NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الحلقة الخامسة من برنامج الخاطبة ( الفاينال) الموسم الثاني

الفقرة الثالثة.....(التلبيسة 1#) :
فقره احنا هنلبسك فيها خد بالك عشان هنقولك اجابه تخلي شكلك وحش قدام البنت من الاخر هنلبسك و انت هتحاول تبرره بقا بطريقتك الحلوه و سرعة بديهتك عشان البنت تقدر موقفك و ده في دقيقتين بس و ممكن يحصل حوار صغير من البنت عشان تشوف ردك اكتر بهزار بسيط و كل واحد من الشباب لما يجي دوره هيختار رقم و أمين القرعه هيقوله اجابته اللي هتبقي مختلفه عن الاجابات التانيه علي حسب حظه مع الرقم و صاحب اسواء تبرير للاجابه اللي لبسها دي هيبقي هارد لاك ليه و هيخرج من المسابقه

يلا يا جوبا نبدأ الفقره التانيه

• عجبني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و T i to
السؤال يا قمرايه

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
الفقرة الثانية.....(سؤال حر) :
دي هتبقي عباره عن سؤال حر من البنت هتسأله و هيرد عليها كل الشباب المشتركين و تشوف رد كل واحد و اسلوبه و تشوف مين فيهم يناسبها و مين لاء و الخسران هيكون صاحب اسواء رد .

• عجبني
جاهزه

• عجبني
الفقرة الثانية.....(سؤال حر) :
دي هتبقي عباره عن سؤال حر من البنت هتسأله و هيرد عليها كل الشباب المشتركين و تشوف رد كل واحد و اسلوبه و تشوف مين فيهم يناسبها و مين لاء و الخسران هيكون صاحب اسواء رد .
@T i to
@FLAME VOLCANO
@DOCTOR AMR
اجهزو ي شباب

• عجبني
التفاعلات: T i to و FLAME VOLCANO
لو انا واياك متزوجين خارجين على السوق نشتري اغراض وحاجات وكان في شب بلحقني وقفنا عند مكان وما انتبه انك معي وعاكسني ولما جيت عليه قلك دي اختك انا عاوز اطلبها منك اصلها عجبتني انا ناوي الحلال مش بعاكسها

هتتصرف ازاي؟

• عجبني
التفاعلات: T i to
لو انا واياك متزوجين خارجين على السوق نشتري اغراض وحاجات وكان في شب بلحقني وقفنا عند مكان وما انتبه انك معي وعاكسني ولما جيت عليه قلك دي اختك انا عاوز اطلبها منك اصلها عجبتني انا ناوي الحلال مش بعاكسها

هتتصرف ازاي؟
@T i to

• عجبني
التفاعلات: T i to
يبني عادي انا تبلغت اليوم لما نشرو البوست ومع كدا مشيت مانت فاتح مبدهاش تعقيد دي لعبة ع كلن كل الاحترام لحضرتك
ليكى كل الاحترام يا قمر طبعا واسف لكل الناس انى خرجت بس معلش

هتتصرف ازاي؟
انا هضحك بصراحه 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هتتصرف ازاي؟
سؤال غريب بس هنتخانق وهضربه يعني

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: LADY MONA
  • عجبني
سؤال غريب بس هنتخانق وهضربه يعني
هتضربه قدام الناس على السريع مش هتتكلم معاه مثلا وتحاول تحلها ودية بالاول

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
لا موضوع زي ده مفيش نقاش
تمام هتضربه مباشرة مش هتاخده بمكان بعيد الناس متخافش يكون معه ناس يضربوك