NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mr.silence

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
10 مايو 2022
المشاركات
50
مستوى التفاعل
268
نقاط
537
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك
قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم

 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ana loka, ليلي احمددد, الكويس و 14 آخرين
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك

قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم
كمل يا برنس وما تتاخر
 
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك

قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم
استمر اسلوبك حلو فى سرد القصه بس يريت الجزاء يطول اكتر من كده
 
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك

قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم
كما يزمكس
 
ممتازه استمر بالتوفيق
 
شكلها قصه
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك

قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم
نار كمل
 
ممتازة بس الجزء دا قصير جدا يا ريت تكمل وتطول في الاجزاء شوية
 
قصة من نوع مختلف شوية ياريت تعجبكم

اسمي محمود عندي ١٩ سنة هادئ جدا ومحترم جدا وكل الناس بتحبني الكبير قبل الصغير بيشفوني عاقل طولي معقول ١٥٨ ممكن يبقا قصير شوية وده نتيجة حالة اتولدت بيها اني قصير بس الأطراف عندي ضخمة شوية ايدي ورجلي وكمان الزب ايدي عريضة وقوية كانها بتاعت راجل بقالي عشرين سنة في البنا زبي هو طوله ١٥ سنتي بس تخنه مقولكش ايدي مبتقفلش عليه
انا طالب جامعي في كلية طب ده وصفي


امي نادية ٤٣ سنة ١٥٠ سنتي طيز مليانة وبزاز طرية وحجمها كبير نسبيا كيرفي محترمة جدا متعلمة
اخويا الصغير عنده ٤ سنين


ابويا خالد ٥٠ سنة موظف ملوش دور في القصة اوي

خالتي سمية ٤٦ سنة بيضة طيز طرية وبزاز متوسطة


ولاد خالتي ندا ٢٩ سنة كيرفي حاجة بسيطة محترمة ولبسها واسع عندها بنتين صغيرين خمس سنين والتانية أربعة

بنت خالتي التانية هدي كيوت عندها ٢٧ سنة عندها بنت واحدة ٣ سنين و بنت لسه بترضع

خالي ابراهيم ٥٣ سنة ملوش دور اوي في القصة

مرات خالي ابراهيم حنان طيز كبيرة بترقص وهيا ماشية وبزاز مدلدلة

القصة حصلت بعد ما خلصت ثانوية عامة قولنا نحتفل بمجموعي فالعيلة اتفقت أن نروح مصيف
اتفقنا وكل واحدة استأذنت جوزها علشان هناجر شاليه صغير

وروحنا ساحل الشمالي والدي قالي حلاوة نجاحك تروح مصيف محترم وفعلا ركبنا الاتوبيس ونمنا وصحينا وروحنا الشاليه مكون من ٣ غرف وحمام ومطبخ وقيمنا الاوض خالي ومرات خالي في غرفة وطبعا ابن خالي المتجوز مرديش يجي
امي واخويا الصغير وخالتي و عيال بنات خالتي في أوضة
واتفقنا انا وندا وهدي في أوضة وطبعا قالو احنا عيلة في بعضينا و اجوازتهم مش موجودين محدش هيعترض وانا ابن خالاتهم وزي اخوهم وكدة وطبعا عارفين أن محترم بس المشكلة انا فعلا محترم بس عندي غريزة حيوانية وهي الشهوة شوفت الحمار ما يبقي ماشي في الشارع ويلاقي النتاية قدامه ما بيمزش ويركب ويدقر علي طول كذلك انا محترم بس الشهوة لو تملكتني بتحول خنزير بركب الي قدامي المهم
قولنا هنعد اسبوعين النهاردة مش هنطول في الشاطئ واتفرجنا علي البحر ولقينا مناظر اول مرة نشوفها احنا عيلة محافظة يعني مايوة محافظ وحجا. لكن أن نشوف بكيني اتصدمنا والحريم بيضحكو علي المناظر لأن بنسبالهم البيكيني عبارة عن كلوت وسنتيانة
وكل ما تعدي واحدة و تلاقي العيلة كلها مركزة معها و خالتي توشوش امي ويبوصولي ويضحكو وخالتي تقول لبناتها اجوازكو لو كانو هنا كانت عنيهم وجعتهم من كتر البص وكل واحدة فيكو راجعة بالعايل التالت في بطنها
امي وخالتي لبسين درس طويل وتحتيه بطلون قماش
بنات خالتي مايوة بوركيني الي هو الكامل من الرقبة للرجل
بنات خالتي نزلو المياة على الشاطئ من برة بنت خالتي هدي رغم أنها الصغيرة ولكن لسه ولدة من قريب ف البز مليان لبن وبيترج وبعد ما نزلت المياة ايه بقي ولا الكس مقلبظ وباين من البنطلون طبعا خالتي نادتها وقالت لها لمسي نفسك

قالت لها ايه يا ماما انتي شايفة لابسين ايه
راحت ماما قالت لها في يا سمية سيبي البت انتي مش شايفة الحريم ماشية بالداخلي ازاي هيسبو دول ويبوصلها هي
طبعا الشاطئ عائلات بس فا كان فاضي امي وخالتي ومرات خالي قرروا ينزلو البحر بنات خالتي خارجو لعيالهم فا كانو بيحدفو لبعض الكورة لعب تقليدي قالولي انزل في النص واحنا بنلعب خالتي بتتحرك غصب عني دوست علي بنطلونها فتقلع خالص فوشوشتني في ودني من غير ما حد يحس قالتلي البنطلون انقلع انزل تحت المياة ولبسهولي معلش يا محمود طبعا وشي احمر قالتلي متتكسفش انت زي ابني الي خلفته يلا و فعلا غطست وجبت البنطلون ودخلتلها رجل جيت ادخل التانية رجلي فلتت وكنت هغرق ملقتش قدامي غير ايه غير الكلوت مسكت فيه راح نازل منها هي برقت المياه بتخش في كسها وخرم طيزها طبعا حست بإحساس رهيب روحت ببص كنت لابس نضارة البحر فا كانت الرؤية كويسة لقيت كس المصري الاصيل الغامق شوية وعليه شعر كسها طبعا في تحول بيحصل من محترم ومهذب لخنزير وانتو عارفين الخنزير هيركب النتاية حتي لو متفرقة طين لقيت نفسي بمسك في كسها التخين و افعص فيه وفي طيزها الملبن البيضة طلعت خدت نفسي قالتلي ايه ده يا محمود قولتلها معلش يا خالتو كنت هغرق معرفتش امسك حاجة غير ال. قالتلي مصدقاك قالتلي يلا وروحت رفعتلها الكلوت ولبستها البطلون وطبعا بلبسها بقيت اخلي صبعي يلمس مكان البظر ولا حظت أنها كانت بتترعش بس وطلعنا من المياة وروحنا الشاليه و كلنا و جيه وقت النوم ندا قالت انا هنام علي الارض تحت الشباك وانا وهبة نمنا علي السرير واتفقنا لو حد سألنا انا بنام علي الارض وهما علي السرير روحنا في النوم نص ساعة وصحيت علي عياط بنت هبة الصغيرة صحيت من النوم ببص لقيت هبة رايحة في النوم ومش دريانة خالص راحت مطلعة البزة من الجلابية البيتي وحطتها في بق بنتها انا هجت اوي البز مليان لبن وحلمة سودة وانا بعشق الحلمة السودة وفضلت ربع ساعة مبحلق لغاية ما البت وهي بترضع عضت الحلمة فا هدي اتوهت وفتحت عينها بتبص لقيتني مبحلق اتخدت معرفتش تدخل بزها لأن البت بترضع قالتلي ايه يا محمود في حاجة معرفتش اعمل ايه افتكرت انى واحد كورس تقديمي عن الطب ومن ضمنها كان في محاضرة نسا عن الرضاعة الطبيعية فقولتلها اه اصل دارس الرضاعه الطبيعيه وكدة بس اول مرة اشوفها وكدة وقولتلها كدة غلط قالتلي ايه الي غلط قولتلها الوضع ده ممكن يسبب اختناق لطفلة قالتلي بجد واتخضت وطلعت البز من بق البت قالتلي ايه الوضع الصحيح روحت قولتلها قعدي واسندي ضهرك طبعا الخجول الي عندي اختفي و تتفجئ بمحمود الخجول الي يستكشف يروح ماسك بزها ويحط الحلمة بين صوابعه وبقولها كدة وروحت ضاغط هدومها اتعرفت لبن طبعا هي مصدومة اول واحد بعد جوزها يلمس جسمها
وروحت بصتلها بابتسامة كدة قلتلها عرفتي معرفتش اتمدي اكتر لأن سمعت صوت لتفتح واتففل يعني حد خرج من اوضته

يا تري مين وهل هتبقي اول نيكة

منتظر رايكم
كمل يامعلم قصه حلوه عايزين التكمله بسرعه
 
القصص القصيرة لها قسم خاص
الرجاء الإلتزام
 
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: شكه دبوس
وين السادية بالموضوع ؟
 
كمل ومتتاخرش
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%