا مش عارف انا هو معانا ولا علينا ولا ايه بالظبط ، كمان مهارة الشفاء زادت مستوى هي والشجاعة معنى كدا اني لما بستخدم المهارة كتير بتعلى في المستوى حلو اوي دا

نظام

( افندم يا استاذ الاحضان بس 😏)

احضان بس ايه ؟
( شاطر بس تحضن سعتك حتى مش عارف تقفش ع الاقل قفشة واحدة دانت بضااان )

انا الي بضان؟ يخي انت مال خالك هو زبي ولا زبك؟

( عادي محنا في نفس الجسم )

وماله خلاص ابقى قفشلها انت

( متسخنيش هعملها وانت عارف كويس .نسيت الكهف ولا افكرك ؟😏)

كهف اه وماله دنا عمري ماهنسهالك ... المهم فهمني ايه نظام الملوك دا مش فاهم

( تدفع كام ؟ )

ادفع زبي ينفع ؟

( لا مليش في الخشن هات البت شيماء احسن )
ممكن برضو تنفع 🤔 خلص يعم قول ايه بتاع الملوك دا

( بص يسيدي دا انا )

وبعدين ! انت بتنقطني؟ ماتقول يعم

( بكلمك بجد انا هو ملك النظام )

دا الي هو ازاي يعني م فاهم

( مش هينفع اقول اي حاجة غير اني ذكاء صناعي متغذي بذكريات ملك النظام دا الي عمل اول نظام في العالم من الاف السنين وان كل زمن فيه واحد بس الي بيوصل للمستوى العاشر وبيقابلني انا مش هو اكيد بس كل الب اقدر اقولهولك اني تقريبا نسخة منه )

ودي حاجة مكانتش في اللعبة واول مرة اشوفها بس اكيد فيه ان في الموضوع كله ...قولي ايه الغرض ؟

( غرض من ايه؟)

ايه الغرض من اني ابقى معايا نظام ملك النظام ولا نظام الملك دا ؟

( الغرض انا مش مبرمج اني اعرفه انما ممكن اضمنلك انك تقدر تبقى الاقوى زي مانت عايز ...تقريبا رغبتك هي السبب في دا كله )

بطل هجس بقا رغبتي ايه وهبل ايه انا اصلا شاكك في الموضوع اصل اكيد مش صدفة ولا حظ اني اكتسب النظام الي يقدر يخليني الاقوى وانا عايز ابقى الاقوى اكيد في ناس تانية عايزين يبقو الاقوى اكيد

( اكيد بس برضو انا غير مبرمج اني اجاوب على الاسئلة من النوع دا )

يووووه ولا غور من هنا انت ملكش لازمة اصلا

( انا !؟ تماااام اوي ماشي )

ومسمعتهوش تاني بعد لما قولت كدا ، المهم دلوقتي كدا فهمت ايه سبب اني معايا قدرة سيد النظام دي اكيد بسبب النظام نفسه ودمجه مع قدرة شيماء وبقا اسمه سيد النظام بس مش مشكلة طالما مش بياذيني

بعد لما خلصنا كانت الوقت اتاخر بالليل وكان لازم ننام عشان نكمل تدريب بكرة

طلعت انا وسلمى اوضتنا عشان ننام وشيماء راحت على اوضتها هي كمان وهي بتبصلي وتبتسم

دخلنا الاوضة وقعدنا على السرير وسلمى مسكت ايدي ،، مالك يا عمو قلقان ليه ؟ ،، سالتني سلمى
،، لا مفيش يسلمى نامي انتي دلوقتي عشان بكرة فيه تدريب ليكي ولا مش عايزة تبقى قوية زيي ؟ ،،

علطول سلمى افتكرت وجريت تحت البطانية وهي بتنام قالت،، لا طبعا يعمو هبقى اقوى واقوى مما تتخيل كمان وهحميك واحمي كل الي بحبهم ،، نامت سلمى وانا ببصلها ومبتسم الملاك دا شاف كتير اوي وتعب في حياته لازم انا كمان اتدرب اكتر وابقى اقوى عشان احمي الي زيها

قومت اشوف اي اخبار جديدة على الموقع ملقتش اي حاجة غير بس تطبيل للمدربة الجديدة او المعلمة جميلة الجميلة 😑 مش فاهم هي ازاي يعني قوية للدرجادي ؟ فضلت اقلب شوية لما زهقت وقفلت وروحت نمت من التفكير كالعادة

وفي اوضة خادمة من الخادمات كانت الاوضة مضلمة جدا مش باين منها غير رجليها وماسكة فون بتتكلم فيه ،، ايوة زي مابقولك كدا ... يعني انفذ؟ ... تمام خليك مركز معاه وانا هنا هقولك اخباره اول باول ,, خلصت الخادمة المكالمة وابتسمت ابتسامة خبيثة وراحت تنام

﴿ في الاكاديمية المصرية ﴾

في اوضة الاجتماعات او المائدة المستديرة بتاعة الاكاديمية كان قاعد تقريباً ١٢ شخص لابسين قناع اسود وبيتكلمو

,, انتي يعني متاكدة يا جميلة انه ظهر ؟ ،، شخص ١

،، ااه يا رئيس انا اتاكدت من الخادمة بتاعتي وانه اكتسب نظام الملك ظهر ،، جميلة كانت بتتكلم وقاعدة في اخر المائدة تقريبا عشان جديدة

،، بس لو دا حقيقي يبقى احنا في خطر والعالم كله كمان في خطر لو الرؤية اتحققت فعلا يبقى دا هو الخراب زي ماجه في الرؤية ،، شخص ٢ كان قاعد على يمين الرئيس الي هو شخص ١

،، كدا المفروض اننا نقتله عشان نخلص منه ،، شخص ٣ وكان باين انه واحدة ست وقاعدة على شمال الرئيس

،، اها ممكن فعلا بس انا عندي راي تاني ،، ردت جميلة وهي بتبسم بخبث وبتبص لشخص ٣

،، اتفضلي يا جميلة انا سامع ،، رد الرئيس او شخص ١

،، احنا ممكن نجيبه الاكاديمية وندربة ونخليه يتحكم في قوته وكمان نعرف نقاط ضعفة وقوته عشان لو اتقلب ضدنا نعرف نصده ،، جميلة بابتسامة وعينها كلها ذكاء وجمال

،، فكره كويسة ومضمونة بس انتي ضامناه يا جميلة ؟ ،، رد الرئيس

،، اه ضامناه يا رئيس هو حاليا عندي في القصر بتاعي وخادماتي بيدربوه وتطوره عالي جدا وكويس هينفعنا ،، ردت جميلة بهدوء

،، تمام انا موافق انه يجي يرب في اي وقت لما يجهز ويدرس كمان زي الطلبة ومش هيتعرض للاختبار لو عايزة ،، رد الرئيس بهدوء

،، لا يارئيس انا مبحبش الواسطة وياريت كمان لما يكون هنا محدش يعرفه اني الي دخلته او يديله اهتمام زيادة لازم يعتمد على نفسه ،، ردت جميلة بهدوء

،، تمام موافق بس مش عايز مراقبته تتهز ولا لحظة خليكو ديما حذرين دا معاه نظام الملك ،، رد الرئيس بهدوء وبرود اعصاب

،، تمام يارئيس ،، كل الي كانو موجودين حول الدائرة المستديرة وفيه منهم طبعا الي خايف والي غضبان والي قلقان والس عنده برود اعصاب ومش خايف وانتهي الاجتماع وخرجو ، بس كان فيه واحد لسه قاعد وبيبتسم ابتسامة خبيثة ،، يامرحب بالاقويا،، قال وهو مبتسم بخبث

في صباح اليوم التاني كانت الساعة 5:00 الصبح صحيت سلمى المرادي بحماس ونطت عليا وحضنتني وصحتني متفاجئ

،، عمو عمو اصحى عشان نبدا تدريب ،، وهي كلها نشاط وحيوية

،، لا يماما عايز انام شوية كمان 😴😴،، قولت كدا وانا بفتح عيني وشوفت سلمى افتكرت كل حاجة وقومت ،، يلا سلمى يقمراية انتي حاهزة ؟ ،،

،،جاهزة يعمو يلا ،، ولبسنا الترنج ونزلنا نفطر ودخلتها بعد لما خلصنا القاعة تلعب على عجلة او تعمل ايه حاجة اصلها مش محتاجة تدريب دلوقتي غير التدريب الزهني وغالبا السحرة مش محتاجين يبقو اقوى كل الي محتاجينو تعويزة قوية .. او دا الي انا اعرفه

طلعت انا الملعب عشان ابدا تمرين الجري وخلصته بسهولة جدا ودخلت علطول على باقي التمارين وخلصتهم بسهولة جدا بسبب التكور والسمات الي اكتسبتها اخر مرة فرقت معايا جدا المرادي ، التمرين اليومي كله مخدش معايا غير ساعتين بس سرعتي في الجري كانت كبيرة جدا لدرجة اني خلصت ال١٠ كم في تلت ساعة بس بقيت الساعتين في باقي التمارين اليومية

( تم انتهاء التمرين اليومي في وقت قياسي جديد )

( تم اكتساب نقاط خبرة ٤٠٠٠٠)
( تم اكتساب نقاط سمة ٥٠ لكل سمة )
( تم اكتساب صندوقين من النوع النادر )

( تم تشغيل مهارة التضخيم )
( تم اكتساب نقاط خبرة ٤٠٠٠٠٠)
( مبروك اترقيت للمستوى ٢٠)
( تم اكتساب ٥٠٠ نقاط. سمة )
( تم اكتساب صندوقين من النوع الفريد الاسمى )

افتح الصندوقين حالا

( تم فتح الصندوقين بنجاح )
( تم اكتساب مهارتين من المستوى الفريد الاسمى : مهارة مستحضر الارواح lvl max ، مهارة سيد الفوضى )

( تم تشغيل مهارة التضخيم :. تم تحويل مهارة مستحضر الارواح lvl max الي مهارة سيد الموتى المستوى الفريد الاسمى ، تم تحويل مهارة سيد الفوضى lvl max الي مهارة امبراطور الفوضى مستوى الفريد الاسمى)

ها هتشرح ولا ايه نظامك ؟

(...)

نظام ...يا نظام بيه ... يا ملكنا يا جامد انت🤗

( دلوقتي انا جامد وملك جامد؟ ماكان من شوية غزر من وشي ... لا مش قايل اتعامل انت )

خلص بقا يعني يرضيك اتسوح وانت تفشل ؟

( لا )

خلاص يلا قول يملك انت يجامد🌚

( امري ل** بص يعم مهارة مستحضر الارواح دي بتسدعي ارواح من عالم الفوضى او عالم الموتى وكمان لما بتقتل وحش او اي حد بتقدر تاسر روحه وتستدعيها تبقى معاك ديما وبقائهم مستدعين بيستهلك نقاط مانا وكل لما بتعلى من درجة السحر كل مابتقل استهالكهم للمانا وبيزيدو في مستواهم )

( دا بالنسبة لمهارة مستحضر الارواح انما بالنسبة لمهارة امبراطور الفوضى دي بتخليك تفتح مخزن طاقة جديد في جسمك من نوع الفوضى وهي مهمة جدا في مهارات النوع الشيطاني او المهارات السفلية هتفيدك بعدين وفي قتالاتك كمان )

دا كدا عظمة اوي اخيرا قولت حاجة عدلة تسلم املك😉😂

( يعم ولا حاجة واحد)

خلصت مع البضان دا ودخلت القاعة عشان ابدا تدريب والنهاردة كان دور شاهي

وصلت القاعة وكانت شاهي مستنية في النص ولابسة بدلة غريبة زي الي بنشوفها في الالعاب بدلة لونها احمر في كتافها درعين كل درع فيه تقريبا قرن حيوان او وحش ، دخلت واستعديت المرادي انا غير قبل تلت ايام لما هرتني ضرب 😎

،، النهاردة بما انك بدات تطور هعلي اللفل معاك في التدريب .. انا كدا في كامل قوتي مع البدلة دي كدا انا هعاملك زي مابعامل زعيم زنزانة من مستوى ٤ نجوم كل الي مطلوب منك النهاردة انك تتعامل معايا بمهاراتك بس فنون القتال والدفاع بس وتحاول تطبق الي اتعلمته من شيماء امبارح معايا النهاردة ،،

،، تمام يلا انا جاهز ،، خلصت الجملة وشاهي مدتنيش فرصة حتى اخد وضع استعداد وف لمحة كانت قدامي واستدعت رمح كان طويل وشكلة بيلمع كدا لونة احمر زي البدلة

( متخافش ولا تتوتر اهدى كدا واتحرك باقصى خفة حركة ليك لليمين )

بدا النظام يساعدني اني اتفادى هجمات شاهي وفعلا عرفت اتفاداها بس فيه ضربات كانت بتجرحني لاني لسه موصلتش لنفس سماتها تقريبا تلت ارباعها او اقل شوية بس مع النظام بيساعدني اني احاول اجاريها كدا اسهل بكتير من الاول

،، كويس جدا في حركاتك اكنك متعود على القتال بقالك عشرات السنين ... دلوقتي حاول تستخدم اساسيات فنون القتال بس ،،

( متنحش بص ركز في عقلك وصفي ذهنك وفكر وتخيل الي هقولهولك دا ... تخيل الاف الناس بتدرب كل انواع فنون القتال الي انت تعرفها واتخيل انهم بيزيدو في طاقتهم ... حلو اوي دا دلوقتي فكر انك بتبعد في الرؤية دي وبتشوف ناس اكتر واكتر بتدرب صح كدا برافو)

بدات طاقة لونها احمر تلف حوليا وشاهي اندهشت اني عرفت اتقنها من اول مرة ازاي

( حلو دا استمر وحافظ على الشعور والمشهد ... عاش دلوقتي تخيل انك شايف الكرة الارضية كلها والناس دي كلها بتدرب وانت شايف وسامع كل حاجة من البعد دا )

واحدة واحدة الطاقة الي حواليا بدات تزيد وتبقى غامقة اكتر

( حلو بص بقا عايزك تتخيل كل الناس دي كلها طاقة وانت بتاخد كل الطاقة دي كلها وبدخلها جواك.)

ودي اعملها ازاي يعني م فاهم

( يعني فهمت دا كله وجاي على دي مش عارف؟.. سيب نفسك للي بقوله وانت هتعرف)

عملت الي قاله وفعلا لقيت الطاقة بتدخل لجوايا لوحدها وانا في الفضاء ، وبدات الطاقة الي حواليا دي تتحول لهالة لونها احمر غامق خلى شاهي مصدومة لدرجة انها وقفت ثابتة من شدتها مش عارفة تتحرك

،، دي كلها واساسيات بس ؟ اومال لو فتحتهم كلهم هتعمل ايه ، تعرف ان انت كدا نفس مستوى زعيم قبيلة جن كاملة ؟ ... ماعلينا دلوقتي استعد واهجم عليا ،، خلصت شيماء وانا بدات اهجم فعلا وحسيت اني بقيت اقوى بسبب الهالة دي واسرع وحواسي بقيت اقوى ، ضربت بس بوكس باقوى ماعندي صدتها شاهي بسهولة بس حست انها تقيلة شوية

،، حلو اوي انت لسه بتبهرني ،، واول مرة اشوفها بتبسم مش عارف دا اعجاب ولا اندهاش ولا اي

ردت الضربة بالرمح وانا في لحظة اتفاديت الضربة بسرعة واسهل بكتير من اول القتال ، حسيت ان شاهي بدات تتحمس اكتر لان سرعتها زادت اكتر وبدات ضرباتها تزيد بس انا اتفاديتها كلها حرفيا وكنت تقريبا اسرع منها ، سرعتنا احنا الاتنين بدات تزيد اكتر يعني الي يبص علينا من برة ميلمحش غير خيالاتنا بس بتتحرك

انا بحاول اعمل اي جرح ولو صغير حتى مش عارف بس شاهي فضلت تتفادي وترد الضربات وانا اتفادى واضرب بس بايدي وهي معاها درع ورمح بس انا معايا الهالة بتزود من قوتي وكل حاجة حتى سرعة تجدد الجرح بزيد اكتر والشجاعة بتعلى

فلحظى شاهي ابتسمت

،،دلوقتي كفاية لعب 😏،، وهالتها زادت وعليت وكانت لونها رمادي وشديدة لدرجة ان سرعتي قلت مبقتش زي اول ماشغلت الهالة وف لحظة شيماء وصلت لعندي حتى انا وانا مفعل هالة فنون القتال مش عارف اجاريها بعيني

،، اااااااااااااه ،، صوت ددمم بيخرج من بطني الي اخترقها رمح شاهي وانا بسبب الهالة والشفاء والشجاعة الالم خف بس لسه فيه الم شديد هل دي قوة هالتها للدرجة دي ؟

،، كدا تدريبنا النهاردة خلص انت ابهرتني تاني النهاردة مرتين مرة وانت بتفعل هالتك من مجرد كلامي ونصايحي ومرة وانت بتحاول تهجم بكل قوتك وتجرحني .. بس لسه قدامك طريق طويل انت لسه في اول خطوة بس يا ادهم ... كمل انت ماشي صح ،، وابتسمت ابتسامه هادية وبصت للجرح وهو بيخف وكملت

،، دلوقتي هناخد راحة ساعة تتغدى انت وسلمى ونرجع نكمل تاني ،، ولفت شاهب وطلعت وامرت شيماء وشيري الي كانو بيشاهدو من فوق وكانو مصدومين من الي حصل ومن تحكمي وقوتي وسرعة تطوري

،، ادهم انت كويس ؟،، شيماء وهي بتمد ايديها عشان تقومني وهي قلقانة

،، اها كويس كويس بس انا مكنتس متوقع انها دي قوة شاهي كدا ،، قولت وانا سرحان في الي حصل ومش عارف انا ههزمها ازاي دي دا مش هي لوحدها دا فيه اتنين غيرها تقرييا زيها 😩

،، علفكرة يا نخلة انت ... شاهي استخدمت بس نص قوتها في الاخر ،، قالت شيري وانا منهد احا دي نص قوتها بس ! اومال لو زودت شوية كانت خلصت عليا ؟

،، احا بس ؟ دا كدا عظمة اوي 🙂 ... وبعدين ايه نخلة دي شايفاني بيج شو قدامك ؟ ،، بيج شو دا المصارع للناس الي مشافتش المصارعة ولا الزمن الجميل 🤔

،، اها نخلة اذا كان عاجبك 😑 ،، وهي بتبص بنظرة غريبة كدا

،، نخلة نخلة عادي عجبني طولي برضو 😏،، وبطلعلها لساني زي العيال الصغيرة

طلعنا فوق وقعدت على السفرة وشوية ووصلت سلمى معرفش ازاي كانت بتتدرب ولا مع مين وشيماء كانت بتتفرج عليا .. مشغلت دماغي اكيد دا في صالحها سلمت عليا سلمى وهي كانت مهلوكة من اثر التدريب الي كانت بتدربه

،، سلمى انتي كويسة ؟ لو تعبتي يماما ريحي شوية ،،
قولت لسلمى بحنيه وايدي على خدها بمسح عرقها

،، لا يعمو لازم ابقى اقوى انا عايزة اتدرب اكتر كمان لسه مبقتش اقوى ،، قالت سلمى وهي كلها حماس ووشها تعبان

ابتسمت وقولتلها تقعد جنبي عشان نبدا نتغدا التلاتة واقفين ورانا شاهي كمان بتراقب بناكل ازاي وبناكل ايه ، والغريبة انها بتبصلي وهي مبتسمة ابتسامة هادية

خلصنا اكل وارتحنا شوية ونزلنا نكمل تدريب وسلمى راحت قاعة تانية مع شيماء عشان تتدرب شوية وشيماء رجعت عشان تتفرج

وانا وشاهي استعدينا وبدانا القتال تاني ومرت حوالي ٦ ساعات من ١٠ وحصل نفس الكلام بس شاهي مشغلتش الهالة بتاعتها بس انا كنت بهجم .. وهي تسد والعكس لغاية لما هي وقفت ومان خلصنا التدريب

،، الحمد*** اخيرا خلصنا ، انا موت النهاردة 🤒،، قولت واترميت على الارض اخد نفسي

،، انت بتستريح ليه انا مقولتش خلصنا 😤،، قالت شاهي وكانت باين انها غضبت وانا عايز اشخر واقوم اقتلها واقتل نفسي وارتاح من التعب وبعدين كملت ،، باقي ال٤ ساعات دول هتدرب ازاي تشغل فنون الدفاع كمان ،،

احااااا كدا كتير 🙂

( اسمع كلامها هي هتوفر عليك كتير وعملات كتير في فتح المشتقات كمان )

الرحمة ... ،، تمام ماشي يلا انا جاهز 🙂،، قولت وانا بموت وماسك نفسي لاقع

،، بص بقا انت تقعد على الارض وتربع رجلك وتغمض عينك وتصفي ذهنك ،، قالت وانا بدات اعمل كدا

،، فكر انك بتعوم في مياه كوكب كامل من المياه وفيه نيزك ملتهب جاي ناحيته واخترقه،،

بدات اعمل كدا واتكونت حوليا طاقة لونها ازرق

،، تخيل ان النيزك دا خبط الكوكب دا وساح على المياه وكون قارة كاملة من اليابس والارض ،،

عملت فعلا كدا وبدات الطاقة تتحول من اللون الازرق للاخضر

،، فكر دلوقتي انك بتخترق الارض دي وانت تحتها وبتطلع للسطح وانت طلع بتقابل حمم وبتخترقها ،،

( تم اكتساب مهارة مقاومة الحرارة العليا )

بدات فعلا اعمل كدا والطاقة اتحولت لونها للاحمر وزادت لونها ودرجتها مع كلام شاهي وتنفيذي ليها

،، كدا تمام حلو اوي انت كدا مفعل هالتين القتال والدفاع سوا ومبروك انت اول حد في التاريخ يجمع بينهم ويشغلها ،، وهي بتبتسم وكانت شيماء فوق مبتسمة وشيري مندهشة من الي حصل

كدا عظمة اوي بجد وكمان اكتسبت مهارة جديدة

( نظرا لانك اول من يفعل هالة القتال والدفاع في جسد واحد فان النظام يكافئك ب ٢٠٠٠ عملة )
( تم اكتساب لقب ملك فنون القتال والدفاع)

( تم تشغيل مهارة التضخيم ومضاعفة العملات الي ٢٠٠٠٠)
( تم اكتساب لقب امبارطور الفنون الشرقية )

دا كدا عظمة العظمة بقا 🤩 ... وفضلت استخدم الهالة تاني في قتال دام لساعة تاني وكنت حرفيا اقوى بكتير من الاول حتى باستخدامي لهالة فنون القتالي بس ، لدرجة ان شاهي كانت مندهشة ومتحمسة اني اقدر اوصل لاية كمان تاني

مرت عشر ساعات التدريب مليئة بالمكافئات وذهبت انا وسلمى لتناول العشاء وذهبنا للغرفة كالعادة نامت سلمى في الحال من تعب التمرين وبقيت انا على موقع الاخبار اقرا الاخبار كانت الساعة 8:00 بالليل

خبط الباب قومت افتح لقيت شيماء واقفة لابسة قميص نوم احا ع الجمدان لونة احمر وهي لون بشرتها بيضة اوي والقميص مفتوح من كل حتة صدرها كان هيفرتك القميص من كبره ومش لابسة سنتيان القميص لحد بعد طيزها بشوية كدا ولابسة اندر فاتلة

انا واقف مصدوم من المنظر زقتني ودخلت وقفلت الباب وراها وظهر كرسي ورايا قعدتني عليه وطلعت هيا على رجلي

،، ايه مالك؟ مش نفسك تنام معايا ولا ايه .؟ ،، قالت ووشها كله هياج وعنيها هتاكلني

( ايوة ايوة انا عايز انام معاها ... انا معاها واتجوزها )

بس يعم كركر انت التاني

،، ااه يعني كان ،،

،، كان ؟ 🥺،، وبتمثل انها حزينة

،، لا خلاص عايز لسه 😏،،

،، بجد ؟ طب يلا ،، وبعدين افتكرت سلمى وكملت ،، لا مش يلا عشان سلمى ،،

هي بصت لقت سلمى نايمة وبعدين قالت كلمة في سرها وبصتلي تاني وابتسمت
،، متخافش مش هتصحي ولا تسمعنا ،،

طبعا انا مليش في الجنيات انا عايز حاجة كدا غير دي بس مش هعرف اقولها لا واكسفها

،، طب يلا بس هتسمعي كلامي ؟ ،،

،،هسمع كلامك يحبيبي ،،

،، لا انا دلوقتي سيدك 🌚،،
،،وهي مكسوفة وبتبسم ،، حاضر يا سيدي

،، قومي اقفي واقلعي 😈،،

قامت وهي مكسوفة وقلعت القميص اول لما قلعت القميص وبانت بزازها اكنها بتنادي عليا عشان اقفشهم

،، دلوقتي انزلي على رجلك وايدك وتعالي هنا ،، وقولت كدا وهي سمعت الكلام بسرعة وجت بين رجلي وشها قصاد بتاعي بالظبط وبتبصلي بنظرة هيجان وبرائة

،، نزلي بنطلوني ببوقك بس ،، وعملت كدا بهدوء وهي مبتسمة

،، نزلي البوكسر وحطي بتاعي في بوقك مصيه يلا،، وفعلا بسرعة عملت كدا واول لما شافته شهقت وبعدين بدات تدخله في بوقها كله و وتمصه وتبلعه باحتراف هيجني ، بتلحس الراس وتنزل على البضان وتبلعها وفضلت تعمل كدا تقريبا خمس دقايق لغاية لما جبتهم على وشها وبلعت شوية والي على وشها لحسته بايدها وهي بتبصلي بطريقة تهيج وبريئة

،، لفي واطلعي عليه خليه يخش في خرم طيزك مرة ومرة في كسك يلا ،، وفعلا بدات تعمل كدا ولفت بتعمل بطيزها على زبي عشان يقف وفعلا وقف تاني ودخلته في طيزها اول ما دخل صوتت جاامد بصيت بسرعة على سلمى فكرتها صحيت بس لقيتها حتى متحركتش وكانت مديانا ضهرها

قمت ضارب شيماء على طيزها جامد 💥

،، ااااي اي يسيدي انا صايقتك ف ايه؟ ،، وهي لسه بتنطط على بتاعي وتبص ببرائة

،،عشان كنتي هتصحي البنت خدي دي كمان عشان صوتي من غير ماقولك💥🍑 ،، وفضلت اضرب فيها وهي تهيج اكتر وبتتنطط على زبي لغاية لما جبتهم في طيزها وفضلت تقريبا ساعتين اعمل معاها الحوار دا بتناكة كدا 😎 لغاية لما شبعت ومشيت وهي ماشية قالتلي ان شاهي وافقت على حضوري للزنزانات معاهم ومن بكرة هبدا ادخل اول زنزانة معاهم والتدريب هيبقى كالاتي بعد كدا

ست ايام في الاسبوع يوم تدريب مع الخادمات ويوم في الزنزانة اي زنزانة تتطلب منهم وطبعا دي حاجة تفرحني لاني كدا هعرف اجيب عملات اسهل وممكن كمان افتح كل مشتقات المهارات بتاعتي

روحت انام جنب سلمى حسيت انها كانت صاحية او مش عارف ليه حسيت بكدة لاني بصيت عليها لاقيتها نايمه فعلا محطتش في بالي ونمت بس قبل مانمت بصيت بصة على السمات بتاعتي عشان اشجع نفسي وانام وانا مبسوط

____________________________________/

نافذة المستخدم 10.0 ( نظام الملوك)


الاسم : ادهم انس سالم

المستوى: ٢٠

الفئة: انسان متوسط

اللقب: ( ملك الكنوز الأثرية)( امبراطور فنون القتال الشرقية )

القدرة : ( سيد نظام : درجة الفريد الاسمى )
____________
السمات :
القوة :٣٥٠٠ القوة الجسدية : ٣٠٠٠
القوة السحرية:٢٠٠٠

الدفاع: ١٩٠٠ الدفاع الجسدي :١٩٠٠
الدفاع السحري:١٥٠٠

السحر :الدرجة الاولى

المانا: ١٠٠٠٠
نقاط الحياة : ٢٠٠٠٠


الكي : المرتبة الثانية طاقات اخرى :0


خفة الحركة : ٢١٠١ التحمل:٢٣٠٠


نقاط غير موزعة : (١٠٠*١٠) نقطة
____________
سمات اضافية : لايوجد
____________
مهارات: (الشفاء المطلق lvl 3 ) ( الشجاعة ضد اي شئ lvl 3 )( الآكل lvl 1 ) ( الترويج والهيمنة lvl 1 ) (مهارة التضخيم ١٠* ) ( مهارة فنون الدفاع القديم ) ( مهارة فنون القتال القديم ) ( مهارة الفرعنة lvl 1)( مهارة امبراطور الفوضي مستوى الفريد الاسمى) ( مهارة سيد الموتى مستوى الفريد الاسمى)
______________________________________











وبكدا يكون الجزء التامن خلص اي خدمة كبرت الجزء على اد ماقدرت اهو 😉 الي اللقاء في الجزء التاسع يا مستيقظين🤩
جامدددددد فشششششششخ
حاول متتاخرش علينا على قد ما تقدر ❤️
**** معاك
 
  • عجبني
التفاعلات: Zepo و Deep thinking
اه و**** يخويا يعني انا اه بتعذب بس نحمده انا متفائل 😉 وشكرا ع التعليق الجامد دا وحاضر من عنيا هطول الجزء
حبيبي وتابع بنفس الاسلوب بس خلي في افشخانات للبطل شوية
يعني مش لازم يتطور بسرعة وانه يضرب بس لا 😂خليه ياخد من شيري مثلا وهي بضربو تديلو كفين مخبرين ويتعلق في الخلا ايام عشان يعرف انها عارفة انه عينو هتق عليهم دماغو متركبة شمال
😂😂😂😂
دي نصيحة فقط
من اخوك
༺Ƈҽȥαɾ༻
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
تم أضافة الجزء السابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
كسسسم الجمال
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Deep thinking
متجيب رقمك كدا بتاع الواتس
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
الجزء الجديد امتا بص انتا لو خليت الجزء يتقري ف ساعتين برضه هقولك صغير 😂😂😂 نزل التاسع بسرعه بقا
لا عيش بقا على وضعك 😂
 
جامد💪 بس صغير 😕
عايزين تطورات اكبر وياريت تكون القصه طويله وكذا سلسلة

جامدددددد فشششششششخ
حاول متتاخرش علينا على قد ما تقدر ❤️
**** معاك
تسلم يبرووو من عنيا
 
  • حبيته
التفاعلات: موجب جاد المنصوره
حبيبي وتابع بنفس الاسلوب بس خلي في افشخانات للبطل شوية
يعني مش لازم يتطور بسرعة وانه يضرب بس لا 😂خليه ياخد من شيري مثلا وهي بضربو تديلو كفين مخبرين ويتعلق في الخلا ايام عشان يعرف انها عارفة انه عينو هتق عليهم دماغو متركبة شمال
😂😂😂😂
دي نصيحة فقط
من اخوك
༺Ƈҽȥαɾ༻
اخويا عاش ع النصيحة وتسلم ع التعليق الرايق دا بس هقولك حاجة بس انت لو لاحظت في الحزء التامن هو اصلا دماغه مش في الجنس هو بس عايز يبقى اقوى عشان يتطور وتتغير حياته بس اشطا انت لفت نظري لحاجة مكنتش واخد بالي منها تشلم يبرووو🤩
 
شكرا يكبير جزء حلو جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: Deep thinking
جميل يا طيب ..
وطرح يستحق المتابعة ..
شكرا لك بانتظار الجديد القادم ..
دمت بكل خير
👌 ;)
 
  • حبيته
التفاعلات: Deep thinking
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايزين التاسع بقا ياسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: Deep thinking
جميل يا طيب ..
وطرح يستحق المتابعة ..
شكرا لك بانتظار الجديد القادم ..
دمت بكل خير
👌 ;)
القلام الجامد دا فور مي؟🤩😍

تسلم يا جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%