NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الخائن ومعارف زوجته | السلسلة التاسعة | ـ عشرة اجزاء 2/10/2023

اتمنى لكم متابعه ممتعه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فاشخ ديوث و xxzz66
تم أضافة الجزء الخامس

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
  • أتفق
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
مبدع مبدع مبدع
بانتظار باقي الاجزاء على احر من الجمر

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
اتمنى لكم متابعه ممتعه
بص الجزء روعه بس انت كدا خليت كلو شراميط كلو هند منال سهام حتى يوسف المفروض ابن مراد خانه و عمه خانه قبل ما يموت فدوي عارفه اسرار و مش عايزة تقوله فدي خيانه
انت ظلمت مراد معاك من خلال السرد مراد مكنش وحش كان محترم منال و هيا اخته و مرداش ينيكها و لما ناك منى كانت بتتشرمط عليه و اختار هند على انجي و كان تقريبا بيفكر فى كله و مراعي كله ف جزاته انه يتخان من كله؟؟!!
معز لازم تدي مراد حقه بآمانه مينفعش تقفلها على شخصية مراد الحالية لازم
مراد يعرف كل البيدور من وراه و كمان ينتقم يعنى مش هزعل منك لو ناهيتها ب انه يقتل هند و منال و سهام و يوسف و يحابى على هبه و ناجى الممكن يطلع النضيف مع انه كان الوسخ ( هبه امه) *
ياريت يغالى متبخسش حق مراد انا مش شايف مراد عمل حاجه وحشه و كان غيور على عيلته انت كدا بتقولنا ايدا البيغير على عيلته بيحصله اى
لازم و لابد مراد يفوق
اتوقع يوسف هيحاول يغري ناجي بسهام و ينيكها عشان يمسكوا عليها بس امانه لازم مراد يرجعله حقه

• حبيته
قلشت منك جامد المره دى ي غالى دا كدا محدش ف القصه سالك وكدا هتبوخ حاول تلمها ع قد م تقدر

استمر

منتظر الجديد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و xxzz66
ررروعه

• حبيته
ياريت تعمل سلسله منفصله لي فوزيه وبناتها وعن حياتهم قبل مراد وبعد مهند اتجوزت وحياه هبه ومنه عشان في احداث كتير غمضه ومثيره عن حياتهم

• حبيته
بص الجزء روعه بس انت كدا خليت كلو شراميط كلو هند منال سهام حتى يوسف المفروض ابن مراد خانه و عمه خانه قبل ما يموت فدوي عارفه اسرار و مش عايزة تقوله فدي خيانه
انت ظلمت مراد معاك من خلال السرد مراد مكنش وحش كان محترم منال و هيا اخته و مرداش ينيكها و لما ناك منى كانت بتتشرمط عليه و اختار هند على انجي و كان تقريبا بيفكر فى كله و مراعي كله ف جزاته انه يتخان من كله؟؟!!
معز لازم تدي مراد حقه بآمانه مينفعش تقفلها على شخصية مراد الحالية لازم
مراد يعرف كل البيدور من وراه و كمان ينتقم يعنى مش هزعل منك لو ناهيتها ب انه يقتل هند و منال و سهام و يوسف و يحابى على هبه و ناجى الممكن يطلع النضيف مع انه كان الوسخ ( هبه امه) *
ياريت يغالى متبخسش حق مراد انا مش شايف مراد عمل حاجه وحشه و كان غيور على عيلته انت كدا بتقولنا ايدا البيغير على عيلته بيحصله اى
لازم و لابد مراد يفوق
اتوقع يوسف هيحاول يغري ناجي بسهام و ينيكها عشان يمسكوا عليها بس امانه لازم مراد يرجعله حقه
الصبر
متنساش انه خان الكل ومخلشا واحده منكهاش وكمان هو ناك منال قبل ما تعرف انها مشاخته

• معجبنيش
التفاعلات: xxzz66
قلشت منك جامد المره دى ي غالى دا كدا محدش ف القصه سالك وكدا هتبوخ حاول تلمها ع قد م تقدر

استمر

منتظر الجديد
الصبر وهتعرف مفاجئات

• عجبني
التفاعلات: الزئبق
الأجزاء صغيرة جدا + انت مصر تبهدل مراد كل الشخصيات في القصة بيعملوا اللي هما عايزينوا بيتناكوا ويضحكون عليه وهو زي ماهو ملوش دور .....حاجة زي التحليل بعد ده كله ازاي ميشكش انهم ممكن غيره نتيجة التحليل ...ياعم ده يوسف وناجي ليهم تأثير عن بطل القصة

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حمد **** ع سلامتك يا صديقي

• حبيته
  • حبيته
الأجزاء صغيرة جدا + انت مصر تبهدل مراد كل الشخصيات في القصة بيعملوا اللي هما عايزينوا بيتناكوا ويضحكون عليه وهو زي ماهو ملوش دور .....حاجة زي التحليل بعد ده كله ازاي ميشكش انهم ممكن غيره نتيجة التحليل ...ياعم ده يوسف وناجي ليهم تأثير عن بطل القصة
الاجزاء صغيره علشان انت اتعودت على اجزاء القصص التانيه اللى هي سطرين واقلب
يا اخى انا قرأت قصة ١٠ اجزاء متجيش نص جزء عندي
وبالنسبه لمراد انا بكتب كل سلسله ليها بطل والبطل في السلسله دي البطل ناجي وعلشان كده اغلب الاحداث هو بطلها

• عجبني
التفاعلات: xxzz66 و Hus9
مساء الخير يافنان انا متابع كل السلاس بتعتك وكلها اجمل من بعض وطبعا القصه دى متبعها من الاول لحد الجزا الخامس وكنت عوز اسالك متال هتفضل مظلومه كدة من مراد وسهام وغيرهم مع ان ايمن قبل ميموت وصه مراد جامد علها وهو فضل هند وسهام عليها جامد انا نفسى تخليه يحس بيها ويحبها زى متحبه وتنصفها وتخد حقها معه وتكون الكلمه كلمتها ويعرف من بيحبه ومين بيكرة ويعرف ناجى بيخطط لايه وغيرة وارجع واقول لحضرتك انت الكاتب الفنان والرائع والى تشوفه صح واتمنه لك التوفيق والنجاح دائما تحياتى لك شخصيا

• حبيته
الاجزاء صغيره علشان انت اتعودت على اجزاء القصص التانيه اللى هي سطرين واقلب
يا اخى انا قرأت قصة ١٠ اجزاء متجيش نص جزء عندي
وبالنسبه لمراد انا بكتب كل سلسله ليها بطل والبطل في السلسله دي البطل ناجي وعلشان كده اغلب الاحداث هو بطلها
انا قصدي الاجزاء صغيرة في السلسلة بالنسبة لأجزاء من السلاسل اللي فاتت.....

انت بتقول بطل السلسلة دي ناجي معنديش مشكلة انت كاتب القصة .....بس يعني مراد اللي هو مبني عليه القصة من أول سلسلة ماخدتش دور قوي او مكانش ليه تأثير في الأحداث لدرجة انت لو شيلته من القصة مش هيأثر كتيير انت عايز تطلعه شخصية ضعيفة وحريمه واللي حواليه بيحركوه موافق ......مفيش حد ضعيف بيفضل كده علي طول من الأحداث والتجارب والشك اللي بيعدي بيها تتغير شخصيته للأفضل يصبح شكاك و ذكي هو اللي يحرك الدنيا فاهمني ...يعني مثلا مراته جيجي لما حس بالخطر اخد قرار هتقولي عمه كان معاه ماشي .....بس هو اخد قرار في الاخر ......انا مش بقول كده انه يخلص من هند او اي حد غلط او خانه من عيلته بس قصدي يكون في رد فعل قوي يبان شخصيته وتحكمه ومتابعته للي حواليه انهم مش يلعبوا من وراه ....انت طلعت يوسف نفسه اقوي من مراد بقي ليه كلمة ويخطط ويخطف وينيك وده كان لسه عيل وهو لسه ظاهر في السلسلة السابعة تقريبا

#حتي مع ناجي لما حاول يعمل علاقة مع عيلة مراد ....ظهرت مراد انه ضربه وكل مرة يضربه ويعلقه ويمنعه من انه يدخل البيت وبعدين يسامحه ويخليه مسؤول عن البيت في غيابه ....ده اي شخص عاقل مش ديوث زي ما انت ذكرت ان مراد بيغير علي زوجاته ومش ديوث يبقي اكيد مش هيأمن لناجي ...وفي نفس الوقت انت قولت ناجي وأمه تابت ومعدش بيفكر في حريم عيلته تاني ...وبعد تطلع هبه أمه بتقولوا هتجبله حريم مراد تحت رجله 🌚

وموضوع الجنس وسع اووي ....اي حد بينيك في اي حد وكله شراميط والعيال الصغيرة اللي في ابتدائي بيهيجوا ويصوره أمهاتهم...وبعدين ينيكوهم .....مش معقول مفيش ست واحدة مخلصة او مش فاتحها رجليها لأي حد او بتهيج مت اي حد بيحاول يغتصبها او يبوسها او ..... خصوصا حريم مراد...انا فاهم هند انت كنت عامل شوية غموض علي حركاتها بس مرة واحدة اتناكت من ٣ رجالة وحملت ولسه بتفكر تشوف يوسف ابن مين ؟؟؟ بعد العمر ده ....انت بتذكر دايما ان مراد جامد في السرير وبيحبهم وحنين وهما بيحبوه .... يعني مكيفهم مش بسهولة بيخونوه ....بس مع ذلك حريمه اللي بتخونه واللي تصور واللي تضحك عليه وتخبي ومفيش حد سالك .... ويوسف ناك منال وهيعرف مراد وهتعدي عادي.!!!!! وكمان هتخليهم يوقعوا سهام ويعرفوا مراد بس مفيش رد فعل ؟؟؟!!!!!! القصة فيها حاجات حلوة بس في حاجات وسعت اووي وتناقضات ياريت تقدر تلمها...

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى و معز ١٤
مساء الخير يافنان انا متابع كل السلاس بتعتك وكلها اجمل من بعض وطبعا القصه دى متبعها من الاول لحد الجزا الخامس وكنت عوز اسالك متال هتفضل مظلومه كدة من مراد وسهام وغيرهم مع ان ايمن قبل ميموت وصه مراد جامد علها وهو فضل هند وسهام عليها جامد انا نفسى تخليه يحس بيها ويحبها زى متحبه وتنصفها وتخد حقها معه وتكون الكلمه كلمتها ويعرف من بيحبه ومين بيكرة ويعرف ناجى بيخطط لايه وغيرة وارجع واقول لحضرتك انت الكاتب الفنان والرائع والى تشوفه صح واتمنه لك التوفيق والنجاح دائما تحياتى لك شخصيا
عزيزي
منال ليها سلسله خاصة بيها غير انها اهم شخصية عندي غير بطولتها وتأثيرها هي أصل القصه من البدايه مع مراد ومع الاحداث هتشوف انها تستحق كل حاجه بس يا ريت تتابع للنهايه

• عجبني
التفاعلات: smsm samy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%