NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

zengo

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي عندي سؤال بس مش عايز حد يفهم اني ديوث أو خول والكلام دا
عندي اخت مكتوب كتابها من 3شهور لغايه متجهز شقتها بس طول الفتره دي من ساعه كتب الكتاب هي وجوزها بيحاولو يبقو لوحدهم ونا مش برضي اسيبهم لوحدهم خالص لدرجه اني يخرج معاهم ودلوقتي حسيت اني مزودها حتي وهو جوزها وفي حاجه تانيه بتقولي اثبت علي موقفك لغايه ميروحو شقتهم ودلوقتي حاسس اني لو طنشت هحس اني اريال
وتاني ياجماعه محدش ياخد فكره اني ديوث والكلام دا واللي خلاني اقول الكلام دا هنا اني مش هينفع أقوله لحد تاني مهما كان صفته

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر, Life selector, الصقر_الجارح و 2 آخرين
عندي اخت مكتوب كتابها من 3شهور لغايه متجهز شقتها بس طول الفتره دي من ساعه كتب الكتاب هي وجوزها بيحاولو يبقو لوحدهم ونا مش برضي اسيبهم لوحدهم خالص لدرجه اني يخرج معاهم ودلوقتي حسيت اني مزودها حتي وهو جوزها وفي حاجه تانيه بتقولي اثبت علي موقفك لغايه ميروحو شقتهم ودلوقتي حاسس اني لو طنشت هحس اني اريال
وتاني ياجماعه محدش ياخد فكره اني ديوث والكلام دا واللي خلاني اقول الكلام دا هنا اني مش هينفع أقوله لحد تاني مهما كان صفته
بص هو طالما كتب كتابه تبقا حلاله سبهم براحتهم كده كده اقصى حاجه هيعملها هيبوسها من شفايفها هيدخل ايده ويلعبلها لكن لو فضلت مضيقها عليهم هيبقو محرومين جامد وهيدورو علي طريقه يتقابلو برا وينام معاها ملط واختك هتوافق لان هى اكيد هايجه زيو لان ده بقي جوزها ف انت بردو جرب سيبهم وابقا راقبهم وهما لوحدهم لو لقيتهم بيبوسو بس خلاص انما لو لقيت اختك متطوره وبيطلع زبه مثلا تمصه لا حاول متطولش عشان يبقا اخرهم بوس وبعبصه

• هممم
التفاعلات: مرحب
طالما كتب كتابه يبقى جوزها حلالها .. سيبهم براحتهم .. يخرجوا يطلعوا .. إن ش**** يسافروا مع بعض حتة داي يوز .. فترة كتب الكتاب دي هي أكتر فترة بتعود الزوجين على بعض و تبني بينهم المحبة و العشرة و الرومانسية .. لو أول مرة ليهم مع بعض في ليلة الدخلة على طول هتبقى حاجة صعبة أوي عليهم هما الاتنين

انت صح واثبت على موقفك هما صحيح كتبو كتابهم وبقو ازواج رسمى بس لسه بردو مدخلش بيها ولو لاقدر **** حصل غلط هيبقا فيه مشكله كبيره بردو
وهما يستحملو شويه مجتش على الكام يوم دول وربنا يتمملهم على خير

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و طويل العمر

انت صح ....لازم ميبقاش بينهم خلوه خالص عشان ممكن الموضوع يفشكل في اي لحظه​

انت صح ....لازم ميبقاش بينهم خلوه خالص عشان ممكن الموضوع يفشكل في اي لحظه​

لو الموضوع اتفشكل كده كده هى علي زمته وهتبقي مطلقه رسمى حتى لو مفتحهاش بس اسمها مطلقه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لو الموضوع اتفشكل كده كده هى علي زمته وهتبقي مطلقه رسمى حتى لو مفتحهاش بس اسمها مطلقه
  1. مطلقه وبنت بنوت احسن من مطلقه ومفتوحه​

2. كمان هي لو مفتوحه من غير دخله محدش هيرضي بيها ...​

3. كمان لو فتحها هيبقوا تحت رحمته​

نصيحه خليك ذي ما انت و اكتر​

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و Mahmoud abdo
بص ي غالي احنا ف زمن صعب
وخليك ع موقفك لحد متبقي ف بيته

الخلوه عنوان غلط اظن
انت قصدك الخولنه ولا اي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت صح
متتهزش صون اختك حتى لو من نفسها
لان طول ما الفرح ما اتعملش هما لسة

بصراحة انت مزودها هو كاتب كتابه يعني الراجل صادق ومكمل سيبهم براحتهم شوية ياخدوا على بعض مش بقولك خليهم في شقة ويعملوا اللي عايزينوا بس ممكن يفضفضوا شوية يهزروا يبوسوا بعض هي شرعا مراته وليها نص الصداق لو طلقها ومادخلش بيها وكل حاجة مسموحة بينهم الا انه يدخل بيها فماتحبكهاش اوي كده وتبرشط عليهم خليهم يفكوا بس مايدخلش بيها
وبعدين يا عم ايه الاريال في كده ديه مراته مش خطيبته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%