NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mastere

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا خالد عندي 30 سنة
انا موجب ماستر سادي بدون حدود
قعدت سنين طويلة بدور علي سالب سبيف يكون مطيع وخاضع وفاهم يعني خضوع وطاعه

ودي حكايتي مع السليف الوحيد اللي قابلته فاهم وارتبطنا ٣ سنين لحد ماهاجر كندا من سنة

كنت ف ابلكيشن بتسلي كالعاده وانا فاقد الأمل لان الاغلبيه بيتسلو واخرهم كلام
لحد مالقيت رسالة مبعوتالي من شخص بيقولي انه مستعد يبقي معايا بدون حدود حسب شهوتي ورغباتي فكل وقت وانه عايش لوحده ويشرفه اني اعيش معاه ويبقي خدامي وسلمني شرفه مدى الحياة
رديت كالمعتاد بالحاجات اللي بحبها ووافق عليها بدون تعليق.
طلبت اشوفه ملط فيديو كول وهنا كانت المفاجأة
لقيته بيرن فيديو كول وقبلت المكالمه لقيت ملبن قدامي ابيض ناعم بيضحكلي ويقولي انا تحت رجلك.
اديتله رقمي كلمني وقولتله نتقابل الصبح لقيته بيترجاني نتقابل حالا وقالي هيجي ياخدني من مكاني وينفذ كل رغباتي
انا مصدقتش نفسي اخيرا لقيته.. بعتله اللوكيشن وهي نص ساعه لقيته قدامي بيبوس ايدي وروحت معاه بيته لقيته مجهز جو شاعري ومجهز اكل وبيره ودخل لبسلي قميص نوم وخرج قعد تحت رجلي
وجسمه ف اللبس الحريمي كان حاجة متتوصفش كأن ممثله بورنو جنبي
وبداء يبوس فرجلي ويقلعني الكوتشي ويمص صوابع رجلي ويلحسها بإخلاص مشوفتهوش قبل كده
ورجلي التانيه انا حاطتها على وشه وهو بيبوس فيها
مسكته من شعره وتفيت عليه وهو عنيه ف الارض ورفعت وشه عند زبري يلحس ويمص بشهوة عاليه ويشفط البيض ويلحس شعرتي
ولقيت نفسي بسحب شخره مجربتهلش قبل كده من النشوه والطشه على وشه واشتمه وهو بيقولي خدامتك وتحت رجلك
قومته قلعته القميص وانا بلمس كل حته فجسمه واعض حلمانه البني ااناعمين واضرب طيازه الذريه لحد ماخد وضع الدوجي ولقيت قدامي أجمل خرمه شوفته
فتحت الفلقتين ومشيت زبري ع الخرم وهو بيتأوه وانا بضرب طيازه
ورشقت زبري فيه خرجت منه صرخة عمري ما هنساه وقالي كلبتك تحت زبرك اغتصب شرفها
هنا انا هيجت وشهوتي ارتفعت اول مره اوصل للمرحلة دي ولقيت نفسي برزع وبشخر وبشتم وانا بضرب طيازه وبشده من شعره لحد مانفجرت نافوره لبن جواه وقعد تحت رجلي وهو مغمض عينه بيبوس رجلي ومستني ني اركبه تاني وعيشت معاه احلى علاقه
لحد ما في النهايه للاسف سافر كندا لظروف عائليه ومن وقتها وانا لوحدي ومش لاقي حد يعوض غيابه

• عجبني
التفاعلات: Star55، SALVE و robert2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%