NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الخضوع لماستر أو فحل أو توب

أنا من و أنا صغيرة كنت بخضع للملكات و بعد كده بدأت أبقى بنوتى و بحب أتناك من ملكات حالياً أنا بقيت بميل للفحل اللى زبه أسود بقيت بحب أبقى دمية بنوتى ليه هل ده طبيعى
و أنا لسه فيرجن القكرة اللى أكتر من كده أنى بحب الضراحة الرجالة الضخمة الكبيرة القوية و بحب أحس بالضعف قدامهم و بحب أبقى زى الخدامة وست البيت بس علطول ببحث عن أمتلاك حياة فمش أى حد بقبله غير أنى محترم و عمرى ما جربت أعمل كده فهل ده طبيعى ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 7odaeloo, فكرى, Aswani و 3 آخرين
أنا من و أنا صغيرة كنت بخضع للملكات و بعد كده بدأت أبقى بنوتى و بحب أتناك من ملكات حالياً أنا بقيت بميل للفحل اللى زبه أسود بقيت بحب أبقى دمية بنوتى ليه هل ده طبيعى
و أنا لسه فيرجن القكرة اللى أكتر من كده أنى بحب الضراحة الرجالة الضخمة الكبيرة القوية و بحب أحس بالضعف قدامهم و بحب أبقى زى الخدامة وست البيت بس علطول ببحث عن أمتلاك حياة فمش أى حد بقبله غير أنى محترم و عمرى ما جربت أعمل كده فهل ده طبيعى ؟
اعمل الحاجات التبسطك وسيبك ان كان طبيعي او لا

• عجبني
التفاعلات: starwar2014 و Shynice6
مش عيب
أنا وصاحبي برا السرير اصحاب عادي محدش أحسن من حد
لكن ع السرير بخضع له وبشوفه سيدي وتاج راسي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aswani, starwar2014, Mo_o و شخص آخر
طبيعى روح الأنثى بتحب تتدور على إلى يمتلكها ويحسسها ب أنوثتها وضعفها

• عجبني
التفاعلات: starwar2014
مش عيب
أنا وصاحبي برا السرير اصحاب عادي محدش أحسن من حد
لكن ع السرير بخضع له وبشوفه سيدي وتاج راسي
لا انا احب ابقى ٢٤/٧ خاضع معاه

• عجبني
التفاعلات: Aswani و نوني الخول
طبيعى روح الأنثى بتحب تتدور على إلى يمتلكها ويحسسها ب أنوثتها وضعفها
انا لو حصل معايا كده اكيد هحب أنه يخلينى بنت و أبقى فى نظره بنت خدامة تحت رجله

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لو حصل معايا كده اكيد هحب أنه يخلينى بنت و أبقى فى نظره بنت خدامة تحت رجله
اكيد لو فتحتي الباب ودورتى هتلاقى الى يطلع انوثتك

هو كل ما شروطك زادت حتصعب لكن مش مستحيل
تقدري تلاقي مين يستفحل عليكي ويخليكي جاريته وفنفس الوقت منغير ذل يعني مش زي السرسجية الشمامين اللي بيهددك ويقرفك ضرب ويديثك24ساعة
لا في اللي شخصيته كدا بيحب اللي معاه يقوله سمعا وطاعة وبس

انا بما اني اسود كنت ححب اتعرف عليك لكن انا من بلد وانت من بلد علاقتنا حتكون مستحيلة

• عجبني
التفاعلات: starwar2014 و نوني الخول
هو كل ما شروطك زادت حتصعب لكن مش مستحيل
تقدري تلاقي مين يستفحل عليكي ويخليكي جاريته وفنفس الوقت منغير ذل يعني مش زي السرسجية الشمامين اللي بيهددك ويقرفك ضرب ويديثك24ساعة
لا في اللي شخصيته كدا بيحب اللي معاه يقوله سمعا وطاعة وبس

انا بما اني اسود كنت ححب اتعرف عليك لكن انا من بلد وانت من بلد علاقتنا حتكون مستحيلة
شكرا لرد حضرتك الراقى ممكن نبقى اصدقاء

طبيعى تحسى بضعفك فى نظر الدكر الضخم القوى الى بيسيطر عليكى ويتحكم فيكى جدااااااااا

عادة كل من يستقبل الزب فى داخله يكون خاضعا . طبيعى جدا ( ساعة الممارسة فقط )

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%