NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BlͥacͣkͫLord

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول
اهلا بكل اعضاء المنتدي دي اول مره اكتب قصه ف العموم وف الاغلبيه هتكون فاقده الجنس شويه
والقصه والاسماء والشخصيات كلها من الخيال
اولا احب اعرفكو بنفسي
انا فارس عندي 21سنه طولي 180سنتي جسمي مظبوط بدرس ف كليه حقوق. وب المناسبه من اسكندريه
عيلتي عاديه جدا مكونه من ولدي وولدتي واخويا الي اصغر مني ب 3سنين
بدات الحكايه كلها من سنتين انا عيله ولدتي من الصعيد وكنت منشد طبعا للأجواء الصعيد وعداتهم وتقليدهم وبما اني كبير الاحفاد ف خالي قرر يتجوز من هناك وكنت انا المرافق معاه
انا:-صباح الفل اعريس اصحي يعم عندنا كسم سفر
خالي:-ماشي ماشي سبني بس انام شويه
انا:-خخخخ احا تنام اي يعم الساعه ١ ولازم نبقي ف المحطه الساعه ٢
خالي :-طيب خلاص قومت اهو
(وطبعا بعد سلامات ووداعات من الاهل والكلام ده اتحركنا ع البلد وطبعا مسافه الي من اسكندريه للصعيد مشوار وبعد ما وصلنا وسلمنا ع الناس ورحنا بيت العيله تاني يوم من الوصول)
انا :- يخال اصحي يعم يعم كسم نومك اصحي عاوز اكل😂
خالي:- انت مش عارف مش عاوز تهني ميتين امي بنومه لي سيب ميتين اهلي اتخمد عندي يوم طويل
انا:-تصدق انا اصلا علق اني صحيتك نام
نزلت من الدور الاول وب المناسبه كان عايش ف البيت ده قاريب امي الي هما مرات عم امي ام الخير وعم امي عصام وبناتهم وكانو بنتين
سهر ١٧سنه (حاجه كده ١٥٠سنتي جمال بلدي الجسم المشدود والبشره البرونز والشعر الاسود )
و مهره ١٩ سنه(نسخه طبق للاصل من سهر بس ع كبير بس خلاف البشره البيضه البفته دي وب المناسبه كنا صحاب جدا لانها متربيه معايا ومعايا ف كليه )
انا :- ياهل الدااار انا جعان
ام الخير :-مالك يبني ادم ع الصبح بقره واتفتحت
انا:-احسبيها كده ولا مش هنكرم الصيف و**** ارجع اسكندريه انا بتلكك
ام الخير :-ترجع اي اتوكس اقعد البنات بيحضرو الاكل جوا عقبال ما نحضرولك صبحيتك
انا:- اي السيره الي تقفل البني ادم ع الصبح دي جواز يا خاله انا مش عاوز الموضوع الفاكس ده انا شايف نفسي مكان تاني خالص
ام الخير:- شايف نفسك فين يخويا
انا :-شايف نفسي بفرتك الفطير بتاعك الي زي العسل ده
مهره :- اطفح اطفح ما هو ده الي انت فالح فيه فضحنا بكل حته بسبب الاكل ومش باين عليك
ام الخير :-اتملي يبت كتر خيره واخد باله منك ومهتم بيكي ف الكليه
انا :-قوليلها يا خاله ونبي
(وخلصنا فطار وبعد كلام عن الاهل والسلامات والدراسه خالي صحي ونزل واتحركنا عشان نقعد مع اهل العروسه ونحدد الخطوبه )
انا:-طيب اتا هستاذن اقف بره اعمل مكالمه
طلعت بره الدار وفضلت اتمشي اكلم امي وبشرب سجاره لحد كا قربت من دار قديم كده باين عليه الزمن اكله وفجأة سمعت صوت بينادي عليا من جوا )
انا:- مين بينادي
الصوت :- نورت البيت يا صاحب البيت
انا:- مين جوا ومين صاحب البيت
الصوت :- ادخل يا مالك الدار
وفجأه
اتمني تكون عجبتكو وولو ف تفاعل او عجبت بعض الاعضاد يسيب كومنت ب اني اكمل وشكراا وتحياتي للجميع🖤

الفصل الأول
هلا بجميع اعضاء المنتدي 🖤
طبعا ما بعد ما نزلت الفصل التعريفي ب القصه وتابعت جميع الكومنت بشكر الجميع جداا سواء من طلب اني اكمل القصه او الي عطاني نصيحه ف تصحيح بعض الاخطاء .ونبذه تعرفيه اني من عشاق قرايه ومعرفه عن العوالم الاخره وعن ما وراء الطبيعه ف الي منهم بيخاف وف منهم الي بيتشجع للحاجات دي بس كلها علوم والثقافه اهم سلاح ولازم نبقي فاهمين ما هي الكائنات او العالم الاخره .
وحابب اشكر جداا اجدع وانضف الشخصيات الي قبلتها ف حياتي الي فعلا كانت من ساعدني ع الكتابه والمراجعه والأفكار النابغه
@xxblack2
You'll always be in my heart.🖤
عرفنا من الجزئ التعريفي ان انا وخالي روحنا الصعيد عشان هيتجوز هناك وبعد ما وصلنا من تعب السفر واتعرفنا ع ام الخير و عصام و سهر ومهره ووقفنا عند الدار المجهول والصوت الي بينادي عليا ب
الصوت:- يا مالك الدار
(دخلت البيت ومش معني كده اني مش خايف انا من الخوف اصلا قلبي واقع ف طيزي بس الفضول 😂)
انا:- مين جوا مين بينادي عليا
(المكان كان عتمه نهائي مفيش اي اضائه وفتحت كشاف الموبيل كان دار عادي جداا كنت ف الدور الارضي كان حصير ودكه ع جنب وباين عليهم ان الزمن اكلهم من كتر التراب والعفن الي عليهم)
انا:- طب اي يعني محدش هيرد ع ميتين. اهلي
(سمعت صوت من الدور الاول بدات اطلع واحده واحده وكان صوت اشبهه ب همهمه وكأن حد بيوشوش نفسه )
انا :- حد هنا
الصوت :- ادخل يا مالك الدار
(بداء الرعب يتمالكني اكتر واكتر لاكن برضو ف حاجه جويا بتقولي كمل دخلت الاوضه وكانت منوره اضاءه غريبه وكان في شمس ف الأوضه ونضيفه جدا عن باقي الدار وكان ف حد ع السرير واعتقد انثي وصفها انها من اجمل الحريم الي ممكن تشوفها البياض من البياض الطبيعي والشعر الاسود الغامق والامع الجسم المتناسق والمشدود من الاخر بطل يصاحبي تحل من ع حبل المشنقه😂،)
انا :- انت بقي الي عملالي فيلم الرعب ده
الصوت :- اقعد يا مالك الدار
انا :- بعيدا عن اني مش فاهم معني مالك الدار دي بس انا ع العموم اسمي فارس
الصوت :- معلوم اسمك وسنك وحان الميعاد انك تمسك الممالك والخدام
اسمك فارس ابن عباس ومن نسل جدك السحار وسنك سن الامير
انا:- قصدك السهار وبعدين اي سن الامير ده
الصوت:-الامير الي هيكمل عقد وعهد أجداده
انا:- امير و عهد واجداد في اي بظبط وانت مين واي حكايتك انا مش فاهم حاجه
الصوت :- مش هتفهم دلوقتي بس اعرف اننا هنتقابل قريب لما يحين الوقت والمعاد المناسب وع العهد يفارس
(بعد ما خلصت كلامها مره واحده الاوضه كلها نورت ابيض لدرجه ان عيني زغللت ومحستش بنفسي غير وخالي عمال يقومني )
انا :- في اي هو اي الي حصل
خالي يبني انت طلعت عشان تكلم ف التلفون واتاخرت وطلعت ابص عليك مكنتش موجود وفضلنا نبص عليك لحد ما ف واحده قالتلنا انك دخلت دار السحاره ورحت ابص عليك لقيت تلفون منور الفلاش وانت مرمي ع الارض
انا :- مش عارف اي الي حصل وهي راحت فين
خالي:- هي مين
انا :- اي لا مفيش ممكن الضغط تعبني شويه انت عارف
خالي :- طب اي بقيت احسن دلوقتي
انا :- اه اه بقيت كويس
(ف نفس الوقت انا لا فاهم اي اللي حصل ولا اي الكلام اللي البنت دي قالتها و بالمناسبه ان والدتي و والدي من نفس البلد لكن عائلات مختلفه وعيله والدي من كبار البلد هنا ف فا قولت اكيد عرفت اسم عيلتي لانها معروفه جدا هنا وانا هوجع دماغي ليه وف وسط مانا عمال افكر )
خالي :- يعني يا علق انا بكلمك. وانت بتفكر ف المزه
انا:- مزه مين يعم بس كنت بفكر بس ف كام حاجه كده
خالي :- مهم اووي بكسمك طب اخلص قوم عشان ناكل عشان نسلم ع قرايبك ونروح لجدك عشان مصدعني من اول ما جينا ولما عرف اللي حصلك امبارح كل شويه يتصل بيا
انا :- تصدق فكرتني طب يلا بينا
(قومنا اكلنا ولبست هدومي وروحت لقرايبنا وبعد سلامات وبوس واحضان والذي منه روحنا لجدي )
جدي :- الواطي ابن الواطي
انا :- ع طلاق لولا انك راجل كبير
جدي :- كنت عملت اي يعني يخول
انا :- ولا حاجه يجدي كنت هبوس ايدك مالك قفوش ليه كده😂
جدي :- طب يلا يخويا عشان جدتك محضره الاكل وعشان عاوزك
( و كالعاده ب الاحضان والسلامات والبوس وزغط جدتي ليا ولا كأني بطه بلدي بتاكل بس اللي كان لافت انتباهي ان خالي لما جاب سيره دار السحاره لجدي لقيته بصلي وكأنه كان متوتر كده)
جدي :- الحمد****
انا :- اي يجدي مش اكلتك دي يعني
جدي :- لا تمام اووي كده شبعت خلص اكلك واسبقني ع المكتب
انا :- اللي تؤمر بيه يا حج
( جدي طلع ع اوضته يغير ويصلي وانا خلصت اكلي ودخلت المكتب الي من صغري بحبه بسبب كم الكتب اللي فيه وجدي حببني فيه اكتر واكتر بسبب كتب علم النفس والخوارق والماورائيات )
جدي:- اي يا فارس لسه بتقلب ف الكتب
انا :- وانا من امتي بزهق من كتبك دي يعني
جدي:-طب تعالي اقعد
انا :- اديني قعدت يا سيدي بس انا كنت عاوز احكيلك حاجه كده
جدي :- موضوع امبارح
انا :- اه
جدي:- احكي
(وحكيت لجدي كل اللي حصل لحد البنت و وقفني وقالي شكلها و مواصفاتها وجسمها وكأنه كان معايا وقت ما كنت بكلمها )

انا :- هو معلش هو انت عرفت منين شكلها
جدي :- بص يا فارس انت جالك المرسال وجيه الوقت يابني انك تعرف اصول وسر العيله عشان الظاهر انهم اختاروا مين هيكون ولي العهد لعيله السحار
انا:- ولي العهد اي وعيله السحار اي .....
وبهنا ينتهي الجزء الاول واتمني يكون عجبكوا واسف لو مكنتش فيه لقطات جنسيه بس زي ما قولت ف التعريف هيكون الجنس مش طويل و شبه مش موجود واتمني تعجب الجميع وشكرا 💙

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Bhzyman و ناقد بناء
البداية حلوة ...والقصة شكلها مشوق بس طول الجزء شوية

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
البدايه حلوه
كمل بقا وياريت تكمل القصه

• عجبني
البداية حلوة ...والقصة شكلها مشوق بس طول الجزء شوية
شكرا لمرورك واكيد الاجزاء الجايه أطول إنشاء****

• عجبني
  • عجبني
بداية كويسه بس ياريت تطول الاجزاء شويه وبلاش جنس كتير مدام هتقابل جن وكدا ياريت تبقا واقعيه ويبقا عندك لمحه عنهم وعن قواهم والطريقة الي بظهرو بيهاا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية كويسه بس ياريت تطول الاجزاء شويه وبلاش جنس كتير مدام هتقابل جن وكدا ياريت تبقا واقعيه ويبقا عندك لمحه عنهم وعن قواهم والطريقة الي بظهرو بيهاا
بظبط ودي وجهه النظر ومشكور لمرورك🖤

• عجبني
البداية جميله بس الجزء قصير قوي ونصيحة خلي مشاهد الجنس مش هقولك قللها لا بالعكس بس متكتبشي مشاهد طويلة

• عجبني
البداية جميله بس الجزء قصير قوي ونصيحة خلي مشاهد الجنس مش هقولك قللها لا بالعكس بس متكتبشي مشاهد طويلة
شكرا لمرورك الجميل واكيد هاخد بنصايح الجميع🖤

• عجبني
القصة بدابنها حلوة بس طول الاجزاء ونزل التاني

• عجبني
القصه بدايتها حلوه ومشوقه بس احسن حاجه ان مش هيكون فيها جنس وهتعمتد علي الذكاء وتشغيل الدماغ

• عجبني
بداية كويسه بس ياريت تطول الاجزاء (y) (y) (y) (y) :coffee: :coffee: :coffee: :coffee: 👏👏👏

• عجبني
الجزء 4كلمات. وخلص. كده القصه عايزه 6سنين 🤣🤣🤣🤣

• عجبني
حلوة جدا بس فيها شوية اخطاء فى الكتابة اتمنى تكمل

• عجبني
القصة بدابنها حلوة بس طول الاجزاء ونزل التاني
هو اول جزئ نازل ك تعريفي كده بس وانش**** الجزي التاني اطول وافضل شكرا لمرورك❤️

• عجبني
القصه بدايتها حلوه ومشوقه بس احسن حاجه ان مش هيكون فيها جنس وهتعمتد علي الذكاء وتشغيل الدماغ
هو الجنس هيكون موجود بس مش بكثره وفنفس الوقت مش مشاهد كتيره ومختصره شويه شكرا لمرورك

• عجبني
بداية كويسه بس ياريت تطول الاجزاء (y) (y) (y) (y) :coffee: :coffee: :coffee: :coffee: 👏👏👏
الجزئ الجاي اطول اكيد متقلقش وشكرا لمرورك الجميل ❤️

• عجبني
الجزء 4كلمات. وخلص. كده القصه عايزه 6سنين 🤣🤣🤣🤣
لالا ولا6سنين ولاحاجه هو مجرد جزئ تعريفي لا اكثر ومشكور لمرورك 🖤

• عجبني
حلوة جدا بس فيها شوية اخطاء فى الكتابة اتمنى تكمل
عشان اول مره ف كتابه وكده بس اكيد المرات الجايه ف تحسن وشكرا لمرورك ❤️

• عجبني
القصه شكلها هتبقا جاحده كمل يا ابو الصحاب بس ياريت تبقا تتطول في الاجزاء شويه