NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
  • ماااشي
التفاعلات: المنحرف¹
ده احسن ليك صدقنى عشان لو حصل ومشيت فى سكته هتخسر كتير ومن الواضح انك شاب بتحافظ على صحتك الحاجات دى وعن تجربة خراب بيوت وتدمير للصحة وفلوسك هتضيع ع الفاضى
يبق بلاش خالص

نصيحه اقطع علاقتك بيه لاما تقوله يبطل او ع الاقل ميقلقش اشرب واعمل كل ما اشوف حد يقولى اياك والسجاير
حاجه صعبه ياخى لما تشوف صحبك بيتدمر قدامك

• عجبني
التفاعلات: حيدر باشا 1
  • عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا
علاقة البشر بالخمر حسب عقليتاهم! والعنب عموما بياخدوها من باب ياااااااه خمرة قيقضلو يشرب لحد السكر و يفوتو مرحلة انهم واعيين! مش فاهم السبب يعني
مالها الخمرة؟ انا بشرب عادي مع الاكل او لو في حفلة كاس اتنين تلاتة… ما بيحصلش حاجة.

طيب.
ده انا….
سيبك و نشوف حكايتك

صاحبك ده من ايام ابتدائي… ما عندوش نفس الموانع و الخطوط الحمرا… يبقى نعمل ايه؟ نقللو ماليش فيه

وبس؟
اه و بس!

هو يعرض
و انت ترفض

ولو الح…
اسحب نفسك من الصحوبية هاذي! بشويش

خليه يشرب وحدو فالعيد… يعني انت مش مجرب ولا عاوز تجرب! ليه يلح عليك يعني؟ ده تصرف غريب منو… انت حاليا مش في ابتدائي صح؟ يبقى شوف صحاب عندها نفس تفكيرك

ابعد عن صاحبك مره هتجر مره هتجر مره هتلبس مصيبه صدقني وربنا يستر يابا اهم حاجه ابعد عنه اقطع اي وسيله تربطكم ببعض وابعد تدريجي مره ف مره هيسيبك كان عندي واحد زي صاحبك بس شاء القدر انه يسافر ايطاليا وبعدنا ودلوقتي ** مايوريك حاله بقي بيطلع لايف وهو بيشرب خمره وحشيش ودنيا وبنات وبحمد ** ان بعدت عنه
بس دى اشاره لوحدها انى ابعد

مرحبا
علاقة البشر بالخمر حسب عقليتاهم! والعنب عموما بياخدوها من باب ياااااااه خمرة قيقضلو يشرب لحد السكر و يفوتو مرحلة انهم واعيين! مش فاهم السبب يعني
مالها الخمرة؟ انا بشرب عادي مع الاكل او لو في حفلة كاس اتنين تلاتة… ما بيحصلش حاجة.

طيب.
ده انا….
سيبك و نشوف حكايتك

صاحبك ده من ايام ابتدائي… ما عندوش نفس الموانع و الخطوط الحمرا… يبقى نعمل ايه؟ نقللو ماليش فيه

وبس؟
اه و بس!

هو يعرض
و انت ترفض

ولو الح…
اسحب نفسك من الصحوبية هاذي! بشويش

خليه يشرب وحدو فالعيد… يعني انت مش مجرب ولا عاوز تجرب! ليه يلح عليك يعني؟ ده تصرف غريب منو… انت حاليا مش في ابتدائي صح؟ يبقى شوف صحاب عندها نفس تفكيرك
المشكله انت متخيل حد كان ملازمك عالحلوه وعالمره من اولى ابتدائى لحد يومنا هذا وجارى فنفس الوقت واخويا فالرضاعه يطلب منى كدا انا زعلان عليه انو اتدمر لكن انا فتره وهنسى وهبعد عنو

يا جدعان الراجل محتاج نصيحة كفاية تهييس 😂😂😂😂😂
اعمل يا فرعون زى ما قولنا ليك اقطع علاقتك نهائى بصاحبك ده وفكك منه وشوف يامعلم حياتك
انا قلت كدا برضو

• معجبنيش
حاجه صعبه ياخى لما تشوف صحبك بيتدمر قدامك
انت عملت ال عليك هو بيغرق وانت بتحاول تساعده بس هو مش عايز وهيسحبك معاه لتحت ف فاكس له وتعامل عااادى او اقطع براحتك بس متروحش معاه ف سكته

• بيضحكني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%