NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الخامسة من برنامج الخاطبة ( الفاينال) الموسم الثاني

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و القمر 🌸
اكتفيت

• عجبني
التفاعلات: HANNIBALL, LADY MONA, T i to و شخص آخر
لو انا واياك متزوجين خارجين على السوق نشتري اغراض وحاجات وكان في شب بلحقني وقفنا عند مكان وما انتبه انك معي وعاكسني ولما جيت عليه قلك دي اختك انا عاوز اطلبها منك اصلها عجبتني انا ناوي الحلال مش بعاكسها

هتتصرف ازاي؟
@FLAME VOLCANO دورك ي عالمي

لو انا واياك متزوجين خارجين على السوق نشتري اغراض وحاجات وكان في شب بلحقني وقفنا عند مكان وما انتبه انك معي وعاكسني ولما جيت عليه قلك دي اختك انا عاوز اطلبها منك اصلها عجبتني انا ناوي الحلال مش بعاكسها

هتتصرف ازاي؟
بكل صراحه انا شخص عصبي جدا وفي المواقف دي مش بقدر اتحكم في اعصابي اولا انه عاكس مراتي دي مصيبه وانه طلب ايدها ع اساس اختي دي مصيبه اكبر ومش هستخدم معاه اي اسلوب غير العنف فقط علشان فكر انه يعاكسك حتي لو هاخد فيه اعدام وتصرفي اني هدور الضرب فيه ومحدش هيقدر يشيله من ايدي الا علي الانعاش ومش هقبل باي حل غير كدا حتي لو باين ان شخص همجي او كدا مش مهم المهم ان محدش يعاكس او يبص ل مراتي نهائي

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LADY MONA
بكل صراحه انا شخص عصبي جدا وفي المواقف دي مش بقدر اتحكم في اعصابي اولا انه عاكس مراتي دي مصيبه وانه طلب ايدها ع اساس اختي دي مصيبه اكبر ومش هستخدم معاه اي اسلوب غير العنف فقط علشان فكر انه يعاكسك حتي لو هاخد فيه اعدام وتصرفي اني هدور الضرب فيه ومحدش هيقدر يشيله من ايدي الا علي الانعاش ومش هقبل باي حل غير كدا حتي لو باين ان شخص همجي او كدا مش مهم المهم ان محدش يعاكس او يبص ل مراتي نهائي
جوزهالي ي عمو😂

• بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸، HANNIBALL و Yara 454
انعاش واعدام ؟
عاوز تخرب حياتنا وتعيشني حياة تعيسة

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
  • ماااشي
  • بيضحكني
التفاعلات: aahmedegypt و القمر 🌸
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A و LADY MONA
  • بيضحكني
التفاعلات: HANNIBALL و القمر 🌸
انعاش واعدام ؟
عاوز تخرب حياتنا وتعيشني حياة تعيسة
اظن اني لو اخدت رد فعل غير كدا هتعيشي حياه اسواء من كدا اصلا ازاي يعاكسك ده رد فعل طبيعي عند الراجل واقل من الطبيعي كمان بس مش هتحبس ان شاء **** متقلقيش 😅وهجبلك كل يوم الشوكلاته الي بتحبيها😅

• بيضحكني
اظن اني لو اخدت رد فعل غير كدا هتعيشي حياه اسواء من كدا اصلا ازاي يعاكسك ده رد فعل طبيعي عند الراجل واقل من الطبيعي كمان بس مش هتحبس ان شاء **** متقلقيش 😅وهجبلك كل يوم الشوكلاته الي بتحبيها😅
ههههههه ماشي اكتفيت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و J U B A
قلبك قلب خسايه

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و القمر 🌸

هتتصرف ازاي؟
لو علي فكرة انه عايز يطلبك مني و فاكرك اختي مفيهاش مشكلة لو كان الاسلوب باحترام و عادي سوء تفاهم و راح لحاله و الموضوع كان هيعدي عندي بهزار و كدا .. لكن بعد كلمة عاكسني الوضع بيتغير لإنه كدا تعدي حدود الأدب و غلط في حقي قبل ما يغلط في حقك
من الاخر تمارين الملاكمة مش هتروح ع الفاضي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و LADY MONA

هتتصرف ازاي؟
@DOCTOR AMR
انزل ي دكتره وريلهم المشرحه

لو علي فكرة انه عايز يطلبك مني و فاكرك اختي مفيهاش مشكلة لو كان الاسلوب باحترام و عادي سوء تفاهم و راح لحاله و الموضوع كان هيعدي عندي بهزار و كدا .. لكن بعد كلمة عاكسني الوضع بيتغير لإنه كدا تعدي حدود الأدب و غلط في حقي قبل ما يغلط في حقك
يا رااجل :ROFLMAO::ROFLMAO:

هتكلمه مثلا ولو قل ادبه هتضربه ولا هتخش فيه ملاكمة ع طول ؟

يا رااجل :ROFLMAO::ROFLMAO:

هتكلمه مثلا ولو قل ادبه هتضربه ولا هتخش فيه ملاكمة ع طول ؟
هتضربه ولا هتخش ف ملاكمه اي الفرق عشان الراحل يفهم

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني لو مش بتدرب ملاكمة مش هتضربه؟! 😅

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA و القمر 🌸
هتضربه ولا هتخش ف ملاكمه اي الفرق عشان الراحل يفهم
جوبا اتغدا لو مش متغدي :ROFLMAO:

انا كاتبه هتكلمه بالبداية ولو قل ادبه هتضربه
ولا مش هيعطيه المجال دا وهينزل فيها ضرب ع طول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%