NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الخدامه الميلف | حتي الجزء الثاني | 22/5/2023

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Permanent

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
21 مايو 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
243
نقاط
49
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الثاني

انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Disha Mostafa, أديب, Aol و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%