NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Newyaso

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير علي الجميع
جيه في بالي اتلكم وافضفض معاكم شوية
هي الست بتقي عارفة ان الحياة ومتعتها وجمالها معاها هي يعني لما هي تبقي فاهمه الراجل اللي معاها بيحب ايه وايه اللي يبسطه ليه مش بتعمله وتخليه مبسوط انا بتكلم في الحياة شايفك يالي فهمت صح واللي فهمت غلط😂😂😂
لا بجد يعني مثلا اكون جاي وداخل البيت الاقي الست مستنياني بشكل جميل وميكب مهتمية بنفسها تدلعني وعلي فكرة مش انانية انا كمان ساعتها هاخدها في حضني حتي لو فيا حاجة لانها عملت نوع من أنها حابة تنسيني هم اليوم بحلوة ووحشة وانا هكون معاها واكون معاها برضو في اليوم اللي تعبته واحتويها نوع من أنواع الطاقة الاجابية في البيت
عارف يالي مستني اتكلم في الجنس مش هنولك اللي في بالك🤣🤣🤣🤣
لان الست والراجل مفروض مع جزء من الحياء برضو عامتا يتكلموا في الجنس ومتعتهم وتحقيق اكبر متعه للاكتفاء بالمتعه المطلوبة الطرفين
رايكم انتم بقي ليه الست مبتكنش كدا والاغلبية نكدي والحياة وخداه بجد والراجل برضو ليه مثلا لو الست اللي معاك نكدية لو اتكلمت معاها تعملك كدا ردها اية ولا مفكرتش تتكلم معاها
مستني ردودكم

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Aymanx123, Mr. Cock و شخص آخر
كما قال أحدهم إن كنت تريد ذلك هات لها خادمة وادفع لاشتراكات النادي والمساج والتجميل إلخ.
لكن المرأة التي تعمل في البيت أو خارجة تتعب مثلك وأكثر.

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و Newyaso
كل دة واكتر كنت بعملة. لسبب واحد ملوش تاني.
كنت فاضية تماما للبيت والاهتمام بنفسي وبة. ولاشغل ولا اولاد. ولكن
ضغوطات الحياة والاولاد والشغل عند معظم السيدات. كفيلة انها تتهاون في حاجات كتير.
بابلدي. عايزة للدلع بعدها في البيت واشتري ليها كل لزوم الاهتمام 😊😊

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
جرب كدا خدلك اجازه اربع ايام من الشغل و اعمل شغل البيت كله و اعمل حسابك تكون مجهز غدا و تكون مجهز نفسك للخروج فى الوقت اللى بترجع فيه من الشغل

و بعد كدا ابقى هتعرف ليه

• عجبني
التفاعلات: Newyaso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل دة واكتر كنت بعملة. لسبب واحد ملوش تاني.
كنت فاضية تماما للبيت والاهتمام بنفسي وبة. ولاشغل ولا اولاد. ولكن
ضغوطات الحياة والاولاد والشغل عند معظم السيدات. كفيلة انها تتهاون في حاجات كتير.
بابلدي. عايزة للدلع بعدها في البيت واشتري ليها كل لزوم الاهتمام 😊😊
على فكرة برضو الراجل بيروح شغلة وممكن بيقابل ضغوطات في الحياة لكن بالنسبالى انا من النوع اللى لو جت مثلا شاركتنى في ضغوطاتها في اى وقت او شاركتنى في همها هكون جمبها حتى لو عندى صغوط مش هبالغ ومش تقلل منى لو طلب اساعدها في شغل البيت والاكل الحياة بالنسبالى مش سي السيد وانا الراجل وهى الست الحياة تعاون هتبقي احلى واجمل وهتمشي برضا بين الاثنين

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
كما قال أحدهم إن كنت تريد ذلك هات لها خادمة وادفع لاشتراكات النادي والمساج والتجميل إلخ.
لكن المرأة التي تعمل في البيت أو خارجة تتعب مثلك وأكثر.
مش شرط الكلام دا كله مفروض في مشاركة بين الطرفين وسورى يعنى هو راح فين في المشاركة والتعاون في البيت هو اغلبية الرجالة واخدة طابع سي السيد انا اجيب الفلوس وانتى قايمة بكل حاجة تانية على فكرة في ناس مبسوطة بالمشاركة لما تحس ان في منك مشاركة لو بتعمل الحاجة بدون حب هتعملها بحب على فكرة دا نوع من زيادة الطاقة الاجابية ودا مش مجرد كلام بس لو جربت تشارك معها في كل حاجة في حياتها وفي البيت وتسيبك من كلام دا ممشيياك دا حبيبتك قبل اى شئ ولما تعمل حاجة وشايفها مضغوطة وتخفف عنها دى علشان حبيبتك وبجد هتلاقي نفسك بتقدر لو كنت حتى مضغوط وهى هتقدر توصلك حبها في الللى بتحبة

جرب كدا خدلك اجازه اربع ايام من الشغل و اعمل شغل البيت كله و اعمل حسابك تكون مجهز غدا و تكون مجهز نفسك للخروج فى الوقت اللى بترجع فيه من الشغل

و بعد كدا ابقى هتعرف ليه
وليه بتفرضي ان دا صعب التحقيق انا كنت بعمل كدا على فكرة بوم اجازتة بقف واساعدها مش شايفة تقليل مهما كان غيري شايفة كدا بالعكس موده ورحمة لازم يكون في الاحساس بالشخص وطول ما كل واحد مقدر قيمة كل واحد بيعملة وبالمشاركة حقيقي هى هتقدر تعمل اللى انا حابة وبحب كمان مش ارضاء ليا لان انا لما بشاركنا بشاركها بحب ورضا هو احساسي بيها وحبي ليها خلانى اعمل دا بحب

على فكرة برضو الراجل بيروح شغلة وممكن بيقابل ضغوطات في الحياة لكن بالنسبالى انا من النوع اللى لو جت مثلا شاركتنى في ضغوطاتها في اى وقت او شاركتنى في همها هكون جمبها حتى لو عندى صغوط مش هبالغ ومش تقلل منى لو طلب اساعدها في شغل البيت والاكل الحياة بالنسبالى مش سي السيد وانا الراجل وهى الست الحياة تعاون هتبقي احلى واجمل وهتمشي برضا بين الاثنين
فين من يسمع ويعمل بالكلام دة 😉😉

صباح الخير علي الجميع
جيه في بالي اتلكم وافضفض معاكم شوية
هي الست بتقي عارفة ان الحياة ومتعتها وجمالها معاها هي يعني لما هي تبقي فاهمه الراجل اللي معاها بيحب ايه وايه اللي يبسطه ليه مش بتعمله وتخليه مبسوط انا بتكلم في الحياة شايفك يالي فهمت صح واللي فهمت غلط😂😂😂
لا بجد يعني مثلا اكون جاي وداخل البيت الاقي الست مستنياني بشكل جميل وميكب مهتمية بنفسها تدلعني وعلي فكرة مش انانية انا كمان ساعتها هاخدها في حضني حتي لو فيا حاجة لانها عملت نوع من أنها حابة تنسيني هم اليوم بحلوة ووحشة وانا هكون معاها واكون معاها برضو في اليوم اللي تعبته واحتويها نوع من أنواع الطاقة الاجابية في البيت
عارف يالي مستني اتكلم في الجنس مش هنولك اللي في بالك🤣🤣🤣🤣
لان الست والراجل مفروض مع جزء من الحياء برضو عامتا يتكلموا في الجنس ومتعتهم وتحقيق اكبر متعه للاكتفاء بالمتعه المطلوبة الطرفين
رايكم انتم بقي ليه الست مبتكنش كدا والاغلبية نكدي والحياة وخداه بجد والراجل برضو ليه مثلا لو الست اللي معاك نكدية لو اتكلمت معاها تعملك كدا ردها اية ولا مفكرتش تتكلم معاها
مستني ردودكم
انها المصريه
ترضع السم و الغباء و النكد في لبن الرضاعه و كلما تنموا تذيد من تلك السموم و النكد و الغباء

• بيضحكني
  • طب!
التفاعلات: Newyaso و مجنونة مطرقعة 😁😁
انها المصريه
ترضع السم و الغباء و النكد في لبن الرضاعه و كلما تنموا تذيد من تلك السموم و النكد و الغباء
لا تعليق 🤐🤐

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Newyaso
انا واحد لو **** رزقنى بشغل معين فى دماغى ساعتها هيتوفرلى وقت لشغلى ووقت لبيتى ووقت للخروجات وللعيله
وساعتها هشيل معاها البيت وتربيه الاولاد
في حين انى لقيت شغل فى مصر يخلينى اوصل للمرحله دى 🙂🙂🙂

• عجبني
التفاعلات: Black Flower و Newyaso
فعلا مفتقدين كتير اوي تفاصيل حياتنا
الاهم الرضا بالنسبة وفكرى في اللى قولتولك لو مش يهمنى الافضل ليكى مش هنصحك حتى لو فيها بعادك عن هنا اتمناله ليكى بجد

ليه
انا واحد لو **** رزقنى بشغل معين فى دماغى ساعتها هيتوفرلى وقت لشغلى ووقت لبيتى ووقت للخروجات وللعيله
وساعتها هشيل معاها البيت وتربيه الاولاد
في حين انى لقيت شغل فى مصر يخلينى اوصل للمرحله دى 🙂🙂🙂
رابط التطور في حياتك بالشغل الافضل على الأقل لو الوقت المتاح ليكى تساعد فيه كفاية التقدير والمشاركة معاها

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
ليه

رابط التطور في حياتك بالشغل الافضل على الأقل لو الوقت المتاح ليكى تساعد فيه كفاية التقدير والمشاركة معاها
لانى حاحط خطتت مترتبه على بعض

• عجبني
التفاعلات: Black Flower
فين من يسمع ويعمل بالكلام دة 😉😉

التنظير سهل 😃

أنا زوجتي إمرأة عاملة ، ولما إتجوزتها مكنتش بتعرف تطبخ وأنا بعرف وعلمتها .. وكنت بساعدها في شغل البيت ، كنت أقف في المطبخ أغسل الاطباق والحلل وأنضف المطبخ وأخليه مراية .. ده غير إني في فترة من الفترات كنت بأشتغل شيفتات ليل ، أرجع الصبح عاوز أنام ، هي تخرج للشغل وتسيبلي الولاد في سن الرضاعة واحد بعد التاني علشان أرضع بالببرونة وأشخخ وأغير وألبس البامبرز .. إلخ لحد هي ما ترجع !

ده غير أني في البيت سباك ونجار وكهربائي وبتاع سخانات وبوتوجازات وغسالات .. ومبدخلش صنايعي بيتي وبعمل كل حاجة بنفسي ، وكنت شغال سواق ليها ولعيلتها ! النهاردة فرح بنت عمي في البلد .. الأسبوع الجاي فرح إبن خالتي في البلد ، الشهر الجاي عزا مرآة عمي في البلد .. إلخ .. ورايح جاي بالعربية ع البلد اللي بينها وبين القاهرة 220 كيلو !

وفي النهاية مش عاجب وعندها مبعملش حاجة !

صدق من قال أن لقب النسوان مشتق من النسيان ! 😃

• بيضحكني
التنظير سهل 😃

أنا زوجتي إمرأة عاملة ، ولما إتجوزتها مكنتش بتعرف تطبخ وأنا بعرف وعلمتها .. وكنت بساعدها في شغل البيت ، كنت أقف في المطبخ أغسل الاطباق والحلل وأنضف المطبخ وأخليه مراية .. ده غير إني في فترة من الفترات كنت بأشتغل شيفات ليل ، أرجع الصبح عاوز أنام ، هي تخرج للشغل وتسيبلي الولاد في سن الرضاعة واحد بعد التاني علشان أرضع بالببرونة وأشخخ وأغير وألبس البامبرز .. إلخ لحد هي ما ترجع !

ده غير أني في البيت سباك ونجار وكهربائي وبتاع سخانات وبوتوجازات وغسالات .. ومبدخلش صنايعي بيتي وبعمل كل حاجة بنفسي ، وكنت شغال سواق ليها ولعيلتها ! النهاردة فرح بنت عمي في البلد .. الأسبوع الجاي فرح إبن خالتي في البلد ، الشهر الجاي عزا مرآة عمي في البلد .. إلخ .. ورايح جاي بالعربية ع البلد اللي بينها وبين القاهرة 220 كيلو !

وفي النهاية مش عاجب وعندها مبعملش حاجة !

صدق من قال أن لقب النسوان مشتق من النسيان ! 😃
كان لازم تدبح القطة من أول يوم 😂😂 بهدي النفوس 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%