NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Amigod

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
ادعوكم ان نتناقش من واقع تجاربكم حول التخيل الجنسي المنتشر بشكل ملحوظ ، ولكنه لا يستخدم دائمًا للاتصالالجنسي مع الشريك.
تتمحور الخيالات الجنسية الشائعة حول الشهوانية العنيفة، والكلام البذيء ، وديناميكيات السيطرةالمتغيرة ، والمخاطرة او تخيل مواقف محرجة خطرة .

ومع ذلك ، وفقًا لدراسة أجراها معهد كينزي بقيادة الباحث وزميله في علم النفس اليوم ، جاستن ليهميلر ،فقد غيّر الوباء سبب وكم مرة يتخيل الناس بشكل كبير. أفاد المشاركون في الدراسة أنهم كانوا يتخيلون أكثرلأنهم كانوا يشعرون بالملل أو يحتاجون إلى الهروب من الواقع أو الاسترخاء أو تلبية احتياجاتهم الجنسيةوالعاطفية التي لم تتم تلبيتها.

تخبرنا هذه النتائج أنه عندما يعاني الناس من صحتهم العقلية ولا يتم تلبية احتياجات التعلق لديهم ،فإنهم يلجئون إلى عالمهم الخيالي الخاص للراحة في بعض الأحيان بدلاً من التواصل مع شركائهم.
ادعوكم الى مشاركتنا في التعليقات تجاربكم الخاصة. ماهي الخيالات التي تثيركم حاليا؟ وًما عي تجربتكمحول تحويلها الى واقع؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البرنس 7 و السير ادم
يالهوي علي الخيال
ده انا بتخيل حاجات شئ لا يصدكه عكل فعلا :ROFLMAO:
بس انت قصدك علي الرول بلاي (RP) صح ؟ بحب اتخيله مع نفسي ما احبش اعمله مع حد

• عجبني
التفاعلات: Banoottaawii
انا مش فاهمة حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفه عم تتكلمي مع شات مع حد وتتخيلوا فانتازي معين او موقف معين سكس شات او حتي لو حقيقي بس بسيناريو معين حتي لو خيالي
ده اسمه (ROLE PLAY) وهوا بيقول ان مع الكورونا باه والعزل وبتاع والناس بقت قاعدها في بيوتها اكتر الناس بقت بتعمل الموضوع ده اكتر وشغالين اكتر في الخيال والفنتازي
ده اللي انا فهمته تقريبا بس امممم ممكن باه تستنيه كمان عم هو يجي يقول قصده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%