NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين قال اني افضل احد في العالم انا افشل حد فالعالم قصدي من كلامي ان في شباب كاتبه انها بتجرب الجنس الخلفي في بقول انهم مش رجاله واسم في البطاقه بس
تقصد السالب يعني. يا صديقي كبر دماغك كل واحد حر في نفسة. مع اني مش حابة الفكرة بس لازم نحترم ميولهم وخلاص

• عجبني
التفاعلات: madmar000
شكلك جربتي كتير ايه هي أمتع علاقه فيهم والشخص والمكان 🙂
مش معايا مقياس للمتعة لأن كل مرة لازم تبقي افضل من الي قبلها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و madmar000
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
التفاعلات: Boda 20
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقصد السالب يعني. يا صديقي كبر دماغك كل واحد حر في نفسة. مع اني مش حابة الفكرة بس لازم نحترم ميولهم وخلاص
مفيش حريه في الغلط رب ن ا خلق الراجل راجل ليه بيعملو كده في نفسهم الفروض يحسو علي دمهم عار علي الرجاله هم فاكرين ده صح اكبر غلط الفروض الراجل يكون سند لي اهل بيتو ومراتو يكون سند وراجل ازي وهو خول

• عجبني
مفيش حريه في الغلط رب ن ا خلق الراجل راجل ليه بيعملو كده في نفسهم الفروض يحسو علي دمهم عار علي الرجاله هم فاكرين ده صح اكبر غلط الفروض الراجل يكون سند لي اهل بيتو ومراتو يكون سند وراجل ازي وهو خول
كبر دماغك افضل. الكلام ممنوش فائدة

• عجبني
التفاعلات: madmar000
كبر دماغك افضل. الكلام ممنوش فائدة
اهو نعمل الي علينا ده واجب ليا وليكي لما تشوفي حاجه غلط لازم اديكي النصيحه خوف عليكي ساعات الشخص ببعمل حاجات من غير ما يحسب ولا بيفكر في اخرتو هتبقي حلوة ولا طين بس انا مش وحش يمكن انا عاوز الناس الي ماشه طريق غلط تتعدل عشان اخرت الغلط يكون جهنم

• عجبني
اهو نعمل الي علينا ده واجب ليا وليكي لما تشوفي حاجه غلط لازم اديكي النصيحه خوف عليكي ساعات الشخص ببعمل حاجات من غير ما يحسب ولا بيفكر في اخرتو هتبقي حلوة ولا طين بس انا مش وحش يمكن انا عاوز الناس الي ماشه طريق غلط تتعدل عشان اخرت الغلط يكون جهنم
صدقني النصيحة هنا ملهاش لزمة الدماغ متركبة علي الغلط وبس

• عجبني
  • عجبني
جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
جربت الخلفي مع بنت قبل كدة وعندك الجرائة تقول مين🤷🤷
البنات
جربتي الخلفي قبل كدة واية احساسك اول مرة وعندك الجرائة تقولي مع مين 🤷
🤷
فعلا كان صعب اوي اول مرتين كمان

• عجبني
جربتوا
بس هي كانت دلعوه اوووي وكانت هتفضحنا
بش عرفت امسك بوقها

• بيضحكني
جربته قبل كده مع زميله ليا زمان أيام الدراسه وبصراحه كان ممتع جدا بالنسبالي ولو جنبي الفرصه تاني أكيد هاجربه لأن الخلفي ليه متعه خاصه الواحد بيكسر بيها الملل والروتين بتاع العلاقه التقليديه للجنس الامامي

• عجبني
بصي يا مجنونه انتي
أنا سالب
جربته مع حد كويس قريبي كان وكان في علاقة صداقه قويه جرب كتير بس معرفش عشان كان بيوجعني موجعش لما كنت مستعد ادخله وعايزه زي ما هو عايزه
وعموما هو ممتع لاي حد يجربه مع حد بيفهم وبيحضر الفتحة كويس ويكون عايز ده
والي دخل عنده غصب عنه بيكون في الاول قرفان بس لما بيهيج مع نفسه بيفتكر ازاي اتناك من ورا فا بحيس أنه عايز يجرب تاني
لانها متعه سافله جدا 💃😂😛

• بيضحكني
لسه مجرباه قريب بعد سنين من الرفض وفضل مده كبيره فيه الم بس اتحول لمتعه
بس لسه عندى رأيى مالوش لازمه والطبيعى مفيش احلى واامن منو

متفق معاكي جدااا .....الطبيعي هو الأروع​

• عجبني
مش بحب الكبير اصلا
غريبة مع ان ستات كتير بتكون هتموت ع الاسمر الضخم او حتي الابيض الكبير اللي معدي
تعرفي ستات كتير رفضت تمارس معي عشان انا مش كبير او عشان مش اسمر ضخم زي ماهما عايزين

• عجبني
افضل شيئ في تجربة الجنس الخلفي هوا أول مرة وااو مع شريكتي طبعاا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: چاجوار المنتدي
افضل شيئ في تجربة الجنس الخلفي هوا أول مرة وااو مع شريكتي طبعاا
بس اول مرة بيبقي مولم شوي اظن

غريبة مع ان ستات كتير بتكون هتموت ع الاسمر الضخم او حتي الابيض الكبير اللي معدي
تعرفي ستات كتير رفضت تمارس معي عشان انا مش كبير او عشان مش اسمر ضخم زي ماهما عايزين
الوسط حلو في كل حاجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%