NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الخيانه لها طعم لا يتذوقه إلا المخلصون

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الخيانه لها طعم لا يتذوقه إلا المخلصون و لها رائحه لا يشمها إلا الصادقون

فأحقر أنواع الخيانه
خيانة رجل لامراه وفيه او خيانة الحبيب لحبيبته

وأمر انواع الخيانه
خيانة امرأه لرجل وفي

ترى ماهو لون الخيانه؟؟
وهل تبكي المرأه بعدها ؟؟
وهل يندم الرجل عليها؟؟

هل صحيح أن الخيانه لاتنبت إلا بالظلام ومن خلف الكواليس لتغتال الفرح عند كثير من الناس؟؟

هل الخيانه برأيك تكون واجبه في بعض الاوقات؟؟
بكل صراحه رايكم بالخيانه؟؟

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم, Maxxx_PlayerxXx, @The GodFather@ و شخص آخر
الخيانه لها طعم لا يتذوقه إلا المخلصون و لها رائحه لا يشمها إلا الصادقون

فأحقر أنواع الخيانه
خيانة رجل لامراه وفيه او خيانة الحبيب لحبيبته

وأمر انواع الخيانه
خيانة امرأه لرجل وفي

ترى ماهو لون الخيانه؟؟
وهل تبكي المرأه بعدها ؟؟
وهل يندم الرجل عليها؟؟

هل صحيح أن الخيانه لاتنبت إلا بالظلام ومن خلف الكواليس لتغتال الفرح عند كثير من الناس؟؟

هل الخيانه برأيك تكون واجبه في بعض الاوقات؟؟
بكل صراحه رايكم بالخيانه؟؟

مشكلتنا بالعالم العربي ربطنا مفهوم الخيانة بالعلاقة بين الرجل والمرأة

صدقني أسهل نوع هو الخيانة بين اثنين رجل وأمرأة بمحيط علاقة جنسية لانه بالنهاية كل واحد ممكن يترك الثاني ومع الأيام كل واحد بنسى

بتسأل عن لون الخيانة ؟؟ أسود بلون القطران
بتسأل عن البكاء ؟ لما بتخون أو بتتخان ما بتبكي دموع بتبكي من جوا قلبك على الجهتين حتى لو انكرت
بتسأل أين تنبت الخيانة ؟ للأسف بالعادة تنبت في لحظات الفرح والسعادة لحتى تعيش انت او الخاينة في كواليس الظلام والليل اللي ما بنتهي

بتسأل عن وجوب الخيانة ؟ وجوبها أحيانا علشان تعرف الناس على حقيقتها ، بمعنى كاشف معادن

طبعا جاوبتك بس اجاباتي عن الخيانة بشكل عام مش عن الخيانة اللي بين الرجل والمرأة بس

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
بتسأل عن وجوب الخيانة ؟ وجوبها أحيانا علشان تعرف الناس على حقيقتها ، بمعنى كاشف معادن
كلامك 💯💯 بس صادفك موقف عن وجوب الخيانه؟

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
كلامك 💯💯 بس صادفك موقف عن وجوب الخيانه؟
صادفني موقف مع اشخاص خانوني فعلا وللاسف ما استخدمت هالموقف وندمان اني ما خنتهم بس مرات بقول انه شعور الندم أهون كثير من شعور الخيانة الفعلي

كان لي نصيب من الخيانة يا علاء ... وتقدر تقول هي سبب تدمير حياتي ... مممم مش عارفة اعبر بكلمة صدقني ... بس كل الي اقدر اقولة البوست بتاعك كامل ... مش بيعبر عن ذرة في الاحساس ساعتها ... واظن انا خيانتي كانت من أبشع أنواع الخيانة الي ممكن ست تتحملها مهما كانت قوية ... اقدر اقولك اني دخلت مصحة بسببها ... بس الايام بتتعافي اي حاجة ... وبقيت بفكر نفسي انسي كل شوي ... لان عقلي متوقف عند اللحظة صدقني ... ممممم كفاية كدة انا رغاية اوي

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: كريم سعد مكرم, fares07, الـ مجتاو و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان لي نصيب من الخيانة يا علاء ... وتقدر تقول هي سبب تدمير حياتي ... مممم مش عارفة اعبر بكلمة صدقني ... بس كل الي اقدر اقولة البوست بتاعك كامل ... مش بيعبر عن ذرة في الاحساس ساعتها ... واظن انا خيانتي كانت من أبشع أنواع الخيانة الي ممكن ست تتحملها مهما كانت قوية ... اقدر اقولك اني دخلت مصحة بسببها ... بس الايام بتتعافي اي حاجة ... وبقيت بفكر نفسي انسي كل شوي ... لان عقلي متوقف عند اللحظة صدقني ... ممممم كفاية كدة انا رغاية اوي
هذي حالة واقعية يا علاء انه الأيام كفيلة تعالج أي خيانة بين رجل وامرأة مهما كانت صعبة

بس فيه خيانات ثانية الأيام والزمن بيكون حطب لنارها

• عجبني
صادفني موقف مع اشخاص خانوني فعلا وللاسف ما استخدمت هالموقف وندمان اني ما خنتهم بس مرات بقول انه شعور الندم أهون كثير من شعور الخيانة الفعلي
لو رجع الزمن بيك هتستخدم الموقف ( الخيانه) ولا هتكتفي بالندم؟

• انا سخنت كده ليه
ارغي براحتك. سامعك

لو رجع الزمن بيك هتستخدم الموقف ( الخيانه) ولا هتكتفي بالندم؟
اكتفي ؟؟ لو رجع الزمن ححرقهم مش بس استخدم الخيانة ههههه

• بيضحكني
هذي حالة واقعية يا علاء انه الأيام كفيلة تعالج أي خيانة بين رجل وامرأة مهما كانت صعبة

بس فيه خيانات ثانية الأيام والزمن بيكون حطب لنارها
اتفق

• أتفق
الحقيقة مش متذكر اني اتعرضت لخيانة الا من اصدقائي
وبالنسبة لي كل حاجة بتعدي

• عجبني
  • عجبني
اكيد طبعا. الخيانه تمنها الدم
الدم عمره ما كان ثمن لشيء يا علاء

الخيانة ثمنها انه تخللي اللي خانك يعيش كل يوم يخاف من بكرة ويعمل حفلة انه خلص امبارح على خير

• عجبني
الدم عمره ما كان ثمن لشيء يا علاء

الخيانة ثمنها انه تخللي اللي خانك يعيش كل يوم يخاف من بكرة ويعمل حفلة انه خلص امبارح على خير
عذرا عندي سنه عدوانيه شويه.
بس بامانه شايف ان طريقتك مش عمليه.
انا محبش اخلي حد يعيش بنفس الطريقه

• عجبني
عذرا عندي سنه عدوانيه شويه.
بس بامانه شايف ان طريقتك مش عمليه.
انا محبش اخلي حد يعيش بنفس الطريقه
اختلاف بالعدوانية
انا بحب اخلي اللي عمل شيء غلط وثمنه كبير يعيش الموت كل يوم وكل لحظة مش بس مرة واحدة

علي كدا بتتنازل عن حقك لو حد خانك؟
ممكن تسميها زي ما تسميها بس انا مش مؤذي ولا هسامح نفسي لو كنت سبب اذي لأي حد مهما حصل منه
وانا بسميها رقي بالنفس اني اتجاهل الأشخاص دي مدي الحياة

• عجبني
اختلاف بالعدوانية
انا بحب اخلي اللي عمل شيء غلط وثمنه كبير يعيش الموت كل يوم وكل لحظة مش بس مرة واحدة
بتعمل ايه مثلا 🤔

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%