NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الخائن ومعارف زوجته | السلسلة التاسعة | ـ عشرة اجزاء 2/10/2023

الجزء الثالث
أمريكا
وجيه ( للتذكير زوج مريم ) : بالعكس يا مينا معنديش مانع خالص أنا كده كده عاوز وجوه جديده
مينا : بس انا مش عاوزها تعرف انها بتتصور الا لما نخلص تصوير
مريم : الغدا جاهز ... بس يا مينا انت عارف ان اللى اسمها شروق دي مش سهله خالص وممكن توديك في داهيه
كرستين : الكلام ده في مصر مش هنا ... انا أصلا عاوزه أنتقم منها
مينا : ليه هي عملت فيكي ايه
كرستين : هااا 🙄🙄🙄
فلاش باك
في عمارة وسط البلد
شروق : أهلا أهلا يا كوكي ... عامله ايه يا بت وجوزك اخباره ايه
كرستين : كويس ... كل يوم على حال محدش عارفله ... شغال دلوقتى مع ناس كبار أوي
شروق : طب ما تكلميه على هباب البرك عماد يشوفله شغلانه بدل أعدته زي قرد قطع كده
عماد بيبصلهم وهو بيتفرج على فيلم وبيرجع يتفرج تاني
شروق بتكمل كلامها : اهو من ساعة ما اتجوزنا وهو كده
عماد : أنا هعمل شاي ... أعملكم معايا
كرستين : لا شكرا يا استاذ عماد
شروق : ودي تيجي ... اعمل طبعا انت لسه هتسأل وبتغمزله ... الا اخبار البت مريم ايه
كرستين : خلاص هتتجوز وتسافر مع جوزها أمريكا ... مبخته من يومها
شروق : بنت حلال وتستاهل ... الا جوزها الاولانى كان معذبها معاه
عماد : أحلى شاي والسكر بره يلا اكمل انا الفيلم
شروق : هو انت ملكش حد تروحله
عماد : خلاص وسعي اقعد جنبك ... أصل انتى كل اللى اعرفهم دلوقتي
كرستين بتحط سكر وبتقلب الشاي وكمان شروق وعماد بيشرب معاهم
عماد : فاكرين الواد عوض البواب
شروق بتبصله بغل : ماله سي زفت ده كمان
كرستين : مش عوض ده اللى 🙄🙄
عماد : اه هو
كرستين : لا مؤاخذه هو انت بتجيب سيرته ليه مع انه عامل معاكم مصيبه
شروق : على قولك **** يرحمك يا صباح يختي
عماد : انا كنت بس شوفته من كام يوم بس بئا حاجه تانيه خالص فتح شركه وراكب حتة عربية ميركبهاش وزير وبدله وبادي جارد وايه ليله
شروق : وده جاب الفلوس دي كلها منين المعفن ده
كرستين : على رأيك مكنتش برتاحله وكان على طول يبصلي بصات مش حلوه
عماد : انا عرفت انه كان بواب وبعد كام شهر اتجوز صاحبة العماره وخد كل اللى وراها واللى ادامها وعمل شركة لتشغيل الاموال وصرف العمله ؛ وناس تانيه بتقول انه اشتغل في الدولار وكسب كتير اوي وعمل ده كله
شروق : تؤتؤ انا اصدق موضوع الجواز ... أصله كان بتاعه تاعبه على طول يوووه ... لا مؤاخذه يا كوكي
كرستين : مؤاخذتك معاكي يا تانت اما اقوم انا ورايا غسيل اد كده ... ااه
شروق : مالك يا كوكي
كرستين : مش عارفه مالي بس دوخت شويه وبالفعل بتحس بعدم اتزان وبتقع
شروق : اوم اسنتها معايا
عماد : اخيرا هدوء المهلبيه
شروق : اخلص قبل ما تفوء
بيدخلوها الاوضه وبيخلعوها هدومها ملط وعماد زوبره جاب اخر الاوضه
شروق : يخرب بيتك يا كوكي البت جسمها شمعه
عماد : ولا بزازها وبينيمها على ضهرها وبيمسك بزازها بيرضعها وبيبصلها بياكل شفايفها
كرستين : ممم اهه
شروق : انزل الحسلها علشان نخلص دي نص ساعه بس
عماد : طب اخلعي ونامى فوق منها هنيككم سوا
شروق : استنى لما اظبط الموبايل يصورنا علشان لو حست بحاجه نهددها وتيجي بخطرها بعد كده
عماد : طب بسرعه وبينزل بيلحس كس كرستين
كرستين : اه اااه مممم
شروق خلعت ملط ونزلت بتمص زوبر عماد وهو بيلحس كس كرستين ...بلغلغلغلغلغلغلقلقلغلقلغلاححححح .... زوبرك حلو يا مضروب ... بلغبلغبلغبلغبلغبلغبلغ احححححح مكنتش اعرف انها مهيجاك اوي كده
عماد : الا مهيجاني .. بيرفعها عن الارض وبيبوسها وبيندمجوا مع بعض وهي بتدعكله زوبره الناشف أوي وبعد كده بتنام فوق كرستين
عماد بيضرب طيظ شروق اسبانكات وبيفتحها وبينزل بيلحسلها خرمها وكسها
شروق : ممممم ههههه انت حلو اوي النهارده وبتبوس كرستين اوي وبتحك كسها في كس كرستين ... انزل الحس كس البت اللبوه دي
عماد بينزل يلحس كس كرستين مع كس شروق وسمعوا انات من كرستين فبيمسك زوبره وبيدخله في كس كرستين .. سخن اوي ... ضيق ... عاوز يتوسع اوي وبيدخل وبيخرج زوبره وهو بيبعبص طيظ شروق بصباعين وبيفتح بيتف وبيدخل صوابعه تاني
شروق : ححححح بتبوس في كرستين وبتفرك حلمات بزازها وبتشدهم
كرستين فتحت عينيها فجأه : اااااااااااااااه انتوا بتعملوا ايه
شروق بتمص شفايف كرستين وماسكه بزها بتدعكه
عماد بيرزع اوي وبيزؤ زوبره للأخر بيجيب لبنه
كرستين : اااااااااااااا

عوده من الفلاش باك
كرستين : مفيش بس مشناسية اللى كان بينكم
مريم : على فكره شروق ست جدعه بس شرموطه
مينا : انتى هتقوليلي
وجيه : بص يا مينا ... أول فيلم ليك هتكون فرد أمن في محل هتمسك زبونه انت شاكك فيها وهتكون شروق وعاوزك انت اللى تجيبها المحل
مينا : خلاص تمام بس هاخد كام
وجيه : انت لسه جديد ... ١٠٠٠ دولار كويس .. بعد ما تشتهر وتطلب سعرك هيزيد
كرستين : هو انا ممكن اعمل فيلم مع جوزي
مينا : نعم يا روح امك
مريم : وماله يا مينا ما في الاخر معاك
كرستين : ادي اختك قالتهالك
وجيه : بس انتى عاوزه تمرين كتير وتنزلي وزن كتير
مينا : ومين قال انى موافق اصلا
وجيه : بس انا موافق
مينا : بعد اذنك متدخلش بيني وبين مراتي عندك مراتك اعمل فيها اللى انت عاوزه
مريم : اه يا عرص ... عاوز اختك جسمها يبان عالغريب
مينا : وانتى عاوزه مراتى تتعرى للاغراب
كرستين : بس يا جوز معرصين ... هو انتوا نسيتوا كنتوا بتعملوا ايه في مصر
وجيه : وهما كانوا بيعملوا ايه في مصر 😏
مينا : ما تلمي نفسك
وجيه : لا بجد عاوز اعرف كنتوا بتعملوا ايه في مصر
كرستين : البيه واخته كانوا
مريم : مكناش ... خلصنا .... مراتك دي متسترش
مينا : ماشي يا كوكي ... انا هعمل معاكي فيلم هفشخك فيه
...........
بيت مراد
فوزيه مع هند في اوضتها لوحدهم
هند : اتطمني انا عرفت ان مراد كان شاكك في وعمل تحليل وطلع ابنه
فوزيه : بس زيادة تأكيد بس
هند : انتى عاوزه تعملي ايه
فوزيه : ايمن كتب الشقه باسم يوسف ليه ... ليه مش ولاد بنته مع انهم اولى
هند : معرفش انا نفسي اتفاجئت بالوصيه
فوزيه : وانا اش ضمني ان دي وصية ايمن **** يرحمه ... مش يمكن مراد هو اللى عمل كده
هند : انتى ليه يا ماما مصره تعمليلي مشاكل
فوزيه : ولا مشاكل ولا بتاع ... انا خارجه اقعد مع اختك وجوزها
هند : ماما .... هند بتحضنها .... انا محتاجه حضنك اوي .... محدش حاسس بي غيرك .... انا روحي كانت هتطلع مني لو كان يوسف جراله حاجه .... يوسف ابن مراد يا ماما مش حد تاني
ناجي واقف تحت شباك اوضة هند بيسمعهم
منال : بتعمل ايه عندك
ناجي : انااا🙄 .... مفيش
منال : تعالى معايا انا رايحه الشركه
ناجي : ليه
منال : اركب جنبي
في العربيه
منال : مش هتقول كنت بتعمل ايه تحت اوضة خالتك .... انت لسه بتصور
ناجي : لأ .... أنا كنت واقف بس
منال : اسمع يا ناجي ... انا عارفه ان انت ويوسف مش ولاد خاله وبس انتوا كمان اصحاب ... بلاش تئذي يوسف بتصرفاتك دي ... يوسف مش مجرد ابن جوزي ... هند واخواتها بنات خالتي ومراد ابن عمي ... غير ان يوسف ابني اللى ربيته
ناجي : أنا هحكيلك كل حاجه ... انا مش خايف من حد بس هحكيلك علشان من كتر الاسرار في عيلتنا مبئتش قادر بس اوعديني الكلام ده ميتعرفش
منال ركنت جوه فندق
ناجي : انتى مش قولتي هنروح الشركه
منال : انا لي سويت هنا محجوز باسمي ... كلام في سرك ... محدش يعرف عنه حاجه
ناجي ( يووو بئااا هي العيله كلها شراميط ولا ايه )
منال : مالك سهمت ليه .... اوعى دماغك تروح لبعيد ... انا باجي هنا علشان اريح اعصابي بس ... انزل يلا
منال وناجي بيطلعوا السويت ( نفس السويت اللى كانت بتذاكر فيه )
منال : يااااااه .... بحس ان هنا بيتي مش الفيلا
ناجي : انا كل يوم بعرف اسرار كتير عن العيله دي
منال : اوعى تقول لحد انك جيت معايا هنا
ناجي : متخافيش ... سرك في بير
منال بتقعد وبتحط رجل على رجل وبتولع سيجاره وبتمسك الريموت بتشغل الشاشه على اغاني : مقولتليش عرفت ايه ... بتنفخ في وشه
ناجي : انا سمعت كلام كتير عن يوسف ابن مين
منال : قصدك ايه
ناجي : ماما وخالتى منى بيقولوا انه ابن ايمن بيه وتيته مش عاوزه تقول هو ابن مين وبسمعها بتتخانق معاهم كتير وخالتي هند بتقول وتأكد إنه ابن مراد
منال : 🙄🙄🙄 مصدومه من اللى بتسمعه ( معقوله بابا استغفلنا كلنا ... بس ده بابا كان لازم ينيك اي كس ولا طيظ .... اذا كان ناكني انا بنته ) انت متأكد من الكلام ده
ناجي : غير اللى عرفته من عمتي سهام
منال : عرفت ايه
ناجي : عرفت ان هبه مش بنت مروان وانها احتمال يا تكون اختى او اختك
منال وقفت مصدومه : انت شارب حاجه ولا بتهيس ولا مبلبع ايه
ناجي طلع الفلاشه من جيبه : لو مش مصدقه شغلي الفلاشه دي عالشاشه
منال مكدبتش خبر وحطت الفلاشه في الشاشه وشغلت الفيديوهات لغاية ما شافت أيمن بينيك سهام وافتكرت الفيديوهات اللى عند مراد لأيمن
ناجي : زي مانتي شايفه .... غير انها بتقول ان دول مجموعة فيديوهات اختارتهم .... اعمل انا ايه 🥺 .... انا بحب هبه أوي ... وحظي انها ممكن تكون اختي 😭
منال بتضمه في حضنها : خلاص متحملش نفسك فوق طاقتك .... حد يعرف عن الفيديوهات دي حاجه
ناجي : بيتشحتف ... مفيش ... غير انا وسهام وانتى دلوقتي
منال حضناه اوي : طب خلى الموضوع ده سر بيننا لغاية ما نتأكد
ناجي : وهنتأكد ازاي
منال : ممكن اخد الفلاشه دي
ناجي : لأ طبعا ... سهام لو عرفت هتفشخني
منال : سيبك منها ... بس انت طلعت واد جدع أوي .... احكيلي بئا ... في ايه كمان تعرفه
ناجي حكالها عن امه ومنى وهند وفوزيه واللى كان بيحصل بين الكبار زمان وان امه بطلت وهند مش عارفينلها حاجه
منال بتفتكر
فلاش باك
منال ماشيه في الفندق بالبكيني
أمجد : شو هالبسبوسه
منال : ميرسي يا اونكل
أمجد : تعالى بدي اخبرك شئ
منال : ايه هو
أمجد : ما بيصير الحكي ... تعالي مكتبي ... هون انا بشوف العالم كله ... لو بتريدي ممكن نشوف شو بيعمل خيك
منال : ازاي يعني
أمجد بيشغل الشاشه وكان المشهد بين هند ومراد ومراد بيدخل زوبره في طيظ هند ومنظرها يهيج
منال حست برعشه وامجد قرب منها وحط ايده على كتفها وكانت مركزه مع اخوها وهند لكن امجد كان مركز مع منال وحضنها من ضهرها من غير مقاومه ومسك بزازها وبيبوس رقبتها
منال : هاا اااه اههه مممم
امجد نزل بايده جوه اندر المايوه البيكيني بيدعكلها زنبورها
منال اترعشت جامد وهي بتبص على الشاشه
امجد خلع هدومه كلها وقعد وقعدها على حكره
منال الشهوه مخلياها مش دريانه بحاجه وزي العروسه في ايد أمجد وبتنهج أوي
أمجد بيبوسها وهي بتندمج معاه في حين ايده شغاله دعك في زنبورها وبينزلها الاندر وبيحط راس زوبره بين شفرات كسها الغرقان في عسله
منال بتلف نفسها وبتبوسه اوي وبتلف ايديها حوالين رقبته وبتحك كسها في زوبره اوي وبتصرخ من الشهوه وعسلها بيسيل على زوبره وماسك طيظها بيفعص فيهم
أمجد بيمسك زوبره وبيعدله على باب كسها فبتنزل بجسمها عليه
منال : اااااااااااا طلعه طلعه
أمجد : أقلع شو وبيرفعها على ايده وبيقف بيها وبينيكها في كسها
منال بعد شويه بتندمج معاه ووسطها بيتحرك لوحده على زوبر أمجد لغاية ما جابت شلال ونزلت من حضنه وكان كسها عليه بقعة ددمم فبتبصله بقرف ... فين التوليت
أمجد : من هون
منال دخلت اتشطفت وخرجت لطشته ألم ومشيت لكن أمجد كان بيبصلها بسخريه ومهمهوش
..
عوده
..
ناجي : ده كل اللى انا اعرفه
منال : يخرب بيتك يا فوزيه انتى وبناتك .... كل ده يحصل منك .... ولا يا ناجي ... اسمعنى كويس
ناجي : هتعملي ايه
منال : عاوزاك تكون دراعي اليمين .... انا هخلي فدوى تهتم بيك وكل اللى تطلبه هلبيهولك
ناجي : انا مش عاوز غير اني اتطمن ان هبه مش اختي
منال : تفرق معاك
ناجي : انا بحبها اوي ... ولا اكمني فقير ومعييش فلوس تضيع مني 😭
منال : يبني ما لو هي اختك هتضيع منك
ناجي : انا مش عارف اعمل ايه 😭
منال بتاخده في حضنها : خلاص بئا يبني ... اهدا خلاص
ناجى بيمسح دموعه : هو انتي بتباتي هنا
منال : لأ يا سيدي انا باجي اغير جو هنا .... بقعدلي ساعتين وبمشي
ناجي : ممكن ابات هنا ... مش عاوز ارجع البيت تاني
منال : بس متاخدش على كده وكمان اعتبر نفسك اوبن داي يعني كل واشرب واعمل كل اللى نفسك فيه
ناجي : موني .... أنا أسف
منال باستغراب : على ايه
ناجي : عاللى كنت بعمله معاكي
منال بابتسامه : لا ولا يهمك ... بعد كده محتاج اي حاجه اطلبها مني وسيبك من الشراميط اللى في البيت دول
ناجي : في حاجه محدش يعرفها غيري بخصوص سها
منال باهتمام : حاجة ايه
ناجي : انا اعرف انكم مش طايقينها ... وانها عامله نفسها جد معاكم بس ....
منال : بس ايه انطق
ناجي : سها بتخون مراد بيه
منال : ازاي ... احكيلي
فلاش باك
ناجي في الطرقه اللى فيها مكتب سها وبيسمعها بتتكلم فبيداري نفسه
سها : انا اديته نسخه من البرنامج وبكده هتعرفوا توصلوله في اي وقت طول ما موبايله معاه .... مراد لا يمكن يشك في ... انا خليته كمان يعرض علي الجواز .... اوكيه بس لما اوافق هيحصل ايه .... تمام انا هخلي في كل اوضه وكل ركن في الفيلا جهاز تصنت تقدروا تسمعوه كانكم عايشين معاه ..... اوكيه ... شاو
عوده ..

منال : نهار اسود ... وساكت ليه كل ده
ناجي : هو يعني عم مراد كان بيطيقني علشان يصدقني
منال : ألو ... فدوى في مصيبه هاتي رجالتك وتعالي عالفيلا فورا
..........
قبرص
شخص : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 كل ده يحصل منك يا هند ... يعني طلعتي شرموطه وخاينه وكل ده مراد نايم على ودانه
شخص ٢ : ناوي تعمل ايه يا كومانده
الكومانده : مش انا اللى هعمل .... سها هي اللى هتعمل
شخص ٢ : بس سها خلاص بئت مراته يعني مش هتخونه
الكومانده : يبني انت متعرفش حاجه .... سها دي بنت اختي ... وكمان طالعه لامها .... اختي نجلاء تعشق حاجه اسمها فلوس .... كمان انا خالها لا يمكن تخونني وخصوصا لما تعرف ان مراد هيطلقها علشان اخت عصام
شخص ٢ : بس فدوى معاها رجالة بوكا ومدعومه من المخابرات
الكومانده : عاوزك تشتري اسهم كتير في شركة سها ومراد .... مراد طماع لما هيشوف المكسب مش هيطلقها
شخص ٢ : بس لو طلقها
الكومانده : أيمن مات يعني مراد ملهوش ضهر دلوقتي وكل اللى حواليه من الفلوس وبس ... خليه مصدق انه القيصر بالخاتم اللى معاه بس انا هو القيصر الحقيقي .... الا اخبار زيوس ايه بعد القبض على الننوس بتاعه
شخص ٢ : زيوس على جزيرته بس غامض ومحدش يتوقع ردود افعاله
الكومانده : المشكله ان بعد موت ايمن زيوس هو الاب الروحي وابن الابالسه محدش يعرفله مالكه
شخص ٢ : احط حماية لسها
الكومانده : تؤتؤ ... هي محميه في رجالة بوكا .... زيوس مش هيعرف يئذيها
.........
جزيرة زيوس
زيوس : يجب التوصل الى ماديسون .... لابد من اخراجه من سجنه
شخص : تواصلت مع فيليب رجلنا في بيت مراد الخضري وعلمت انه يشك بوجود علاقة بين زوجة مراد الجديده والكومانده نبيل
زيوس : حاول الوصول إلى ماديسون أولا وبعد عودته سيتم التخلص من نبيل وجميع أعوانه .... ماديسون يملك جيوش تحت تصرفه
شخص : عفوا لكنه اصبح مكشوفا للسلطات المصرية وعلمت من عميلنا داخل السجن انه تم تزويجه من احد رجاله ... يبدو أن المصريين يريدون إذلاله حتى يوقع بنا
زيوس : كافئ ذلك العميل برصاصه في رأسه ... لابد من تجنيد احد الحرس بدلا من مسجون
شخص : أمرك وينزل ليقبل خاتمه
................
بيت مراد
تدخل منال ثائره : انتي يا زفته ياللى اسمك سها
فدوى : اهدي بس يا منال هانم مش كده
مراد : في ايه مالك
منال : هتحكيله انتى يا فدوى ولا احكي انا
مراد : ما تنطقي في ايه
سها جايه من جوه ومنال بتروحلها بتشدها من شعرها
سها : ااااااه سيبي شعري
منال : بئا انتى يا جربوعه تأكلينا كلنا الأونطه
مراد : بيحاول يفك سها .. هي عملت ايه بس
منال : عملها اسود من اللى هتشوفه مني .... فدوى ... خلى الرجاله يفتشوا الفيلا كلها ومش عاوزه سنتى جوه او بره الفيلا الا لما يتفتش
مراد : ليه كل ده ... حد يفهمني 😠
منال : الهانم سبب محاولة قتلنا
سها : كدابه متصدقهاش يا مراد ... انا لا يمكن اعمل كده
فدوى : لا عملتي .... الهانم بتتواصل مع اعداءك يا مراد بيه و بتتفق معاهم عليك
سها بخوف : محصلش
رجالة فدوى بيطلعوا كاميرات واجهزة تصنت
سها عينيها بتبرأ أوي : بخوف ... مش انا اللى حطيت دول ... اكيد دي لعبه منهم
فدوى : ونبيل اخو نجلاء لعبه ... فتش موبايلها هتلائي في مكالمات بينها وبين نبيل الكومانده اللى حط ايده في ايد اعدائنا وقتل أيمن بيه برصاصه مسمومه
مراد بيشد سها من شعرها : ده جزاء اني انقذتك
هند : انقذتها من ايه ما هي واضحه زي الشمس اهي متأمره عليك
سهام : وانا اللى كنت متعاطفه معاكي
مراد : قبل اي حاجه انتى طالق بالتلاته ... فدوى ... البنت دي تسلميها لاللواء سعيد وهو هيعرف ينطقها ويخليها تتكلم
فدوى : فيليب .... خدها كتفها واوعاك تهرب منك
فيليب : 😏😏😏 اكيد
سها بتنزل تحت رجل مراد : ارجوك يا مراد انا بحبك متسمعش كلامهم انا بريئه ... بريئه
فيليب ضربها بكعب مسدسه على راسها وشالها وبيخرج
مراد : انتي بئا عرفتي ازاي
منال : عرفت زي ما عرفت ... المهم اننا خلصنا من مؤامره على حياتنا
فدوى : لسه مخلصناش
هند : سهام خدي الولاد وادخلي جوه .... مراد انا لازم اتكام معاك
مراد : بيتنهد جامد .... تعالي يا هند
مراد وهند بيدخلوا اوضتهم
هند : مراد ... في حاجات عاوزاك تعرفها
مراد : حاجات ايه
هند : حاجات حصلت وانا في المستشفى
مراد : ايه هي
هند : ماما واحنا في المستشفى كانت عاوزه تستولى عالشقه والموضوع ده بئا مريب اوي ... ايه في شقة ابني ماما عاوزاه
مراد : عادي ... هي بتحاول تحط رجليها في الفيلا تاني
هند : لالالالا ... انا شاكه ان في حاجه في شقة ابني ماما بتحاول توصلها ... هو عمك كان بيشتغل في ايه بالظبط
مراد : فكرك تكون حاجه غاليه مخبيها في الشقه
هند : انا مش شاكه انا متأكده من كده .... انا عارفه ماما كويس ... تموت في الفلوس واصرارها على الشقه ومترضاش بغيرها قالقني
مراد : بس عمي لو مخبي حاجه كان اداني خبر
هند : ويمكن ماما هي اللى مخبيه او ... او يمكن تعرف حاجه مخلياها مصره تدخل الشقه تاني وكمان محاولات قتلنا كترت اوي
مراد : طب انا هشوف الحاجه دي
منال دخلت : ولما هي حاجه في شقة بابا انتى مالك بيها
مراد : انتى ازاي تدخلي علينا كده وكمان بتتصنتي علينا
منال : انا كلامي لهند هانم ... لما هي حاجه في شقة بابا مالك انتى بيها ... انا اللى هدور واشوف ايه ممكن يكون بابا مخبيه
مراد : مش هتدخلي شقة ابني
منال : متأكد انه ابنك .... فاكر زمان .... متأكد ان يوسف ابنك .... ليه بابا كتبله شقته بالتحديد ... مش المفروض انا بنته واولى بيها .... مش يمكن يوسف اخويا و مش ابنك
هند : اخرسي .... انتي ازاي تقولي كده
مراد على ما استوعب كلامها : انتي بتقولي ايه ... بيبصلهم بغضب شديد .... انا هعمل DNA ليوسف ولكل ولادي 😠
هند : يوسف ابنك يا مراد وانا عمري ما خونتك
منال : كدابه .... انتى خونتى مراد بدل المره ٣ ... مره مع امجد ومره مع مروان ومره مع بابا
مراد : الكلام ده صحيح 😠 ... انطقي ... الكلام ده صحيح 😠
هند : لا يا مراد متصدقهاش ... امجد كان في الخطوبه وكمان انتي يا منال اللى بتقولي كده ... ما التلاته ناكوكي
مراد : بااااااس ... بس انتى وهي .... اللى هيثبتلى ان في ابن لي منها مشابني ولا مش بنتى هطلقها وهرميها في الشارع ومن دلوقتى مش عاوز اسمعلكم صوت لغاية ما اتأكد بنفسي
خرج مراد وهند ومنال واقفين بيبصوا لبعض بغيظ وتحدي
+ حتى لو طلعوا عياله احا هيرضي ان مرتاته اتناكنت من غيره و بعدين نيكة مروان مش تتحسب تقريبا كانت متخدره
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
+ حتى لو طلعوا عياله احا هيرضي ان مرتاته اتناكنت من غيره و بعدين نيكة مروان مش تتحسب تقريبا كانت متخدره
منعرفش لسه كانت متخدره ولا استهبال منها
 
واو جميل ياريت تلحقناااا بالرااايع الجزء دا هدانى شويه انا كل حاجه بقت على المكشوف و نشوف ابن المايلة مراد هيتصرف ازاى بس فيه حاجه غريبه حاسس مراد سلبى اوى و بارد
مراد على طول سلبي مع زوجاته الاربعه بس في شغله حاجه تانيه
 
شكرا لردكم ونقدكم الجميل
القصه فعلا فيها جزءكبير مثير للشهوه ولو رجعنا من الأول هنشوف ان الابطال هما مراد وايمن ومنال وهند اما الباقي ابطال دور تاني وان كان ادوار يوسف وناجي وهبه بنت سهام ثانويه لكنها ادوار مؤثره
هنشوف في الجزء الثالث ان في شخصيه خارج خريطة العالم وانا قصدت كده لاسباب هتظهر بعدين مع انى دخلت احداث حقيقية في القصة زي الكورونا وحادث الباخرة في قناة السويس وان مراد هو اللى بيحل المشاكل بطريقته لكن هنكتشف ان زيوس ليه دور مش هحرقه
وبالنسبه لمراد اللى من وجهة نظري منال أخدت جزء كبير من شخصية أيمن وبتحل بطريقته ومعندهاش مانع تطعن مراد في ضهره رغم حبها ليه هي الشخصية الأقرب من مراد في البطوله لكنه هو البطل اللى بيكتشف وبيستخدم ماله ونفوذه بعد موت عمه بطريقه صحيح في ضعف لكنه بيحب زوجاته كلهم ومعندهوش استعداد يكون زي أيمن بل على النقيض لكل اللى كان بيعمله أيمن
أما هند فأنا من الأول حاططها في غموض بس نرجع لمشهد في السلسله الثالثه تقريبا ان مراد بيشك فيها وبيرجع وبيسمع صوتها مع حد لكن بيكتشف انها هواجس انا قصدت انبه الكل انها مش مظبوطه وانها ساعات بتستخدم الجانب الانثوي في اثارة الكل زي امجد وايمن ومراد ومفاجأت هتظهر بعدين حتى ابنها مسلمش من هيجانها
أما بالنسبه لسها فهي حطت اجهزة تصنت وتتبع فمفيش داعي انها تبلغ الكومانده بالعكس هي بتتحرك بأوامر منه
لكن في شخصية تانيه وهي سهام
سهام من الأول البنت الحلوه اللى بتحب بعقل ومستعده تعمل أي حاجه ترضي بيها جوزها سواء مروان أو مراد حتى لو نامت مع حد تاني بس بعلمه وهي الوحيده اللى اخلصت لمراد فكل حاجه حصلت اثناء زواجها من مروان
أما باقي الشخصيات من جيجي لغاية ولادهم هما معارف زوجته اللى بيستخدموا في اطار سير الاحداث
مراد هو البطل المستهدف واللى واجب حمايته ومنال البطله المحركه للأحداث وأيمن بطل القصة اللى بناها وهند بطلة القصة اللى بيحبها مراد بغباء
شكرا علي ردك الجميل...انا فهمت وجهت نظرك بس ...تعقيب أوضح اللي انا عايز اقوله

شخصية هند انا كنت متأكد انك هتطلعها خانت مراد ...لأنك اول حاجة لمحت انها اهم شئ عندها الفلوس زي أمها مادية يعني ومفيش مانع انها تستغل أنوثتها بس كنت فاكر ان الموضوع هيقف عند ايمن......مش مروان وامجد وممكن مين تاني منعرفش هتعمل معاها ايه .....

شخصية أيمن شخصية متهماش غير نفسها وكيفها ...ده حتي نام مع بنته مش هنام مع مرات ابن اخوه ....اللي ممكن ميطلعش ابن اخوه 😅😅 بس ما علينا ...مع ان في مشهد قبل كده أيمن قال لمراد انه اللي يهمه هو (مراد) وبس لانه عمره محس ان منال بنته ....

شخصية منال تأثرت بأيمن ..لكن بعد معرفت انها بنته المفروض كرهته وكرهت اللي عمله معاها ...واتجوزت حبيبها واخلصتله ( يعني مشهد نوم يوسف مع منال هيجان اووي وملوش داعي)

يوسف شخصية ثانوية بس انت بدأت معاه بدري *** ايه اللي رابعة ابتدائي اللي هيفهم في السكس ويهيج ويصور .....ده كده خيال اوي وواخد ناحية للدياثة .

معلش انت كده هتخلي كل ولد وكل بنت في القصة فاتحين رجليهم وهيجان علي أمهاتهم واي حد وكمان *** في ابتدائي


شخصية سهام طالما اخلصتله المفروض تسانده في كل حاجة ومتسبوش نايم علي ودانه


شخصية مراد اهم حاجة ...مهما كان بارد وضعيف بس مش ديوث مع كل الأحداث كان لازم يبقي في تغير ورد فعل ...زي اللي كان بيحصل من عمه وشاكه في هند مراته زي مشاهد تحرش يوسف وناجي في عيلته......ده كله كان لازم يبقي في رد فعل قوي منه لانه البطل ...والمفروض بيغير علي اهل بيته (مثلا لما يعرف باللي حصل بين يوسف ومنال وهند عارفة وتساعده لازم يبقي في رد فعل بالذات ان دول عايشين مع عيلته وبيربوا بناته مثلا ....او مهما سمح لناجي بفرصة تانية المفروض يكون عارف انه لازم يحرص برضوا ) انا قصدي مع كل تجربة بتغير الضعف لقوي وشخصية جديدة تتبني ليه ...وي ما منال شخصيتها اتأثرت بأيمن واتغيرت

عمتا يا باشا هنشوف انت هتعمل ايه ..ولاده هيكونوا منه ولا ....ولو حتي منهم هيسمحهم ولا ايه علي خيانتهم وغلطاتهم واكيد يعني ان مش كل ست بتضعف وتسيب نفسها لأي حد وهيجان علي طول ..بالذات عيلة مراد اللي هو جامد في السرير ...يعني كله تمام
 
➤السابقة


وصلنا عند معرفة مراد باطلاق النار على ابنه يوسف وخطيبته هبه ابنة زوجته الثالثه سهام
الفصل الأول
أمام فيلا مراد

تبادل لاطلاق الناربين ملثمين والجاردات
هند بتصرخ: يوسف ابني
سهام : اجري يا هبه هبااااااا لاااااا
هند : الحقنى يا مراد 😭😭😭😭😭😭😭 .... يوسف 😭😭😭 ..... يوسف . يوسف اتقتل هو هبااااا😭😭😭😭
منال خدت الولاد ودخلت جوه ورجعت بتسحب هند
يوسف بيزحف ناحية هبه وبيحط راسه عليها
تبادل اطلاق النار شغال وظهرت مدرعتين من الجهتين وتم انضمامهم لاطلاق النار
افراد القوات الخاصه بينضموا لاطلاق النار لكن فوجئوا بوجود قناص اعلى فيلا عائلة لبنى ومايسه وبيتم التعامل مع المسلحين
داخل الفيلا هند بتعيط وسهام فاقده الوعي ومنال مع الاولاد في الجراج
بعد نص ساعه بيقف ضرب النار بعد تصفية عدد من المسلحين ومقتل مجموعه من الجاردات الروس والقبض على القناص بعد مطارده من رجال الشرطه
خرجت منال تشوفهم واتصدمت لما شافت هند قريبه من يوسف وهبه ومضروبه بالنار ومبتتحركش
.............
في المستشفى
وصل مراد وفدوى ودخلوا المستشفى لكن المرادي بيجروا
مراد : ايه اللى حصل
سهام : هبااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مراد : اتكلمي انتى يا منال
منال : يوسف كان رايح يجيب سها
مراد باستنكار : سها .... يوسف .... ويوسف عرف مكان سها ازاي
منال : انا ويوسف اتفقنا اننا نخبي سها وكان بيعمل كده علشان نجبرك تطلقها
مراد : وانتوا ازاي تعملوا كده وفين هند
منال : يوسف راح يجيب سها واتضرب بالنار وهبه ملحئتش تجري واتضربت بالنار وانا اخدت الولاد حطتهم في الجراج
مراد اتعصب : فين هند
منال : 🥺 في العمليات مع يوسف وهبه
مراد : انتى بتقولي ايه
ممرضه خارجه بتجري
فدوى : مراد بيه .... في ضرب نار تان في على الفيلا
مراد بفزع : الولاد لوحدهم .... اتصلي برجالتك يأمنوا وي**** بينا
منال : انا جايه معاكم .... خدي يا سهام موبايلي اتصلي لو في حاجه .... استنوني
........
عند الفيلا
وصل مراد وكان الشارع والفيلا مليانين برجال شرطه كتير ومجموعه كبيره من القتلى في الشارع وعند الفيلا وعربية شرطه محترقه
فدوى : واضح ان كان في معركه .... دي حرب مش مجرد محاولة قتل
حاتم ( ظابط الامن الوطني ) : أهلا مراد بيه ....
مراد : الولاد ... الولاد فين
حاتم : متخافش الولاد في أمان
مراد ومنال بيجروا على جوه
بابيييي
يسرا : 😭😭😭😭😭😭 مامي ماتت يا بابي 😭😭😭😭
مراد بيحضنها : متخافيش يا حبيبتي مامي هتعيش

فدوى : طب انا هوصل للمستشفى وهأمنها علشان ممكن يكون في استهداف للعيله كلها وسها جاية في الطريق انا بعتلها رجاله يجيبوها
يسرا : انا عاوزه مامي😭😭😭😭
مراد : مونى خليكي انتى مع الولاد وانا هاخد يسرا معايا
.........
في المستشفى
سهام منهاره وبتعيط كتير وهي بتفتكر مروان وايامها معاه وازاي بنته اتربت طول عمرها يتيمه
مراد بياخدها في حضنه وهي عينيها على غرفة العمليات وقلبه مخضوض على هند ويوسف
بتخرج ممرضه : لو سمحتوا محتاجين ددمم ضروري ... الست الكبيره نزفت كتير
مراد : انا جوزها
سهام : بنتي اخبارها ايه 🥺
الممرضه : الدكتور بيعملها العمليه وان شاء **** هتكون بخير
فوزيه : بنتي ... هند فين يا مراد
مراد : اهدي بس يا حماتى ... معلش هي محتاجه ددمم كتير ... اللى تقدر تتبرع تيجي معايا
هبه : انا هتبرعلها بقلبي كله
منى : طبعا هنتبرع
ناجي : انا جاي معاك يا اونكل
سهام : بنتي ... بنتي بتموت يا مراد انا حاسه بيها
مراد : حد يلحأنا
سهام بتقع من طولها
منى : هو ايه اللى جرى
ناجي : ويوسف ... فين يوسف
مراد : كلهم في العمليات
راحوا اتبرعوا بدمهم
بعد ٤ ساعات كمان
خرج واحد من الدكاتره ....
مراد : خير يا دكتور
الدكتور : انا خرجت ١٢ رصاصه من جسمها ... هي هتعيش بس للأسف استأصلنا الرحم لإنها اتصابت جامد وكان جواه رصاصه فاضطريت استأصله علشان تعيش
مراد : انت بتتكلم على مين
الدكتور : بتكلم عالبنت اللى جاتلنا
مراد 😲😲😲😲😲 ايه .... طب ويوسف وهند
سهام اغمى عليها تانى لما سمعت الكلام
الدكتور : انا كنت مع البنت الصغيره .... هي دلوقتى هتدخل العنايه المركزه لإن حالتها خطيره جدا ... هي هتفضل تحت الملاحظه ٤٨ ساعه وطبعا ممنوع حد يكلمها في حاجه وهتحتاج تأهيل نفسي عالي
ناجي سمع الكلام ودموعه نزلت .... دي هبه اللى حبها هتعيش من غير رحم وطبعا مش هتخلف وكان مقهور أوي وبعد عنهم بره مبنى المستشفى
بعد ساعه كمان

خرج دكتور تاني ووراه سرير نقال عليه هند
منى : هند اهي
هبه : حبيبتي يا هند
فوزيه : خير يا دكتور
مراد : اهدي بس يا حماتى خلينا نسمع الدكتور
الدكتور : اهدوا يا جماعه مدام هند كويسه .... هي دلوقتى هتدخل الرعايه تحت الملاحظه وبعد ٤٨ ساعه هتكون كويسه بس ننحتاجلها ددمم كتير لإن في رصاصه من الواضح ان اللى اطلقها عليها كان محترف مش صدفه خالص ... وفي الغالب من قناص لإنها كانت جنب القلب بالظبط
فوزيه : بنتي ... هاتولي بنتي
مراد : ( حس بالخطر وشاف يوسف بيبتسمله وبيودعه ) 🙄 يوسف .... بيمشي بخطوات متثاقله ناحية غرفة العمليات
ممرضه طلعت تجري بسرعه ورجعت بسرعه وكان مراد ساعتها وصل جوه غرفة العمليات وشاف ابنه بيعملوله صدمات كهربائيه وتنفس صناعي
داخل المعتقل
ماديسون واقف خلف قضبان الزنزانه ينظر باتجاه النهار وهو يفكر في كيفية الوصول لخطة تخليه يهرب بره البلد كلها
الباب اتفتح ودخل سعيد و حسام وكان معاهم حاتم ظابط الامن الوطني
حسام : ( العميد حسام هو المسئول عن المعتقل ) متحاولش .... المعتقل هنا داخل رمال متحركه اللى بيحاول يهرب لو عدى الاسوار المكهربه والثعابين والعقارب هيتدفن في الرمله الناعمه
ماديسون : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 لا ذكي
حسام : تم انقاذ يوسف ورجالتك كلهم اتصفوا وعلى حد علمي تم منع اي اتصال بالعالم الخارجي عنك لكن احنا عندنا رحمه برضوا .... خيري
دخل خيري وهو شاويش مسئول عن المعتقلين وتلبية طلباتهم : امرك يا حسام بيه
حسام : ممنوع الزياره وممنوع يتصل بحد ... الشخص ده خطر على الوطن ... حفلوا عليه كل يوم ... ممنوع يتكلم مع حد .... ممنوع يخرج بره الزنزانه نهائي .... الاكل يتحطله من غير معالق ولا اي حاجه معدنيه ... السرفيس بتاعه بلاستيك وممنوع يدخله موبايل والا اللى هيساعده هيتقتل
خيري بيبلع ريئه : تمام يا فندم
حسام : خلي بالك لو حد ساعده هيكمل مكانه
خيري : طب والحمام
حسام : ميخرجش بره الزنزانه لغاية ما اقولك هنعمل ايه وكمان يا ريت تخلعوه ملط وتشيلوا الحلقان اللى في جسمه كله ممكن يكون فيه اجهزة تتبع فحد يهجم عليكم .... يعيش هنا ملط ومن غير حاجه في جسمه وتحلئوله زيرو
خيري : تمام يا فندم
ماديسون : 😏 فكرك انا مش فاهمكم ... انا فاهم كل حاجه .... انا لي رجاله في كل دوله ... في كل مكان في العالم ... انا دوله وجيش لوحدي .... اوعدك هخرج واقتلك يا حسام
سعيد : اوعدك انا لو حد ظهر في اي حدود هيتدفن مكانه
ماديسون : 🤣🤣🤣🤣🤣 ..... انتوا مهما تعملوا مش اذكى مننا
حاتم : بيمنع اللوا سعيد من الانفعال .... لو هتبعت الجيش الامريكي كله هيتصفى .... خيري ... دخل المتهم
خيري بيدخل المتهم متغمى
سعيد : فك عينه
سليم : انا هدفعكم التمن غالي
حاتم : احنا كنا رصدينك من الاول وتصرفاتك الفتره الاخيره شككتنا فيك
ماديسون : انت غبي 😬 .... ازاي يقبضوا عليك 😬
سعيد : فكرك مكناش عارفين انه بيتعامل معاك .... انت اغبى منه انك بعتله التعليمات من جهاز عالواتس خاص بواحد من رجالتنا واحنا اللى خليناه يديلك الموبايل بعد ما رصدناه وشوفنا كل رسايلك على اجهزة المراقبه .... احنا هنا مبنهزرش
سليم : انا مش هتكلم الا في حضور المحامي بتاعي
حاتم بيشاور لخيري اللى ضربه على قفاه : بيولع سيجاره ... اوعى تفتكر انى بحب القوانين .... انا احسن ظابط يخالف القوانين الدوليه وحقوق الانسان
سليم : برضوا مش هتكلم
حاتم : ومين قالك انى مستنيك تتكلم ... انت متلبس بسلاح قنص امريكي الصنع و ده في حد ذاته جريمه بس انت هنا مش لاتهامك لاااا... تؤتؤ ... انت غلطان .... انت هنا هتعيش مع البيج بوس بتاعك ومش هتخرج من هنا إلا اذا هو خلف منك
سليم : ايييييه 😲🙄
سعيد : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ماديسون : حد فيكم يفهمنى وانت بيضحكوا على ايه ( طبعا الكلام امريكي )
سليم بيبصله وهو بيبلع ريئه
حاتم : خيري .... جهز الاستوديو .... معلش يا بوس .... انت علشان تخرج من هنا ... هتخلفلنا ننوس صغير ... من سليم
سعيد : اسمعنى كويس ... خروج من هنا انساه .... انا جايبلك الراجل بتاعك يكون خدامك وفي نفس الوقت هيكون مراتك .... حسام ....
حسام : امرك سيادة اللوا
سعيد : زي ما قال حاتم .... الولد ده ميطلعش الا وهو مخلف عيل من ماديسون غير كده محدش يخرج بره الزنزانه
طبعا مفيش الكلام ده ان راجل هيخلف من راجل بس هو بيعاقب سليم بطريقة تعزييب جديده
حسام : مش عاوز افكركم .... اي محاولة هروب هي موت اكيد
........
بعد ساعات
حالة استنفار امنى مشدده من رجالة فدوى سواء حول الفيلا او حول المستشفى لدرجة انهم كانوا بيفتشوا اي حد حتى الممرضات تفتيش ذاتي تحسبا لاي غدر ممكن يحصل
فدوى : انا اديت الاوامر
مراد بيقاطعها : سها فين
فدوى : سها رجعت البيت
مراد : ليه خدعتيني .... ليه اتأمرتوا علي .... ناجي
ناجي : ايوه يا اونكل
مراد : خد مامتك وعيلتك وامشوا
ناجي : انا مش هسيب صاحبي وامشي
فدوى بتحاول تنسحب
مراد : استني عندك
فدوى : بص انا هحكيلك .... احنا كلنا اتفقنا على سها ... اصلها زودتها اوي الفترة الاخيره
مراد : لولا ايمن وصاني عليكي كنت دفنتك .... للاسف قال انك دراعي اليمين .... خسارة يا فدوى .... مكنتش اعرف انك بتغيري من بنت اخوكي
فدوى : مش بنته
مراد : 😲😲😲😲
ناجي : 🙄🙄🙄
فدوى : رحاب كانت بتخون اخويا وكانت على علاقه بواحد زمان ومات بعد ما اتولدت سها لكنه كان حكى لاخويا كل حاجه
مراد : ايا كان هي مراتي ومينفعش تحاربوها .... تعدي بس على خير والكل هيتحاسب .... بيبص لناجي .... اللى سمعته متتكلمش فيه
ناجي بيبلع ريئه : حاضر
...........
يسرا واقفه جنب سرير مامتها وهي بتعيط ووراها فوزيه ومنى وهبه
منى بتفتكر
فلاش باك
منى : يا بنتي زي ما بقولك .... طلع ناكني انا وامك
هند : انتى تسكتي خالص .... اما وريتك يا مراد مبئاش انا
منى : هتعملي ايه
هند : زي ما هو ناكك انا كمان هتناك من غيره
منى : بلاش اسمعي كلامي .... ده طلع جامد اوي
هند : ولو .... امجد بيه بيجري ورايا من فتره .... انا هخليه ينيكني انا واخته
منى : شكلك كده هتعكيها على دماغنا
منى بتنزل منها دموع وهي بتفتكر
منى : طيظك وسعت يا فالحه بس واضح ان امجد بيه ده طلع بتاعه جامد
هند : ده مراد مش امجد
منى : وعملتيها ازاي
هند : بسيطه طلعتله .... بس انا شاكه في اخته تكون شرموطه
منى : هي بالفعل كده
هند : منال بئا امجد ناكها في طيظها والبت كانت ماشيه بالبيكيني عادي فاسطادها وناكها وهو بيوريها مراد وهو بينيكني
منى : هااااا وايه اللى حصل
هند : حسيته هيموت وينيكني
منى : طب خلي بالك علشان امجد كده مش سهل
هند : فكرك اسيبله نفسي ولا لأ
..
منى : 😭😭😭
منى : و**** انتى جدعه
هند : اهم حاجه امك متعرفش حاجه ولا حتى احمد جوزك
منى : هو انا عبيطه يعني .... بس ايه رأيك في الفيديو بتاع احمد وامه
هند : داهيه لتكون امك كمان شرموطه .... انا عارفه انها بتدعي الفضيله بس انا عمري ما شوفتها حتى بتركعها
عوده من الفلاش باك
هبه : السلام عليكم ورحمة ** .... السلام عليكم ورحمة **
ناجي : ايه الاخبار
فوزيه : لسه .... **** يردك لنا بالسلامه يا هند يا بنتي
هبه : روح مع عمك مراد يا ناجي
ناجي : طب ممكن اروح اجيبلي هدوم وبالمره استحمى
هبه : ماشي بس متتأخرش
منى : هو مراد فين
ناجي : مع يوسف
منى : طب انا هروح اتطمن عليه
هبه : وانا هروح اتطمن على بنت سهام
منى : طب يلا نتطمن عليهم سوا
...........
مكان في المحيط الهادي
شخص ١ : فشلت عملية التصفيه
شخص ٢ : اتحرك بالخطه البديله
شخص ١ : لكن لوكا تم قتله وجميع رجاله في خدمة زوجته
شخص ٢ : عليك تجنيدها .... ذلك سيسهل علينا كثيرا
شخص ١ : لكن ذلك صعب جدا لأنها على علاقة بمراد الخضري
شخص ٢ : اذا علينا تهديدها .... فلتبحث عمن يمكن تهديدها بهم
شخص ١ : زوجة مراد ابنة اخيها
شخص ٢ : اذا فلتحضرها إلى هنا حتى أتذوقها أولا 🤣🤣🤣🤣🤣
...........
الولايات المتحده
كرستين : يا مينا يا حبيبي .... مش انت كان نفسك تجمع بيني وبينها
مينا : ايوه بس شروق دي مره شرموطه ممكن تستغلنا
كرستين : طب ما تكلم مريم يقنع جوزها يعملكم فيلم تكونوا ابطاله
مينا : وفكرك وفاء هتسكت
كرستين : لااازم تسكت وخصوصا اننا عارفين انها هي ويس اخوات وممكن نهددها بماضيها
مينا : وفكرك هي هتتهز بالفضيحه .... انا علشان اكسبها لازم اسيطر عليها هي
تدخل مريم .... مالكم صوتكم عالي ليه
كرستين :اهي مريم جات اهي ... احضرينا يا ستي
مريم : في حاجه ولا ايه
كرستين : اخوكي يا ستي عينه على شروق ولما قولتله يجيبها رافض
مينا : انا مش رافض بس خايف .. واحده زي شروق سهل تفضحنا
مريم : بصوا انا مش عاوزه صداع بلا شروق بلا غروب ...
كرستين : طب ما تكلمي جوزك يعملهم فيلم
مريم : انا فعلا جايه علشان كده .... وجيه عاوزك في فيلم هتعمله مع مجموعة ممثلات عن فرد أمن
مينا : احا ... هو انا اهرب من شروق علشان اقع في مستنقع شراميط
كرستين : مبخت 🤣
مينا : بس يا لبوه انتي
مريم : لو مش عاوز بلاش ... بس انا قولت البطل هيكون اجره ١٠٠٠ دولار عالفيلم واخويا اولى بس شكلك
كرستين : هو مين ده اللى يرفض ... مينا موافق اكيد ... هما كام واحده
مريم : حوالى ٢٠ واحده
مينا : خخخخخخخ هما قالولك انى عنتيل
مريم بتقرب منه وبتحسس على زوبره : يعني هما شراميط مصر احسن من شراميط امريكا 😏
كرستين : 🤨🤨🤨
مينا : خلاص موافق بس بشرط
مريم : ايه هو
مينا : تجيبي شروق معاهم
مريم : يادي شروق
كرستين : يبني مش كنت رافض
مينا : لا بس الوضع اختلف ... لما اعمل فيلم هيتصور وينتشر عالنت لكن لما يكون بيني وبينها هنتنفخ
.......
قبرص
شخص : ازاي مراد نجي من الهجوم هو وعيلته
شخص٢ : متنساش انه معاه رجال بوكا كلهم
شخص : فيليب 🤔 .... فيليب لسه معاهم .... ابعتله ييجي وانا بنفسي هتفق معاه
شخص ٢ : بس فيليب خاين وملهوش امان
شخص : بس بيحب الفلوس .... صحيح هو بيكرهني بس بيحب الفلوس
شخص ٢ : هبعتله ييجي في اقرب وقت
شخص : تؤتؤ .... لالالالا ... فيليب كده كده هييجي المزاد مع مراد
شخص ٢ : ايوه بس مراد كل مره بيغير الحارس الخاص
شخص : بس مشكل مره بيغير فيليب ..... بوكا نفسه مكانش بيغيره
شخص ٢ : طب اوصله ازاي وهو لو شاف حد مننا عل بعد ١٠ ميل هيقتله
شخص : دي بتاعتي انا
..........
في بيت هبه
ناجي بيحضر شنطة هدوم علشان يرجع للمستشفى
هبه : مش عاوز تقول عرفت ايه
ناجي : معرفتش حاجه ويا ريت محدش فيكم يكلمني في الموضوع ده تاني
هبه : اتغيرت كتير يا ناجي ... على فكره أيا كان اللى عرفته مش هيفرق معايا .... بس انت ابني
ناجي : وانا اوعدك مش هجيب سيره عن اللى عرفته .... بس خالتي هند تقوم بالسلامه وهفتح عليكم كلكم النار
بيقفل شنطته وبيخرج
.......
في النادي
لبنى : احسن يا وليد .... اسرع .... كمان كمان اسرع .... برافوا يا وليد
وليد بيخرج من حمام السباحه : انا مش مصدق نفسي انى وصلت للمستوى ده

مايسه : الحئي يا لبنى
لبنى : خلاص روح غير انت يا وليد .... في ايه يا وش الفقر
مايسه : البوليس مالي الشارع عندنا وبيقولوا قتلوا يوسف وخطيبته وتانت هند
لبنى 😲😲😲😲: انتى بتقولي ايه ... ده فرحهم بكره
مايسه : طب اتصلي بمراد بيه وهتعرفي ان كلامي صح وكمان ناجي تليفونه مقفول ومش عارفه اوصله وخايفه أوي عليه
لبنى : طب يلا بينا نروحلهم .... بتطلع تليفونها وبتتصل بمراد لكن محدش بيرد
..........
في بيت مراد
منال مع الولاد وكلهم في حالة رعب وفزع وخايفين أوي

في منزل مراد
سها بتبص لمنال من بعيد وكانت منال مع الولاد وواضح عليهم حالة الرعب
أيمن : مامي ... هما الناس دول كانوا عاوزين يقتلونا ليه
منال : متخافش يا حبيبي ... محدش هيقتلنا
نجلاء : بس هبه ويوسف وماما هند اتقتلوا
سها 🙄🙄🙄🙄
منال : محدش اتقتل يا حبيبتي وهيعيشوا ويرجعوا تاني
أمجد : بس يا مامي
منال : كفايه بئا ويلا ادخلوا اوضكم وناموا
ايمن : بس احنا خايفين اوي
سها : تعالوا يا ولاد وسيبوا موني
منال بتبصلها بقلق : لااا سيبيهم احنا هننام في اوضه كلنا
.......
بعد أيام في المستشفى
هند بتفتح عينيها : بتعب يوسف
هبه : اهي هند فاقت ... حمدلله عالسلامه يا نودي
منى : اتطمني يوسف بخير
مراد بلهفه بينزل يحضنها : متخافيش ابننا بخير
هند بتبصله باستغراب : يوسف ابني عاوزه اشوفه
مراد : هتشوفيه بس حاولي تهدي ... هو في الاوضه اللى جنبك 🥺
هبه : احنا اتطمنا عليه وهو كويس
فوزيه كانت نايمه وصحيت على صوتهم : هند بنتى حبيبتي
ناجي بيدخل : يوسف عاوزك يا اونكل .... بيقرب من هند وبيبوسها من الخدين وبيحضنها ... وحشتيني يا خالتو اوي
هند : عاوزه اشوف يوسف ... ودونى لابني
مراد : طب اهدي بس انا رايح هشوفه عاوز ايه وارجعلك
هند : رجلي على رجلك ... انا عاوزه اشوف ابني
منى : طب هشوف الدكتور لو كده هجيبلك كرسي ونوديكي ليه
...
في غرفة يوسف
يوسف باصص للسقف وبيفتكر كل حاجه
فلاش باك
يوسف في الشركه مع منال في المكتب
منال : بس ابوك لو عرف هيدبحنا
يوسف : متخافيش انا عامل حساب كل حاجه وكمان مش هعملها حاجه انا بس هخبيها في المخزن وهخلي فيليب الحارس بتاعي يكلمها هو بيعرف يتكلم عربي
منال : بس انت ليه بتعمل كده
يوسف : بصراحه .... علشان بحبك .... شايفك متغاظه اوي منها وكمان كان نفسي تكوني انتى ماما مش هند
منال : بجد يا يوسف ... يعنى انت كان نفسك اكون مامتك
يوسف : انا عمري ما حسيتها أمي ... على طول بشوفها حد غريب عني .... صحيح بحبها لكن مش بحسها ... لما كنت بصوركم انا وناجي كنا بنقارن بينكم وبصراحه انتى احلى كتير
منال بتاخده في حضنها وبتبوسه بوسه على شفايفه سريعه : هند لو سمعتك هتقطع رقبتك
يوسف : طب بزمتك في أم تراقب ابنها وهو عريان ... انا حاطط كاميره في اوضتى ومخبيها وساعات كنت بشوفها وانا بستحمى بتتفرج علي
منال : عادي ... بتحصل ... يمكن معجبه بيك انك كبرت وكمان قوي ... على فكره بتاعك حلو ويغري اي بنت او ست اسألني أنا
يوسف : يعني انتى معجبه بي ومش زعلانه من اللى عملته معاكي
منال : بالعكس ... لو رجع بي الزمن و كنت انت موجود ومن عمري مكنتش سيبتك ولا حليتك
يوسف : بيبص ليها باعجاب وبيبوسها وهي بتندمج معاه
عوده من الفلاش باك
ناجي : عمو مراد جاي بس بيجيب خالتي معاه
يوسف : فين هبه
ناجي بيودي وشه الناحيه التانيه وبيتلعثم وبتنزل دمعه من عينه
يوسف : هبه ماتت
ناجي : لأ ... بس هي في الرعايه المركزه
يوسف : وديني ليها عاوز اشوفها
مراد : هي كويسه اتطمن
مراد داخل بيزؤ كرسي عليه هند وكلهم حواليه
هند بلهفه : يوسف حبيبي .... انا كنت خايفه عليك اوي
منى : امك خدت رصاصه جات جنب قلبها
يوسف : بجد يا ماما
هند بتعيط من فرحتها بابنها اللى كان خلاص بيموت وحضنته اوي
يوسف بيكح
مراد : خلاص ارتاح وانتى يا هند يلا علشان ابنك يرتاح
هند : انقلوني مع ابني هنا .... انا عاوزه اكون جنبه وميبعدش عني
ناجي : انا على فكره شايف كل طلباته
فوزيه بتبص لناجي وهو بيتكلم وبتفتكر
فلاش باك
هبه : وفيها ايه لما اعمل كده مع ابني ... متعمليش فيها خضره الشريفه ... نسيتي اللى عملتيه مع الطلبه بتوعك ولا نسيتي انك بنفسك شاركتيني نفس السرير مع جوزك اللى رباني وانا مش بنته
فوزيه : بس اللى بتطلبيه ده صعب ... ايمن لو عرف حاجه زي دي هيقتلني
هبه : ايمن بيه نفسه مخلف من بنتك وانتى عارفه كويس ان يوسف ابنه
فوزيه ضربتها بكفها على وشها : اخرسي ... اياكي اسمعك تجيبي سيرة الموضوع ده على لسانك تاني ... انا عارفه انك غيرانه من اختك اكمنها ممكن بابنها تورث ايمن بس انا اللى هورثه مش ابن اختك
هبه : بتضربيني ... انا .... طييييب ناجييي ... ناجي
ناجي بيدخل عليهم وهو ملط
هبه : زي ما وعدتك ... ستك اهي قدامك
فوزيه : انا ماشيه
ناجي : على فين يا حلوه
فوزيه : ابعد يابو شخه انت ... متبئاش غير العيال كمان
ناجي : 🤣🤣🤣🤣 غريبه ... هو محمد مكانش عيل
فوزيه بتتصدم وبتبصله بخوف : ممممحمد مممين
هبه : انا حكيت لابني كل حاجه عنك وعني وعن منى وكمان هند وكل اللى عملناه في دنيتنا
ناجي : معلش يا هوبا هي عيلتنا كلها كده زي القرع
فوزيه بتضربه على وشه : عيل قليل الادب ... انا قرع يا وسخ
ناجي : بتضربيني لييييه وبيردلها الألم كرابيج على وشها وهبه سحبتها عالسرير من وراها
فوزيه : بتعملوا ايه سيبوني
ناجي بيخلعها من تحت وبيطلع بين رجليها وهبه مكتفاها
فوزيه بتحاول تتفادى ناجي لكنه كان دخل بزوبره جواها
فوزيه : ححححححح هااااااااا طلعه طلعه زوبرك كبير ايييي
هبه : فين موبايلي يا ناجي
ناجي : عندك عالشاحن
فوزيه : هتعملي ايه
هبه مسكت موبايلها بتصورهم : نيك يا ناجي اللبوه دي واوعدك زي ما نفسك هجيبلك عيلة مراد كلها واي واحده شاورلي عليها
فوزيه : اااه ااااه ااااه ااااه ااااه
ناجي : ايوه يا لبوه سمعيني صوتك وانا بنيكك ... انا بنيك تيته اللبوه 🤣🤣🤣🤣
فوزيه : ححححح كمان كمان كمان نيكني انا شرموطتك من النهارده عاوز تنيكني هخليك تنيكني بس متبعدش عني
هبه : عجبك زوبر ابني يا قحبه ... نيك ماما يا ناجي وهات جواها وخلي ايمن بيه يلحس لبنك
فوزيه : ايوه انا هخلي لبنك لغاية ما ايمن يلحسه ححححححح
ناجي : هجيب
فوزيه لفت رجليها حوالين وسطه وناجي جاب في كسها كتير
فوزيه : خخخخخخخ ... عملتيها يا هبه .... انا مخلفه شراميط
ناجي : وانتى الشرموطه الكبيره 🤣🤣🤣🤣🤣
هبه : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 شاطر يا ناجي يا حبيبي علشان كده هخليك تنيك هند زي ما نكت منى
فوزيه : انت وصلت كمان لمنى 😏
ناجي : وهوصل لهبه وامها سهام ومنال وهند ... الكرابيج اللى اتضربتها هتترد لمراد في كل مراتاته وكل بناته
عوده من الفلاش باك
ناجي : ارتاح انت بس يا صاحبي
............
في مبنى الامن الوطني
لبنى : معقوله .... سليم عمل كل ده .... انا مش مصدقه اللى بسمعه
سعيد : مشكلة سليم انه عنده عقد نقص كتير وده خلاه سهل التأثير عليه من عصابة ماديسون
لبنى : وهو فين دلوقتي
سعيد : بيتحقق معاه بس في المعتقل
لبنى : طب ممكن اشوفه واتكلم معاه
سعيد : للأسف مش هينفع علشان المعتقل اللى هو فيه خطر وبعيد ٢٠ ساعه بالعربيه
لبنى : طب ايه المطلوب مني دلوقتي
سعيد : طبعا مش هقولك لو عرفتي حاجه بلغينا لإننا متوقعين ده منك وخصوصا ان والدك ياما خدم البلد وبدمه
لبنى : طب كده في حاجه هتطلبها مني
سعيد : زوري بطلك ... هو محتاج دعمك علشان يرجع
لبنى : اوك ... استأذن أنا
خرجت لبنى من عند اللواء سعيد وهي متلخبطه ومش عارفه تفكر وبتشكر **** انها فسخت خطوبتها من سليم قبل اللى حصل
.........
في المعتقل
خيري بيدخل الاكل لماديسون وسليم بعد ما طحن فياجرا وحطهالهم في الاكل وبعد نص ساعه بيحسوا بانتصاب وماديسون ببنيانه القوى بيضرب سليم وبالرغم من لياقة سليم إلا إن ماديسون بقوته سيطر عليه بسهوله
سليم بيحاول يفك نفسه ويهرب من ماديسون لكن ماديسون حاضن سليم ومنيمه عالارض ومكتفه وشالل حركته وبيمسك زوبره الطويل وبيحركه على الخط الفاصل بين فلقتين طيظ سليم اللى بيحاول يزحف من تحته لكنه مش قادر ولا عارف وبيقفل طيظه عالأخر فبيبوسه ماديسون من رقبته وبيحضنه أوي وهو نايم فوق منه وبيحك زوبره فيه لغاية ما جابهم على ضهر سليم
بيدخل خيري ومعاه كلبين بوليسي بينبحوا
سليم بيصرخ من الخوف وبيروح في ركن الزنزانه في حين ماديسون بيقرب منهم وبيخضعهم ليه وده خلى خيري ياخدهم ويطلع
ماديسون : انا عاوزك متقاومنيش والا هتموت
سليم : انسى انك تعمل في حاجه
ماديسون : يبني افهم انا كده كده هخرج وانت بغباءك مسكوك واعتقلوك
سليم : وانت هتخرج من هنا ازاي
ماديسون : دي حاجه متخصكش ... المهم علشان اللى حصل ميتكررش متاكلش غير كل يومين مره فهتتعب وينقلوك المستشفى
كان زوبر ماديسون لسه واقف
سليم : انت بتحلم .... هما هيسيبونا لغاية ما نموت
ماديسون : طب تعالى ادعكلى رجلي
سليم بيقرب بحذر : رجلك بس
ماديسون : متخافش مش هعمل فيك حاجه .... انا كبير ومش بقوة شبابك
سليم بيقرب وبيمسك رجل ماديسون بيدعكهاله
ماديسون : ادعكلى ركبي
سليم بيطلع بايده بيدعكله ركبه
ماديسون بيقف وزوبره قصاد وش سليم
سليم : شكلك مش ناوي تجيبها البر
ماديسون بيقرب بزوبره : من الواضح انهم حاطتين حاجه في الاكل ... انا وانت عندنا انتصاب وده معناه انهم عاوزين حد فينا يعمل كده مع التاني
سليم : صح كلامك .... بس انسى مش هتعمل حاجه
ماديسون : يعني فكرك انا اللى هسيبك تعمل معايا حاجه
سليم : لا طبعا .... بس الحل ايه انا صدري مولع
ماديسون حضن سليم وباسه من شفايفه وسليم بيقاوم بس مش عارف يخلص منه
سليم بيحاول يزؤ ماديسون لكن ماديسون بيضربه على راسه خلاه وقع مغمى عليه
ماديسون نيم سليم على وشه ونام فوق منه وبيفتح طيظه الضيقه وبيبدأ يوسعله خرم طيظه ويبله وبيدخل صوابعه صباع صباع لغاية ما حط زوبره وتف عليه وبيزؤ في طيظ سليم وبينام فوقه وبدأ زوبر ماديسون يدخل براسه واحده واحده وبدأ ينيك في سليم اللى بدأ يستعيد الوعي وهو بيتأوه من الألم والحرقان لغاية ما بدأ يصرخ وكان زوبر ماديسون جوه طيظ سليم بالكامل وبيخرج وبيدخل بدم طيظ سليم وبعد دقايق كان بينزل لبنه جوه طيظه
...
خيري : حصل يا حسام بيه .... الراجل الخواجه اتجوز الواد اللى معاه اللى اسمه سليم والدخله تمت على خير
...........
بعد شهرين
في بيت مراد كانوا كلهم رجعوا البيت وكان يوسف بيحس بتعب كتير
فلاش باك
الدكتور : انا طلعت ٢٧ رصاصه من جسمه بس فضلت رصاصه في صدره في مكان خطر لو قربتلها في احتمال يموت وده معناه ميعملش اي مجهود
مراد : انا مستعد اسفره بره
الدكتور : لازم تعدي سنه عالاقل علشان يقدر يسافر .... اي مجهود او ضغط عليه هيكون عواقبه مش كويسه
عوده من الفلاش
منال : ارتاح انت يا يوسف .. انا هجيبلك اللى انت عاوزه يا حبيبي
هند : ايه الرضا ده كله
منال : هو احنا عندنا كام يوسف يعني
هبه خطيبته بتقعد جنبه وبتحط راسها في حضنه
في ركن اخر من الفيلا
سهام : ( يا عيني عليكي يا بنتي .... لو تعرفي اللى حصلك بسببه مكنتيش تحبيه كده )
ناجي : على فكره انا لسه بحبها ومستعد اتجوزها .... الدكتور قال ان يوسف لو عمل مجهود هيموت وده معناه انه لو اتجوزها هتترمل
سهام : بلاش الكلام ده يا ناجي .... يوسف لو سمعك ممكن يروح فيها ... انا عارفه انت بتحب هبه اد ايه ... بس مش بايدينا حاجه نعملها ... واوعدك لو سابها هجوزهالك
ناجي بيبوس راسها : انا لا يمكن ادمر حياة صاحبي واموته ... بس عاوزك تعرفي ان حبي لهبه زاد اكتر من الاول ... مش شفقه صدقيني
سهام بتضمه في حضنها وهي بتعيط بس ناجي بيخرج من حضنها
ناجي : بلاش لحد يفتكر بعمل معاكي حاجه
سهام : وانت ايه خلاك تقول كده
ناجي : صحيح انتى عمتي ... بس ... العيله دي كلها تفكيرها في اللى بالي بالك وبس
سهام : تعالى يا ناجي معايا نطلع شقتي .... هوريك حاجه مخبياها عن الكل
ناجي باستغراب : حاجة ايه دي
سهام : تعالى .... بس اوعدنى اللى هتعرفه يكون سر
ناجي : اوعدك
............
في الشركه
مراد : اقعدي يا فدوى
فدوى : انا عارفه انك زعلان من اللى حصل مننا
مراد : لا ابدا خلاص ... انا عاوزك في حاجه تانيه خالص
فدوى : حاجة ايه
مراد : منكرش انى غلطت من جوازي من سها ... بعد اللى سمعته منك في المستشفى انا فكرت في كلامك .... انا هطلق سها .... بس هتجوزك انتى
فدوى اتفاجئت بكلامه
مراد : انا كان لازم من الاول اتجوزك انتي ... انا اعرفك من سنين واعرف كل حاجه عنك .... متنكريش ان اللى عملتيه غيره من سها .... ده معناه انك بتحبيني .... علشان كده انا هطلقها .... مبيجيش منها غير المشاكل
فدوى : بس هي هتزعل وكانت بجوازتها بتهرب من امها وحياتها معاها وكمان ممكن نفسيتها تدمر
مراد : هو سؤال ويا أه يا لأ ... تتجوزيني ؟
فدوى : بس انت متعرفش عني حاجات كتير
مراد : اللى فات مات .... كمان مش انتى عملتي كل ده علشان غيرانه منها
فدوى : بس حرام يا مراد البنت ممكن تروح فيها
مراد : ملكيش دعوه كفايه اني فتحتلها شركه ... هي بعقلها وعلمها هتكبر اوي وهتكون صاحبة شركة في المستقبل هتكون من كبار شركات التكنولوجي في العالم
فدوى : بس انا خايفه عليها
مراد : اما انتى امرك غريب
فدوى : متنساش ان انا اللى مربياها
بتدخل فوزيه من غير اذن وده خلى مراد ثار
فوزيه : بيتهيألي بعد اللى حصل تدي الحق لاصحابه
مراد : انتى ايه جابك هنا وازاي تدخلي كده
فوزيه : عاوزه حقي يا مراد
مراد : ملكيش حق عندي والشقه بتاعة ابني
فوزية : حرام عليك يا مراد ... ده حقي من ايمن
فدوى : انتى كدابه
فوزيه اتفاجئت بوجود فدوى علشان مخدتش بالها من وجودها اول ما دخلت
فدوى : انتى كدابه .... ايمن بيه عرفني كل حاجه قبل ما يموت ... تحبي احكي لمراد
مراد : تحكيلي ايه ... انطقي
فدوى : ها يا فوزيه هانم تحبي افشي كل الاسرار ولا تتفضلي من غير مطرود
مراد : فهميني يا فدوى .. في ايه تعرفيه وانا معرفهوش
فوزيه بفزع من كلام فدوى : متصدقش كلامها يا مراد ... دي بتحاول تكذب كلامي ليك وتضيع حقي
فدوى : خلاص اتكلم وساعتها سهل اوي اثبت اللى بالي بالك
فوزيه : مش عاوزه حاجه ... انتى منك لله
مراد : استني عندك ..... حاجة ايه اللى مش عاوزانى اعرفها فدوى : ايمن بيه قبل ما يموت طلقها ... مش كده يا فوزيه هانم
فوزيه بتبلع ريئها : اااه ... صح هو طلقني قبل ما يموت ... مش عاوزه حاجه ... مش عاوزه حاجه وبتمشي
مراد : سيبك منها وليه خرفت .... قولتي ايه في موضوعنا
فدوى : افكر
.........
في بيت احمد
منى : ما تشيل مراد شويه ياحمد
احمد : تعالى يا مراد بيه .... وعلى كده يوسف هيتجوز ولا لأ
منى : الاول لازم يعمل عمليه يشيل بيها الرصاصه وبعد كده ممكن يتجوز
احمد : الواد ده صعبان علي اوي .... اقولك .... البسي وتعالي نزورهم .... عالاقل عمرنا ما اتجمعنا من ايام جوازنا
منى : بس تروح بأدبك .... احنا مش اد مراد ولا اد زعله ولا نسيت اللى عمله فيك
احمد : لااا هو دي حاجه تتنسي
جرس الباب رن
منى بتفتح : اهلا يا ماما .... انا واحمد كنا لسه هننزل نروح عند هند
احمد : يلا علشان تيجي معانا
فوزيه بخوف : لا روحوا انتوا انا لسه جايه من عند مراد
احمد بينيم ابنه عالكنبه وبيحضن فوزيه من ضهرها وبيحط كفه على صدرها : خايفه ليه
فوزيه : ابعد عني ياحمد انا مش على بعضي
منى : لم نفسك ياحمد .... ويلا اجهز انت علشان منتأخرش
احمد بيبوس فوزيه من قفاها ...خلاص نسيب الواد معاكي يا فوز
فوزيه : ماشي ... بس متتأخروش
بيدخل احمد يغير هدومه
فوزيه ( يا ترى قولتلها ايه يا أيمن .... دي واثقه أوي .... بس يوسف ابن مراد ... لأ ابن ايمن )
فلاش باك
هند : الحئيني يا ماما ... انا حامل
فوزيه : يا نهار اسود ... ايمن ولا مراد
هند : مش عارفه .... داهيه ليكون ابن ايمن .... كله منك ... اعدتى تقوليلي سيبيه يعمل اللى عاوزه وانتى تسيطري عليه ... اهو ناكني انا ومنال وجاب جوايا .... المشكله انه كان سكران ومعتقدش يفتكر
فوزيه : اخرسي خالص .... متجيبيش سيره باللى حصل ... بس البت منال كانت سكرانه ولا فايقه
هند : كلنا كنا سكرانين بس انا فوقت وكان مراد جنب ايمن وانا ومنال عريانين ملط
فوزيه : خلاص لما تولدي هنعرف بس متتكلميش كتير
هبه : نهارك اسود يا هند ... مع ايمن بيه😲
هند 😲😲😲😲
هند وفوزيه اتفاجئوا بهبه
عوده من الفلاش
فوزيه ( احنا ازاي نسينا نعمل التحليل ... بس ملحوءه ... انا هعملهم تحليل بنفسي ) دخلت ليهم وكانوا لبسوا ... خلاص انا جايه معاكم
..........
في شقة سهام
سهام : تعالى يا ناجي
ناجي : من سنين مدخلتش هنا
سهام : مانت اللى كنت قليل الادب
ناجي : 🤣 كنت عيل .... كنتي عاوزة توريني ايه
سهام : تعالى ودخلت معاه اوضة النوم وفتحت الدولاب وطلعت منه فلاشه
ناجي : ايه دي
سهام : دي فلاشه ... زمان كنت متجوزه قبل مراد من مروان ابو هبه بس الحقيقه غير كده
ناجي : مش فاهم
سهام : زمان كنت انا ومروان بنعمل حفلات وبنسهر وكنا بنسكر وحصلت حاجات كنت بعرفها تاني يوم لما كنا بنفوق انا ومروان وطول فترة جوازي بمروان كنا بنعمل كل حاجه والفلاشه دي عليها كام فيديو احتفظت بيهم معرفش ليه بس بعد كده اكتشفت ان هبه مش بنت مروان
ناجي خد منها الفلاشه : فين الكمبيوتر
سهام : استنى ... طلعت لاب من الدولاب ... امسك
ناجي باهتمام حط الفلاشه وكان في فيديوهات ليهم اقل فيديو ربع ساعه
الفيديو الاول
كان مروان وسهام ومعاهم هبه ومحمود بدأ بسكر وبعدها رقص وبعدها خلعوا ملط وبدأت المعركه
ناجي اتضايق لما شاف امه بتتناك من مروان وسهام من محمود
سهام : انت زعلت .... على فكره انا بوريك الفيديوهات دي وانا مش عارفه هتحافظ على سري ولا لأ
ناجي فتح الفيديو التاني وكان مروان مع أميره وخالته منى : خخخخ احا ... حتى خالتى منى معتقهاش
سهام : لسه ... انت كده مشوفتش حاجه
ناجي فتح الفيديو التالت
خخخخخخخخخ هند 😲😲😲😲
كانت هند شبه مخدره وسهام بتخلعها هدومها ومروان بيبوسها وبيلحسلها وطلع بين رجليها ناكها وشد سهام وناكها لغاية ما جاب في كس سهام
ناجي فتح الفيديو الرابع
😲😲😲😲😲😲😲
كان ايمن مع سهام وهي باين عليها الاستمتاع ومدة الفيديو ٣٤ دقيقه
ناجي : حتى الباشا الكبير
سهام : اهو انا مش عارفه هبه بنت مين .... محمود ولا ايمن
ناجي : يعني هبه ممكن تكون اختي او اخت يوسف
سهام :😲 انت بتقول ايه 😲
ناجي : هااا 🙄


الجزء الثالث
أمريكا
وجيه ( للتذكير زوج مريم ) : بالعكس يا مينا معنديش مانع خالص أنا كده كده عاوز وجوه جديده
مينا : بس انا مش عاوزها تعرف انها بتتصور الا لما نخلص تصوير
مريم : الغدا جاهز ... بس يا مينا انت عارف ان اللى اسمها شروق دي مش سهله خالص وممكن توديك في داهيه
كرستين : الكلام ده في مصر مش هنا ... انا أصلا عاوزه أنتقم منها
مينا : ليه هي عملت فيكي ايه
كرستين : هااا 🙄🙄🙄
فلاش باك
في عمارة وسط البلد
شروق : أهلا أهلا يا كوكي ... عامله ايه يا بت وجوزك اخباره ايه
كرستين : كويس ... كل يوم على حال محدش عارفله ... شغال دلوقتى مع ناس كبار أوي
شروق : طب ما تكلميه على هباب البرك عماد يشوفله شغلانه بدل أعدته زي قرد قطع كده
عماد بيبصلهم وهو بيتفرج على فيلم وبيرجع يتفرج تاني
شروق بتكمل كلامها : اهو من ساعة ما اتجوزنا وهو كده
عماد : أنا هعمل شاي ... أعملكم معايا
كرستين : لا شكرا يا استاذ عماد
شروق : ودي تيجي ... اعمل طبعا انت لسه هتسأل وبتغمزله ... الا اخبار البت مريم ايه
كرستين : خلاص هتتجوز وتسافر مع جوزها أمريكا ... مبخته من يومها
شروق : بنت حلال وتستاهل ... الا جوزها الاولانى كان معذبها معاه
عماد : أحلى شاي والسكر بره يلا اكمل انا الفيلم
شروق : هو انت ملكش حد تروحله
عماد : خلاص وسعي اقعد جنبك ... أصل انتى كل اللى اعرفهم دلوقتي
كرستين بتحط سكر وبتقلب الشاي وكمان شروق وعماد بيشرب معاهم
عماد : فاكرين الواد عوض البواب
شروق بتبصله بغل : ماله سي زفت ده كمان
كرستين : مش عوض ده اللى 🙄🙄
عماد : اه هو
كرستين : لا مؤاخذه هو انت بتجيب سيرته ليه مع انه عامل معاكم مصيبه
شروق : على قولك **** يرحمك يا صباح يختي
عماد : انا كنت بس شوفته من كام يوم بس بئا حاجه تانيه خالص فتح شركه وراكب حتة عربية ميركبهاش وزير وبدله وبادي جارد وايه ليله
شروق : وده جاب الفلوس دي كلها منين المعفن ده
كرستين : على رأيك مكنتش برتاحله وكان على طول يبصلي بصات مش حلوه
عماد : انا عرفت انه كان بواب وبعد كام شهر اتجوز صاحبة العماره وخد كل اللى وراها واللى ادامها وعمل شركة لتشغيل الاموال وصرف العمله ؛ وناس تانيه بتقول انه اشتغل في الدولار وكسب كتير اوي وعمل ده كله
شروق : تؤتؤ انا اصدق موضوع الجواز ... أصله كان بتاعه تاعبه على طول يوووه ... لا مؤاخذه يا كوكي
كرستين : مؤاخذتك معاكي يا تانت اما اقوم انا ورايا غسيل اد كده ... ااه
شروق : مالك يا كوكي
كرستين : مش عارفه مالي بس دوخت شويه وبالفعل بتحس بعدم اتزان وبتقع
شروق : اوم اسنتها معايا
عماد : اخيرا هدوء المهلبيه
شروق : اخلص قبل ما تفوء
بيدخلوها الاوضه وبيخلعوها هدومها ملط وعماد زوبره جاب اخر الاوضه
شروق : يخرب بيتك يا كوكي البت جسمها شمعه
عماد : ولا بزازها وبينيمها على ضهرها وبيمسك بزازها بيرضعها وبيبصلها بياكل شفايفها
كرستين : ممم اهه
شروق : انزل الحسلها علشان نخلص دي نص ساعه بس
عماد : طب اخلعي ونامى فوق منها هنيككم سوا
شروق : استنى لما اظبط الموبايل يصورنا علشان لو حست بحاجه نهددها وتيجي بخطرها بعد كده
عماد : طب بسرعه وبينزل بيلحس كس كرستين
كرستين : اه اااه مممم
شروق خلعت ملط ونزلت بتمص زوبر عماد وهو بيلحس كس كرستين ...بلغلغلغلغلغلغلقلقلغلقلغلاححححح .... زوبرك حلو يا مضروب ... بلغبلغبلغبلغبلغبلغبلغ احححححح مكنتش اعرف انها مهيجاك اوي كده
عماد : الا مهيجاني .. بيرفعها عن الارض وبيبوسها وبيندمجوا مع بعض وهي بتدعكله زوبره الناشف أوي وبعد كده بتنام فوق كرستين
عماد بيضرب طيظ شروق اسبانكات وبيفتحها وبينزل بيلحسلها خرمها وكسها
شروق : ممممم ههههه انت حلو اوي النهارده وبتبوس كرستين اوي وبتحك كسها في كس كرستين ... انزل الحس كس البت اللبوه دي
عماد بينزل يلحس كس كرستين مع كس شروق وسمعوا انات من كرستين فبيمسك زوبره وبيدخله في كس كرستين .. سخن اوي ... ضيق ... عاوز يتوسع اوي وبيدخل وبيخرج زوبره وهو بيبعبص طيظ شروق بصباعين وبيفتح بيتف وبيدخل صوابعه تاني
شروق : ححححح بتبوس في كرستين وبتفرك حلمات بزازها وبتشدهم
كرستين فتحت عينيها فجأه : اااااااااااااااه انتوا بتعملوا ايه
شروق بتمص شفايف كرستين وماسكه بزها بتدعكه
عماد بيرزع اوي وبيزؤ زوبره للأخر بيجيب لبنه
كرستين : اااااااااااااا

عوده من الفلاش باك
كرستين : مفيش بس مشناسية اللى كان بينكم
مريم : على فكره شروق ست جدعه بس شرموطه
مينا : انتى هتقوليلي
وجيه : بص يا مينا ... أول فيلم ليك هتكون فرد أمن في محل هتمسك زبونه انت شاكك فيها وهتكون شروق وعاوزك انت اللى تجيبها المحل
مينا : خلاص تمام بس هاخد كام
وجيه : انت لسه جديد ... ١٠٠٠ دولار كويس .. بعد ما تشتهر وتطلب سعرك هيزيد
كرستين : هو انا ممكن اعمل فيلم مع جوزي
مينا : نعم يا روح امك
مريم : وماله يا مينا ما في الاخر معاك
كرستين : ادي اختك قالتهالك
وجيه : بس انتى عاوزه تمرين كتير وتنزلي وزن كتير
مينا : ومين قال انى موافق اصلا
وجيه : بس انا موافق
مينا : بعد اذنك متدخلش بيني وبين مراتي عندك مراتك اعمل فيها اللى انت عاوزه
مريم : اه يا عرص ... عاوز اختك جسمها يبان عالغريب
مينا : وانتى عاوزه مراتى تتعرى للاغراب
كرستين : بس يا جوز معرصين ... هو انتوا نسيتوا كنتوا بتعملوا ايه في مصر
وجيه : وهما كانوا بيعملوا ايه في مصر 😏
مينا : ما تلمي نفسك
وجيه : لا بجد عاوز اعرف كنتوا بتعملوا ايه في مصر
كرستين : البيه واخته كانوا
مريم : مكناش ... خلصنا .... مراتك دي متسترش
مينا : ماشي يا كوكي ... انا هعمل معاكي فيلم هفشخك فيه
...........
بيت مراد
فوزيه مع هند في اوضتها لوحدهم
هند : اتطمني انا عرفت ان مراد كان شاكك في وعمل تحليل وطلع ابنه
فوزيه : بس زيادة تأكيد بس
هند : انتى عاوزه تعملي ايه
فوزيه : ايمن كتب الشقه باسم يوسف ليه ... ليه مش ولاد بنته مع انهم اولى
هند : معرفش انا نفسي اتفاجئت بالوصيه
فوزيه : وانا اش ضمني ان دي وصية ايمن **** يرحمه ... مش يمكن مراد هو اللى عمل كده
هند : انتى ليه يا ماما مصره تعمليلي مشاكل
فوزيه : ولا مشاكل ولا بتاع ... انا خارجه اقعد مع اختك وجوزها
هند : ماما .... هند بتحضنها .... انا محتاجه حضنك اوي .... محدش حاسس بي غيرك .... انا روحي كانت هتطلع مني لو كان يوسف جراله حاجه .... يوسف ابن مراد يا ماما مش حد تاني
ناجي واقف تحت شباك اوضة هند بيسمعهم
منال : بتعمل ايه عندك
ناجي : انااا🙄 .... مفيش
منال : تعالى معايا انا رايحه الشركه
ناجي : ليه
منال : اركب جنبي
في العربيه
منال : مش هتقول كنت بتعمل ايه تحت اوضة خالتك .... انت لسه بتصور
ناجي : لأ .... أنا كنت واقف بس
منال : اسمع يا ناجي ... انا عارفه ان انت ويوسف مش ولاد خاله وبس انتوا كمان اصحاب ... بلاش تئذي يوسف بتصرفاتك دي ... يوسف مش مجرد ابن جوزي ... هند واخواتها بنات خالتي ومراد ابن عمي ... غير ان يوسف ابني اللى ربيته
ناجي : أنا هحكيلك كل حاجه ... انا مش خايف من حد بس هحكيلك علشان من كتر الاسرار في عيلتنا مبئتش قادر بس اوعديني الكلام ده ميتعرفش
منال ركنت جوه فندق
ناجي : انتى مش قولتي هنروح الشركه
منال : انا لي سويت هنا محجوز باسمي ... كلام في سرك ... محدش يعرف عنه حاجه
ناجي ( يووو بئااا هي العيله كلها شراميط ولا ايه )
منال : مالك سهمت ليه .... اوعى دماغك تروح لبعيد ... انا باجي هنا علشان اريح اعصابي بس ... انزل يلا
منال وناجي بيطلعوا السويت ( نفس السويت اللى كانت بتذاكر فيه )
منال : يااااااه .... بحس ان هنا بيتي مش الفيلا
ناجي : انا كل يوم بعرف اسرار كتير عن العيله دي
منال : اوعى تقول لحد انك جيت معايا هنا
ناجي : متخافيش ... سرك في بير
منال بتقعد وبتحط رجل على رجل وبتولع سيجاره وبتمسك الريموت بتشغل الشاشه على اغاني : مقولتليش عرفت ايه ... بتنفخ في وشه
ناجي : انا سمعت كلام كتير عن يوسف ابن مين
منال : قصدك ايه
ناجي : ماما وخالتى منى بيقولوا انه ابن ايمن بيه وتيته مش عاوزه تقول هو ابن مين وبسمعها بتتخانق معاهم كتير وخالتي هند بتقول وتأكد إنه ابن مراد
منال : 🙄🙄🙄 مصدومه من اللى بتسمعه ( معقوله بابا استغفلنا كلنا ... بس ده بابا كان لازم ينيك اي كس ولا طيظ .... اذا كان ناكني انا بنته ) انت متأكد من الكلام ده
ناجي : غير اللى عرفته من عمتي سهام
منال : عرفت ايه
ناجي : عرفت ان هبه مش بنت مروان وانها احتمال يا تكون اختى او اختك
منال وقفت مصدومه : انت شارب حاجه ولا بتهيس ولا مبلبع ايه
ناجي طلع الفلاشه من جيبه : لو مش مصدقه شغلي الفلاشه دي عالشاشه
منال مكدبتش خبر وحطت الفلاشه في الشاشه وشغلت الفيديوهات لغاية ما شافت أيمن بينيك سهام وافتكرت الفيديوهات اللى عند مراد لأيمن
ناجي : زي مانتي شايفه .... غير انها بتقول ان دول مجموعة فيديوهات اختارتهم .... اعمل انا ايه 🥺 .... انا بحب هبه أوي ... وحظي انها ممكن تكون اختي 😭
منال بتضمه في حضنها : خلاص متحملش نفسك فوق طاقتك .... حد يعرف عن الفيديوهات دي حاجه
ناجي : بيتشحتف ... مفيش ... غير انا وسهام وانتى دلوقتي
منال حضناه اوي : طب خلى الموضوع ده سر بيننا لغاية ما نتأكد
ناجي : وهنتأكد ازاي
منال : ممكن اخد الفلاشه دي
ناجي : لأ طبعا ... سهام لو عرفت هتفشخني
منال : سيبك منها ... بس انت طلعت واد جدع أوي .... احكيلي بئا ... في ايه كمان تعرفه
ناجي حكالها عن امه ومنى وهند وفوزيه واللى كان بيحصل بين الكبار زمان وان امه بطلت وهند مش عارفينلها حاجه
منال بتفتكر
فلاش باك
منال ماشيه في الفندق بالبكيني
أمجد : شو هالبسبوسه
منال : ميرسي يا اونكل
أمجد : تعالى بدي اخبرك شئ
منال : ايه هو
أمجد : ما بيصير الحكي ... تعالي مكتبي ... هون انا بشوف العالم كله ... لو بتريدي ممكن نشوف شو بيعمل خيك
منال : ازاي يعني
أمجد بيشغل الشاشه وكان المشهد بين هند ومراد ومراد بيدخل زوبره في طيظ هند ومنظرها يهيج
منال حست برعشه وامجد قرب منها وحط ايده على كتفها وكانت مركزه مع اخوها وهند لكن امجد كان مركز مع منال وحضنها من ضهرها من غير مقاومه ومسك بزازها وبيبوس رقبتها
منال : هاا اااه اههه مممم
امجد نزل بايده جوه اندر المايوه البيكيني بيدعكلها زنبورها
منال اترعشت جامد وهي بتبص على الشاشه
امجد خلع هدومه كلها وقعد وقعدها على حكره
منال الشهوه مخلياها مش دريانه بحاجه وزي العروسه في ايد أمجد وبتنهج أوي
أمجد بيبوسها وهي بتندمج معاه في حين ايده شغاله دعك في زنبورها وبينزلها الاندر وبيحط راس زوبره بين شفرات كسها الغرقان في عسله
منال بتلف نفسها وبتبوسه اوي وبتلف ايديها حوالين رقبته وبتحك كسها في زوبره اوي وبتصرخ من الشهوه وعسلها بيسيل على زوبره وماسك طيظها بيفعص فيهم
أمجد بيمسك زوبره وبيعدله على باب كسها فبتنزل بجسمها عليه
منال : اااااااااااا طلعه طلعه
أمجد : أقلع شو وبيرفعها على ايده وبيقف بيها وبينيكها في كسها
منال بعد شويه بتندمج معاه ووسطها بيتحرك لوحده على زوبر أمجد لغاية ما جابت شلال ونزلت من حضنه وكان كسها عليه بقعة ددمم فبتبصله بقرف ... فين التوليت
أمجد : من هون
منال دخلت اتشطفت وخرجت لطشته ألم ومشيت لكن أمجد كان بيبصلها بسخريه ومهمهوش
..
عوده
..
ناجي : ده كل اللى انا اعرفه
منال : يخرب بيتك يا فوزيه انتى وبناتك .... كل ده يحصل منك .... ولا يا ناجي ... اسمعنى كويس
ناجي : هتعملي ايه
منال : عاوزاك تكون دراعي اليمين .... انا هخلي فدوى تهتم بيك وكل اللى تطلبه هلبيهولك
ناجي : انا مش عاوز غير اني اتطمن ان هبه مش اختي
منال : تفرق معاك
ناجي : انا بحبها اوي ... ولا اكمني فقير ومعييش فلوس تضيع مني 😭
منال : يبني ما لو هي اختك هتضيع منك
ناجي : انا مش عارف اعمل ايه 😭
منال بتاخده في حضنها : خلاص بئا يبني ... اهدا خلاص
ناجى بيمسح دموعه : هو انتي بتباتي هنا
منال : لأ يا سيدي انا باجي اغير جو هنا .... بقعدلي ساعتين وبمشي
ناجي : ممكن ابات هنا ... مش عاوز ارجع البيت تاني
منال : بس متاخدش على كده وكمان اعتبر نفسك اوبن داي يعني كل واشرب واعمل كل اللى نفسك فيه
ناجي : موني .... أنا أسف
منال باستغراب : على ايه
ناجي : عاللى كنت بعمله معاكي
منال بابتسامه : لا ولا يهمك ... بعد كده محتاج اي حاجه اطلبها مني وسيبك من الشراميط اللى في البيت دول
ناجي : في حاجه محدش يعرفها غيري بخصوص سها
منال باهتمام : حاجة ايه
ناجي : انا اعرف انكم مش طايقينها ... وانها عامله نفسها جد معاكم بس ....
منال : بس ايه انطق
ناجي : سها بتخون مراد بيه
منال : ازاي ... احكيلي
فلاش باك
ناجي في الطرقه اللى فيها مكتب سها وبيسمعها بتتكلم فبيداري نفسه
سها : انا اديته نسخه من البرنامج وبكده هتعرفوا توصلوله في اي وقت طول ما موبايله معاه .... مراد لا يمكن يشك في ... انا خليته كمان يعرض علي الجواز .... اوكيه بس لما اوافق هيحصل ايه .... تمام انا هخلي في كل اوضه وكل ركن في الفيلا جهاز تصنت تقدروا تسمعوه كانكم عايشين معاه ..... اوكيه ... شاو
عوده ..

منال : نهار اسود ... وساكت ليه كل ده
ناجي : هو يعني عم مراد كان بيطيقني علشان يصدقني
منال : ألو ... فدوى في مصيبه هاتي رجالتك وتعالي عالفيلا فورا
..........
قبرص
شخص : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 كل ده يحصل منك يا هند ... يعني طلعتي شرموطه وخاينه وكل ده مراد نايم على ودانه
شخص ٢ : ناوي تعمل ايه يا كومانده
الكومانده : مش انا اللى هعمل .... سها هي اللى هتعمل
شخص ٢ : بس سها خلاص بئت مراته يعني مش هتخونه
الكومانده : يبني انت متعرفش حاجه .... سها دي بنت اختي ... وكمان طالعه لامها .... اختي نجلاء تعشق حاجه اسمها فلوس .... كمان انا خالها لا يمكن تخونني وخصوصا لما تعرف ان مراد هيطلقها علشان اخت عصام
شخص ٢ : بس فدوى معاها رجالة بوكا ومدعومه من المخابرات
الكومانده : عاوزك تشتري اسهم كتير في شركة سها ومراد .... مراد طماع لما هيشوف المكسب مش هيطلقها
شخص ٢ : بس لو طلقها
الكومانده : أيمن مات يعني مراد ملهوش ضهر دلوقتي وكل اللى حواليه من الفلوس وبس ... خليه مصدق انه القيصر بالخاتم اللى معاه بس انا هو القيصر الحقيقي .... الا اخبار زيوس ايه بعد القبض على الننوس بتاعه
شخص ٢ : زيوس على جزيرته بس غامض ومحدش يتوقع ردود افعاله
الكومانده : المشكله ان بعد موت ايمن زيوس هو الاب الروحي وابن الابالسه محدش يعرفله مالكه
شخص ٢ : احط حماية لسها
الكومانده : تؤتؤ ... هي محميه في رجالة بوكا .... زيوس مش هيعرف يئذيها
.........
جزيرة زيوس
زيوس : يجب التوصل الى ماديسون .... لابد من اخراجه من سجنه
شخص : تواصلت مع فيليب رجلنا في بيت مراد الخضري وعلمت انه يشك بوجود علاقة بين زوجة مراد الجديده والكومانده نبيل
زيوس : حاول الوصول إلى ماديسون أولا وبعد عودته سيتم التخلص من نبيل وجميع أعوانه .... ماديسون يملك جيوش تحت تصرفه
شخص : عفوا لكنه اصبح مكشوفا للسلطات المصرية وعلمت من عميلنا داخل السجن انه تم تزويجه من احد رجاله ... يبدو أن المصريين يريدون إذلاله حتى يوقع بنا
زيوس : كافئ ذلك العميل برصاصه في رأسه ... لابد من تجنيد احد الحرس بدلا من مسجون
شخص : أمرك وينزل ليقبل خاتمه
................
بيت مراد
تدخل منال ثائره : انتي يا زفته ياللى اسمك سها
فدوى : اهدي بس يا منال هانم مش كده
مراد : في ايه مالك
منال : هتحكيله انتى يا فدوى ولا احكي انا
مراد : ما تنطقي في ايه
سها جايه من جوه ومنال بتروحلها بتشدها من شعرها
سها : ااااااه سيبي شعري
منال : بئا انتى يا جربوعه تأكلينا كلنا الأونطه
مراد : بيحاول يفك سها .. هي عملت ايه بس
منال : عملها اسود من اللى هتشوفه مني .... فدوى ... خلى الرجاله يفتشوا الفيلا كلها ومش عاوزه سنتى جوه او بره الفيلا الا لما يتفتش
مراد : ليه كل ده ... حد يفهمني 😠
منال : الهانم سبب محاولة قتلنا
سها : كدابه متصدقهاش يا مراد ... انا لا يمكن اعمل كده
فدوى : لا عملتي .... الهانم بتتواصل مع اعداءك يا مراد بيه و بتتفق معاهم عليك
سها بخوف : محصلش
رجالة فدوى بيطلعوا كاميرات واجهزة تصنت
سها عينيها بتبرأ أوي : بخوف ... مش انا اللى حطيت دول ... اكيد دي لعبه منهم
فدوى : ونبيل اخو نجلاء لعبه ... فتش موبايلها هتلائي في مكالمات بينها وبين نبيل الكومانده اللى حط ايده في ايد اعدائنا وقتل أيمن بيه برصاصه مسمومه
مراد بيشد سها من شعرها : ده جزاء اني انقذتك
هند : انقذتها من ايه ما هي واضحه زي الشمس اهي متأمره عليك
سهام : وانا اللى كنت متعاطفه معاكي
مراد : قبل اي حاجه انتى طالق بالتلاته ... فدوى ... البنت دي تسلميها لاللواء سعيد وهو هيعرف ينطقها ويخليها تتكلم
فدوى : فيليب .... خدها كتفها واوعاك تهرب منك
فيليب : 😏😏😏 اكيد
سها بتنزل تحت رجل مراد : ارجوك يا مراد انا بحبك متسمعش كلامهم انا بريئه ... بريئه
فيليب ضربها بكعب مسدسه على راسها وشالها وبيخرج
مراد : انتي بئا عرفتي ازاي
منال : عرفت زي ما عرفت ... المهم اننا خلصنا من مؤامره على حياتنا
فدوى : لسه مخلصناش
هند : سهام خدي الولاد وادخلي جوه .... مراد انا لازم اتكام معاك
مراد : بيتنهد جامد .... تعالي يا هند
مراد وهند بيدخلوا اوضتهم
هند : مراد ... في حاجات عاوزاك تعرفها
مراد : حاجات ايه
هند : حاجات حصلت وانا في المستشفى
مراد : ايه هي
هند : ماما واحنا في المستشفى كانت عاوزه تستولى عالشقه والموضوع ده بئا مريب اوي ... ايه في شقة ابني ماما عاوزاه
مراد : عادي ... هي بتحاول تحط رجليها في الفيلا تاني
هند : لالالالا ... انا شاكه ان في حاجه في شقة ابني ماما بتحاول توصلها ... هو عمك كان بيشتغل في ايه بالظبط
مراد : فكرك تكون حاجه غاليه مخبيها في الشقه
هند : انا مش شاكه انا متأكده من كده .... انا عارفه ماما كويس ... تموت في الفلوس واصرارها على الشقه ومترضاش بغيرها قالقني
مراد : بس عمي لو مخبي حاجه كان اداني خبر
هند : ويمكن ماما هي اللى مخبيه او ... او يمكن تعرف حاجه مخلياها مصره تدخل الشقه تاني وكمان محاولات قتلنا كترت اوي
مراد : طب انا هشوف الحاجه دي
منال دخلت : ولما هي حاجه في شقة بابا انتى مالك بيها
مراد : انتى ازاي تدخلي علينا كده وكمان بتتصنتي علينا
منال : انا كلامي لهند هانم ... لما هي حاجه في شقة بابا مالك انتى بيها ... انا اللى هدور واشوف ايه ممكن يكون بابا مخبيه
مراد : مش هتدخلي شقة ابني
منال : متأكد انه ابنك .... فاكر زمان .... متأكد ان يوسف ابنك .... ليه بابا كتبله شقته بالتحديد ... مش المفروض انا بنته واولى بيها .... مش يمكن يوسف اخويا و مش ابنك
هند : اخرسي .... انتي ازاي تقولي كده
مراد على ما استوعب كلامها : انتي بتقولي ايه ... بيبصلهم بغضب شديد .... انا هعمل DNA ليوسف ولكل ولادي 😠
هند : يوسف ابنك يا مراد وانا عمري ما خونتك
منال : كدابه .... انتى خونتى مراد بدل المره ٣ ... مره مع امجد ومره مع مروان ومره مع بابا
مراد : الكلام ده صحيح 😠 ... انطقي ... الكلام ده صحيح 😠
هند : لا يا مراد متصدقهاش ... امجد كان في الخطوبه وكمان انتي يا منال اللى بتقولي كده ... ما التلاته ناكوكي
مراد : بااااااس ... بس انتى وهي .... اللى هيثبتلى ان في ابن لي منها مشابني ولا مش بنتى هطلقها وهرميها في الشارع ومن دلوقتى مش عاوز اسمعلكم صوت لغاية ما اتأكد بنفسي
خرج مراد وهند ومنال واقفين بيبصوا لبعض بغيظ وتحدي
ياريت تعمل سلسله لي فوزيه بناتها عشان في اسرار كتير مخفيه عنهم
 
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤
ياريت تعمل سلسله منفصله لي فوزيه وبناتها وعن حياتهم قبل مراد وبعد مهند اتجوزت وحياه هبه ومنه عشان في احداث كتير غمضه ومثيره عن حياتهم
 
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤

إبداع يا محترف وعوده حميدة يا فنااااااان.. أتقنت الحوارات والاكشن والقصة طعمها بقى سكر زياده وعقبال بيت الارانب..تسلم ايدك ومنتظرين الجزء الرابع..
مع خالص تحياتى...
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الرابع صغير جداً يا غالى وأحداثه بسيطة عوضه فى الجزء الخامس وتسلم ايدك على مجهودك.
مع خالص تحياتى...
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
**** ينور ي غالى

ابداع

استمر

منتظر الجديد
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
من اجمل القصص
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
بصراحه من احلي واجمل القصص اللي قرتها فنان فعلا
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
مفيش اروع من كدة بجد انت تستاهل كل التقدير والنجاح ايوة كدة ايه الجمال دة تسلم ايدك وافكارك تحياتى لك
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: xxzz66
أكثر من روووووعه
القصة شدتني جدا لدرجة الي أكثر من سبع ساعات بقرأ فيها بشكل متواصل ارجو انك ما تتأخر علينا كثير
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
انت كاتب مبدع واتمنى تبقى على نفس خططك وماتغير شي بس مشكلتك ان الشي الي نبيه ماتكتبه😂 يعني زي هند كنى نتمنى انها تخون مراد ويوم خانتها تجيبها بالمختصر ليه ماكتبتها بتفصيل؟ زي ماكتبت عن مينا وشروق حنا نتحمس اكثر لهند يعني مفروض عايلة فوزية ومراد اي شي يصير بنهم بالجنس يكون بتفصيل واتمنى وهذا طلب من متابع لا افضل كاتب ان تكون البطوله مشتركة بين ناجي ويوسف لان كل السلسله الي راحت كانت من بطوله مراد خلاص شبعنا منه😂 وطلب صغير🌝 خل ناحي ينيك هند وامل
 
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: medo medo222 و معز ١٤
انت كاتب مبدع واتمنى تبقى على نفس خططك وماتغير شي بس مشكلتك ان الشي الي نبيه ماتكتبه😂 يعني زي هند كنى نتمنى انها تخون مراد ويوم خانتها تجيبها بالمختصر ليه ماكتبتها بتفصيل؟ زي ماكتبت عن مينا وشروق حنا نتحمس اكثر لهند يعني مفروض عايلة فوزية ومراد اي شي يصير بنهم بالجنس يكون بتفصيل واتمنى وهذا طلب من متابع لا افضل كاتب ان تكون البطوله مشتركة بين ناجي ويوسف لان كل السلسله الي راحت كانت من بطوله مراد خلاص شبعنا منه😂 وطلب صغير🌝 خل ناحي ينيك هند وامل
مين امل
 
  • عجبني
التفاعلات: xxzz66
أكثر من روووووعه
القصة شدتني جدا لدرجة الي أكثر من سبع ساعات بقرأ فيها بشكل متواصل ارجو انك ما تتأخر علينا كثير
اتمنى تعجبك للأخر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%