NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

medo229

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هو ليه بقى في مجتمعنا دلوقتي مفيش خصوصية للعلاقة بين الزوج والست والكلام في الجنس زاد وبقى يأثر على المجتمع كله بقى شهواني واهم حاجه شهوته ليه الجنس بقا تأثيره كبير للدرجة دي طول ما انا في مواصلات بلاقي ستات كبيرة هيجانه أو بنات وكذلك الشباب ليه سايبين الحياة والمشغوليات وبنفكر في السكس بس

الناس الي عندها وقت فراغ وكبت هي الي بتعمل دة

هو ليه بقى في مجتمعنا دلوقتي مفيش خصوصية للعلاقة بين الزوج والست والكلام في الجنس زاد وبقى يأثر على المجتمع كله بقى شهواني واهم حاجه شهوته ليه الجنس بقا تأثيره كبير للدرجة دي طول ما انا في مواصلات بلاقي ستات كبيرة هيجانه أو بنات وكذلك الشباب ليه سايبين الحياة والمشغوليات وبنفكر في السكس بس
حالة عامة فعلا تقريبا كلنا استسلمنا للشهوات و الدنيا كمان بقت مفتوحة على البحرى فكل الناس بتسمع و بتشوف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اعتقد أن الأب أو الأم ليهم دور كبير في دا لما الطفل يكبر ويلاقي مثلا ايوه بيخون أمه أو أمه بتخون أبوه أو الامهات اللي مش بتاخد بالها وبتبقى في البيت قالعة أو الاب والام بيعملوا علاقة قدام أولادهم أو عدم توعيتهم لأولادهم عن الجنس كل دي حاجات هي اللي بتسبب كده

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
هو انت داخل هنا ليه وسايب حياتك وشغلك وبتتفرج ع جنس وبتشارك ف جنس

لأني للاسف كل حاجه غلط بقت سهله

وبحركة واحدة علي الموبيل تقدر تعمل كل حاجه في خيالك
الواقع الافتراضي فشخ الواقع الحقيقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%