NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بس دى اشاره لوحدها انى ابعد
ابعد ودي نصيحه وففك من اي حد يقلك جرب ده مريض وعاوزك تموت بالبطيئ بجد و**** وغير كده لو هتبطل بطل علشان نفسك ومستقبلك وغير كد فكر في اهلك في مراتك المستقبليه او ولادك مثلا لما يجوا اي الي هيحصل اي ممكن تعملها وانت سكران في يوم؟

مصيبه هلت عليت من حيث لا اعرف صاحبى الى معايا من اولى ابتدائى جه امبارح بيكلمنى بيقلى تعالا البيت عندى نقضى العيد مع بعض قلتلو ليه قلى هنجيب خمره ونظبط الدنيا انا عمرى ما شوفت الخمور اصلا ولا شميتها ولا حتى شربت منها وهو مش عارف بقى شكلو مجرب ومدورها من الصدمه الثوانى الى اتصدمت فيهم عدو عليا سنين ازاى يقلى كدا ومصمم برضو ياخدنى يشربنى معاه انا قلتلو لما يجى العيد يبق نشوف وانا من امبارح مش مستوعب طيب ليه اقول ايه انا عمرى ما حطيت السجاره فبوقى هل حد هنا مر بمرحله زى دى واتصرف مع صاحبو ازاى
وفمره عرض عليه حته افيون برضو وانا استغربت واتصدمت ورفضت انا مش عارف اتخيل ولا استوعب الى بيحصل بجد
ياريت حل يا جماعه ارجوكم حل
نصيحه ياصحبي اوعا تتدخل السكه دي قله مش عاوز صريحه دا ضرر كبير وهوا لو صحبك بجد مش هيرضالك الضرر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله انت متخيل حد كان ملازمك عالحلوه وعالمره من اولى ابتدائى لحد يومنا هذا وجارى فنفس الوقت واخويا فالرضاعه يطلب منى كدا انا زعلان عليه انو اتدمر لكن انا فتره وهنسى وهبعد عنو
بلاش الدراما الاوفر!
يعني فيها ايه
ما يقترح زي ما يقترح!
هو انسان مختلف عنك
انتم اخوات و صحاب مش معناها نفس الافكار و المعتقدات
بلاش الافورة فالامور مثل هاذي!
انا بنصحك لان طريقة صدمتك مش طبيعية!
ده لو اخوك مش حتتصدم كده 😂
اسمعني صديقي : صداقة الطفولة فالغالب بتنتهي عند بدو الرجولة… لازم تفكر بعقل مش بعواطف (غريبة) بلاش جو الصدمة ده صدقني ده مش عادي الي انت بتقولو: انك مصدوم و وووو…

ايه علاقة الصحوبية بصدمتك؟
ده مش توازن! انت لازم تعيد وزن علاقاتك و الي انت بتنتظرو من الناس!
الواحد ينصدم من اخوه، ابوه… و بردو في حدود…

ابععععد عنه و اياك تجرب هتكره نفسك

يغلق لانتهاء الغرض والاكتفاء بهذا القدر من التعليقات
انت طلبت النصيحة والاخوة الاعضاء نصحوك بعدم شرب الخمر اذا انتهى الغرض

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%