NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي الشرب بنسبة بدون توهان كويس وبيخليكي منتعشه بس لو زيادة مش بتحسي باي متعه

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
ما جربتش الخمر لكن لى صديق جربها مره ودمرت حياته لانه لما روح البت اعتدى جنسيا على بنته

الخمرة والجنس
ناس كتير بتحب انها تشرب خمرة قبل العلاقه ، سواء مع مراته ، او مع صحبته ، او ايا كان مين
بس ليه شرب الخمرة ، يعني ليه علشان اعمل علاقة مكونش ف وعي
هتكلم عن نفسي مثلا
انا واحده جربت اني اشرب خمرة قبل العلاقه مع حد وحرفيا شربنا لحد ما درمغنا
بعدها حسيت ان دماغي بقت خفيفه شوية ، احساس ان اعصابك مرخية بتتحكم بطريقه غلط ف جسمك
والمعايا لما ابتدينل نعمل محستش ان هو البيعمل كده حسيت انه بيصتنع القوه ، وانا حسيت اني بتصنع المتعه
احساس غريب جمب احساس المتعه الجنسيه ، ولكن لما فوقنا مكناش محددين كل حاجه حصلت يعني كان عبارة عن شعور احلام شوية
بس عمتا تجربة مجربتهاش تاني وحتي لو شربت قبل العلاقه كنت بشرب بنسبة معينه بحيث اني موصلش لمرحلة الاحلام وعدم التفريق بين الواقع والخيال .
بس السؤال الفي دماغي بقا احنا بنعمل علاقات جنسية علشان نحس بمتعه متعه حقيقه سواء من الراجل او من الست ، ويمكن المتعه الجنسيه هي اكتر متعه مش بيكون فيها تصنع ، ليه بقا حبينا نحط التاتش بتاعنا ف الموضوع ونبوظ الدنيا ، ليه عايزين نبوظ الحاجه الاوريجنال ونخليها مضروبة .
انا شايفه ان الخمرة والجنس فكرة ملهاش لازمه، لأنها بتضيع الغرض من العلاقه وهو المتعه
وانا لو الشخص كان في كامل قواه العقلية وهو ف العلاقه المتعه هتكون اعلي بكتير جدا
ولا انت ايه رأيك
الحشيش كويس بس مش اوڨر 😂🤝

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: The bad doctor

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%