NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياعم تسلم
محمود انا مش بحب حد يزعل في البوست بتاعي وبقولهاك علي العام. حقك عليا صدقني انا كنت بتكلم لصفك مش حاجة تانية بليز متزعلش بقي 🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
تفاعلك مع كل الاعضاء عامل حالة من البهجة
افتكر أن دة حق كل واحد داخل عندي هنا انا عاملة البوست عشان استفيد وافيد الناس ولازم اشارك الآراء ودة هدف البوست التواصل بينا امكن حد يستفيد برأي حد وانا كمان استفيد من خبرات غيري 🌹🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Zezo1980
  • حبيته
افتكر أن دة حق كل واحد داخل عندي هنا انا عاملة البوست عشان استفيد وافيد الناس ولازم اشارك الآراء ودة هدف البوست التواصل بينا امكن حد يستفيد برأي حد وانا كمان استفيد من خبرات غيري 🌹🌹🌹
كلام جميل و كلام معقول ماقدرش اقول حاجة بعده

• حبيته
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و Zezo1980
  • بيضحكني
  • عجبني
جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
جربت الخلفي مع بنت قبل كدة وعندك الجرائة تقول مين🤷🤷
البنات
جربتي الخلفي قبل كدة واية احساسك اول مرة وعندك الجرائة تقولي مع مين 🤷
🤷
نعم جربته مع بنت خالتي لأنها عذراء بالبداية كان مؤلم لها بس بعد ثلاث ايام اعتادت عليه وصارت مثل المجنونة على ما انيكها خلفي و الحس لها و اوسعها قبل ما ادخله ، و صرنا كلما نلتقي بنستمتع مع بعض بأوضاع جديدة و الأحلى انها نظيفة جدا و مازات ضيقة و صارت محترفة بالخلفي و تمتعني بجد

• حبيته
لا

حصل اكتر من مره وكانت بتطلبه هي علي الرغم من الوجع في الاول
بس مع الوقت قلب متعة ولا لسة بتتالم دة غير وجع البداية في كل مرة انا بقصد المدة كلها

• عجبني
بس مع الوقت قلب متعة ولا لسة بتتالم دة غير وجع البداية في كل مرة انا بقصد المدة كلها
لا بالعكس بتطلبه اكتر من الاول، اقولك علي حاجه،في مره من شده الموضوع معاها والطلب حجزت فندق مخصوص في اسكندريه ايام الصيف والاسعار غاليه وقالت لي لو مجتش هجيلك الشغل واعملك مشكله.كانت مجنونه

هو ضروري ينيكها من طيزها؟
لاء مش ضروري طبعا بس هو حابب يجرب وبيشوف طريقة الاقناع عشان كدة بنحاول نساعدة وبعدين انت مجربتش ولا اية عايزة اعرف الفضول وكلني ،🤣🤣🤣

• يالهوي هي وصلت لكده
جربته مره مع بنت كنت نتعرف عليها وكنت غشيم قبل مدخل نسوانجي واتعلم جابت ددمم افتكرت اني فتحتها

• حبيته
لاء مش ضروري طبعا بس هو حابب يجرب وبيشوف طريقة الاقناع عشان كدة بنحاول نساعدة وبعدين انت مجربتش ولا اية عايزة اعرف الفضول وكلني ،🤣🤣🤣
انا سنجل ما عملتش حاجة بصراحة

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%